וואיי מאמי זה פשוט סיפור נדיררררר
שימי המשך ברגע שתוכלי
ו... בהצלחה במבחנים 😁
מדהיממה שליי😊
המשךךךךךךךךךךךךךך 😁
וואי אני בהלם כמה שאתן מתוקות 😮
עוד מעט אני ישים המשך..
היה יום אחד המצחיקים בכיתי מרוב שצחקתי 😁
א-ה-ב-ת-ייייייייייייייייייייייייייייייייייייי😊
חחח
מאמי שלי את כותבת נהדר!!! 😉
חחחח
אני מקווה שבאמת יהיה לך זמן לכתוב המשך..
כי לפי השבוע שיש לנו, זה לא ממש נראה חחחח
מתה עלייך יפיופה..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
וד"א
עכשיו 2:30 עוד שעה אני אצלך בובה..
ביו'ששש 😍
הלכנו לשבת עם כולם ביחד בסלון,סקרתי בעיניי את הילדים ולפתע ראיתי אותו. את אותו הנער החתיך שהיה איתי במונית בנסיעה לבית העלמין,מבטינו הצטלבו הוא הסתכל עליי במבט כל כך אמיתי,כל כך כן ,מבט שרציתי שיסתכל עליי תמיד. לא הזזתי את עיניי ממנו וכך גם הוא.
~ * ~ 17 ~ * ~
המשך =>>
דולב: "את מכירה אותו?" שאל דולב.
אני: "זוכר שנסעתי לבית העלמין וסיפרתי לך על הילד שהיה במונית?"
דולב: "זה הוא? דור דור אני לא יודע אם הוא בשבילך."
אני: "למה?"
דולב: "לא יודע הוא נראה לי לא בשבילך,אני לא אומר שהוא לא טוב הוא אחלה גבר באמת אבל הוא לא מתחבר לכל אחד ובמיוחד לא לכל אחת."
הפניתי את מבטי ממנו חשתי לא בנוח.
אני: "זה בסדר,אני גם ככה לא צריכה עכשיו אהבה."
דולב: "רגע מה עם דור?"
אני:" וואי סיפור ארוך."
דולב: "בואי לצד מאמי."
סיפרתי לו הכל,פשוט הכל, פרקתי כל מה שהיה על ליבי. סוף סוף הרגשתי שמישהו מבין אותי ,מישהו שלא יבגוד בי,מישהו שיש לי לשתף אותו בתחושותיי ,הרגשותיי והוא יהיה כן ואמיתי איתי. לא מזויף.
דולב: "לידורי אני כל כך מבין אותך"
אני: "אני יודעת בגלל זה סיפרתי לך"
דולב: " אני אומר לך מחר כשאני בא אלייך אם אני רואה את יובל ודור אני הורג אותם."
אני: "אל תדאג."אמרתי בחיוך וקרצתי לו. הוא חיבק אותי וראיתי שהמסתורי מסתכל עליי ולא מפנה את מבטו. מסתכל ומחייך,מחייך אליי. חייכתי אליו בחזרה.
חזרנו לשבת עם כולם כשלפתע הפלאפון שלי צילצל על המסך הופיע המספר של לירני. זזתי לצד לא רציתי שכולם ישמעו את השיחה שלנו,ראיתי שכולם הפנו את מבטם אליי.
אני: "אח נדיר?" עניתי לפלאפון.
לירני: "יפה שלי איפה את? התקשרתי למעון ואגם אמרה לי שיצאת."
אני: :" זוכר את התאומים שהכרתי אתמול? אז אני אצלם וגם פגשתי פה את דולב הוא חבר שלהם."
לירן: "סבבה ,דור דור מצטער שלא באתי אלייך אתמול אני יבוא מחר מבטיח טוב?"
אני: "כן אתה לא מבין כמה דברים יש לי לספר לך."
לירן: "דור סיפר לליאל, וליאל סיפרה לי הוא יצא מגעיל אני מצטער שהכרתם בכלל."
אני: "רן רן זה לא אשמתך תפסיק."
לירן: "אני גם לא יודע מה יש לליאל בזמן האחרון במקום להתקרב אליי היא רק מתרחקת יותר ויותר ,כלום כבר לא אותו דבר אני לא יודע מה יש לה."
אני: "כנראה זה עובר במשפחה."אמרתי בציניות.
לירן: "נראה לך?"
אני: "כבר אי אפשר לדעת כלום,אי אפשר לבטוח במישהו,כולם מפנים את גבם בשעת צרה".
לירן: "אחותי אל תדברי ככה יהיה טוב,אני יקבל עלייך חזקה ואת תצאי כמה שיותר מהר משם אני יודע שלא טוב לך."
אני: "סומכת עליך." אמרתי וחיוך הופיע על פניי. חיוך המעיד על אהבתי אליו,אהבתי הניצחית.
כשסיימתי לדבר איתו חזרתי לשבת עם כולם ושוב כולם הביטו בי.
עמית: "מבוקשת אה?"
אני: "חח מי ישמע."
מיטל: "מי זה היה?"
אני: "אח שלי".
עמית: "יש לך אח מאמי?"
אני: "אהא :] האח הכי נדיר בארץ."
הבטתי בו במסתורי החדש בעיניים היפות לו,תובעת בהם ,הוא לא הפנה את מבטו בכלל, שום דבר מסביב לא הפריע לו הוא רק הביט, הביט ולא הוציא הגה מפיו.
אני לא יכולה להתאהב במצב שלי עכשיו ,במצב שבו כולם צבועים. משחקים אותה אוהבים אך ברגע האמת מפנים מבטים. אני לא צריכה עוד אכזבה בחיים שלי,פשוט לא.חשבתי לעצמי.
מיטל: "בן כמה?"
אני: "20"
עמית: "נחמד".
אני: "לכם יש עוד אחים?"
מיטל: "לא הכי טוב ככה."
התיישבתי על הספה בסלון ליד דולב וילדה אחת שנראתה לי ממש חמודה.
..: היי. היא אמרה בחיוך רחב.
אני: "היי,נעים להכיר לידור."
..: "רחלי " היא אמרה עדיין מחייכת ,"תגידי מה הקטע איתך ועם דולב?"
אני: בני דודים :] "
רחלי: "חח חשבתי שאתם חברים איזה חוסר טאקט יש לי."
אני: "חח מה פתאום זה בסדר גם אני הייתי חושבת ככה אם הייתי במקומך."
רחלי: "הוא חמוד".
אני: "דולב?"
רחלי: "כן" היא אמרה בעודה מסמיקה.
אני: "נדלקת עליו?"
רחלי: "טיפה,מה נראה לך אני צריכה לעשות?"
אני: "לפי דעתי את צריכה ללכת אחרי לבך אבל תאמיני לי אני האחרונה שיכולה לתת עצות במצב שלי."
רחלי: "איזה מצב?"
אני: סיפור ארוך."
רחלי: "יש לי זמן."
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
ישבנו כולנו בסלון, מצפים לבואה של השכנה החדשה. שעה וחצי עברה, לא האמנתי שהיא תבוא. מה הבעיה שלה? שאלתי את עצמי, אומרת שתבוא אבל לא באה לפחות יכלה להודיע שהיא לא תוכל לבוא. לפתע שמענו דפיקה בדלת עמית ומיטל קמו לפתוח. ואז ראיתי אותה כל כך עדינה,כל כך שברירית נראית כמו בובה, בובה מהסרטים. ראיתי אותה משוחחת עם עמית ומיטל ומצחקקת לה,ראו שהיא התביישה,היא הייתה שונה. מה קורה לי? שאלתי את עצמי. ממתי אכפת לי ככה מבנות? רק רציתי להתקרב אליה,להריח אותה ,להיות איתה, להיות כן ואמיתי איתה ולא לפגוע בה ובמיוחד אחרי כל מה שהיא עברה נזכרתי במה שהיא אמרה לנהג מונית.
~ * ~ * ~
"תאמין לי שאתה לא יודע מה עבר עליי בשבוע האחרון, זה קשה להמשיך בחיים אחרי שאיבדתי את ההורים בתאונת דרכים ואחרי שרוצים להעביר אותי לבית יתומים ואני לא יגור עם אח שלי ,ואחי הגדול צריך לעבוד כל כך קשה בשביל לקבל עליי חזקה מהרווחה לא ככה?"
~ * ~ * ~
הדבר האחרון שרציתי לעשות זה לפגוע בה,לפגוע במיוחדת שלי,המיוחדת שחיכיתי לה כל חיי. לא יכלתי להפנות את מבטי ממנה,יופייה היה כה מרהיב שלא נותרו מילים בפי. היא החלה לצעוד לסלון יחדיו עם עמית ומיטל. היא לא הוציאה הגה מפיה,היא התביישה וזה רק חידד עוד יותר את תחושותיי. תחושותיי המשקפות את ייחודה. עמית החל לדבר.
עמית: "חברים תכירו זו לידורי."אמר בחיוך רחב. אז זה השם של המסתורית שלי חשבתי לעצמי,שם כל כך יפה,מיוחד כמוה.
מיטל: "תתנהגו אליה יפה כן? מי שלא יהיה לו עסק איתי".איך אפשר לפגוע במלאך כזה? שאלתי את עצמי.
אני: "חח די אני יסתדר סמכו עליי."אמרתי בצחקוק קל ובקול מתוק במיוחד.
לפתע שמעתי מישהו מאחוריי לידור אומר "אז מה את באה לפה הרבה?" אמר ונתן לה נשיקה בלחי עקומה,היא הסתובבה וראתה את דולב. איך שהיא התבוננה בו ראו שהיא מכירה אותו מלפני כן, היא חייכה אליו חיוב רחב. כל כך רציתי להיות שם במקומו ,נותן לה נשיקה,לקבל חיוך רחב ממנה,פשוט להיות איתה.
הם דיברו ביניהם ואז עמית ומיטל הצטרפו אל השיחה והם באו לסלון.
היא סקרה בעיניה את הילדים כשלפתע היא הבחינה בי. מבטינו הצטלבו,הבטנו אחד לשני בעיניים, טבעתי בעיניה היפות ,הכל כך אמיתיות. היא הפנתה את מבטה ראו שהיא חשה לא בנוח. אהבת את ביישנותה.
היא שוב דיברה עם דולב .מה יש לה ממנו? שאלתי את עצמי. למה הם כל כך קרובים. למה? רציתי להיות כל כך קרוב אליה בדיוק כמו דולב ואף יותר. מה יש בו שאין בי? הם הלכו לצד ודיברו להם ארוכות הם דיברו ביניהם והתחבקו לאחר מכן. מבטה היה מופנה אליי בדיוק כמו מבטי אשר היה מופנה לכיוונה. חייכתי אליה והיא החזירה לי חיוך. אולי הם פשוט ידידים טובים חשבתי לעצמי. אם הם היו חברים היא לא הייתה מסתכלת אליי במבט החודר שלה ,במבט שחדר אל ליבי,אל נשמתי,מבט שפשוט כבש אותי.
הפלאפון שלה צלצל וכל המבטים הופנו אליה, היא הייתה כל כך יפה,כל כך רציתי לנשק אותה באותו עת. היא דיברה בפלאפון שלה ראו שהיא מדברת עם מישהו שהיא אוהבת,מישהו שחשוב לה.
כשסיימה לדבר איתו חזרה לשבת עם כולם ושוב כולם הביטו בי.
עמית: "מבוקשת אה?" עמית שאל אותה.
אני: "חח מי ישמע." ענתה בחיוך.
מיטל: "מי זה היה?"
אני: "אח שלי".
עמית: "יש לך אח מאמי?"
אני: "אהא :] האח הכי נדיר בארץ." ראו שהיא אוהבת ומעריכה אותו. נזכרתי במה היא אמרה לנהג על אח שלה שהוא עובד קשה כדי לקבל עליה חזקה.שמעו בקולה את מלוא ערכתה כלפיו.
היא הביטה בי,תבעתי בעיניה ,לא הפניתי את מבטי ממנה שום דבר מסביב לא הפריע לי רק הבטתי בה,הבטתי ולא הוצאתי הגה מפי.
ראו בעצב ששיקפו עיניה שהיא לא מוכנה כרגע לאהבה אך אני? אני לא יוותר,לא ייתן לאהבה שלי לחלוף ,סוף סוף אמיתית והדדית לפחות מקווה.
מיטל: "בן כמה?" שאלה מיטל את לידור והפנתה את תשומת ליבה אליה.
אני: "20"
עמית: "נחמד".
אני: "לכם יש עוד אחים?"
מיטל: "לא הכי טוב ככה."
היא התיישבה ליד דולב ורחלי וישר התחברה אליה.
לפתע הפלאפון שלה צלצל שוב "פתאום שנדמה שהשחר לא יפציע לעולם עוד אור עולה זיכרון ישן" היא נאנחה לעצמה ושוב היא הלכה לצד וענתה לו. באמת מבוקשת חשבתי לעצמי. מי זה עכשיו? רציתי לדעת עליה כל כך הרבה,רציתי להיות איתה,לאהבו אותה ,להתחבר עליה, לא הבנתי מה קורה לי.
יפות שלי היום לא יהיה עוד המשך כולי בלחץ עצום בלימודים.
יש מצב שמחר לא יהיה המשך =///
בהצלחה בבחינות 😊
אוהבת המון 😛
ימהמהמהמהמהמהת שלי
זה מדהייםם!!
יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
קוראת חדשה(:
הסיפור שלך ממש יפההה
כל פרק יותר יפה מהשני....
אני כולי בוכה פה...):
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחווווווווווווווווווווווווווווווווווף!!!!!!!!!!!!!!!!!
-יסווו-
ליוש ויסו ברוך הבא לסיפור מדהימות שלי :]
יסו ממש ממש תודה :]
אוהבת 😛
מיואשת =// שיגעתי כבר את רחלי מסכנה..