מורי תודה מאמי :]
טושי שלי אל תבכי כי גם אני אבכה 😢 אוהבת 😛
רחלוש טנקס יפה שלי :] 3> 3>
ספפירי תודה בובי :]
שלך_תמיד=> :]]
MaaaMz=>תודה יפתי אני שמחה שאהבת ((:
אורחים_תוביתות את לא מבינה איזה חיוך מרוח לי על הפנים 😁 תודה ר-ב-ה-ר-ב-ה-ר-ב-ה
חנוש? תצטרכי לחכות לפרק הבא כדי לדעת 😉
מירבי יכול להיות שיש מישהי יותר מתוקה ממך.? 😮
אושריתי קריאה מהנה :]
סתם_ילדה => את מי?את מי? תגלי בפרק הבא לבינתיים את יכולה לנסות לנחש 😛 איך קוראים לך?
בנות? אני א-ו-ה-ב-ת אתכן..!!
תודה על הפירגון ושבת שלום :]
בבקשה מאמי מתה עלייךךךך
סיפור פצצצההה 🙄
שבת שלום ולילה טוב מאמיייי!!! 😛
קטנטונתתת אתתתתת פשוט מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתת
צורת הכתיבה שלך מהמממתת,שונה משל כולם,
אני לא מבינה איך את מסוגלת לא לבכות כשאת כותבת תסיפור כי אני פשוט בוכה פהה.
בקיצר קטנטונת אני דורשתתתתתתתת אבל דורשתתתתתתתתתתתת המשךךךך אבל מזה ארוך עד שאני יגיד לך מספיק .
חולהה עלייךךך
QUOTE (oshritsa @ 29/12/2006) קטנטונתתת אתתתתת פשוט מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתת
צורת הכתיבה שלך מהמממתת,שונה משל כולם,
אני לא מבינה איך את מסוגלת לא לבכות כשאת כותבת תסיפור כי אני פשוט בוכה פהה.
בקיצר קטנטונת אני דורשתתתתתתתת אבל דורשתתתתתתתתתתתת המשךךךך אבל מזה ארוך עד שאני יגיד לך מספיק .
חולהה עלייךךך
אושריתי שלי אני? א 😛 ו 😛 ה 😛 ב 😛 ת אותך ..!
איזה כיף לקרוא את התגובות שלך :]]
שתהיה לך שבת מדהימה כמוך 😊
המשך ארוך יהיה רק ביום ראשון כי אין לי זמן להמשיך מחר בגלל מבחן תקוע בהיסטוריה
ביום ראשון, מצטערת =//
חחחחח אני אוהבת היסטוריה באמתת,אם את צריכה עזרה תשאלי אותי.
חחחח לידורי אני מביאה לך קוראיםם לסיפור שלך
אחת מהם היא שוקוליסת (מה זה הכינוי הזה?)
תמשיכי מהר מהר מהר מאמי.. סיפור מדהיםם
🙄
חחחחח אושריתוש אני אסביר לך מה הכינוי אבל קודם כל...:
לידור.. קראתי את הסיפור שלך.. ופשוט.. אין לי מילים.. אני אתמול והיום מרותקת למחשב רק כדי לקרוא את הכל.. הצלחת לגרום לי לבכות כמה פעמים ממנו.. אני פשוט לא מוצאת מילים להסביר כל מה שהסיפור גרם לי להרגיש.. הזדהתי עם המון.. בעיקר כל השירים.. שמעלים לי המון זכרונות.. עם עוד המון דברים הזדהיתי אבל אני לא אתחיל לפרט... הסיפור שלך פשוט מדהים.. יש לך כתיבה שמושכת אותי לקרוא את הסיפור.. פשוט מ=ד=ה=י=ם..!! מחכה כבר להמשך..
ועכשיו הסבר בשבילך אושרית- נכון יש אלכוהוליסטים.. כי הם מכורים לאלכוהול.... אני שוקוהוליסטית... אני מכורה לשוקו... וזה לא סתם זה טירוף מגיל שנתיים..! 😁
איכסההה שוקוווו ,אני רק שותה שוקו כואבת לי הבטן
ולידורי קטנטונת שלי המשךךךך
חייייייייימשלי
המשךךך נווו..;]
QUOTE (oshritsa @ 30/12/2006) איכסההה שוקוווו ,אני רק שותה שוקו כואבת לי הבטן
ולידורי קטנטונת שלי המשךךךך
😮 : o : o איך אפשר להגיד איכסה על שוקו..? זה הדבר הכי טעים בעולםםםם אני לא יכולה לפתוח תעיניים בבוקר בלי שוקו.. אפילו למסע לפולין לקחתי איתי קופסא של נקסוויק כדי להכין שם...
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/12/2006) QUOTE (oshritsa @ 30/12/2006) איכסההה שוקוווו ,אני רק שותה שוקו כואבת לי הבטן
ולידורי קטנטונת שלי המשךךךך
😮 : o : o איך אפשר להגיד איכסה על שוקו..? זה הדבר הכי טעים בעולםםםם אני לא יכולה לפתוח תעיניים בבוקר בלי שוקו.. אפילו למסע לפולין לקחתי איתי קופסא של נקסוויק כדי להכין שם...
חחח 😛 מסכימה איתך!
וואי הסיפור שלך מהמהם! בהצלחה במבחן מאמי! מחכה להמשך 😂
3>
לידורייי את באתרר ואת לא ממשיכה????????
אני עצובייי