יו אמל'ה..זה כזה יפה.
עשית לי צמרמורת בלב מרוב שזה יפה.
זה עצב ומרגש ואני כמעט שבוכה.......
לידור תמשיכי מאמי אני סקרנית........
ושלא יקרה לה לכלוםם........פליז..
*-*אוהבת*-*
....מירב.......
QUOTE (loisana11 @ 28/12/2006) לידורושית יפיופה שלי..
איזה פרק עצוב.. 😢
תמשיכי דחוף..
חחח
מתה עלייך נשמה שלי את לא יודעת כמה!!!
מואאאאאאאאאה 😍
חולה עלייך 😛
QUOTE (סופרמאמי @ 28/12/2006) יו אמל'ה..זה כזה יפה.
עשית לי צמרמורת בלב מרוב שזה יפה.
זה עצב ומרגש ואני כמעט שבוכה.......
לידור תמשיכי מאמי אני סקרנית........
ושלא יקרה לה לכלוםם........פליז..
*-*אוהבת*-*
....מירב.......
מירבי תודה 😁
איזה עצצוב :'[
אאני בוכה פה :[
תמשיכי מהר....
מדהימות שלי מצטערת שגרמתי לכן לבכות 😢
שמחה שאהבתן 😊
אוהבת המון 😛
וואי מדהיםם
סיפור יפה בטירוף..
זה כל כך גרם לי להבין שמה שאני עוברצ עגשיו זה כלוםם
QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) מדהימות שלי מצטערת שגרמתי לכן לבכות 😢
שמחה שאהבתן 😊
אוהבת המון 😛
מצתהרת???!! זה פשוט יפה..
ואני אוהבת סיפורים עצובים כאלה שיש בהם גם דברים שמחים לפעמים
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
*-*אוהבת*-*
...מירב....
יווו איזה רעה אתת 😢
היא גם הולכת למותת..בטח תתני לה לסבול 😮 😯
פרק אחד העצובייםם 😢
QUOTE (orush-14 @ 28/12/2006) וואי מדהיםם
סיפור יפה בטירוף..
זה כל כך גרם לי להבין שמה שאני עוברצ עגשיו זה כלוםם
מאמי מה שאת לא עוברת זה יסתדר מבטיחה לך :]]]
אחרי כל ירידה תמיד תבוא עלייה מ^ב^ט^י^ח^ה
שמחה שאהבת 😊
QUOTE (סופרמאמי @ 28/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) מדהימות שלי מצטערת שגרמתי לכן לבכות 😢
שמחה שאהבתן 😊
אוהבת המון 😛
מצתהרת???!! זה פשוט יפה..
ואני אוהבת סיפורים עצובים כאלה שיש בהם גם דברים שמחים לפעמים
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
*-*אוהבת*-*
...מירב....
😁
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) יווו איזה רעה אתת 😢
היא גם הולכת למותת..בטח תתני לה לסבול 😮 😯
פרק אחד העצובייםם 😢
אופפפ אני לא רעה 😢
QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) יווו איזה רעה אתת 😢
היא גם הולכת למותת..בטח תתני לה לסבול 😮 😯
פרק אחד העצובייםם 😢
אופפפ אני לא רעה 😢
בכלל לא..-ר-ק- הרגת לה משפחה שלממה.. 🙄
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) יווו איזה רעה אתת 😢
היא גם הולכת למותת..בטח תתני לה לסבול 😮 😯
פרק אחד העצובייםם 😢
אופפפ אני לא רעה 😢
בכלל לא..-ר-ק- הרגת לה משפחה שלממה.. 🙄
😠 😢 😊 😮 😕
אני לא 😢
QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) יווו איזה רעה אתת 😢
היא גם הולכת למותת..בטח תתני לה לסבול 😮 😯
פרק אחד העצובייםם 😢
אופפפ אני לא רעה 😢
בכלל לא..-ר-ק- הרגת לה משפחה שלממה.. 🙄
😠 😢 😊 😮 😕
אני לא 😢
חחחחחחחח לא?
אז לאן נעלמו ההורים ושלה ואח שלה? 😂 😁
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 28/12/2006) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 28/12/2006) יווו איזה רעה אתת 😢
היא גם הולכת למותת..בטח תתני לה לסבול 😮 😯
פרק אחד העצובייםם 😢
אופפפ אני לא רעה 😢
בכלל לא..-ר-ק- הרגת לה משפחה שלממה.. 🙄
😠 😢 😊 😮 😕
אני לא 😢
חחחחחחחח לא?
אז לאן נעלמו ההורים ושלה ואח שלה? 😂 😁
דייייייי 😢 אני לא..!