איזה יפפפה#!
ואה וואה אהההבתי
המשךך דחופ ממי
מדהים ,
את כ"כ מוכשרת [:
תמשיכי
ו=ו=א=ו=ו=ו=ו
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
תודה יפות שלי 😁
שבוע טוב ורבוי חיוכים שיהיה לכן 😊
לידורוששששששששששש
ואיי איזה פרק מהמם!!!
חחחח
תמשיכי מהרררררררררררררררררררררר
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חחחח
מתה עלייך נשמה שלי!!!
מואאאאאאאאאאאאאאה 😍
אבל אני? לא הקשבתי לאף אחד הייתי סגורה בתוך עצמי. הלכתי לחדרי בוכה ועייפה,עייפה מההתמודדויות בחיים האלו,החיים שאני כל כך לא צריכה.
החלטתי להיכנס להתקלח ,להוציא מתוכי את כל העצב שבמקום הזה,המקום שאני כבר מתה לעוף ממנו,לעוף ולא לשוב.
~ * ~ 16 ~ * ~
המשך =>>
נכנסתי למקלחת מוציאה מראשי את הרגשותיי, מתנקה מהעצבות שבי,העצבות הכל כך רבה שאני מקווה שתמעט במשך החיים. החיים העצובים האלו. נשארתי במקלחת רבע שעה ויצאתי. לבשתי ג'ינס שכולו קרעים חומים של קרוקר, חגורה חומה ,גופייה לבנה ומעל עליונית שחורה קצרה. הסתרקתי ושמתי בשיער סרט חום. התזתי על עצמי קצת בושם ושמתי את האולסטאר החומות שלי.
ראיתי שהשעה שש ונשאר לי עוד קצת זמן עד המפגש עם התאומים. יצאתי לסלון וראיתי את חן רואה סרט.
חן: "דור דור בא לך לראות איתי מלך האריות?"
אני: "וואי אני חולה על הסרט הזה נראה לך שאני יפסיד אותו ועוד לראות אותו איתך?"
חן: "את תלכי באמת?"
אני: "אני לא יודעת מאמי לבינתיים אני פה איתך רואה מלך האריות" אמרתי בחיוך.
חן: "אני לא רוצה שתלכי".
אני: "לבינתיים אני לא הולכת."
חן: "לבינתיים ובחיים לא".
לא ידעתי מה לענות לה, היה לי כל קשה לשמוע את זה. מצד אחד רק רציתי לעוף מהמקום הזה אך מצד שני? מצד שני רציתי להישאר עם חן ואושרי. לא רציתי לעזוב אותם כל כך נקשרתי אליהם שלא ידעת כבר מה אני רוצה,מה אני רוצה מעצמי ומה אני רוצה מהחיים.
אני: "בואי נראה עכשיו את הסרט טוב בובי?" חן הנהנה בראשה בחיוב.
מלא זמן לא ראיתי את בסרט, זכרונות מהעבר הדהדו במוחי. כשהייתי קטנה נהגתי לראות סרטים עם ההורים שלי ולירן וזה היה הסרט האהוב עלינו. דמעות בצבצו מעיניי אך דאגתי ישר להסתיר אותם.
לאחר שעה וחצי הסרט הסתיים ,כל כך נכנסתי לתוך העלילה שנשכח מזיכרוני הפגישה עם התאומים. הצצתי בשעון וראיתי שהשעה כבר שבע וחצי.
אני: "חני אני חייבת לזוז אני יחזור יותר מאוחר?"
חן: "את תחזרי?"
אני: "כן יפה שלי" אמרתי לה בחיוך וחיבקתי אותה.
יצאתי מהמעון והלכתי לכיוונם של ביתם של עמית ומיטל שגרו מולי.דפקתי בדלת.
מיטל: מי זה?
אני: לידור.
שמעתי קול גברי אומר" טוב שהיא נזכרה להגיע."זה לא היה קולו של עמית.
מיטל פתחה לי את הדלת וחיבקה אותי.
עמית: "דור דור חשבתי שכבר לא תבואי."
אני: "מצטערת על האיחור פשוט ראיתי עם חן מלך האריות ונסחפתי עם הסרט."אמרתי בחיוך.
מיטל: "אם זה מלך האריות אין לך על מה להצטער" אמרה בצחוק קל.
עמית: "למה את מחכה? כנסי יפה שלי."
אני: "טוב." אמרתי וחייכתי חיוך מבויש ונכנסתי.
מיטל: "לידורי הם בסלון כולם אל תתביישי הם חמודים מילה שלי."
אני: "אוקיי" אמרתי לא בטוחה בעצמי.
צעדנו לכיוון הסלון כולי תקווה וציפייה שאני יסתדר איתם ואכן הם חמודים כמו שעמית ומיטל אמרו,חמודים כמוהם.
נכנסתי לסלון ולא הוצאתי הגה מפי.
עמית: "חברים תכירו זו לידורי."אמר בחיוך רחב.
מיטל: "תתנהגו אליה יפה כן? מי שלא יהיה לו עסק איתי".
אני: "חח די אני יסתדר סמכו עליי."אמרתי בצחקוק קל.
סקרתי את החדר,הוא היה מלא תמונות של המשפחה. כל כך קינאתי בהם שיש להם הורים שיהיו איתם,יאהבו אותם,יחבקו אותם,ישמחו איתם,יכאבו את כאבם ויהיו שם בשבילם. לפתע שמעתי מישהו מאחוריי אומר לי "אז מה את באה לפה הרבה?" אמר ונתן לי נשיקה בלחי עקומה הסתובבתי וראיתי את..דולבי.
אני: "מושלם שלי מה אתה עושה פה?"
דולב: "אני אמור לשאול אותך את אותה השאלה."אמר בחיוך,חיוך שכל כך התגעגעתי אליו.
אני: "עברתי למעון פה ממול אתמול והכרתי את עמית ומיטל ואתה?"
דולב: "אני חבר קרוב שלהם, איך במעון החדש? אז מה עכשיו נראה אותך הרבה?"
אני: "וואי איזה עולם קטן ואתה יכל לבקר אותי בלי קשר אליהם..! ובמעון? אני כבר מתה לעוף משם."
דולב: "מחר אני בא אלייך ואת מספרת לי הכל ברור?!"
אני: "חח כן".אמרתי בצחקוק קל. עמית הצטרף לשיחה בצד.
עמית: "מכירים?" שאל עמית במבט שמחכה למענה על שאלתו.
דולב :"בני דודים:] "אמר.
עמית:" יאא באמת? אני רואה שהיופי עובר במשפחה,עכשיו אני מבין מאיפה היית מוכרת לי."מיטל כנראה הייתה מאחורה ושמעה את השיחה.
מיטל: "יאללה בואו לשבת לא נעים העברת מידע פה בסלון לאחר שכולם הולכים כן?" שאלה בחיוך רחב.
דולב: "כן המפקדת." ואני הנהנתי בראשי לחיוב.
הלכנו לשבת עם כולם ביחד בסלון,סקרתי בעיניי את הילדים ולפתע ראיתי אותו. את אותו הנער החתיך שהיה איתי במונית בנסיעה לבית העלמין,מבטינו הצטלבו הוא הסתכל עליי במבט כל כך אמיתי,כל כך כן ,מבט שרציתי שיסתכל עליי תמיד. לא הזזתי את עיניי ממנו וכך גם הוא.
אני לא בטוחה שמחר יהיה המשך וכך גם בהמשך השבוע. כל השבוע שלי לחוץ מבחנים ובחנים מקווה שתבינו.
אוהבת 😁
שבוע טוב :]
קטנטנות הבטחת וקיימת !
חולה עלייך!
ותפני שעה בזמן השבוע ותמשכי וכנראה שתיראי תסיפור שלי!
QUOTE (oshritsa @ 23/12/2006) קטנטנות הבטחת וקיימת !
חולה עלייך!
ותפני שעה בזמן השבוע ותמשכי וכנראה שתיראי תסיפור שלי!
יפה שלי אוהבת אותך..!
ובשבילך?!אני ישתדל להמשיך מחר 😉
מתה כבר שתפרסמי את הסיפור.. 😕