ד"א
פרק מ-ה-מ-םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני מקווה שתוכלי לכתוב למרות שאת לא מרגישה טוב!!!
מתה עלייך נשמה שלי..
מואאאאאאאאאאאה
ושוב תרגישי טוב!!!
יאוו מוווושלם!!
מחכה להמשךךךךךךך!!
מוואהה..
[SIZE=7]לידוריייייייייייייייייייייי
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
אני מכורה לסיפור שלךך....
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך!!!
מ=ה=ר=...!!!!אוהבת אותך...
-יסווו-
מוששלם :] אני רוצה ה מ ש ך !#@
תרגישי טוב בובי
ואוא אמא איזה יפה
לאב יו אני חולה על הסיפור שלך הוא כל כך יפה ...
יאו אני כל פעם מתאהבת מחדש ...
😊 😊 😁
תודה יפות שלי שמחה שאהבתן :]]
נשארתי היום בבית חולה 😢 אני יצטרך לעשות מועד ב' במתמטיקה =///
המשך יותר מאוחר 😛
מיי גאדד
תמשיכיייייייייי!
אושריתי עוד חצי שעה יהיה לך המשך בעזרת השם 😊
בובייייייייייי!@#$
איךך את מרגישה יפפפתייי?!?
היית היוםםם חסרההה \\:
התגעגעתתתיייי:]
אני מקווה שמחרררר את באאאה =]
יש לי לספפפרר לך כמה דבריםם שקרו היוםםם אז צרי קשרר...חעחע [[:
המשךך מדהייייייייים 😉
א ו ה ב ת א ו ת ך מ ו ש ל מ ת 😛