פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 40,985 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 17 מתוך 128
יפות שלי תודה על כל התגובות המדהימות שלכן :]

אני חולה -=// אבל אני ילך בכל זאת לבית ספר אין לי כוח הלפסיד חומר 😕
מחר יש לי מבחן המתמטיקה
יום רביעי-בוחן בפיזיקה
יום חמישי-מבחן בלשון והבעה
יום ראשון-מבחן בהיסטוריה&הכתבה באנגלית
יום שלישי-בוחן בספרות
לא יהיה היום המשך כולי בלחץ מטורף..
מקווה שאתן מבינות 😢
אוהבת 😛
לא נורא לידורי נחכה עד מתי שיתפנה לך השבוע.
ובהצלחהההההההההההה !
אושריתי תודה :]

פרשתי לישון ממש לא מרגישה טוב 😢

לא יודעת איך אני יעבור את המבחן מחר =//

אוהבת..!
QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006) QUOTE (רחלו'ש =)],24/12/2006] QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע  😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\

טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]

אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:

את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י  א ו ה ב ת  א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊

פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה..    😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!

בנות אוהבת אתכן..!

לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]

צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊

תודה בובי 3>

מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:

מ ו א ה 😘

מייייי?! אפחדדדדד XD

א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
😁
בקטנה 😛
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎

חחח 😊

סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍

נדבר..

אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄
בכיף 😉

אוהבת אתכן 😛
גמאניייייייי
מתה עלייכן!!! 😍
יפה שלי
תמשיכי אני מתה כבר לפרק הבא
חולה עלייךךךךךךךךך הכי בעולם
😛
QUOTE (שרוני110 @ 25/12/2006) יפה שלי
תמשיכי אני מתה כבר לפרק הבא
חולה עלייךךךךךךךךך הכי בעולם
😛
😁

שרוני תודה מאמי אוהבת אותך

אבל אני מרגישה ממש לא טוב ,אני הולכת עכשיו לישון וגם כנראה שאני מחר לא ילך לבית הספר..אני יצטרך לעשות מועד ב' במתמטיקה =[[

מצטערת שאיכזבתי 😢
QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006) QUOTE (רחלו'ש =)],24/12/2006] QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע  😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\

טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]

אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:

את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י  א ו ה ב ת  א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊

פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה..    😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!

בנות אוהבת אתכן..!

לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]

צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊

תודה בובי 3>

מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:

מ ו א ה 😘

מייייי?! אפחדדדדד XD

א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
😁
בקטנה 😛
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎

חחח 😊

סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍

נדבר..

אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄
בכיף 😉

אוהבת אתכן 😛
חחח בכיייייףףף י'שרוטטטהההה [[:
מתה עלייייייךך!!

לידורייייי, תרגישי טווובבב בובייייי 😉
ולאא נוראאא.. אני יעזור לך להשליםם מאמיייי 😊
הכי חשובב שתהיי בריאההה:]
א ו ה ב ת 😘
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006) QUOTE (רחלו'ש =)],24/12/2006] QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע  😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\

טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]

אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:

את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י  א ו ה ב ת  א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊

פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה..    😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!

בנות אוהבת אתכן..!

לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]

צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊

תודה בובי 3>

מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:

מ ו א ה 😘

מייייי?! אפחדדדדד XD

א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
😁
בקטנה 😛
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎

חחח 😊

סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍

נדבר..

אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄
בכיף 😉

אוהבת אתכן 😛
חחח בכיייייףףף י'שרוטטטהההה [[:
מתה עלייייייךך!!

לידורייייי, תרגישי טווובבב בובייייי 😉
ולאא נוראאא.. אני יעזור לך להשליםם מאמיייי 😊
הכי חשובב שתהיי בריאההה:]
א ו ה ב ת 😘
תודה בובי אוהבת אותך 😛
הכי חשוב שתרגישי טוב נשמה;]
יפהה :] אהההבתי ממי
תמשייכי
התעוררתי עכשיו לאחר הרבה שעות שינה..עדיין חולה =//

תכף המשך..
לפתע הפלאפון שלה צלצל שוב "פתאום שנדמה שהשחר לא יפציע לעולם עוד אור עולה זיכרון ישן" היא נאנחה לעצמה ושוב היא הלכה לצד וענתה לו. באמת מבוקשת חשבתי לעצמי. מי זה עכשיו? רציתי לדעת עליה כל כך הרבה,רציתי להיות איתה,לאהבו אותה ,להתחבר עליה, לא הבנתי מה קורה לי.

~ * ~ 18 ~ * ~

המשך =>>

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

לפתע הפלאפון שלי צלצל "פתאום שנדמה שהשחר לא יפציע לעולם עוד אור עולה זיכרון ישן" . כמה שהמשפט הזה נכון חשבתי לעצמי,שהשחר כבר יפציע,רק שיפציע כבר השחר בליבי. נאנחתי ושוב הלכתי לצד ועניתי לו.
אני: הלו? עניתי לפלאפון.
..: "לידור איפה את?"
אני: "אגם אני אצל השכנים ממול."
אגם: "באמת? איך הכרת אותם? יובל ודור תמיד רבו איתם ואף פעם לא התחברו איתם."
אני: "הכרתי אותם אתמול לפני שהגעתי למעון ותפסיקי להשוות ביני לבין יובל ודור הם לא מעניינים אותי וסתם לידע כללי התאומים הרבה יותר חמודים מהם שילמדו מהם קצת לא יקרה כלום."
אגם: "לידורי אני מבינה את הרגשתך אבל אל תדברי אליהם ככה."
אני: "לא את לא מבינה אותי בכלל, איבדת פעם מישהו בחיים שלך? זה ברור שאת אוהבת אותם יותר להם מותר לדבר ולהתייחס אליי איך שבא להם ופתאום שאני אומרת משהו זה לא בסדר?"
אגם: "הם יותר זמן במעון זכותם."
אני:" אז את גם מודה ,את בדיוק כמוהם מפלה בין ילדים." דמעות החלו לרדת מעיניי.
אגם :"כן אני מפלה יש לך בעיות עם זה?"
אני: "לך יהיו בעיות כשאני לא יחזור לישון היום במעון שלום ולא להתראות."
אגם: "חכי..." את ההמשך כבר לא שמעתי ניתקתי כבר את השיחה.
התקדמתי שוב לעבר הסלון ,דמעות בצבצו מעיניי ולא טרחתי למחות אותם.
דולב: "דור דור מה קרה?"
לא הוצאתי הגה מפי ,לא היה לי כוח לדבר,לא היה לי כוח לאף אחד,לא רציתי כלום, כלום כבר לא היה אכפת לי אם אני יחיה אם אני ימות העיקר שאני לא יישאר במעון. מה התכלית שנשארה בחיי? מה המטרה? לחיות ולסבול? שאלתי את עצמי.
מיטל: "לידורי מי זה היה? מה הוא אמר לך?"
עמית: "הכל בסדר?"
רחלי: "לידורי דברי איתנו מה קרה יפה שלי?"
אני: "דו..לב א..ני יכולה לישו..ן א..צלך היו..ם?" שאלתי בגמגום קל ובבכי.
דולב: "יפה שלי ברור מה את שואלת בכלל?"
ידעתי שיבינו אותי אצלו בבית אמא שלו היא אחותה של אמי ז''ל ,ידעתי שהיא מבינה אותי היטב ולא יהיה אכפת לה שאני יישאר אצלם כמה שאני רוצה. ידעתי שהיא מבינה את כאבי, כאבי שגם היא חשה-כאב שלא יחלוף.
דולב: "דור דור אמא שלי תשמח כאשר היא תראה אותך ,הרבה זמן לא היית אצלנו."
אני: "גם אני ישמח לראות אותה."אמרתי בעוד דמעות ממשיכות לרדת מעיניי.
מיטל: "לידורי רוצה לדבר על זה?"
אני: "לא עכשיו".אמרתי בוכייה.
עמית: "תדעי שאנחנו תמיד פה איתך ובשבילך בכל מה שתצטרכי."
אני: "תודה אתם לא מבינים כמה אני מעריכה את זה." אמרתי בכל כנותי.
הפלאפון שלי צלצל בפעם השלישית ,כבר לא נותר בי כוח להתאכזב.
מסתורי: "איך את לא משתגעת כבר מהצלצולים? "שאל אותי. סופסוף הוא דיבר איתי, הוציא הגה מפיו לאחר כל מבטיו האמיתיים והארוכים ששלח לי.
אני: "אני כבר לא יכולה לשמוע את הצלצול הזה." אמרתי בחיוך.
דולב: "דור דור תעני."אמר.
אני: " דולבי תענה ואם זו אגם תגיד לה שאני לא רוצה לדבר איתה."
דולב ענה לפלאפון וזו אכן הייתה אגם. דולב שם על רמקול שאני אשמע מה היא אומרת.
דולב: "היא לא רוצה לדבר איתך."
אגם: "אני מבינה שהיא נעלבה אך בסך הכל אמרתי את האמת,תגיד לה שלא תכעס." כאן כבר רתחתי איך אפשר לא לכעוס על יחסה ועל דיבורה אליי? מי היא חושבת שהיא?
דולב: "תקשיבי אני לא יודע מי את ומה אמרת לה אבל את לא תדברי אליה ככה זה ברור לך? ועוד אחר כך להגיד לה שתא תכעס?"
אגם: "אין לי על מה להצטער."
דולב: "אין לי על מה לדבר איתך." אמר דולב בתקיפות וניתק את הפלאפון.
אני: "דולבי תודה." אמרתי וחיבקתי אותו חיבוק ארוך.
דולב: "אין על מה."
מיטל: "זו מנהלת המעון?"
אני: "לצערי."אמרתי בייאוש.
ראיתי בפניהם של כולם שהם רוצים שאני יספר להם מה אגם אמרה לי,למה בכיתי,למה אני לא רוצה לחזור לשם, מה קרה לי ובקיצור מה שעובר עליי. אבל לא נותר בי כוח פשוט לא נמאס לי כבר מהחיים האלו,נמאס לי מהבדידות שאני חשה,נמאס לי מהכל. הייתי בשקט ,השקט ששידר את העצבות שבי. השקט שבו צעקתי על החיים שלי,על החיים המחוספסים שלי.
החלפתי לבינתיים צלצול בפלאפון לשיר של סינרגיה "לחבק אותך",השיר שכל כך אהבתי,שכל כך התחברתי אליו,כל כך הייתי צריכה חיבוק באותו רגע. כל כך רציתי מישהו שיאהב אותו אבל אני? אני הייתי אטומה לאהבה,אטומה לחיים.
שוב הפלאפון שלי צלצל הפעם השיר של סינרגיה :] כמה פלאפונים ?חשבתי לעצמי.
המסתורי: "אוו אני רואה החלפת צלצול." אמר בחיוך כובש.
אני: "אהא :] ",עניתי בחיוך גם כן.
עניתי לפלאפון.
אני: "הלו?".
..: "לידורי?"
אני: "רותמי". עניתי בחיוך.
רותם: "מה השתנה מאז שהייתי אצלך."
אני: "את לא מתארת לעצמך בכלל כמה דברים."
רותם: "אני מחכה לשמוע.."
סיפרתי לה הכל וכמו לירן ודולב גם היא התעצבנה,לאחר רבע שעה סיימנו לדבר. הרגשתי שחרור שסיפרתי לרוב האנשים התומכים בי את מה שעבר עליי היום.
דולב :" כמה את מדברת שתהיי לי בריאה".אמר.
אני: "מבקשת בת דודה שלך מה אתה רוצה?" אמרתי בצחקוק קל.
דולב: "מה שנכון נכון ,מי זה היה?"
אני: "רותם"
דולב: "אין פלא אם כך."
המסתורי: "בני דודים?!"
דולב: "כן למה?"
המסתורי: "סתם טוב לדעת".
דולב: "עינב תיזהר היא לא בשבילך ,היא לא עוד משחק שלך אם אתה תפגע בה לא יהיה טוב ברור?!
אז ככה קוראים למסתורי שלי עינב. איזה שם יפה, יפה כמוהו חשבתי לעצמי.
אני: "דולב תירגע לא יהיה כלום."
עינב: "וחוץ מזה מה שאלוקים ירצה זה מה שיהיה שום דבר לא מתוכנן ואם אנחנו נהיה ביחד זה רק משמיים וכי אלוקים רוצה בזה לא ככה בובי?" הוא שאל אותי. בתוך תוכי הייתי מאושרת, לא רציתי לריב עכשיו עם דולב אז לא הוצאתי הגה מפי רק הבטתי בעינב כמה הוא יפה וישר הסטתי את מבטי אל דולב.
דולב: "יאללה דור דור נלך?"
מיטל: "מה קרה? מוקדם עכשיו.."
רחלי: "כן באמת למה מוקדם?" שאלה רחלי בחיוך.
עינב: "אל תלכו רק התחלנו להכיר." אמר לי עינב וקרץ לי בחיוך.
דולב: "אני רואה התאהבתם בבת דודה שלי." אמר בגאווה.
עמית: "איך אפשר שלא." הסמקתי הרבה,זה די הביך אותי שכולם לא רצו שאנו נלך.
עינב:" אהא :] "
דולב:" עינב אני אומר לך שוב ואני יגיד כמה פעמים שצריך היא לא בשבילך היא יותר מדי טובה."
אני: "דולבי נזוז?"
לאחר רבע שעה אני ודולב הלכנו. הגענו לביתו,נכנסו בשקט כי הוריו ישנו ועלינו במדרגות לחדרו. נכנסתי לשירותים והחלפתי לטרנינג גדול שלו שהוא הביא לי לישון איתו.
יצאתי מן המקלחת בהרגשה רעה,הרגשה שעומד להתרחש משהו רע ,הרגשה חדה שידעתי שהיא קשורה לסובבים אותי. לא ידעתי מה לעשות ידעתי שההרגשה כל כך נכונה . הרגשתי רע עם עצמי שאני יודעת שקורה ברגע זה משהו ואני פשוט לא יודעת מה. הרגשה שהייתה כל כך נכונה. נרדמתי.


עייפה וחולה אבל הצלחתי לכתוב המשך :]]
טושי&רחלוש=> המון המון המון בהצלחה מחר סומכת עליכן 😉
בנות אוהבת 😁
לילה טוב :]
יאוו ביוווטי~;]
אהבתי לגממרי המשך יפהשלי
לידורי זה מהמם תמשיכייייי
אין על הכתיבה שלךךךך נשבעת לך.
תמשיכי..
ותרגישי טוב מאמי
QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006)
רוווותמיXD,25/12/2006 כתב/ה: [QUOTE=lidorushit,25/12/2006] [QUOTE=רחלו'ש =]],24/12/2006] [QUOTE=lidorushit,24/12/2006] [QUOTE=רוווותמיXD,24/12/2006] [QUOTE=lidorushit,24/12/2006] [QUOTE=רוווותמיXD,24/12/2006] [QUOTE=lidorushit,24/12/2006] [QUOTE=רוווותמי=][=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע  😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\

טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]

אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:

את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י  א ו ה ב ת  א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊

פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה..    😍
בהבי:]

רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!

בנות אוהבת אתכן..!

לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :] [/QUOTE]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת [/QUOTE]
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]

צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊

תודה בובי 3>

[SIZE=14]מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:

מ ו א ה 😘

מייייי?! אפחדדדדד XD

א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת [/QUOTE]
😁
בקטנה 😛 [/QUOTE]
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎

חחח

סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍

נדבר..

אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄 [/QUOTE]
בכיף 😉

אוהבת אתכן :
חחח בכיייייףףף י'שרוטטטהההה [[:
מתה עלייייייךך!!

לידורייייי, תרגישי טווובבב בובייייי 😉
ולאא נוראאא.. אני יעזור לך להשליםם מאמיייי 😊
הכי חשובב שתהיי בריאההה:]
א ו ה ב ת 😘 [/QUOTE]
תודה בובי אוהבת אותך 😛
לידורוש יפיופה שלי..
תרגישי טוב!!!

וגם אני פה לעזרתך בכל דבר שתרצי..
=]]

מתה עלייך..

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😍 [/B]

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך