גרר מוששלםם מאמיי[=
המשךך דחווףף..
הכי מדהים שבעולם....
אבל לידורוש...איזה בית סר מעצבן כל הזמן מבחניםםםםם
די חלאס שיתן לכם לנשוםםםםם כבר
סתםםם תמשיכי בובי מהר ושיהיה הכי ארוך שבעולם
(זאת סופרמאמי)
ניצני תודה יפתי 😁
LoLiii- תודה מאמי (:
נוגי מחר בלי נדר :]
מירובששש תודה 😊 😊
וכן, את מספרת לי? נמאס לי כבר מהלחץ הזהה 😢
לא נורא שבוע הבא חופש :] ואז גם לא יהיה לכם כמה המשכיםם
QUOTE (lidorushit @ 24/02/2007)
מירובששש תודה 😊 😊
וכן, את מספרת לי? נמאס לי כבר מהלחץ הזהה 😢
לא נורא שבוע הבא חופש :] ואז גם לא יהיה לכם כמה המשכיםם
חח מבינה אותך גם אצלי זה ככה אני עוד שנייה מתה אם זה...
אני אשתדל לכתוב יותר מאוחר בלי נדר
:]
לידורי המשך שתוכלי מאמיי..
אוהבת 😊
קראתי עכשיו את כל הסיפור ופשוט ו-ו-א-ו-ו-!
דרך אגב קוראים לי אדווה.. אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך 😛
מחכה להמשך 😊
QUOTE (adva2244 @ 25/02/2007) קראתי עכשיו את כל הסיפור ופשוט ו-ו-א-ו-ו-!
דרך אגב קוראים לי אדווה.. אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך 😛
מחכה להמשך 😊
קראת את כל הסיפור? 😮
נעים להכירר 😛, שמחה שאהבת 😁
המשך יותר מאוחר בעזרת השם :]
ייאלה י'שמנה אחת תתחילי להקליד 😛
מתגעגעת אליך ולסיפור שלךך!!
חולה עליךך יפהה אחת 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) ייאלה י'שמנה אחת תתחילי להקליד 😛
מתגעגעת אליך ולסיפור שלךך!!
חולה עליךך יפהה אחת 😊
ליוש מה לעשות שלא כולם מושלמים כמוך? 😛 אז יש גם שמנות כמוני חחח
מקלידה, מקלידה (:
גם אני התגעגעתיי יפתי 😁
אני אמשיך יותר מאוחר כי חברה באה אליי להכין עבודהה 😊
קצת איפוקק והמשך 😛
חחחחח בהצלחה בעבודהה דבהה :]
וכדאי לך שיהיה היום המשךך!!
ומחר שביתה נכון?! חיחיחי..
ככה אח שלי אמר לי...
QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) QUOTE (adva2244 @ 25/02/2007) קראתי עכשיו את כל הסיפור ופשוט ו-ו-א-ו-ו-!
דרך אגב קוראים לי אדווה.. אני אוהבת את סגנון הכתיבה שלך 😛
מחכה להמשך 😊
קראת את כל הסיפור? 😮
נעים להכירר 😛, שמחה שאהבת 😁
המשך יותר מאוחר בעזרת השם :]
חח כןן קראתי את כולו והוא ממש יפה 😊
המשך 😂