QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) QUOTE (loisana11 @ 02/03/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 02/03/2007) לא נראה לי איתי הוא הרוצח...
נראה לי היא נזכרה בחלום שהיה לה אז...
אההה ועוד משהו יש לי תחושה שבסוף לידור היא הבת של חייםםםם יש מצב?
שהם לא באמת ההורים שלה ובסוף היא הייתה מאומצת?
איך שלא יהיה לידורוש....יפההההההה כמו תמיד את מפתיעה אותי אם הכתיבה המדהימה שלך
(חשבת להוציא ספר-אני אישית הקרא אותו) יאללה בובי להמשיךךךך
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
חחחח
לא נראה לי, יותר נכון אני בטוחה שיובל היא הבת של חיים..
גם בגלל הפלשבאקים שהיא[לידור] זכרה, נו בשיעור מתמטיקה שאמרה 'אני לא מאמינה!' חח ואז אמרה שהיא סיימה את התרגילים..
הקיצר מירבוש מתה עלייך!!
וגם עלייך לידורי שלייי..
תהני באילת!!תעשי חיים!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
אוהבת רחלוש =]]
לא נורא לידורי מסוגלת לפתיע אותונו
ומה היא באלת????
מזה כולם נוסעים באלת רק אני נשארת בבית
*-*אוהבת*-*
......מירב......
לא נורא בפעם הבאה תבואי איתי 😉
QUOTE (chen-daskal @ 02/03/2007) חופשי בסוף הכי ניהיה בשווק
לידורי תמשיכי
מחר בעזרת השם :]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/03/2007) לידוריייי פרק יפה...
ימתעללת... חחחחח 😛
מחכה להמשך =]
חחחח 😂
תודה קארינוש =]
QUOTE (שריני @ 03/03/2007) לידורי מממממדהים
אבל אני מבולבת ...
איתי הוא הרוצח או לא ?
המשך !
אממ מי הרוצח בהמשךך :]
QUOTE (smallgirl @ 03/03/2007) מדהייים המשךךך
תודה 😊
מחר המשך בלי נדר 😊
לאילו מכן שכותבות סיפור אני אשתדל לקרוא במהרה את מה שפיספסתי (:
אוהבת מלא ומקווה שנהניתן בחופש 😛
חזרררררררררת !!!!!@#
תתחברי מייייייד לאייסיייייייי [[:
דורייייייייייייייייייייייייייייי
מדהיייייייייייייייייים(:
אבלל...
מסכנההההההה=\
כמה היא עוברת!!!
י'רעה אחתת....
יאלה תעשי המשךךך
מ=י=ד=!!!!!!
דברי איתי..
לידורווווווווווווווווווווווש חזרת!!
חח
התגעגעתי.. 😛
מקווה שהיה לך כיף ומדהים באילת!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאה, ניפגש מחר.. חח
אוהבת!!!1111
רחלוש =]]
וואי כיף שחזרת וכיף שמחר המשך
מקווה שנהנת נהנת?
טוב יאללה אני מחכה שתמשכייי
לילה טוב
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
מה אם המשך?
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
עכשיו חזרתי מביקור חוליםם
[
אני תכף אתחיל לכתוב (:
וואווווו,
שנייי פרקים פשוט מושלמייםםםםם!!!!!!!!!!!!
כמה כישרון!
תמשיכי דחוף מאמי!=]]