QUOTE (תוביתות @ 06/03/2007) וואווווו,
שנייי פרקים פשוט מושלמייםםםםם!!!!!!!!!!!!
כמה כישרון!
תמשיכי דחוף מאמי!=]]
תודה תובלוש 😊
כבר ממשיכה
..: "מי הוא הרוצח? חשבתי שלא שמעתי טוב." שמעתי את קולו של איתי מאחורי, נחרדתי בהלה., רק שלא ירצח גם אותי. אם הוא רצח את לירן למה שהוא לא ירצח גם אותי? העיקר שלא יהיו נגדו ראיות ועדים שהוא אכן הרוצח.
אני: "אתה הרוצח ואתה תשלם על כך, עליי? אתה לא תוכל לעבוד. נגמרו חיי ההוללות והרציחות שמעת? "
~ * ~ 64 ~ * ~
המשך=>>
איתי: " מאיפה הגרלת את השטות הזו לידורי?" הוא שאל אך אני? לא שיניתי את דעתי. לירן לא היה משקר לי בחלום ועוד ברצח שקשור אליו, רצח שגרם למותו.
אני: " למה באת?" שאלתי בחוצפה, רק רציתי שילך.
איתי: "לבקר אותך." אמר במהירות והתבונן בי במבט תוהה.
אני: "ביקרת, אתה מוזמן ללכת חמוד." אמרתי בלי להביט בו, פשוט לא הצלחתי. הוא כל כך הגעיל אותי, רק המחשבה שהנער שרצח את אחי עומד מולי ומכחיש את עצם המעשה אשר הוא עשה הגעילה אותי.
איתי: "אני לא עשיתי את זה." אמר וחזר על עצמו שנית.
לא עניתי לו, לא הבטתי בו, רק דמעות זלגו מן עיני.
איתי: "למה את לא מאמינה לי?" שאל וחיכה לתשובה אך היא? לא באה.
איתי: "תעני לי, אני רוצה לדעת איך הגעת לזה." אמר וניסה להתגונן.
אני: "מה זה משנה? " שאלתי בלחש בעוד הדמעות זולגות מן עיניי.
איתי: "משנה שאת לא מאמינה לי." אמר.
אני: "מאמינה שאתה עשית זאת." האמנתי בתוכי שהוא אכן עשה זאת, אם הוא לא היה עושה את זה הייתי יודעת, פשוט כך. הייתה לי את התחושה הזו שאני צודקת, את התחושה שזה אכן הוא, שהוא רצח, תחושת בטן חזקה.
איתי: " איך הגענו למצב שאת חושבת שאני רוצח? איך הגענו למצב שאין אמון בנינו?" שאל בתחושת אשמה.
אני: " אין אמון באף אחד, לקח אשר למדתי מן החיים."
איתי: " תסתכלי לי בעיניים ותגידי לי שאת חושבת שאני הרוצח ושאת רוצה שאני אלך ואני אעזוב אותך לנפשך." אמר בעוד דמעות זולגות מן עיניו.
התבוננתי בעיניו, האמנתי שהוא הרוצח ולכן חזרתי על מילותיו באמונה שלמה.
אני: "אני חושבת שאתה הרוצח, תלך בבקשה." אמרתי בבכי, מתבוננת בעיניו. הוא קפא במקומו, ראיתי את ההפתעה שהוא חש בעיניו,את האכזבה שנבעה מחוסר אמוני אך למרות זאת הייתי בטוחה זה הוא, פשוט כך. אף בכי מזוייף ומילים חסרות משמעות לא ישנו את דעתי.
לפתע נכנס לחדרי אדם שנראה לי כל כך מוכר, חשתי צמרמורת למראהו המיוחד, ליופיו. ידעתי בוודאות שהוא היה מיוחד בשבילי ושהוא לא ישקר לי. הוא לא עוד אחד מן המזויפים שמשקרים ללא תכלית ומנצלים את מצבי.
הוא חייך חיוך תמים שגרם לי לחייך גם כן, ידעתי שהוא שונה.
הוא: " אני יודע שאת לא זוכרת אותי אבל אני גם יודע שאת מרגישה את הקשר החזק שהיה בינינו." הוא אמר בעודו מתיישב לצידי וחיוכו לא יורד מפניו.
הנהנתי בראשי ודפיקות ליבי התעצמו מרגע לרגע.
הוא: "יקיר." הוא הציג את עצמו.
אני: " נעים להכיר." אמרתי לו למרות שהוא הכיר אותי, רציתי לפתוח דף חדש, דף של היכרות חדשה ומיוחדת.
יקיר: "חקירת הרצח מתקדמת לידורי." הוא אמר ואני הבטתי בו מחכה ומצפה בקוצר רוח להמשך דבריו.
יקיר: "יודעים שהרוצח הוא לא מישהו אחד, הם בערך שלושה אנשים אשר משתפים פעולה. מטרתם לא ידועה אבל לפי המכתב שקיבלת יודעים שהרצח היה בכוונה תחילה והם אפילו לא מתחרטים על מעשיהם אלא מתגאים. לידורי, הם יכולים להיות גם אנשים קרובים אלייך, אנשים שבאים לבקר אותך בבית חולים, אנשים שאת אפילו לא מכירה.זה יכול להיות כל אחד. מצאו עוד ראיות בזירת הרצח, כנראה במהלך הרצח לאחד מן הרוצחים נפלו כמה חפצים. בודקים אותם כרגע בתחנת המשטרה. עד סוף השבוע סביר להניח שהחקירה תתחיל לתפוס תאוצה. כנראה שבשבוע הקרוב כבר יידעו עוד שבוע מי הן הרוצחים." הוא אמר. הבנתי שהוא היה אדם קרוב אליי אם אכפת לו כל כך מהחקירה וממני. קיוויתי שעד סוף השבוע כולם יידעו מי הוא הרוצח, איתי. אבל מי הם השותפים לרצח?
אני: "איתי הוא הרוצח."
יקיר: "שוב? חשבתי שאת כבר לא חושבת כך."
אני: "חשבתי כך גם בעבר?" שאלתי בכמיהה לדעת.
יקיר: "חשבת אבל לאחר מכן שינית את דעתך, את ואיתי נהייתם ידידים טובים וכבר לא ייחסת חשיבות לחלום."
אני: " החלום בו לירן אומר לי שאיתי הוא הרוצח?"
יקיר: "חלמת אותו פעמיים."
אני: "היום פעם נוספת."
יקיר: "לאן את חותרת דור דור?"
אני:" תחשוב על זה, חלמתי את החלום שלוש פעמים נכון? נאה לך שזה מקרי? לירן בטוח רוצה להגיד לי שאיתי הוא הרוצח. אם לא, למה הוא שב כל פעם לחלומות שלי? זו כתובת מול עינינו, זו כתובת שהוא אכן הרוצח." אמרתי משוכנעת שהוא הרוצח.
יקיר: "נדע בסוף השבוע." אמר לא משוכנע. הבחנתי שהוא מהרהר וחושב על כך.
אני: "זה הוא." אמרתי שוב.
יקיר: "למה שהוא ירצה לרצוח את אחיך?"
אני: "מי יכול היה לעשות זאת? מי כל כך שונא אותי? נגדו יש לי חשדות. אם הוא לא עשה זאת מי כן?" שאלתי מצפה לשמוע שמות של חשודים נוספים.
יקיר: "חסר מטורפים?"
אני: "אתם רואה , אפילו לך אין חשוד אחר."אמרתי, לא נותנת לו להשפיע על דעתי, אני בדעתי והוא בדעתו.
אני: "יקיר אני הולכת להתפנות, אתה תהיה פה כאשר אני אחזור?"
יקיר: "אם אני לא מי כן?" שאל בחיוך.
יצאתי לעבר המסדרון והתחלתי ללכת לכיון השירותים כשלפתע הבחנתי בשני הולכת לפניי. לא הבנתי מה יש לה לעשות פה הרי היא שונאת אותי. היא דיברה בפלאפון שלה ולא יכולתי שלא לשמוע את השיחה.
שני: " יש לה חשדות לגבי הרוצח, היא חושבת שזה איתי." היא אמרה. עכשיו אני בטוחה בוודאות שהיא אחת משופי הפשע לרצח.
"אני יודעת שזה לא טוב, לא טוב בכלל." היא המשיכה את משפטה.
ערב טוב ומקסים 😛
יאוווווווווווווווווווווווווווווו 😮
יפה שלי זה מדהיםם!!
מה איתי קשור לרצח?!?!?!?!?!?!?!
מנייייייייייייייייאק!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!
ו-ו-א-ו-ו-!
איזה חמוד ירקיר 😛
המשךך 😊
לידוווווווווווורי..
מאמי תהרגי כבר את השניי הזאת היא ז**הההההההההההההה !!
ררר... שונאת אותה..😢
מאמי יצאא לך מדהים
כמו תמייד
יא מוכשרת שקסיית שכמוך 😊
אוהבת 3>
גרררררררררררררררררררררררררררררררררר
נמאס לי מממממממממממנה..!
בללא'ט שני
הממשךך מדהימה שלי
דור דור :]
מ ה מ ם יפתי 😛
המשך!!@
אוהבת 😘
לידורי זה יפההההההההההה פשוט מושלםםם =]
לפחות היא יודעת שזאת שני...
לא לומדת מטעויות השני הזאת אה.?😛
וואיייי איזהה פרק מושלםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!
פשוט מעלף! 😂
תמשיכי דחוף בובי 😛
לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאללאלאלא
הוא לא יכול להיות הרוצחחח
כי הוא לא?! נכון..
ושני הזאת!! גררררררררר שהרוצח הזה יהרוג גם אותה!!! טוב?!
וחוץ מזה היא בטח משחקת אותה שאמרה שזה בכלל לא טוב שלידור חושדת באיתי..
זה סתם משחק!! נכון?!
הוא לא יכול להיות הרוצח!!הרי הוא לא הכיר אותה לפני שהיא עברה לבית יתומים..
הקיצר פרק מדהייייייייייייים יפיופה שלי!!
מחכה להמשךך 😛
מתה עלייך!!!
רחלוש =]]
דוריייייייייייי
המשךךךךךךךךך
יקיר תעשה לייי עשירייה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יאללה אין אין אני מתההה הוא כזה חמודדד
הוא באמת יקיר בא לי פשוט לבוא להציע לו נישואים להתחתן איתו ולעבור לגור איתו בשוודיה
עם עשרת ילדנו החמודים. כפרה עליו איזה חמוד הוא מה שלא יהיה הוא תמיד דואג לההה...
חוץ מזה יש לי משהו בקטנה כזה להגיד לך לא משהו גדול סתם איזה משהו שממש כדי לך לעשות
כי אם לא אני יעשה
אם כבר הרגת את ההורים שלה ואת לירן אולי תהרגי עוד מישהו (את כבר ידועה כרוצחת דמויות לא?)
אז את יכולה לסדר לשני איזשהו רצח שהיא תמות.
משהו בקטנה כזה כדור לרקע או ספות מעופפות שיפלו לה על הראש, ועם לא רצח הוא סוג כזה של מוות
אז שפשוט תחשוב שלקפוץ ממגדלי עזריאלי זה קול ותעשה את זה [תשחבי על זה]
אבל איך שלא יהיה אני עדיין לא מפסיקה להאמין לאיתי שהוא פשוט לא רצח אותו
איך נגיד את זה איתי פשוט לא יכול להרוג את לירן
זה לא מסתדר לי פשוט לא.הוא נחמד לי מדיייייייי
ועכשיו דבר האחרון בטור ראש מעודון המעריצים של הסיפור שלך אני יכולה להגיד לך
דבר אחד שיסכם את הכל. לידור תעשי לי תאומים!!!!!
נכון שאמרתי שאני יגיד את זה בדבר אחד שיסכם את הכל אבל בה לי פתאום לומר הרבה דברים
יווווו כמה שזה מדהים אלוהים ישמוררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
איפה מקבלים כישרון כזה? תגידו לי?
יאלהה אחרי שחפרתי לך אני יכולה להגיד לך את זה במילה אחת אבל בא לי בשלוש מילם
רוצה המשך ומהר
ועכשיו נסגור את הבסטה ונחכה לפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
ואאאאאאאאאי ,
לידור תשמידי כבר את השני הזאת אאאאאאאוררררררררררררר !
חחח ..
מחכה להמשך !
QUOTE (_ליווש_ @ 06/03/2007) יאוווווווווווווווווווווווווווווו 😮
יפה שלי זה מדהיםם!!
מה איתי קשור לרצח?!?!?!?!?!?!?!
מנייייייייייייייייאק!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!
ליוש תודה יפה שלי (: