QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
רחלושששש ((:
אם את לא אחת המתוקות אני צנצנת 😁
חחחח
מתה עלייך נשמה שליי..
מואאאאאאאאאה
-----------------
יש לי שאלה אל ככככככככככככוווווווווווווווווווללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםם וגם אלייך..
איך..אפשר..לא..לאהוב..ילדה..מתוקה..ומוכשרת..כמוך...אהה?!
איך..אפשר..לחיות..בלעדייך?!
איך..אפשר..לחיות..בלי..חברה..כמוך?!
-----------------
את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך נשמה מתוקה שלי..
[את יותר מתוקה משוקולד!!! ==> וזה אומר ה-ר-ב-ה!!!]
חחח
מואאאאה 😛
רחלוש =]]
רחלושששששששששששששששששששששששששששששששיית שלי (((:
כמו ילדה יכולה להיות מתוקה?! 😮
אני? א-ו-ה-ב-ת ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-😛
גמאני לידורייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :wub:
Love You
😁 😛 😁 😉
QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
רחלושששש ((:
אם את לא אחת המתוקות אני צנצנת 😁
חחחח
מתה עלייך נשמה שליי..
מואאאאאאאאאה
-----------------
יש לי שאלה אל ככככככככככככוווווווווווווווווווללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםם וגם אלייך..
איך..אפשר..לא..לאהוב..ילדה..מתוקה..ומוכשרת..כמוך...אהה?!
איך..אפשר..לחיות..בלעדייך?!
איך..אפשר..לחיות..בלי..חברה..כמוך?!
-----------------
את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך נשמה מתוקה שלי..
[את יותר מתוקה משוקולד!!! ==> וזה אומר ה-ר-ב-ה!!!]
חחח
מואאאאה 😛
רחלוש =]]
רחלושששששששששששששששששששששששששששששששיית שלי (((:
כמו ילדה יכולה להיות מתוקה?! 😮
אני? א-ו-ה-ב-ת ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-😛
גמאני לידורייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :wub:
Love You
😁 😛 😁 😉
😍 😛 😉 😊 🙄 😊 😊 😍
מואאאאאאאאאה =]]
QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) רחלושששששששששששששששששששששששששששששששיית שלי (((:
כמו ילדה יכולה להיות מתוקה?! 😮
אני? א-ו-ה-ב-ת ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-😛 [/QUOTE]
גמאני לידורייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :wub:
Love You [/QUOTE]
😁 😛 😁 😉 [/QUOTE]
😍 😛 😉 😊 🙄 😊 😊 😍
מואאאאאאאאאה =]]
חיחיחי חפרנו :]]]
לא נוראאא 😊
מדהימה שלי ((:
בנות?נראה לי שנפתח כת נגד שני 😁 כולן שונאות אותה
לידורי יש משהו קטנטן שרשמת בסוף ולא הבנתי
רשמת זוועה...
איזה זוועה בראש שלך?!!!!?!!!
זה מהמם זה יפה ואין לך שום בררה אלה להמשיך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 07/01/2007) לידורי יש משהו קטנטן שרשמת בסוף ולא הבנתי
רשמת זוועה...
איזה זוועה בראש שלך?!!!!?!!!
זה מהמם זה יפה ואין לך שום בררה אלה להמשיך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבי תודה רבה רבה,איזו חמודה ((: ((: ((:
בנות אתן כל כך מתוקות! אוהבת 😛
מדהימות שלי מחר יש ליי יום עמוס.
אני צריכה להתכונן למועד ב' במתמטיקה+מועד ב' בוחן בספרות מכיון שלא עשיתי אותם כי הייתי חולה =//
בנוסך יש לי שיעור פרטי באנגלית.
מצטערת אם לא יהיה לי זמן להמשיך מחר.
אני אפצה אתכן מבטיחה ((:
חחחחחחחחחחח גם אצלי יש דמות מציקה קובעה בסיפור.. ממש שני ועדי שתי מציקות.. חחח הסיפור פשוט
[SIZE=14] מ=ד=ה=י=ם
QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) תודה רבה רבה רבה רבה ספירי ((:
איזו מחמאה אני מסמיקה פה 😁
אני בת ארבע עשרה וחצי :] (בקרוב רחוק 15 ) ואת?
אני בת 13 וחצי ..
וואי , הייתי בטוחה שאת 16 לפחות ..
לפי הכתיבה שלך את נראת ממש גדולה
ובכיף [:
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 08/01/2007) חחחחחחחחחחח גם אצלי יש דמות מציקה קובעה בסיפור.. ממש שני ועדי שתי מציקות.. חחח הסיפור פשוט
[SIZE=14] מ=ד=ה=י=ם
חח שני סתומות =//
תודה יפתי 😁
QUOTE (sapiri2006 @ 08/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) תודה רבה רבה רבה רבה ספירי ((:
איזו מחמאה אני מסמיקה פה 😁
אני בת ארבע עשרה וחצי :] (בקרוב רחוק 15 ) ואת?
אני בת 13 וחצי ..
וואי , הייתי בטוחה שאת 16 לפחות ..
לפי הכתיבה שלך את נראת ממש גדולה
ובכיף [:
((:
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 08/01/2007) מעלףףףף..!=]
המשךך
תודה יפתי 😁
מדהימות אני כותבת המשך קצרצר ((:
לידור: "איך אתה מסוגל לשפוט אותי בכלל? אתה יודע מה עבר עליי היום? אתה יודע מה היה פה ?"
היא לא חיכתה למענה על שאלותיה וניתקה את הפלאפון דמעות בצבצו מעיניה בשנייה.
~ * ~30 ~ * ~
המשך=>>
לפתע נשמע צלצול הפלאפון של י. בעיתוי הכי לא נכון, בזמן שכל כך רציתי לעזור לה, בזמן שהיא הייתה כה בודדה. הוצאתי אותו מן הכיס ועניתי לו.
אני: "אפרת?"
אפרת: "מידני אני צריכה שתבוא אליי בדחיפות הכי מהר שאתה יכול." היא הפחידה אותי, הקול שלה היה כל כך תקיף אך באותו עת היא כל כך שמחה והתרגשה. לא הבנתי מה מתרחש איתה.
אני: "אפרתי קרה משהו?"
אפרת: "פשוט תבוא." היא ענתה במהירות.
אני: "עשר דקות אני אצלך."
ניתקתי את הפלאפון. ניסיתי לחשוב איך אני אמור לנסח ללידור את זה שאני צריך לעזוב אותה כעת, בזמן שהיא כל כך זקוקה לי,בזמן שהיא כל כך זקוקה לאוזן קשבת.
אני: "לידורי אני חייב לזוז כעת, אם זה לא היה חשוב לא הייתי עוזב אותך במצב שאת שרויה בו כעת ,לבדך."
לידור: "מידני מה אתה עושה פה? אם זה דחוף את חייב למהר אולי קרה משהו חלילה, אני אהיה בסדר אל תדאג לי." אמרה בכל כך הרבה התחשבות, בעוד דמעות יורדות מעיניה.
אני: "כרגע אני אלך אבל את לא תפטרי ממני כל כך מהר,הגורל יפגיש בינינו." אמרתי בחיוך וידעתי ,לפחות קיוויתי שהוא אכן יפגיש.
לידור: "אני בטוחה." אמרה בחיוך שגרם לי ישר לחייך, חיוך כל כך כן.
נתתי לה נשיקה בלחי ואור נתן לה חיבוק ענק ומיהרנו אל אפרת. מקווה שהכל טוב,במטרה לגלות מה היה כל כך חשוב שגרם לי לעזוב את לידור במצב בו היא שרויה כרגע.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
ראיתי אותם רצים לעבר האופק, מידן היה כל כך חמוד, קיוויתי שהגורל אכן יפגיש בינינו בבוא העת.אם אלוקים ירצה שניפגש אכן אנחנו ניפגש. מחיתי את דמעותיי משיחתי עם עדן. הוא כל כך איכזב אותי,הוא בחר להאמין לשני בלי לשאול אותי מה התרחש, שופט אותי בדיוק כמו כולם. בסופו של דבר כולם אותו הדבר.
נזכרתי בשיחה של מידן עם אפרת. הייתי בטוחה שזו אפרת שאני מכירה, לא ידעתי איך הם קשורים .בוודאות ידעתי שזו היא. קיוויתי שזה לא משהו חמור ושלא קרה לה דבר ,קיוויתי שהיא בסדר, האמנתי שיהיה בסדר. נשארתי לשבת באותו מקום בו התיישבתי יחדיו עם אור. המקום בו הכרתי את מידן.
לפתע הוא התיישב לידי, עכשיו הוא נזכר לבוא לדבר איתי? עכשיו הוא נזכר להתייחס אליי? שאלתי את עצמי. הוא לא הוציא הגה מפיו וכך גם אני. בהיתי בים הגדול ,בים התכול וכך גם הוא. עשר דקות ישבנו בלי להוציא הגה מהפה עד שהוא החליט לפצות את פיו. עינב החל לדבר. אך אני? אני עסקתי בשלי. הוא נזכר מאוחר מדי, נזכר להתייחס, נזכר לכאוב, נזכר לדבר.
עינב: "אני מצטער." לא עניתי לו, לא רציתי להתווכח איתו הוא לא חייב לי כלום. נכון הוא איכזב אבל לא הכרתי אותו כל כך טוב כדי לצפות לו בבית החולים, אשליתי את עצמי מהר מדי. לא הייתה לי כל זכות לשפוט אותו, אני לא אשפוט אותו כמו שכולם שופטים אותי.
עינב: "תגידי משהו?" אמר וחיכה שאני יפצה את פי.
אני: "מה אתה רוצה שאני אגיד?" שאלתי אותו כאשר לא ידעתי מה לענות על הצטערותו הכנה.
עינב: "את סולחת לי?" שאל. ראיתי בעיניו שהוא אכן מצטער.
אני: "כן." עניתי ואכן סלחתי לו.
עינב: "אני יודע שאכזבתי אותך אבל אני רוצה שתדעי שהפחיד אותי כל העניין הזה, פחדתי שתיפגעי גם ממני. פחדתי להיות אחד הגורמים שגורם לך לעשות את מעשייך."
אני: "תודה על כנותך." אמרתי והבטתי באופק הרחוק.
עינב: "תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שאת סולחת לי." הפניתי את מבטי אליו והסתכלתי בעיניו.
אני: "אני סולחת לך." אמרתי בעודני מביטה בעיניו. הפניתי את מבטי בחזרה אל הים, ראיתי מהזוית שהוא עדיין מביט בי.
עינב: "תודה, הורדת לי עול מן הלב, כל כך הייתי זקוק לסליחתך."
לאחר כרבע שעה עינב נפרד ממני לשלום והלך לדרכו. המשכתי לשבת בדומייה,בשקט ובשלווה שלי. חושבת על החיים שלי, חושבת עליי,חושבת על כל התקופה הקשה שעברה עליי. לא יודעת כמה זמן ישבתי ככה אבל בחוץ כמה התחיל להחשיך. הבטתי בשקיעה, לעבר האופק. לאחר שהשמש החמה והיוקדת שקעה הדיכאון שלי גם שקע יחד איתה והחלטתי להיות אופטימית. התחלתי ללכת לכיוון בית סבתי וסבי ,הרגשתי שוב סחרחורות איומות,אותן סחרחורות שהרגשתי בבוקר. התיישבת על ספסל בקרבת מקום הוצאתי מן התיק שלי בקבוק מים אשר שמתי בתיק בבוקר. לאחר שהרגשתי השתפרה המשכתי בדרכי, חזרו אליי הפלאשבקים,החלום של לירן שב לזיכרוני. ראיתי אותו בדמיוני. לפתע ראיתי את הרוצח, הרגשתי כאילו אני נמצאת בזירת הרצח ואין ביכולתי לעשות דבר. לא הוא לא יכול להיות הרוצח, פשוט לא. הוא לא מסוגל לעשות את זה. התחלתי לבכות לא האמנתי, לא הייתי מסוגלת להאמין. לא רציתי להאמין. ראיתי מטושטש,איבדתי את חוש השמיעה, הרגשתי כאילו נותרתי לבד בעולם. לפתע בבת אחת נחתי על הרצפה מוכרת תדהמה, התעלפתי שנית.
כתבתי לכן המשך קצקצר 😊
אוהבת המון 😛
למה קצר??
טוב לא חשוב העיקר המשך..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....