מה איתי'וש אשם, מה..!?!
פרק מ=ד=ה=י=ם.. כמו תמיד (:
בובי,
תהני באילללת 😊
ותעשי חיים..!#$
נסיעה טוווובה :]
דברי איתי שתחזרי [=
פ=ו=ר=י=ם ש=מ=ח 😊
אוהבבבבבבבת *-:
יפפה שליי...
זה יצא מ-ה-מ-ם
תעשי שאיתי יתעלף פלייייזזזזזזז
חחח
אוהבת ותהני באילת בובה=]
מדהיםם..😁
חג השמח מחכה להמשךך😛
לידורי המדהימממממממממממממממה 😊
יצצצא ממש יפפה..
הממשךך
דחוףף...
לא נראה לי איתי הוא הרוצח...
נראה לי היא נזכרה בחלום שהיה לה אז...
אההה ועוד משהו יש לי תחושה שבסוף לידור היא הבת של חייםםםם יש מצב?
שהם לא באמת ההורים שלה ובסוף היא הייתה מאומצת?
איך שלא יהיה לידורוש....יפההההההה כמו תמיד את מפתיעה אותי אם הכתיבה המדהימה שלך
(חשבת להוציא ספר-אני אישית הקרא אותו) יאללה בובי להמשיךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
^^ גם אני יקרא את הספר אם היא תוציא 😊
בובייי 3>>
מקווה שאת נהנת לךך , ועושה חייייים!# =P
את האח(ו)ת שללללי פווווור אבבבבר!!@
QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) לא נראה לי איתי הוא הרוצח...
נראה לי היא נזכרה בחלום שהיה לה אז...
אההה ועוד משהו יש לי תחושה שבסוף לידור היא הבת של חייםםםם יש מצב?
שהם לא באמת ההורים שלה ובסוף היא הייתה מאומצת?
איך שלא יהיה לידורוש....יפההההההה כמו תמיד את מפתיעה אותי אם הכתיבה המדהימה שלך
(חשבת להוציא ספר-אני אישית הקרא אותו) יאללה בובי להמשיךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
חחחח
לא נראה לי, יותר נכון אני בטוחה שיובל היא הבת של חיים..
גם בגלל הפלשבאקים שהיא[לידור] זכרה, נו בשיעור מתמטיקה שאמרה 'אני לא מאמינה!' חח ואז אמרה שהיא סיימה את התרגילים..
הקיצר מירבוש מתה עלייך!!
וגם עלייך לידורי שלייי..
תהני באילת!!תעשי חיים!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 02/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) לא נראה לי איתי הוא הרוצח...
נראה לי היא נזכרה בחלום שהיה לה אז...
אההה ועוד משהו יש לי תחושה שבסוף לידור היא הבת של חייםםםם יש מצב?
שהם לא באמת ההורים שלה ובסוף היא הייתה מאומצת?
איך שלא יהיה לידורוש....יפההההההה כמו תמיד את מפתיעה אותי אם הכתיבה המדהימה שלך
(חשבת להוציא ספר-אני אישית הקרא אותו) יאללה בובי להמשיךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
חחחח
לא נראה לי, יותר נכון אני בטוחה שיובל היא הבת של חיים..
גם בגלל הפלשבאקים שהיא[לידור] זכרה, נו בשיעור מתמטיקה שאמרה 'אני לא מאמינה!' חח ואז אמרה שהיא סיימה את התרגילים..
הקיצר מירבוש מתה עלייך!!
וגם עלייך לידורי שלייי..
תהני באילת!!תעשי חיים!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
לא נורא לידורי מסוגלת לפתיע אותונו
ומה היא באלת????
מזה כולם נוסעים באלת רק אני נשארת בבית
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חופשי בסוף הכי ניהיה בשווק
לידורי תמשיכי
לידוריייי פרק יפה...
ימתעללת... חחחחח 😛
מחכה להמשך =]
מתי היא חוזרת מאלת אני חייבת המשך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
לידורי מממממדהים
אבל אני מבולבת ...
איתי הוא הרוצח או לא ?
המשך !