QUOTE (sapiri2006 @ 01/03/2007) יפה [=
וחג שמח גם לך (;
תודה ספירי 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 01/03/2007) וואוווווווווווו
מסכןןןן!!
לירורי י'רשעהההההההה
חחחחחח
הוא לא עשה כלוםם!!
המשךך יפה שלי
תהני באילת =]
אני לאאא רשעה [=/
QUOTE (loisana11 @ 01/03/2007) מממממממממממממממממממממממממממממממה?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
לא הוא לא הרוצחח..
נו לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה רשעית.. הוא כזה חמוד לא עשה כלום..
ואייי לידורי איזה פרק מדהים!!!
אהבתי!!!
מחכה להמשך יפה שליי..
ותהני באילת!!!
אוהבת המון רחלוש =]]
תודה רחלושלי 😁
אוהבת כ"כ
QUOTE (רוווותמיXD @ 01/03/2007) מה איתי'וש אשם, מה..!?!
פרק מ=ד=ה=י=ם.. כמו תמיד (:
בובי,
תהני באילללת 😊
ותעשי חיים..!#$
נסיעה טוווובה :]
דברי איתי שתחזרי [=
פ=ו=ר=י=ם ש=מ=ח 😊
אוהבבבבבבבת *-:
תודה טושלי :]
אוהבת אותך 😛
QUOTE (-לירוני- @ 01/03/2007) יפפה שליי...
זה יצא מ-ה-מ-ם
תעשי שאיתי יתעלף פלייייזזזזזזז
חחח
אוהבת ותהני באילת בובה=]
תודה לירוני (:
חחח מצחיקולה 😂
QUOTE (adva2244 @ 02/03/2007) מדהיםם..😁
חג השמח מחכה להמשךך😛
תודה יפתי 😊
QUOTE (sufipufi @ 02/03/2007) לידורי המדהימממממממממממממממה 😊
יצצצא ממש יפפה..
הממשךך
דחוףף...
סופה שליייייייייי תודההה 😛
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 02/03/2007) מדהים 😊
המשךך..=]
תודה 😊
QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) לא נראה לי איתי הוא הרוצח...
נראה לי היא נזכרה בחלום שהיה לה אז...
אההה ועוד משהו יש לי תחושה שבסוף לידור היא הבת של חייםםםם יש מצב?
שהם לא באמת ההורים שלה ובסוף היא הייתה מאומצת?
איך שלא יהיה לידורוש....יפההההההה כמו תמיד את מפתיעה אותי אם הכתיבה המדהימה שלך
(חשבת להוציא ספר-אני אישית הקרא אותו) יאללה בובי להמשיךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
לידור היא הבת של חיים אין מצב ולא היא לא מאומצת :]
תודה יפתיי 😊
להוציא ספר? חח לא נראה לי שאני מספיק מקצועיתתת 😁
QUOTE (sufipufi @ 02/03/2007) ^^ גם אני יקרא את הספר אם היא תוציא 😊
חחחח מתוקה .(:
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 05/03/2007) לידוריייייי חזרת 😊
חזרתייייייי 😛
היה כ"כ כיף 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 02/03/2007) בובייי 3>>
מקווה שאת נהנת לךך , ועושה חייייים!# =P
את האח(ו)ת שללללי פווווור אבבבבר!!@
איזו מ-ת-ו-ק-ה-😛-😊
אוהבת מלא מלא
QUOTE (loisana11 @ 02/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) לא נראה לי איתי הוא הרוצח...
נראה לי היא נזכרה בחלום שהיה לה אז...
אההה ועוד משהו יש לי תחושה שבסוף לידור היא הבת של חייםםםם יש מצב?
שהם לא באמת ההורים שלה ובסוף היא הייתה מאומצת?
איך שלא יהיה לידורוש....יפההההההה כמו תמיד את מפתיעה אותי אם הכתיבה המדהימה שלך
(חשבת להוציא ספר-אני אישית הקרא אותו) יאללה בובי להמשיךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
חחחח
לא נראה לי, יותר נכון אני בטוחה שיובל היא הבת של חיים..
גם בגלל הפלשבאקים שהיא[לידור] זכרה, נו בשיעור מתמטיקה שאמרה 'אני לא מאמינה!' חח ואז אמרה שהיא סיימה את התרגילים..
הקיצר מירבוש מתה עלייך!!
וגם עלייך לידורי שלייי..
תהני באילת!!תעשי חיים!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
😊