QUOTE (lidorushit @ 25/12/2006)
רוווותמיXD,25/12/2006 כתב/ה: [QUOTE=lidorushit,25/12/2006] [QUOTE=רחלו'ש =]],24/12/2006] [QUOTE=lidorushit,24/12/2006] [QUOTE=רוווותמיXD,24/12/2006] [QUOTE=lidorushit,24/12/2006] [QUOTE=רוווותמיXD,24/12/2006] [QUOTE=lidorushit,24/12/2006] [QUOTE=רוווותמי=][=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :] [/QUOTE]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת [/QUOTE]
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]
צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊
תודה בובי 3>
[SIZE=14]מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:
מ ו א ה 😘
מייייי?! אפחדדדדד XD
א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת [/QUOTE]
😁
בקטנה 😛 [/QUOTE]
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎
חחח
סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍
נדבר..
אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄 [/QUOTE]
בכיף 😉
אוהבת אתכן :
חחח בכיייייףףף י'שרוטטטהההה [[:
מתה עלייייייךך!!
לידורייייי, תרגישי טווובבב בובייייי 😉
ולאא נוראאא.. אני יעזור לך להשליםם מאמיייי 😊
הכי חשובב שתהיי בריאההה:]
א ו ה ב ת 😘 [/QUOTE]
תודה בובי אוהבת אותך 😛
לידורוש יפיופה שלי..
תרגישי טוב!!!
וגם אני פה לעזרתך בכל דבר שתרצי..
=]]
מתה עלייך..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😍 [/B]