QUOTE (סופרמאמי @ 08/01/2007) למה קצר??
טוב לא חשוב העיקר המשך..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
יש לי מלא לחץ מצטערת מאמי..
יש לי מחר שני בחנים ומבחן.
טוש&רחלוש בהצלחה מחר 😊
אוהבת המון 😛
בסוווף כתבתת המשךך, האא?! 😊
יאאאאו איזה פרקקק יפפפפפפפפה!@#
ומותחחחחחחחחחחח :||
תמשיכיייייייייייייי..
אוהבבבבת
תודה יפפפה שלללי ;]
בהצללללחה גם לךך במתמטיקה וספרות 😛
לידורי שליייייייייייייייייי
מדהים!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךך
מ=י=ד=!!!!!!!
אוהבת אותך...
-יסמיני:]-
QUOTE (רוווותמיXD @ 08/01/2007) בסוווף כתבתת המשךך, האא?! 😊
יאאאאו איזה פרקקק יפפפפפפפפה!@#
ומותחחחחחחחחחחח :||
תמשיכיייייייייייייי..
אוהבבבבת
תודה טושלי ((:
אוהבת מ-ל-א 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 08/01/2007) תודה יפפפה שלללי ;]
בהצללללחה גם לךך במתמטיקה וספרות 😛
תודה רותמי אני יצטרך את ההצלחה הזו 😊
מידן?? עדן?? דור?? עינב??
מדהיייים המשךךך
QUOTE (-יסווו- @ 08/01/2007) לידורי שליייייייייייייייייי
מדהים!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךך
מ=י=ד=!!!!!!!
אוהבת אותך...
-יסמיני:]-
😁
QUOTE (smallgirl @ 08/01/2007) מידן?? עדן?? דור?? עינב??
מדהיייים המשךךך
אממממ 😁
חכי לפעם הבאה ותגלי 😛
תודה ((:
לידורייייייי
יאפה שלייי
פרק מהמם!!!!
חבל קצת קצר.. בהתחשב במתח שעובר עלייך עכשיו זה ארוךך
חחח
מתה עלייך נשמה שלי..
ומי הרוצח הזה.?!?!?!?!?!?!?!?!?!
אני כל כך במתח
יש פה מתח באוויר שאפשר לחתוך אותו כבר עם סכיןןןןןןןןן
😮 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😮
מתה עלייךך
ובתור אחת שמתה עלייך אחת חייבת לי המשךךך
פליזזזזזזזז 🙄
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון המון המוןןןן [תראי איזו הפגנה גדולה של אהבה מצידי, לא מגיע לי המשך?! קצר..קצרצר..קצרצרון?!?!]
רחלוש =]] 😊
QUOTE (loisana11 @ 08/01/2007) לידורייייייי
יאפה שלייי
פרק מהמם!!!!
חבל קצת קצר.. בהתחשב במתח שעובר עלייך עכשיו זה ארוךך
חחח
מתה עלייך נשמה שלי..
ומי הרוצח הזה.?!?!?!?!?!?!?!?!?!
אני כל כך במתח
יש פה מתח באוויר שאפשר לחתוך אותו כבר עם סכיןןןןןןןןן
😮 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😕 😮 😮
מתה עלייךך
ובתור אחת שמתה עלייך אחת חייבת לי המשךךך
פליזזזזזזזז 🙄
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון המון המוןןןן [תראי איזו הפגנה גדולה של אהבה מצידי, לא מגיע לי המשך?! קצר..קצרצר..קצרצרון?!?!]
רחלוש =]] 😊
אהובתתתתתתתתיייי ((:
צודקת בהתחשב במתח שעובר עליי זה נחשב ארוך :]
הרוצצצצצצצצצצצצצצצח הואאאאאאאא....
הייתי מגלה לך אך בהתחשב להתקף לב שעשית לי תצטרכי לחכות לפרק הבא 😛
אוהבת המון 😊
דייייייייייייי
זה לא פיירררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני רוצה המשך!!! עכשיו!! מיד!!!
מי הרוצח?!?!?!?!?!?!?!??!
יאללה בנות בואו נצא להפגנה!!!
רוצים המשך!! רוצים המשך!!
יאלללההה
עוד פרק[!] עוד פרק[!] עוד פרק[!] עוד פרק[!] רוצים עוד פרק!!!
חחח
מתה עלייך נשמתייי
וסורי על ההתקף מקודם.. לא התכוונתיי [חח כן בטח]
סתאםםם
באמת שלא התכוונתי..
טוב אולי קצת..
טיפה..
טיפטיפה..
טוב התכוונתי.. אבל באמת שהתכוונתי לעשות זאת אחרי שתכתבי את ההמשך.. ==> הקדמתי קצת.. 😢 לא נוראאא 😊
חחח
סתאםםם נשמתי היפה!!!
מתה עלייךך..
רחלוש =]]
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
משפט לחיים.. חח
אין לידור ==> אין סיפור ==> אין המשך ==> אז מי הרוצח?!?!?!?!?
מסקנה..
בלי לידור.. אין חיים!!!
בלי חיים..אין לידור!!
כי לידורוש את החיים שלי.. אני לא יודעת מה עשיתי בלעדיך כל השנים האלו..
כי את.. חברה לחיים!!!!
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
5 בנות הגיבו =// ושניים מהן חברות טובות שלי
QUOTE (loisana11 @ 08/01/2007) דייייייייייייי
זה לא פיירררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני רוצה המשך!!! עכשיו!! מיד!!!
מי הרוצח?!?!?!?!?!?!?!??!
יאללה בנות בואו נצא להפגנה!!!
רוצים המשך!! רוצים המשך!!
יאלללההה
עוד פרק[!] עוד פרק[!] עוד פרק[!] עוד פרק[!] רוצים עוד פרק!!!
חחח
מתה עלייך נשמתייי
וסורי על ההתקף מקודם.. לא התכוונתיי [חח כן בטח]
סתאםםם
באמת שלא התכוונתי..
טוב אולי קצת..
טיפה..
טיפטיפה..
טוב התכוונתי.. אבל באמת שהתכוונתי לעשות זאת אחרי שתכתבי את ההמשך.. ==> הקדמתי קצת.. 😢 לא נוראאא 😊
חחח
סתאםםם נשמתי היפה!!!
מתה עלייךך..
רחלוש =]]
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
משפט לחיים.. חח
אין לידור ==> אין סיפור ==> אין המשך ==> אז מי הרוצח?!?!?!?!?
מסקנה..
בלי לידור.. אין חיים!!!
בלי חיים..אין לידור!!
כי לידורוש את החיים שלי.. אני לא יודעת מה עשיתי בלעדיך כל השנים האלו..
כי את.. חברה לחיים!!!!
*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*
מי אוהב אותך יותר ממני?! יש כזה מישהו?!
לאלאלאלאלאלא אל תנסי לחשוב על תושבה כי אין כזה מישהו!!
אוהבת אותך מושלמת שלי ((: