לידורי אני נשבעת לך....
את כזאת מוכשרת....מוכשרת ברמות..
מאיפה השגת את הכישרון הזה?
תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
ייא ממש ממש יפפה..
;]
אווהבת אותך ליידוורי
י'מוכשרתתתת!!!!
זה מדהיםם!!!
תמשיכי 😊
מעללללף בוביייייייי!@#$
חייבבבבת לספפפר ללללך משווווו.. 😉
נדבבבר =][=
אוהבבבבת 😛
מדהים [:
איזה חיים קשים יש לה \;
תמשיכי ..
פשוט מ ד ה י ם
מוכשרתתתתתתתתתתתתתת אחת 😊
מואאאאאאאאההההההההה
TooTi_13- כן =// אבל הכל לטובה 😊 איך קוראים לך בובי?
רחלושלי תודה יפתי :]
נוגי => =]]]]]]]
מירבי איזו ילדה נדירה את :] בהצלחה מחר במבחן :}}
חנוש חולה עלייך..!
טושי? נשתמע 😛 אוהבת..!
ספירי מבטיחה לך שיהיה טוב, מתישהו חייב להיות טוב :]]
MaaaMz=> מדהימה שלי תודה 😊 איך קוראים לך מאמי?
אין עליכן בעולם ((:
לידורי תודה מאמי..אני יצתרך את ההצלחה הזאת..
תמשיכי נשמה פליזזזז
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
וואי איזה מדהים זההה!!!!! י'מוכשרת אחתתת!!
המשךךך דחוףףף!!
אוהבבתתת!!
_ליווש_ 😛
וואיי איזה לייייגההה
תמשיכי מהרר בייבי
QUOTE (_ליווש_ @ 01/01/2007) וואי איזה מדהים זההה!!!!! י'מוכשרת אחתתת!!
המשךךך דחוףףף!!
אוהבבתתת!!
_ליווש_ 😛
ליוש תודה מדהימה אחת ((:
QUOTE (קורלוש_14 @ 01/01/2007) וואיי איזה לייייגההה
תמשיכי מהרר בייבי
קורלי תודה 😁
לידורי קטנטונת שליי !
אני מצטערת אבל בהמשך השבוע אני יקרא ,כמו שהבנת אני בלחץ ללמוד .
חולה על הכתיבה שלך !
ווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
מדהיםםם