לידורי סורי שלא הגבתי עד עכשיו... זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם התחלתי ממש לבכות פה כשקראתי את הסוף... 😢
אושריתי זה בסדר מאמי:]
דניאלי&שוקוהליסטית&אורוש=> תודה מדהימות שלי 😊
בנות אני חולה..אני לא יודעת כבר מה יש לי כמה ימים בריאה כמה חולה..
חזרתי מבית הספר ב-11 כי לא הרגשתי טוב ועד עכשיו 16:15 ישנתי..
לא יהיה המשך היום ואולי גם לא מחר.
מקווה שאתן מבינות 😢
אוהבת אתכן כ"כ 😁
מדהימה שלייייייי....
פרקים מדהימים...!!!
אני רוצה המשך ע=כ=ש=י=ו=!!!!
ושאני רוצה(?!)
אני מקבלת....
אז יאלה לשבת ולכתוב המשךךך...
מ=י=ד=..!!!
תרגישי טוב יפה שליי
אוהבת אותך...
-יסווו-
😢
הרגעע התקשרתי אלללייך אבל אני אגיבבב בכלל זאאת [[:
החלללמה מהירה ושתרגישייי מצויייין😉
דברי'תייי לגבייי מחררר 😊
אוהבבבבת אותךך כ"ככככ 😘
אהה ושיניתי ת'חתימה 😂
יסמיני תודה :]
טושי תתחדשי יפה שלי ותודה על ה-כ-ל-😛
בנות אוהבת כ"כ :]
תרגישי טוב מאמי...
ותמשיכי שתוכלי
*-*אוהבת*-*
....מירב....
וואי איזה מושלם
כמו תמיד כאילו
יש לך כתיבה מעלפת אני כבר לא יודעת מה לרשום מרוב שזה יפה
אז רק תמשיכיייייי
😛
לידורי תרגישי טוב מדהימה שלי,
וקוראים לי ליאן חח 😊
לידורי הסיפור שלך מדהים ואני נהנת לקרוא אותואבל יש משהו שמצייק לי.
כל כך הרבה מוות כל כך הרבה עצב...
לא מתחברת לכל כך הרבה עצב... סליחה..
כאילו עד שקורה משהו טוב עוד עצב.
אם את רוצה להראות כמה העצב חזק תקחי פרק-2 םרקים את השמחה ואז ייראו איך זה בא לה ב'בום' לפנים.
עד שהיא חשבה שהכול טוב.
מקווה שתשני.3>
יפות שלי תודה על הפירגון אני בהלם כל יום מחדש כמה שאתן מתוקות 😮
ליאני איזה שם יפה :]]
ולינושי בקשר לתגובה שלך באמת שאני מבינה אותך אבל תסמכי עליי. מתישהו חייב להיות טוב ואכן יהיה .
לאחר כל הירידות והעצב תמיד יבואו העליות והשמחה והם יגיעו.מבטיחה 😊
תודה על כנותך :]
לידורייייייי
אני משתגעת פה אני רוצה המשךךךךךךךךך
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
יופי את יודעת שאני אוהתבותך נכון?
יאללה תביאי אותה בהמשך!