QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) מממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!
- נגמר לי האוויר -
מה?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
יאוו אני אהרוג את השני הזאתתתתתתתת
כלבה!!!
שונאת אותה!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
פרק מדהים מאמי שליי..
מחכה להמשך!!! מהררררררררר
כן?!
טוב זזתי יאפה שלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אוהבת רחלוש =]]
אנרג'י שלי צאי מההלם 😊
תודה רבה רבה רבה 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 25/02/2007) יאאא אהובתייייייייי :]
איזה פרק מ=ה=מ=ם.. (:
אהבתי מאאאאאוד =]]
ואנ'לא יודעת מה שאני יעשה לשני הזאאאאת.. אוחחח :||
אוהבת אותך אחותיייי 😛
טוש תודה :]]
אוהבת מלא מלא 😛
יאוו אני שונאת את השניייי הזאאאאתתת בעעעע 😠
פרק מהמםםםםםםםםםםםםםם קטנטונתת חולהה עלייךךךךך
מחכה להמשךך ארוךךךך
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/
יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
חחח ליוש איזו מתוקה :]
השביתה לא הייתה אצלנו :// אבל היה יום אחד הנחמדים 😊
אוהבת אותך שמנה שלי (:
QUOTE (smallgirl @ 25/02/2007) זונה בת כלבה השני הזאת תמשיכי בובי
מה שנכון נכון :]
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/
יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..
אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..
הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אבל תשאלי את אמא שלך בכל מקרה 😛
שלא יקרה מצב שבסוף לא יהיה ואז אני גרמתי לזה חעחעחעחעחע
וחוץ מזה שביתה לא שביתה לא הולכת מחר לביצפר חחחח
תחמנית קטנה חח 😁
QUOTE (sapiri2006 @ 25/02/2007) איזה מדהים [=
😁
QUOTE (chen-daskal @ 26/02/2007) אולי תגרמי שהיא תמות אווווווווקי#@!?
הממשךךךך
מספיק דמויות מתו לא ככה?!&%%$% 😉
קטנטונת עשיתי תגובה למעלההה ^^^
QUOTE (oshritsa @ 26/02/2007) יאוו אני שונאת את השניייי הזאאאאתתת בעעעע 😠
פרק מהמםםםםםםםםםםםםםם קטנטונתת חולהה עלייךךךךך
מחכה להמשךך ארוךךךך
חח כולם שונאיים ((:
תודה אושריתייי 😊 😊 😊
QUOTE (oshritsa @ 26/02/2007) קטנטונת עשיתי תגובה למעלההה ^^^
הגבתי אושריתי 😊 😊 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 26/02/2007) לידורי את באה לגוד..!?
טושטוש בדיוק באתי להתקשר אלייך :] חיים ארוכים יהיו לך בעזרת השם 😊
ולא אני לא באה, יורד גשםם ויש לי ללממוד למתמטיקה ולספרות :// את הולכת?
QUOTE (lidorushit @ 26/02/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/02/2007) לידורי את באה לגוד..!?
טושטוש בדיוק באתי להתקשר אלייך :] חיים ארוכים יהיו לך בעזרת השם 😊
ולא אני לא באה, יורד גשםם ויש לי ללממוד למתמטיקה ולספרות :// את הולכת?
חחח D:
בעזרת השם
כן, אני הולכת!#
בהצלחה בלמידה מאמי [:
לידורי את יודעת שאני אוהבת אותך נכון?
נכון
אבל אם לא תהרגי את השני הזאת אני לא ישלוט בעצמייי
חח פרק יפה
תהרגי את שני😊
יום מדהים