דניאלי אייזה שם יפה :]]]
שוקוהוליסטית שמחה שאהבת בובי ובקשר לשוקו? גם אני מכורה 😉 הכי טעים 😛
בעעע כל היום אני כבר לומדת להיסטוריה אני בקושי נושמת 😢
אושריתי תודה בובי :]] אבל לא נראה לי שיהיה המשך היום =/// אל תהיה עצובי גם אני אהיה 😮 😢
טוש & רחלוש=> בהצלחה במבחן מחר נדירות שלי 😊
בנות? מחר המשך ארוך שיהיה לכן שבוע מקסים :]
שבת שלום 😛
לידורי למה את לא ממשיכה אני רוצה שתמשיכי...
אם את לא ממשיכה אני פותחת בשביטת רעב.. 😠
😉 תמשיכי שתוכלי חולה עלייך..
*-*אוהבת*-*
....מירב....
מירבי שלי אל תכעסי,אין לי זמן 😢
אם את פותחת בשביתת רעב אני גם יפתח אבל לא כולל שוקו כן? 😉
תודה בובית 😁
חוזרת ללמוד =//
QUOTE (lidorushit @ 30/12/2006) מירבי שלי אל תכעסי,אין לי זמן 😢
אם את פותחת בשביתת רעב אני גם יפתח אבל לא כולל שוקו כן? 😉
טוב בובי תמשיכי
שתוכלי להמשיך.. חולה עלייך לידור
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מדהימות שלי בא לי לכתוב לכן המשך :]
עוד מעט המשך 😛
היה לי את הכוח ואת הרצון לפקוח את העיניים ולהתעורר בחזרה לחיים ולהיות עם האהובים שלי. פקחתי את עיניי והייתי בהלם וראיתי את מי שהכי לא ציפיתי לראות מכולם.
~ * ~ 22 ~ * ~
המשך =>>
אני: "י..וב..ל?" אמרתי בגמגום, התקשיתי לדבר בגלל עייפותי ותשישותי הרבה.
יובל: "לידורי אל תדברי קשה לך זה בסדר, יש לי מלא דברים לומר לך, דברים שיושבים לי על הלב הייתי שמחה אם היית רוצה להאזין לי את מסכימה?" הנהנתי בראשי לחיוב בגלל שהיה לי קשה להגיב בדיבור.
יובל: "מאז ומתמיד אני ודור היינו ידידם טובים,שנינו במעון מגיל שש, הוא בגלל שהוריו נרצחו ואני בגלל שהוריי נטשו אותי ולא היה מי שיגדל אותי.
מאז שאני זוכרת את עצמי אנחנו תמיד ביחד, אני,דור ואיתי מן שלישיית מוסקטרים כזו שלא נפרדת. לפני חודש היינו במסיבה של חברים שלנו, הרגשתי רגשות עצומים כלפי דור רק חבל שזה לא היה הדדי. באותה מסיבה דור השתכר, והחל לנשק אותי אני לא התנגדתי.
הדבר שהכי רציתי שיקרה קרה ולא יכולתי לעצור את זה מרוב התרגשותי העצומה. יום למחרת הוא החל להתעלם ממני, כאילו דבר לא התרחש. הוא לא שם לב שנפגעתי וכל הזמן הייתי נועצת בו מבטים שיבין את הרמז אבל הוא? הוא היה בשלו. לאחר זמן מה את הגעת למעון, הבנתי שאת זו הידידה שהוא סיפר לנו עליה, באותו זמן הוא נישק אותי לא הבנתי בכלל למה ואז הוא הציע לי חברות לידך. כנראה שהוא רצה שתקנאי, לא הבנתי את מניעיו אבל מה שידעתי שזה שאני אוהבת אותו ואני לא אאבד אותו עכשיו בגלל קנאה שטותית. בערב שמענו אותך שרה,שרת כל כך מדהים ,קינאתי בך כל כך ואת יודעת כבר את ההמשך.
לאחר הדברים שהטחת בפניי הבנתי שטעיתי. אני יודעת שהתנצלתי בפנייך, אבל אני יודעת גם שאני אחת מן הסיבות שבגללם ניסית להתאבד. אני לא יכולה לתאר לך כמה אני מצטערת על כל מעשיי, אני מקווה שתביני שהכל נעשה מתוך אהבתי אל דור ,לא שמתי לב איך אני מתנהגת ואם אני פוגעת במישהו בדרכי אל אהבתי. אני מקווה שאת סולחת לי ואני מצטערת על שנפגעת ממני כל כך הרבה, מצטערת מכל הלב ,אני באמת מתכוונת לדבריי.
זהו שפכתי בפנייך את ליבי, שתדעי שאת ילדה מיוחדת, לא קינאתי בך סתם יש במה לקנאות. כל הקנאה שלי חלפה והתחלפה בידידות. אני רוצה שנהיה חברות, מקווה שתוכלי להיפתח אלי לאחר כל מה שקרה בזמן האחרון. "
הייתי בהלם שהיא פתחה בפניי את ליבה ובעיקר? בעיקר שמחתי שעכשיו אני פותחת דף חדש, דף של ידידות ,דף של אהבה, דף שרובו חיים מאושרים מקווה שנטול אכזבות.
אני: "יובי אני רוצה חיבוק."אמרתי בחיוך.
יובל התקדמה לעברי וחיבקה אותי חזק, שמחתי כל כך.
יובל: "אני מבינה מהחיבוק שסלחת לי?"
אני: "את מבינה נכון." אמרתי בחיוך. "אני שמחה שמצאת את אהבתך, כנראה דור הוא לא האהבה האמיתית שלי ואני כבר הבנתי את זה. האהבה שלי תגיע בבוא העת ואני שמחה בשבילכם. "
יובל: "תודה דור דור. אפשר לקרוא לך ככה כן?"
אני: "ברור יובלי." אמרתי בחיוך.
יובל: "וואי איך אני שמחה כרגע." אמרה בחיוך רחב :]
אני: "חח חמודה גם אני." החזרתי לה חיוך. "אפשר לומר לך משהו אמיתי בלי שתעלבי?"
יובל: "את יכולה לומר לי הכל."
אני: "מההיכרות הקצרה שלי עם דור, קצרה לעומתך אני לא יודעת אם הוא בשבילך. בלי כל כוונה רעה כן? הוא פגע בי כל כך המון בזמן האחרון אני מפחדת שהוא יפגע גם בך."
יובל: "את האמת, אני גם לא כל כך בטוחה שאני עדיין אוהבת אותו, תודה על כנותך."
אני: "אין על מה, תיזהרי כן? אני לא רוצה שחברה שלי תפגע."
יובל: "לידורי, אני מבינה למה שבית את ליבם של הילדים, כמו ששבית את ליבי."
אני: "חח את מגזימה בובי."
יובל: "לא."
אני: " כן".
יובל: "לא."
אני:" תגידי את מכירה במקרה שני ילדים לבן קוראים עומר ולבת שני, יש מצב הם חברים?" שאלתי את יובל הצפייה למענה.
יובל: "אם הם מי שאני חושבת שהם אז כן. אתמול הוא חתך איתה את הקשר, השמועה אומרת שבגלל שילדה אחת התנגשה בהם והוא התאהב בה ממבט ראשון." לא האמנתי למשמע אוזניי, הייתי בהלם, אהבה ממבט ראשון, בגללי הוא נפרד ממנה ? אמן שזה הוא. כל הסימנים הובילו לכך שזה אכן הוא. מקווה שזה האחד, האחד שאני כל כך מצפה לו.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
לא האמנתי למה שקורה לי, כל היום, כל הזמן, כל שעה, כל דקה, כל שנייה אני רק חושב עליה. רק רציתי להיות קרוב אליה ולהיות לצידה. בחיים זה לא קרה לי אולי סוף סוף התאהבתי?
החלטתי ללכת לדולב. הוא היחידי שיכול לעזור לי במצב כזה, הוא החבר היחידי שאני סומך עליו, החבר הכי טוב. התחלתי להתלבש שמתי גופייה שחורה וג'ינס נמוך של lee cooper . לאחר שסיימתי להתלבש סידרתי את שיערי כמו שאני אוהב, אמרתי לאמא שאני יוצא והלכתי לדולב. דפקתי על דלת ביתו והוא פתח לי אותה לאחר שנייה. הוא היה שמח המתמיד.
דולב: "עומר." צעק בחיוך רחב.
אני: "מה האושר אחי?"
דולב: "לידור היא ה-אושר." לא הבנתי על מי הוא מדבר? מי זו לידור? לא ידעתי מי זו, כל מה שידעתי שהשם הזה עושה לי משהו בלב.
דולב: "בת דודה שלי, היא התעוררה. אתה קולט? היא ה-ת-ע-ו-ר-ר-ה." אמר בשמחה רבה והדגיש כל אות ואות.
אני: "שמח בשבילך. לא הבנתי על מי אתה מדבר." אמרתי בעודי נכנס לביתו.
דולב: "תגיד שמעתי שאתה חתכת עם שני. אמת?"
אני: "אני רואה השמועות רצות מהר."
דולב: "אתה רואה נכון, תגיד זה נכון שזה בגלל שמישהי התנגשה בך והתאהבת בה?"
חייכתי חיוך רחב, דולב הבין שזה נכון. כל כלך רציתי לראות אותה באותה עת.
סקרתי את הבית ולא האמנתי למראה עיניי. התקרבתי לעבר התמונה וראיתי אותה מחובקת עם דולב. איך לא ראיתי את התמונה הזו קודם לכן? שאלתי את עצמי. הרמתי את התמונה והתבוננתי ביופייה היא הייתה כל כך יפה, אין ספק מיוחדת.
דולב: "זו היא?" הנהנתי בראשי לחיוב.
דולב: "עומר זו לידור."
אני: "איך לא הכרת לי את המלאך הזה קודם לכן?" שאלתי אותו.
דולב: "לא חשבתי על זה."
אני: "למה היא ניסתה להתאבד? רגע, היא ניסתה להתאבד לאחר שהיא התנגשה בי, ראיתי שעבר עליה משהו, היא בכתה ורצה, לא שמה לב לאן רצה, רצה אחרי תחושותיה וליבה."
דולב: "היא הייתה פה אצלי לפני כן." אמר לפתע בעצב.
אני: "שוט." אמרתי בתחושת צמא. תחושת צמא לדעת עליה כל מה שאפשר, כל פיסת מידע, כל דבר.
דולב החל לספר לי, אני הייתי בהלם שמלאך כזו עברה כל כך הרבה בשבועיים האחרונים. ההורים שלה נפטרו ולאחר שבוע וחצי אחיה. מסכנה כל כך.כנראה לא יכלה לסבול עוד בעולם הזה. ושני עם היחס שלה בטח רק החמירה את מצבה. הייתי צריך ללכת אחריה, אילו רק הייתי הולך אחריה המצב היה שונה. כל כך רציתי אותה לידי כרגע, רציתי לעבור איתה את תקופתה הקשה.
דולב: "יאללה בוא." לא הבנתי מה הוא רוצה.
אני: " לאן?" שאלתי בתהייה.
דולב: "א-ל-י-ה, בוא נראה לי היא תשמח לראות אותך. יש לי הרגשה כזו."
מה שאני כל כך רוצה הולך להתגשם עוד מעט, אני הולך לראות את לידור, לידורי שלי. כל הדרך עברה בצפייה רבה, בצפייה רבה לראות איך היא תגיב. הרגשתי צמרמורת בגוף רק מזה שאני הולך לראות אותה, להתבונן ביופייה. נכנסנו לבית החולים, צעדנו במסדרון. הרגשתי את ליבי רוטט, רוטט מרוב התרגשות. הגענו לחדרה. עמדתי בפתח לפתע מבטינו הצטלבו, התבוננתי בעיניה והיא בשלי. חשתי את התרגשותה בלבי.
כתבתי בסוף המשך :]]
שיהיה לכן שבוע טוב ומושלם 😊 בהצלחה מבחנים/בחנים..!
טוש&רחלוש=> בהצלחה מחר [:
אוהבת המון המון 😛
דיייייייייי לידוווווווררררררררררר הרגת אותי עכשיוווו
כשרונית מספר 1 חולה עלייך קטנטונתתתת
יאוווווווו זה כזה ממווושלם!!!!
פשוטטטט מדהיםםם!!
המשך מאמיי..
יאאא! מדהים 😛 ! ממש אהבתי!
פרק מושלם! 😂
תמשיכי דחוףףף!=]
איזה מדהים [;
בהצלחה מחר ;]
דייי מדהייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
לידור ממש יפה..
מוכשרת..
בהצלחה מחר במבחן...
*-*אוהבת*-*
....מירב....