QUOTE (רוווותמיXD @ 26/02/2007)QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/02/2007) לידורי את באה לגוד..!?
טושטוש בדיוק באתי להתקשר אלייך :] חיים ארוכים יהיו לך בעזרת השם 😊
ולא אני לא באה, יורד גשםם ויש לי ללממוד למתמטיקה ולספרות :// את הולכת?
חחח D:
בעזרת השם
כן, אני הולכת!#
בהצלחה בלמידה מאמי [:
תודה טוש😊
QUOTE (-לירוני- @ 26/02/2007) לידורי את יודעת שאני אוהבת אותך נכון?
נכון
אבל אם לא תהרגי את השני הזאת אני לא ישלוט בעצמייי
חח פרק יפה
תהרגי את שני😊
יום מדהים
לירונוש קודם כל גם אני אוהבת אותך 😁
חח אתן כל כך מצחיקות אותי, כשאני הורגת דמויות אתן כועסות כשאני לא אתן גם כועסות חח תחליטוו 😊
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 26/02/2007) מושלםםםםם=]
תמשיכייי
תודה יפתי 😁
מדהיייייייייייייייייים
שני הבת ז*************** !
שונאת אותה ..
המשך !
אם לא תהרגי את שני אפחד לא ממש ישלוט בעצמו...
לידורי פרק מהמםםםם כמו תמיד...
שני הזאת.. אני מזמן הייתי עושה לה משהו.. חחחח
כלבה.. =\
המשךךךךךך..!!!
קאריני&שירני תודה 😊 להרוג את שני? נחשוב על זה חחח :]
מחר מתחפשים 😛 מחר מתחפשיים 😛
לפחות אנחנו..
לא נראה לי שיהיה המשך עוד מעט הולכתת..
מאמימייי
יצצצא מעללף במיוחד 😊
אהבתתי רצחח..
אבל מסכנננה גם איבדה את הזכרון וגם השניי הז**ה הזאת לא מרחמת עלייה בכלל..😢
הממשך
דחוףף
שתוכללי..
QUOTE (lidorushit @ 27/02/2007) קאריני&שירני תודה 😊 להרוג את שני? נחשוב על זה חחח :]
מחר מתחפשים 😛 מחר מתחפשיים 😛
לפחות אנחנו..
לא נראה לי שיהיה המשך עוד מעט הולכתת..
גמני רוצה מחרררררררר 😢
אצלנו זה ביום שישי...
רציתי בהתחלה להתחפש לילדת יומולדת 😂
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 27/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 27/02/2007) קאריני&שירני תודה 😊 להרוג את שני? נחשוב על זה חחח :]
מחר מתחפשים 😛 מחר מתחפשיים 😛
לפחות אנחנו..
לא נראה לי שיהיה המשך עוד מעט הולכתת..
גמני רוצה מחרררררררר 😢
אצלנו זה ביום שישי...
רציתי בהתחלה להתחפש לילדת יומולדת 😂
אני מתרגשת כמו ילדה קטנההה 😁 טוב אני ילדה חחחח 😊
QUOTE (sufipufi @ 27/02/2007) מאמימייי
יצצצא מעללף במיוחד 😊
אהבתתי רצחח..
אבל מסכנננה גם איבדה את הזכרון וגם השניי הז**ה הזאת לא מרחמת עלייה בכלל..😢
הממשך
דחוףף
שתוכללי..
תאומה אבודה שליייייי 😊
תודה 😁
^^ חיים שלי את 😊
מדהיממה, מוכשרת איןן איןן את פשוט מושלמתתת
^^ יצצא חרוז קצת..
בייב שאת חוזרתת אני צ'ה המשךךךךךךךךךךך :>
QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) QUOTE (-לירוני- @ 26/02/2007) לידורי את יודעת שאני אוהבת אותך נכון?
נכון
אבל אם לא תהרגי את השני הזאת אני לא ישלוט בעצמייי
חח פרק יפה
תהרגי את שני😊
יום מדהים
לירונוש קודם כל גם אני אוהבת אותך 😁
חח אתן כל כך מצחיקות אותי, כשאני הורגת דמויות אתן כועסות כשאני לא אתן גם כועסות חח תחליטוו 😊
חחחח כי את הורגת את הדמויות הלא נכונות!(:
המששךך=]
אוהבבתת 😁
QUOTE (sufipufi @ 27/02/2007) ^^ חיים שלי את 😊
מדהיממה, מוכשרת איןן איןן את פשוט מושלמתתת
^^ יצצא חרוז קצת..
בייב שאת חוזרתת אני צ'ה המשךךךךךךךךךךך :>
מי שמדברתת, מושלמת שלי 😛
מחר בלי נדר המשך :]
QUOTE (-לירוני- @ 27/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) QUOTE (-לירוני- @ 26/02/2007) לידורי את יודעת שאני אוהבת אותך נכון?
נכון
אבל אם לא תהרגי את השני הזאת אני לא ישלוט בעצמייי
חח פרק יפה
תהרגי את שני😊
יום מדהים
לירונוש קודם כל גם אני אוהבת אותך 😁
חח אתן כל כך מצחיקות אותי, כשאני הורגת דמויות אתן כועסות כשאני לא אתן גם כועסות חח תחליטוו 😊
חחחח כי את הורגת את הדמויות הלא נכונות!(:
המששךך=]
אוהבבתת 😁
לירונייייייי 😊
בסוף לא יישארו בסיפור דמויותתת 😛
אוהבת :]