וואי איזה פרק שולט..
מה לירן הולך גם למות 😢 אוף אני אוהבת את לירן.
מאמי תמשיכי אני רוצה המשך
תרגישי טוב
*-*-*אוהבת*-*-*
......מירב........
QUOTE (סופרמאמי @ 26/12/2006) וואי איזה פרק שולט..
מה לירן הולך גם למות 😢 אוף אני אוהבת את לירן.
מאמי תמשיכי אני רוצה המשך
תרגישי טוב
*-*-*אוהבת*-*-*
......מירב........
מירבי תודה 😁
ימות או לא ימות ? הפתעה לפרק הבא :]
QUOTE (lidorushit @ 26/12/2006) QUOTE (סופרמאמי @ 26/12/2006) וואי איזה פרק שולט..
מה לירן הולך גם למות 😢 אוף אני אוהבת את לירן.
מאמי תמשיכי אני רוצה המשך
תרגישי טוב
*-*-*אוהבת*-*-*
......מירב........
מירבי תודה 😁
ימות או לא ימות ? הפתעה לפרק הבא :]
אוףףףףףף אני סקרנית
כמה אוהבים אותה נו מה הפלא גם אני אם הייתי בן הייתי מתאהבת בה חחחחחח
חולה עלייך לידור תמשיכי מתי שאת יכולה
*-*אוהבת*-*-
......מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 26/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 26/12/2006) QUOTE (סופרמאמי @ 26/12/2006) וואי איזה פרק שולט..
מה לירן הולך גם למות 😢 אוף אני אוהבת את לירן.
מאמי תמשיכי אני רוצה המשך
תרגישי טוב
*-*-*אוהבת*-*-*
......מירב........
מירבי תודה 😁
ימות או לא ימות ? הפתעה לפרק הבא :]
אוףףףףףף אני סקרנית
כמה אוהבים אותה נו מה הפלא גם אני אם הייתי בן הייתי מתאהבת בה חחחחחח
חולה עלייך לידור תמשיכי מתי שאת יכולה
*-*אוהבת*-*-
......מירב.....
חח איזו חמודה את..!
המשך מחר בעזרת השם :]]
😛
וואייי פרקקק שולטטטט
שמעי הסיפור שלך פשוט נ-ד-י-ר!!!
מחכה להמשך=]
תרגישי טוב...!
QUOTE (lidorushit @ 26/12/2006)QUOTE (סופרמאמי @ 26/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 26/12/2006) QUOTE (סופרמאמי @ 26/12/2006) וואי איזה פרק שולט..
מה לירן הולך גם למות 😢 אוף אני אוהבת את לירן.
מאמי תמשיכי אני רוצה המשך
תרגישי טוב
*-*-*אוהבת*-*-*
......מירב........
מירבי תודה 😁
ימות או לא ימות ? הפתעה לפרק הבא :]
אוףףףףףף אני סקרנית
כמה אוהבים אותה נו מה הפלא גם אני אם הייתי בן הייתי מתאהבת בה חחחחחח
חולה עלייך לידור תמשיכי מתי שאת יכולה
*-*אוהבת*-*-
......מירב.....
חח איזו חמודה את..!
המשך מחר בעזרת השם :]]
😛
תודה מאמי אני יקרא על בטוח
לידורייייייייייי
הסיפור שלך מדהיםםם
תמשיכי כמה שיותר מהר.....
ו..תרגישי טוב מאמי....
אוהבת אותך...
-יסווו-
יפות שלי תודה 😁
חזרתי מבית הספר מקודם,תקעו לנו איזה מורה מחליפה שאני לא יודעת מאיפה הגרילו אותה
לא נתנה לנו ללכת הביתה 😠
יש לי מחר מבחן בלשון והבעה שאני צריכה להתכונן ואחר הצהריים יש לי מדצ"ים אז יהיה
המשך קצקצר רק בסביבות שמונה..
אוהבת 😛
לא רוצה קצרררר
את הבטחת לי ארוך
לידוררררררי;]
חחחחחחחחחח יש על המורה המחליפהה הזאאאת..!? חעחע ((: אבבבבל היה מצחייייייק!@#$
בהצלחה בהתכוננות למבבבחן מחררר 😊
מחככככה להמשךךך 😊
אוהבבבבת אחותייייי 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 27/12/2006) לידוררררררי;]
חחחחחחחחחח יש על המורה המחליפהה הזאאאת..!? חעחע ((: אבבבבל היה מצחייייייק!@#$
בהצלחה בהתכוננות למבבבחן מחררר 😊
מחככככה להמשךךך 😊
אוהבבבבת אחותייייי 😛
חיחיחיחי איזה מזל שיש את אופיר 😁 אם לא הייתי משתגעת..!
בהצלחה גם לך בובית :]
אוהבת 😁
QUOTE (lidorushit @ 27/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 27/12/2006) לידוררררררי;]
חחחחחחחחחח יש על המורה המחליפהה הזאאאת..!? חעחע ((: אבבבבל היה מצחייייייק!@#$
בהצלחה בהתכוננות למבבבחן מחררר 😊
מחככככה להמשךךך 😊
אוהבבבבת אחותייייי 😛
חיחיחיחי איזה מזל שיש את אופיר 😁 אם לא הייתי משתגעת..!
בהצלחה גם לך בובית :]
אוהבת 😁
ככככן, בלעדי אופפפיר באמת לא היה כייייףףףף.. [[:
QUOTE (oshritsa @ 27/12/2006) לא רוצה קצרררר
את הבטחת לי ארוך
אין לי זמן 😢
אני בסוף לא הולכת למד"צים עדיין לא מרגישה טוב :/