וואי איזה יפה
אני כבר לא יודעת מה לכתוב מרוב שזה יפה
זה סוחף ומרגש לפי דעתי הסיפור הכי יפה כאן
את ממש ממש מוכשרת בן הטובות פההה
😂 לאב יו מאמי
מעלףףףףף
שימי המשך מתי שתוכלי=]
מדהיממה שליי המשך ודחוווווווווווופ😊
תודה על הפירגון 😛
שרוני את לא מבינה כמה החמאת לי כולי מסמיקה פה ומרוח לי על כל הפנים חיוך ענקי 😁
ת=ו=ד=ה=] ,כמה שאת חמודה : 😮
לא מרגישה טוב 😢 ויש לי מבחן במתמטיקה שתקוע לי ביום שלישי :[[
אני?א~ו~ה~ב~ת אתכן הכי בעולם מדהימות שלי..!
QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]
צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊
תודה בובי 3>
מי אוהב אותך יותר ממני?
QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]
צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊
תודה בובי 3>
מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:
מ ו א ה 😘
מייייי?! אפחדדדדד XD
א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]
צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊
תודה בובי 3>
מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:
מ ו א ה 😘
מייייי?! אפחדדדדד XD
א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
😁
בקטנה 😛
תרשי לי לציין שזה מהמם כמו תמיד ואפילו יותר כל פרק יותר יפםה מהני
אני כבר לא יודעת לצפות בגלל שזה כזה יפה..
את רושמת מדהים שמחה שיש בפורום כשרוניות כמוך חח תמשיכי נשמההה בשבילי
QUOTE (סופרמאמי @ 24/12/2006) תרשי לי לציין שזה מהמם כמו תמיד ואפילו יותר כל פרק יותר יפםה מהני
אני כבר לא יודעת לצפות בגלל שזה כזה יפה..
את רושמת מדהים שמחה שיש בפורום כשרוניות כמוך חח תמשיכי נשמההה בשבילי
סופרמאמי כל ופרק ופרק אני מבינה מחדש למה קראת לעצמך ככה :]]
תודה רבה רבה רבה 😁
אוהבת 😛
לידורושית יפיופה שלייייייי
איזה פרק אחחח
חחחח
ובבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה
פליזפליזפליזפליזפליזפיזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפיזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפיזפליזפליזפליז
תשני את מה שביקשתי, אם את אוהבת אותיי
חחח
מתה עלייך יפיופה שלי.!!!!!
פרק פצצצה חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😍 🙄
QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]
צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊
תודה בובי 3>
מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:
מ ו א ה 😘
מייייי?! אפחדדדדד XD
א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
😁
בקטנה 😛
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎
חחח 😊
סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍
נדבר..
אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
QUOTE (רחלו'ש =]] @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמיXD @ 24/12/2006) QUOTE (lidorushit @ 24/12/2006) QUOTE (רוווותמי=)[=,24/12/2006] יאאאא לושייי..
מה נשמעע אהובתתתי?!
איךך החייםםם!?
חחח ראיתי אותךך לפפפפני שעתייםם ואני מתגעגעתתת..חעחע 😛
איךך צחקת היוםםם ככככל שיעור אנגללליתת! אני ועמית לא הבנו מה נסגר איתך...חחחח
זוכרתת מה סיפרתתי לך היוםםם...!? אני עוד בשוקק מזה :\\
טווווב עכשיו לדברר הכככי חשובבבב- ה ס י פ ו ר ! =][=
איזה מ,ד,ה,י,ם!! 😛 אני בש ו ק..! חח רצינייי!!
איזה מוכככשרתתת!@#$
כל הכבוד לךך..!@#^&
תמשיכייי שתוכככלי;]
אנ'לאא מצליחה להירשםםם \\: אז אני יגיבבב לךך מאורחתת..חח [[:
את!? ה כ ל בוביייי!@#$
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך כ " כ 😘
דברי'תייייי 😊
פיייי, איזה חפירה דפפפקתיייי \\;
אז עכשיו אנייי זזה.. 😍
בהבי:]
רותמי אהבת חייי אוהבת אותך..!!
גמאני מתגעגעת המון המון המון..!
חחח צחקתי בגלל דניאל השרוט שלא הפסיק לדגדג אותי ואח"'כ כבר הצחוק השתלט עליי ואפילו בכיתי 😁 אמן ירבו ימים כאלה חיחיחי
גמאני בשוק =// ועוד יותר ממה שקרה מקודם..לא חסרים צבועם בעולם :[[[
חולה עלייך..!
בנות אוהבת אתכן..!
לומדת למבחן במתמטיקה לא מבינה כלום =//מקווה לעבור אותו..
מזל שיש לי את רחלי :]
בובייי, הצלחתיייי להירשםםם [[:
דוגרייי לאא חסרים צבועים בעולללם, אבבבל יאללה..לאא שווה לא אותי ולא אותךך מאמייי 😊 אני ואת יכולות להתחילל לפתח שיחה עלייה שלאא תסתיים לעולללםם.. אז עדיףף שלא נתחילל!@# חעחע
את לא מרגישה טוווב? \\:
תרגישי טוב יפפפתי 😂
אוהבבבת
טושי שמחה שהצלחת להירשם :]]
צודקת לא שווה שנדבר עליה 😊
תודה בובי 3>
מי אוהב אותך יותר ממני?
איזה שיחה פתחנווו לנוו פפהה.. חעחע [[:
מ ו א ה 😘
מייייי?! אפחדדדדד XD
א ו ה ב ת א ו ת ך ה כ י ב ע ו ל ם מ ו ש ל מ ת
😁
בקטנה 😛
אלללה בננותתתת
איזו שיחה.. 😎
חחח 😊
סתם מתה עלייכן יפיופות שלי 😛
מואאאאאאאאאאאאאה 😍
נדבר..
אהה סורי שנדחפנתי לכם לשיחה בננות יפיפיות שליייי 🙄
בכיף 😉
אוהבת אתכן 😛