פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,004 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 25 מתוך 128
מחכה;]
יפיופה שלי..
למה את לא מעדכנת מאמי?!

אני כבר מתחילה להתחרפן.. 😮 😂
כל חצי שעה-שעה אני נכנסת לראות אם שמת עוד פרק.. 😊

אני מחכה כבר לידורושששש..
פליזזזפליזזפליזזז נכון שבשבילי תשימי עוד פרק נכון?!
חחחח 🙄


מתה עלייך יפיופה שלי!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘

רחלוש =]]

ד"א
שמתי עוד פרק..
QUOTE (loisana11 @ 29/12/2006) יפיופה שלי..
למה את לא מעדכנת מאמי?!

אני כבר מתחילה להתחרפן.. 😮 😂
כל חצי שעה-שעה אני נכנסת לראות אם שמת עוד פרק.. 😊

אני מחכה כבר לידורושששש..
פליזזזפליזזפליזזז נכון שבשבילי תשימי עוד פרק נכון?!
חחחח 🙄


מתה עלייך יפיופה שלי!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘

רחלוש =]]

ד"א
שמתי עוד פרק..
רחלוש זה מאוד מאוד מחמיא לי תודה :]
אבל תביני אין לי זמן לרשום הרבה המשכים כי בקושי יש לי זמן לעצמי 😢 יש את המבחן הזה בהיסטוריה ביום ראשון.
טוב שלא הגזימו בכמות החומר & הכתבה באנגלית&עבודה בתנ"ך.
כבר ממשיכה :]
לאחר היסוסים רבים החלטתי לעשות זאת. שתיתי את כל הכדורים שפיזרתי על הרצפה. הולכת אל משפחתי האהובה, עוזבת את הגיהנום בחיים לטובת גן העדן בשמיים, בדרך אל האושר.

~ * ~ 22 ~ * ~

המשך=>>

שמעתי את קולה של סבתא מדבר אליי, הבנתי שנשארתי בחיים, הבנתי שהדבר שהכי רציתי שיקרה לא קרה, לא עליתי לשמיים. כנראה זה לא הזמן שלי לפגוש את משפחתי האהובה. ניסיתי לפקוח את עיניי אך לא הצלחתי ,רציתי כל כך לשוחח עם סבתא ,לנסות להסביר לה למה עשיתי את זה, לא רציתי שהיא תתאכזב ממני אך כל ניסיון היה לשווא. לא הצלחתי לדבר, לא הצלחתי להגיב.
סבתא:" לידורי, ילדה שלי אני יודעת שאת שומעת אותי כרגע. מצאו אותך ברגע האחרון,אם היו מוצאים אותך כמה דקות מאוחר יותר לא היית פה עכשיו. אם היית מתה לא היה טעם לחיים שלי יותר. את הדבר היקר לי בעולם, את לא יכולה לעשות לי את זה, את חייבת לקום,חייבת. אני יודעת שקשה לך ובשביל זה אנחנו פה כדי שתפני אלינו, כדי שנהיה פה בשבילך,שתשתפי אותנו ברגשותייך ,בשביל כל מה שתצטרכי .פה בשבילך באש,במים,בים,יבשה,אויר,חולי,בכל מצב. את לא תיפטרי מאיתנו כל כך מהר זה ברור לך? את חייבת להתעורר בשבילי, בשביל שאני יהיה מאושרת. אני לא מבקשת ממך הרבה רק שתתעוררי."
שמעתי בקולה שהיא בוכה. כל כך רציתי להתעורר ולהגיד לה שאני מצטערת, מצטערת שאכזבתי אותה ויותר אני לא יעזוב אותה בחיים ויהיה תמיד לצידה . ניסיתי אך לא הצלחתי, ניסיתי לשאוב את כל כוחי ולהתעורר אבל לא נותר בי כוח. לאחר חצי שעה בערך היא הלכה ואני נרדמתי.
התעוררתי לאחר שינה ארוכה ושמעתי שני רופאים בחדרי משוחחים על מצבי. אחד מן הרופאים אמר שאני כרגע בהתאוששות וייקח לי קצת זמן להתאושש בגלל כל הרעלים ששתיתי שהוציאו לי מהגוף. הם שמחו שהצליחו להציל אותי מהמוות שכל כך היה קרוב, המוות שפתאום היה נראה לי שטותי ולא מציאותי ,זה כל כך לא אני אז למה ניסיתי בכלל לעשות את זה? איפה הילדה המאושרת ששמחה שהיא חייה ונושמת? לאן היא נעלמה? מעכשיו הילדה הזו חוזרת ,הילדה ששמחה בחלקה, שמאושרת שהיא קיימת, הילדה שהיא בעצם אני. רציתי להגיד לרופאים תודה ,תודה שבזכותם אני פה עכשיו ולא בעולם אחר אבל ידעתי שייקח לי קצת זמן להתאושש ואני יגיד להם את זה במוקדם או במאוחר.
ששמחתי סוף כל סוף שאני נמצאת בחיים האלו, שיש סובבים שאוהבים אותי למרות כל האכזבות והאנשים הצבועים מסיבי. אני לא ייכנע פשוט לא. הם לא שווים את זה. מעכשיו אני מתעסקת רק בעיקר ולא בטפל ,מהיום אני ישתדל להיות אופטימית,לפחות ינסה.
התעוררתי כנראה נרדמתי שוב, הייתי עדיין מותשת ועייפה. לא יכולתי לפקוח את עיניי זה ייקח קצת זמן כמו שהרופאים אמרו. ואני? לא איבדתי תקווה ,לא מאבדת תקווה ולא אאבד כי מעכשיו אני מקווה שהכל יהיה לטובה :].
שמעתי קול צעדים שמתקרבים ומתקרבים לעבר מיטתי. קולה היה רך והיא החלה לדבר אליי. זו הייתה רותם. היא החלה לדבר לעברי, רציתי כל כך לחבק אותה אך לא יכולתי.
רותם: " לושי שלי, איזה מזל שאת בחיים אם לא הייתי מתה מעצבות וגעגועים אלייך יפה שלי. אני יודעת שקשה לך ואני מבינה אותך ואת מניעי ניסיון ההתאבדות שלך אבל עכשיו? עכשיו שנשארת בחיים ביחד איתי אני לא אעזוב אותך בחיים ,אני לא ייתן לך ללכת. אני יודעת שקשה לך אבל אנחנו נתגבר על הכאב יחדיו. כמה שקשה לך קשה גם לי אבל את תתגברי כי את חזקה ,את תתגברי כי זה לא זמנך למות, את עוד צעירה. כל החיים לפנייך, כולנו פה אוהבים אותך מאוד את אפילו לא מתארת לעצמך כמה.את תתאוששי מבטיחה לך והכל יהיה בסדר, החיים יעלו מעלה ויתפסו תאוצה רבה לאחר הירידות שעברו עליהם בשבועיים האחרונים ומי יודע אולי תכירי מישהו ותתני לו את אהבתך?" שמעתי בקולה שהיא צוחקת.
שמחתי שנשארתי בחיים,שמחתי שיש לי אותה,שמחתי שהיא פה לצידי בכל מצב. פשוט שמחתי. היא יצאה מהחדר ואני נשארתי ערה עם השמחה אך בוא בזמן גם עם העצב הרב הטמון בי, עם הניגודיות שבתחושותיי והרגשותיי, עם מחשבותיי. תלויה באויר. כל כך רציתי כבר להתעורר.
רציתי שעינב יבוא לבקר אותי, הרגשתי צורך שהוא יהיה פה לצידי, הרגשתי אליו משיכה אדירה אל הוא? הוא לא בא. הוא איכזב ,כנראה הוא עכשיו פוחד להתקרב אליי, לתקשר איתי, פוחד שאני יעשה שטויות. אבל אם ככה הוא חושב והוא לא בא בגלל זה אז הוא לא שווה את יחסי אליו, הוא לא שווה את זמן המחשבה שאני מקדישה בשבילו. פשוט לא שווה. כנראה שלא פגשתי עדיין את האביר על הסוס הלבן שלי, האביר שיאהב אותי ואני אותו בחזרה, האביר שלא יפחד ליתקרב אליי, האביר שיחבק אותי.
לפתע מישהו התקרב אליי ונישק אותי בלחי הרגשתי שזה דולב, דולב שלי.
דולב: "תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב ,את החלטת לשגע אותי? את יודעת כמה כולם דואגים לך? את יודעת בכלל כמה אני אוהב אותך? את לא תלכי לי פשוט לא את חייבת להתאושש. רחלי מסרה לך איחולים ואמרה שהיא תבוא לבקר אותך יותר מאוחר ומיטל ועמית היו פה מקודם." כנראה הם היו פה כאשר ישנתי חשבתי לעצמי. "בקשר לעינב..ידעתי שהוא לא בשבילך ,אל תתאכזבי ממנו כי זה האופי שלו, מגיע לך מישהו יותר טוב.
הבאתי את האפ פי 4 שלי כדי להשמיע את השיר האהוב עלייך. השיר שכרגע נשמע כאילו הוא נכתב עלייך ,הבאתי לך כדי לשמח אותך,כי אני יודע שאת שומעת אותי." דולב שם לי את האוזניות על האוזניים והמנגינה החלה להתנגן. ידעתי שזה השיר "לחבק אותך" של סינרגיה השיר שאני כל כך אוהבת.

"אני סולח לך גם אם את לא רואה את זה
שלכל דקה יש עוד טעם
יושב מלאך גבוה שעוד נותן לי כוח
הוא מחזק אותי כשאת איתי.
הרגשתי שהשיר פשוט נכתב עליי,למעני. ידעתי שכולם כרגע סולחים לי ומבינים את מצבי ולמה ניסיתי להתאבד. ידעתי שהם איתי, תומכים בי ותמיד בשבילי ולמעני. ידעתי שיושבים להם שלושה מלאכים בשמיים שתמיד מסתכלים עליי, תמיד איתי, תמיד יאהבו אותי, תמיד יהיו איתי. מלאכים שאני כל כך אוהבת ותמיד אוהב.
יש אנשים שלא מוצאים אף פעם
ויש גם מקומות שאין כבר טעם
ולפעמים זה שם גם אם זה לא מושלם
גם אם קשה לראות קשה לראות
כרגע זה קשה לראות שיהיה טוב אבל יהיה ,אני יודעת שיהיה. מתישהו חייב יהיה להיות טוב. ידעתי שאני יעבור עוד הרבה אכזבות בחיים שלי אבל גם את זה אני אעבור. יש בי כרגע את הכוח לעבור את החיים, החיים הקשים, לא הוגנים אך בוא
בזמן שמחים ושונים כל כך.
כשאת צוחקת אני חי
כשאת בוכה עצוב מידיי
אני פותח ת'ידיים לחבק אותך
כי זה האור שבענייך שמקרב אותי אלייך
כי זה הטעם שנשאר מלחבק אותך
כל כך אהבתי את השיר הזה, כל כך התחברתי אליו, במיוחד אל הפזמון. רציתי שהאהוב שלי יקדיש לי אותו וישיר ל אותו בעתיד. האהוב שיאהב אותי, האהוב שאני כל כך מצפה לו. האהוב שאני צועקת בליבי שיבוא כבר, שיופיע,שיאהב ויחבק.
יש אנשים לא מוצאים אף פעם מקום שכזה
יש מקומות שאין כבר טעם
ואין טעם להמשיך את זה
ולפעמים לפעמים זה שם
גם אם זה גם אם זה קשה לראות
ולפעמים לפעמים זה שם"
הבנתי שאין טעם להמשיך להתאכזב כי בכל מקרה בחיים לא יהיו חסרות אכזבות מיותרות למרות הקושי שלי להמשיך בחיים אני ישתדל, ישתדל וינסה להצליח, כי אני יודעת שהאושר מסתתר לו שם באיזו פינה, איזו פינה חבויה שאני בסוף אמצא אותה. אמצא ויהיה סוף כל סוף מאושרת. מה כבר ביקשתי? רק להיות מאושרת.
כשהשיר נגמר דולב הוריד מאוזניי את האוזניות ולחש לי באוזן שהוא אוהב אותי וחיבק אותי, חיבוק שכל כך הייתי צריכה באותו עת.
שכבתי שרויה על המיטה במשך שעות רבות ,חושבת על החיים ,מותשת מהם.
לפתע התעוררתי,כנראה שוב נרדמתי חשבתי לעצמי. משלימה לעצמי סוף סוף שעות שינה. היה לי את הכוח ואת הרצון לפקוח את העיניים ולהתעורר בחזרה לחיים ולהיות עם האהובים שלי. פקחתי את עיניי והייתי בהלם וראיתי את מי שהכי לא ציפיתי לראות מכולם.


מדהימות שלי?תודה על התגובות, אתן גורמות לי לחייך כל פעם מחדש :]
מחר לא יהיה המשך אין לי זמן 😢 מקווה שאתן מבינות =//
שבת קודש 😊
אוהבת אתכן 😛
ואייי יפה שלי!!
המשך דחוףףף 😊
אנייי עםם דמעותתת בעינייםםםם 😢
איזה מרגגגש.. אמממאאא!@#
מחכככה להמשךך 😊

דברי'תייי בובייי:]
מ-=-ו-=-א-=-ה
ואוו לידורוש מהמם!!! 😛

ולא נורא..
אם אין לך זמן לעדכן מחר..
בגלל הכול.. המבחנים וההכתבההה...

טוב בכל מקרה מאמוש אני מתה עלייך והפרק יצא מדהים וממש מרגשששש


מתה עלייך מואאאאאאאאאאאאאה 🙄
איזה מדהים !
את מוכשרת ברמות [:
תמשיכי כשתוכלי ...
יפההה
תמשיכייי
את כותבת כזה יפה,
אני כל הזמן נכנסת לראות אם יש המשך [:

פשוט מדהיים !!!!
וואווווווווווווווווווווווווווווווווו! מדהים! כמה שלמות בסיפור אחד?!
השלמתי מלא מלא מלא פרקים, כל אחד יותר מדהים מהשני! כולם נדירים ביופים!
יאא אני פשוט מעריצה אותך! איך יש לך סבלנות לכתוב פרקים כל כך ארוכים?! פרק אחד שלי זה אולי חצי מפרק שלך😛 חח..
דיי אני לא מאמינה שגם הוא מת ! 😢 מסכנה לא עבר עלייה מספיק?! =[ אני יושבת פה עם דמעות בעיינים! את כותבת מדהים ומרגש! אל תפסיקי לכתוב אף פעם!
פרק מדהים! ממש אהבתי!
זה בטח יהיה עינו או דור...!
יא אני במתח!
תמשיכי דחוףףףףףף!
לאב יו 3> מוואה! 😂
ממהמהם
היא ראתה את זה שהייא נתקלה בוו נכון?342
המשך
יכול להיות שיש מישהי יותר מוכשרת ממך.?
אין זה פרק אדיר מרגש סוחף
אם הייתי יכולה לא הייתי מפסיקה לקרוא את הסיפור שלך כל היום...
הסיפור הזה פשוט מ-ה-מ-ם

*-*אוהבת*-*
...מירב...
לידורי קטנטנות שלי חולה עלייך!
אני יקרא בלילה ככה יהיה לי מה לקרוא.
את מייי את מייי?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך