QUOTE (oshritsa @ 22/02/2007) קטנטונת נו תמשיכייייייייייייייייי
כנראה שלא יהיה בימים הקרובים המשך..
QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 22/02/2007) דור דורררר [[:
מה נשמע יפה שלי?
יש חדש? ;]
אני לא יבוא בערב 😊 את הולכת..?
דברי איתי
אוהבת
טוש טוש (:
חוץ מהלחץ המעצבן הזה בלימודים הכל מצויין :]
וגם אני לא באה היום 😊
אוהבת אותך 😛
כן האא?! אני מקווה שיהיה בסדר [:
😛
QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) כנראה שלא יהיה בימים הקרובים המשך..
למה? =[
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 22/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) כנראה שלא יהיה בימים הקרובים המשך..
למה? =[
מצטערתת 😢
יש לי שתי עבודות גדולות להגשה ומבחן גדול באנגלית ביום ראשון :/ אני ישתדל להמשיך כמה שיותר מהר :]
QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 22/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) כנראה שלא יהיה בימים הקרובים המשך..
למה? =[
מצטערתת 😢
יש לי שתי עבודות גדולות להגשה ומבחן גדול באנגלית ביום ראשון :/ אני ישתדל להמשיך כמה שיותר מהר :]
אהה..
בהצלחה מאמי 😊 !
מקוווה שהיא תזכר בהכל : ]
סופשבוע רגוע [ =
3>
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 22/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 22/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 22/02/2007) כנראה שלא יהיה בימים הקרובים המשך..
למה? =[
מצטערתת 😢
יש לי שתי עבודות גדולות להגשה ומבחן גדול באנגלית ביום ראשון :/ אני ישתדל להמשיך כמה שיותר מהר :]
אהה..
בהצלחה מאמי 😊 !
תודה :]
QUOTE (alexaa @ 22/02/2007) מקוווה שהיא תזכר בהכל : ]
סופשבוע רגוע [ =
3>
😉
אמן שיהיה רגוע :]
שבת שלום 😛
מזה לא יהיה בימים הבאים המשך
למה למה למה למה למה למה למה?#@$#!$#$?@
לידורוווווווווווווווווווווש
מאמי שלי..
חחח
ואיי איזה לחץ יש לנו עכשיו בלימודים,
אבל ראית?! מצאתי זמן להציץ בסיפור המשגע שלךךךךךךךךךך
מתה עלייך נשמתי..
ותעדכני שתוכלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
רחלוש =]]
שיהיה לךבהצלחה יפה שלי 😊
שבת שלום!!
QUOTE (chen-daskal @ 23/02/2007) מזה לא יהיה בימים הבאים המשך
למה למה למה למה למה למה למה?#@$#!$#$?@
הלוואי והיה לי זמן ,יש לי לחץ בלימודים :/
QUOTE (loisana11 @ 23/02/2007) לידורוווווווווווווווווווווש
מאמי שלי..
חחח
ואיי איזה לחץ יש לנו עכשיו בלימודים,
אבל ראית?! מצאתי זמן להציץ בסיפור המשגע שלךךךךךךךךךך
מתה עלייך נשמתי..
ותעדכני שתוכלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה😘
רחלוש =]]
מ-ת-ו-ק-ה-😛
אוהבת אותך :]
QUOTE (_ליווש_ @ 23/02/2007) שיהיה לךבהצלחה יפה שלי 😊
שבת שלום!!
תודה יפתי 😊
שבת קודש :]
מדהיםםם תמשיכייייייייייי
😊 😛 ....
אוהבתתת מלאאאאאאאאאא
=]]]