QUOTE (lidorushit @ 27/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 27/12/2006) 😢 אני כבבבר ידעתי שהוא ימותתת... אבל עדיייין איזה עצובבבב!@#$
זה לא פיירררררר 😢 😢 😢
ערבבב מ-ד-ה-י-ם [[:
😉 טושי יש לך פרוטקציות שש שלא ידעו חחח
יהיה טוב 😊
אוהבת אותך אח(ו)ת שלי :]
יש לללי פרוטקציותתת.. תקנאאאאו.. סתםםם XD
איתתתתך או בלעדייייך, בככככל מקרררה אננני!? חולללה עלללייייך:]
אלווווווווווווווווווווווווווווווהים
באלי לבכות😢
תתעשי שהוא לא ימות בבקשה
QUOTE (chen-daskal @ 27/12/2006) אלווווווווווווווווווווווווווווווהים
באלי לבכות😢
תתעשי שהוא לא ימות בבקשה
😢 😕
וואי וואי כמה שזה יפה לידורי
תמשיכי
*-*אוהבת*-*
....מירב....
לידורי מה עם המשךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (oshritsa @ 27/12/2006) לידורי מה עם המשךךךךךךךךךךךךךך
המשך ארוך יותר מאוחר 😛
לידורוש יפיופה שלי תמשיכי מאמי..
אני עוד שניה מתה פה!!! מתה ממתח!!!
חחח
מואאאאאאאאאה כמה שאני אוהבת אותך.. 😍
QUOTE (loisana11 @ 28/12/2006) לידורוש יפיופה שלי תמשיכי מאמי..
אני עוד שניה מתה פה!!! מתה ממתח!!!
חחח
מואאאאאאאאאה כמה שאני אוהבת אותך.. 😍
רחלוששששש :]]]
עוד מעט המשך 😊
כמה את אוהבת אותי? את לא מתארת לעצמך כמה אני אוהבת אותך 😁
טוש&רחלי=>אתן הכל בשבילי..!
השעה הייתה מאוחרת והחלטתי לרדת לאכול משהו בכל זאת לא אכלתי כלום מהבוקר. התחלתי לרדת במדרגות שלפתע שמעתי את דור וליאל מדברים. לא זה פשוט לא יכול להיות, לא האמנתי למשמע אוזניי.
~ * ~ 21 ~ * ~
המשך=>>
ליאל: "דור אני בגדתי בלירן בשבוע שהוריו נפטרו."
נצמדתי לקיר והאזנתי לשיחתם.
דור: "ליאל את רצינית?"
ליאל: "מאוד."
לא האמנתי למשמע אוזניי. איך היא יכלה לעשות זאת ועוד בתקופה כל כך קשה בחייו? לבגוד בו? אין לה ערכים? שאלות רבות הדהדו במוחי. לא האמנתי שהיא בגדה באח שלי. באח הגדול והיחיד שלי שכבר לא איתנו. הוא כל כך אהב אותה ,כל כך תמך בה, נתן לה את כל כולו והיא? היא בגדה בו וניצלה אותו. התאכזבתי מאוד ממנה. חשבתי שהיא שונה ,שאפשר לסמוך עליה , חשבתי שהיא ה=אחת בשביל לירן אך התברר לי שההפך הוא הנכון חבל רק שבאיחור. דמעות החלו לבצבץ מן עיניי ,הרגשתי שהיא בגדה בי, הרגשתי את אכזבתו של לירן בליבי. המשכתי להאזין לשיחה.
דור: "איך יכולת לעשות את זה?" שאל אותה בחוסר הבנה.
ליאל: "דור תבין אותי הייתי בודדה ,הוא כמעט ולא התייחס אליי בשבוע הזה, את כל תשומת הלב הוא הקדיש לאחותו, כל כך קינאתי בה והייתי זקוקה לאהבה.
דור: "היית זקוקה לאהבה אז בגדת? קינאת בה? מה את סתומה? היא א-ח-ו-ת-ו." אמר והדגיש כל אותה ואות. "אני מבין אותך את אחותי, אם אני לא יבין אותך אז מי כן? אך אני לא רוצה לראות את תגובתה של לידור כשהיא תשמע על כך."
החלטתי להצטרף לשיחה ולהתעמת עם ליאל.
אני: "מאוחר מדי אני כבר יודעת."
ליאל: " לידור זה לא מה שאת חושבת שזה." אמרה בהחלטיות.
אני: "זה בדיוק מה שאני חושבת שזה. את יודעת מה אני חושבת עוד? לא אז בואי אני יפרט לך. את פשוט צ-ב-ו-ע-ה." אמרתי מדגישה כל אות ואות. " בוגדת בו בתקופה הכי קשה בחיים שלו, אין לך נשמה? ההורים שלנו מתו. במה בדיוק קינאת בי שסבלתי?! אני שונאת אותך. פשוט שונאת. לא יכולה להביט בך מרוב שאת מגעילה אותי. הוא נתן לך את אהבתו , נתן לך את כל כולו ואת בגדת בו. את בת אדם בכלל? יש לך ערכים? " הטחתי בפניה את הרגשותיי בעודי בוכה.
דור: "לידור אני מבין אותך אבל את לא תדברי ככה אל אחותי ברור לך?" שאל בטון גבוה מן הרגיל.
אני: " אוו תראו מי יתעורר, אתה לא תגיד לי איך שוחח איתה אתה מבין?"
דור: " הדבר היחידי שאני מבין זה שכולה היא בגדה באחיך ז"ל מי ישמע? מה את כל כך מתרגשת? אפשר לחשוב."
אחיך ז"ל, אחיך ז"ל, אחיך ז"ל, אחיך ז"ל, אחיך ז"ל, אחיך ז"ל, אחיך ז"ל, אחיך ז"ל,שמעתי את קולו מהדהד לי בראש פעמים רבות. זה עדיין לא נקלט במוחי שהוא הלך ולא ישוב.
אני: "נמאס לי מכם! אתם צ-ב-ו-ע-י-ם . זה עובר אצלכם במשפחה אני שמה לב. למה אתה כל כך אדיש? כולה בגדה בו? אולי בשבילך זה נסלח בשבילי ל=א. היא בגדה בו. במקום שתהיה לצידו, תתמוך בו ברגעים הקשים שעברו עליו היא הולכת ובוגדת בו? אני שונאת אתכם. ש-ו-נ-א-ת." ליאל לא פצתה את פיה. כל ההערכה שהייתה לי אליה התפוגגה בין רגע. היא הרסה את כל אמוני שהיה לי כלפיה , את כל האמון של לירן, היא לא הייתה מספיק טובה בשבילו. היא אכזבה בדיוק כמו דור, בדיוק כמו רוב האנשים שסבבו אותי. פשוט אכזבו.
איבדתי את תאבוני ועליתי בחזרה אל חדרי. נזכרתי בסיוט שהיה לי בלילה ,בסיוט שהתברר כאמיתי. זה היה סימן מאלוקים, סימן שהגיע מאוחר מדי.
בתחילת הסיוט ראיתי את לירן לבדו בלילה בקברם של הוריי. בוכה, מדבר אליהם , שופך את ליבו ורגשותיו. מאוכזב מהחיים בדיוק כמוני אך לא מאבד תקווה. לאחר מכן הוא חזר הביתה ניסה להתקשר לליאל אך לא היה מענה. הוא יצא לעשות סיבוב ברחוב כאשר שנתו נדדה ,הוא היה חייב להעסיק את מחשבותיו. השעה הייתה 4 לפנות בוקר ובחוץ היה חושך מצריים אבל לו? לו זה לא שינה. הוא המשיך להסתובב ולפתע הוא ראה נער מנסה לדקור את חברו. הנער היה שיכור ולא שם לב למעשיו, ברגע האחרון לירן בא והציל את "חברו" של הילד שניסה לדקור אותו. הלהב של לירן חדרה אל גופו והוא מת מפצעיו. נרצח. ניסיתי להיזכר בפניו של הרוצח אך כל מאמציי היו לשווא. תווי פניו לא עלו בזיכרוני. הוא נרצח בגלל שהיה בנאדם טוב לב שמנע רצח של מישהו אחר. הוא הציל ממוות נער אחר אך בעצם זה שעזר לו נרצח בעצמו. נרצח בגלל מעשה צדק שלו, מעשה שאם היה אפשר לחזור אחורנית בזמן ולשנות אותו הוא לא היה משנה. הוא העדיף למות במקום שמישהו אחר ימות . שהוא יסבול ולא האחר. הוא היה שונה. ה-י-ה כמו שהוריי היו.
" אלוקים למה אתה לוקח לעצמך את הכי טובים ,למה? הוא היה כולה בן 20 מה הוא הספיק לעשות בחיים שלו? במה הוא חטא שהוא היה צריך לעלות למעלה כל כלך צעיר? לא הספיק לטעום מטעם החיים וכבר הלך לעולמו. למה אתה כל כך רוצה להכאיב לי?" צעקתי בכל כוחי.
הטלפון צלצל לא היה לי כוח לענות אבל אם זו אפרת תהיה? חשבתי לעצמי. ואכן זו הייתה היא.
אפרת: "דור דור?"
אני:" אפרתי מה עם חקירת הרצח? מצאו כבר מי רצח אותו?"
אפרת: "לידורי בשביל זה התקשרתי אלייך , אין כיוון לבינתיים בחקירה כי לבינתיים לא מצאו עדים לרצח ."
אני: "אבל זה לא יכול להיות." אמרתי מאוכזבת עד מאוד. "היו סביבם מלא מלא נערים."
אפרת: "לידורי אף עד שהיה שם המשטרה לא מצאה עדיין, את זוכרת במקרה את פניו של אחד שהיה שם ברצח? או את פניו של הרוצח?" אמרה בתקווה.
אני: "לא, אני לא זוכרת זה לא עולה לי במחשבתי." אמרתי מאוכזבת.
אפרת: "יהיה בסדר, ימצאו אותו אין לך מה לדאוג, אם את נזכרת במשהו תתקשרי אליי שיר אוקיי?"
אני: "אוקיי."
אפרת: "אני יבוא אליך מחר לידורי, לכי לישון עכשיו עברת הרבה היום את בטח מותשת."
אני: "אני יחכה לך ביי ביי. "
אפרת: "אוהבת אותך."
אני: "גם אני אפרתי." אמרתי בכל הכנות.
לאחר מחשבות רבות על היום שעבר עליי, נרדמתי.
התעוררתי משנתי העמוקה, השעה הייתה שעת ערב מאוחרת, קמתי פתחתי את חלוני הגדול והתבוננתי בכוכבים. פעם לירן אמר לי שכל מישהו שנפטר יש על שמו כוכב. הכוכבים היו רבים כאכזבותיי. כאכזבותיי הרבים מהחיים האלו. למה כולם משלים אותי כשהם אומרים לי שיהיה טוב אם החיים שלי רק מדרדרים? אם החיים שלי מכילים רק ירידות בלי עליות? לא נשאר בחיי תכלית וטעם. לא נשאר בהם הניצוץ שהיה עד לפני שבועיים, לא נותר בהם כלום חוץ מרותם, אפרת, דולב,סבא וסבתא. האנשים הקרובים אליי, האנשים שלא יאכזבו בחיים ,האנשים שבשבילם אני אעשה הכל. לאחר מחשבות והיסוסים רבים החלטתי שאני לא רוצה להישאר עוד בעולם הזה, התאכזבתי ממנו מספיק ומה הטעם בעצם שאני ימשיך לחיות כדי להתאכזב שוב? כדי לחוות עוד ירידות בחיי? לא תודה. הספיקו לי השבועיים האחרונים ,הבודדים ,מאוכזבים, הקשים שעברו עליי. פתחתי בשקט את דלת חדרי שאף אחד לא ישמע ויתעורר בלי כוונה. ירדתי למעטה, פתחתי את ארון התרופות ולקחתי את כל קופסאות הכדורים שראיתי ועליתי חזרה אל חדרי.
החלטתי לכתוב לרותמי שלי מכתב פרידה. לקחתי עט בידי והתחלתי לכתוב על הדף הלבן שהיה מונח על הספרייה שלי.
בס"ד
6.6.06
לטושי האחת והיחידה!
כשתמצאי את המכתב הזה קרוב לוודאי שאני לא אהיה בעולם הקר והמנוכר הזה.
העולם שאני כל כך לא רוצה לחיות בו.
העולם שאני בעצם בכלל לא שייכת אליו.
מקווה לפגוש את משפחתי האהובה בשמיים :]
אני רוצה שתדעי ותזכרי תמיד שאת הבת אדם הכי חשובה לי בחיים.
את החברה שאני מאחלת לכל אחד, בזכותך נשארתי בחיים עד עכשיו.
אבל לא עוד, לא יכולה לסבול עוד אכזבות, לא יכולה לסבול את החיים הקשים האלו.
תמסרי את אהבתי לדולב ,אפרת וסבי וסבתי.
ואת? תזכרי תמיד שאותך אני אוהבת הכי בעולם ותמיד אוהב , את האחות שלא הייתה לי, את פשוט ה-כ-ל-!
מקווה שתסלחי לי ואי פעם תביני אותי =//
באהבה רבה
לושישלך.
לאחר היסוסים רבים החלטתי לעשות זאת. שתיתי את כל הכדורים שפיזרתי על הרצפה. הולכת אל משפחתי האהובה, עוזבת את הגיהנום בחיים לטובת גן העדן בשמיים, בדרך אל האושר.
מקווה שפיציתי 😊
אוהבת המון 😛
שבת שלום :]
אוייי זה כל כך יפהההההההה....
אני יושבת פה בוכה ועוד מצוננת.
אין זה הסיפור היחיד שאני בוכה בו ,ואני מתחברת אליו באופן אישי
QUOTE (oshritsa @ 28/12/2006) אוייי זה כל כך יפהההההההה....
אני יושבת פה בוכה ועוד מצוננת.
אין זה הסיפור היחיד שאני בוכה בו ,ואני מתחברת אליו באופן אישי
אושריתי תודה מאמי :]
לא רוצה שתבכי 😢
שמחה שאת מתחברת לסיפור..
אוהבת 😛
לידורושית יפיופה שלי..
איזה פרק עצוב.. 😢
תמשיכי דחוף..
חחח
מתה עלייך נשמה שלי את לא יודעת כמה!!!
מואאאאאאאאאה 😍