QUOTE (oshritsa @ 21/02/2007) לידורי תקשיבי לי טוב טוב
אני קוראת תסיפור שלך אפילו מאוהבת בו ואני אמרתי לך שאני יגיב לך באייסי אבל עם זה כלל כך מציק לך אני יגיב לך פה את לא צריכה להעלב...
ותמשיכיייי.....
לא נעלבת ולא שום דבר פשוט זה מעצבן שאנשים קוראים ולא מגיבים..
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 21/02/2007) מתי המשך ? =]
מחר בלי נדר 😊
לידורייייייייייייי
יפיופה שלי מתה עלייך נשמתי!!!
אני רק רציתי שתדעי שכל מה שתצטרכי אני פה בשבילך!!!
בכל דבר, בכל שעה בכל יום!!!
מתה עלייך..
ואל תשכחי שלמרות הכול החיים יפים!! גם אם קשה לראות את זה לפעמים..
מתה עלייך!!!
רחלוש =]]
ואהה..
מזל טוב על מס' העמוד.. חחח 111..
QUOTE (lidorushit @ 21/02/2007) QUOTE (oshritsa @ 21/02/2007) לידורי תקשיבי לי טוב טוב
אני קוראת תסיפור שלך אפילו מאוהבת בו ואני אמרתי לך שאני יגיב לך באייסי אבל עם זה כלל כך מציק לך אני יגיב לך פה את לא צריכה להעלב...
ותמשיכיייי.....
לא נעלבת ולא שום דבר פשוט זה מעצבן שאנשים קוראים ולא מגיבים..
טוב אז מעכשיו אני יציף אותך סבבה ?
ואייייייי יפשליי איזה המשך!!! 😊)
QUOTE (loisana11 @ 21/02/2007) לידורייייייייייייי
יפיופה שלי מתה עלייך נשמתי!!!
אני רק רציתי שתדעי שכל מה שתצטרכי אני פה בשבילך!!!
בכל דבר, בכל שעה בכל יום!!!
מתה עלייך..
ואל תשכחי שלמרות הכול החיים יפים!! גם אם קשה לראות את זה לפעמים..
מתה עלייך!!!
רחלוש =]]
ואהה..
מזל טוב על מס' העמוד.. חחח 111..
רחלוששליי אני פשוט אוהבת אותך 😛
QUOTE (oshritsa @ 21/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 21/02/2007) QUOTE (oshritsa @ 21/02/2007) לידורי תקשיבי לי טוב טוב
אני קוראת תסיפור שלך אפילו מאוהבת בו ואני אמרתי לך שאני יגיב לך באייסי אבל עם זה כלל כך מציק לך אני יגיב לך פה את לא צריכה להעלב...
ותמשיכיייי.....
לא נעלבת ולא שום דבר פשוט זה מעצבן שאנשים קוראים ולא מגיבים..
טוב אז מעכשיו אני יציף אותך סבבה ?
לא צריכה שתציפי, את לא רוצה אל תגיבי. רק אמרתי לך מה שאני חושבתת...
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 22/02/2007) ואייייייי יפשליי איזה המשך!!! 😊)
תודה מורוש 😁
יאאאאאא איזה פרק מושלםםםםםםםםםם!!!!!!!!
איזה כלבה השני הזאת איכככ!!!!!
פרק מדהים, אהבתי=]]
תמשיכי דחוףףףף! 😂
קטנטונת נו תמשיכייייייייייייייייי
דור דורררר [[:
מה נשמע יפה שלי?
יש חדש? ;]
אני לא יבוא בערב 😊 את הולכת..?
דברי איתי
אוהבת
QUOTE (רוווותמיXD @ 22/02/2007) דור דורררר [[:
מה נשמע יפה שלי?
יש חדש? ;]
אני לא יבוא בערב 😊 את הולכת..?
דברי איתי
אוהבת
טוש טוש (:
חוץ מהלחץ המעצבן הזה בלימודים הכל מצויין :]
וגם אני לא באה היום 😊
אוהבת אותך 😛
QUOTE (chen-daskal @ 22/02/2007) מדהיםם..;]
הממשך
תודה 😊
QUOTE (תוביתות @ 22/02/2007) יאאאאאא איזה פרק מושלםםםםםםםםםם!!!!!!!!
איזה כלבה השני הזאת איכככ!!!!!
פרק מדהים, אהבתי=]]
תמשיכי דחוףףףף! 😂
תודה תובלוש 😁