פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 40,983 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 114 מתוך 128
תובלי איזו חמודה 😊 😊

ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי? 😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה 😠

אדווה תודה רבה 😁

-שעה + - המשך -
QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) תובלי איזו חמודה 😊 😊

ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי? 😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה 😠

אדווה תודה רבה 😁

-שעה + - המשך -
מסכימה איתך מאמי..
זה לא הוגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

מה עם הילדים בחטיבות הביניים?! להם לא מגיע לשבות.. 😠

יאללה לידורוש תזיזי את התחת המדהים שלך למחשב ותכתבי עוד פרקקקקקקקקק

מתה עלייך נשמה שליי.. 😛
QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) תובלי איזו חמודה 😊 😊

ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי?  😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה  😠

אדווה תודה רבה 😁

-שעה + - המשך -
מסכימה איתך מאמי..
זה לא הוגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

מה עם הילדים בחטיבות הביניים?! להם לא מגיע לשבות.. 😠

יאללה לידורוש תזיזי את התחת המדהים שלך למחשב ותכתבי עוד פרקקקקקקקקק

מתה עלייך נשמה שליי.. 😛
חחחחחחחחחחח מדהים? 😁 😂

שנייה אני ישפריץ את הענביםםם 😂 המבין יבין חחח :]

עוד מעט המשךך (:
אני: "נעים מאוד."
שני: "הייתי החברה הכי טובה שלך, את לא זוכרת? את מפתיעה אותי."

~ * ~ 62 ~ * ~

המשך
מממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!

- נגמר לי האוויר -

מה?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!

😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮

יאוו אני אהרוג את השני הזאתתתתתתתת
כלבה!!!
שונאת אותה!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!

פרק מדהים מאמי שליי..
מחכה להמשך!!! מהררררררררר
כן?!

טוב זזתי יאפה שלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) תובלי איזו חמודה 😊 😊

ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי?  😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה  😠

אדווה תודה רבה 😁

-שעה + - המשך -
מסכימה איתך מאמי..
זה לא הוגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

מה עם הילדים בחטיבות הביניים?! להם לא מגיע לשבות.. 😠

יאללה לידורוש תזיזי את התחת המדהים שלך למחשב ותכתבי עוד פרקקקקקקקקק

מתה עלייך נשמה שליי.. 😛
חחחחחחחחחחח מדהים? 😁 😂

שנייה אני ישפריץ את הענביםםם 😂 המבין יבין חחח :]

עוד מעט המשךך (:
יייייייייייייייייייייייייייאוווווווווווווווו..
חחח

את גרמת לי להשפריץ את זה עליי ועל הריצפהה..
יו!!

אנרג'י.. נו באמת?! מי לא יתפוצץ מצחוק למילה כזו..
חחחח

אנרג'י שלי מתה עלייך!!!
מואאאאאאאאאה 😘

יאאא אהובתייייייייי :]
איזה פרק מ=ה=מ=ם.. (:
אהבתי מאאאאאוד =]]
ואנ'לא יודעת מה שאני יעשה לשני הזאאאאת.. אוחחח :||

אוהבת אותך אחותיייי 😛
יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..

ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/

יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..

ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/

יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..

אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..

הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
זונה בת כלבה השני הזאת תמשיכי בובי
QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..

ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי  זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/

יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..

אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..

הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אבל תשאלי את אמא שלך בכל מקרה 😛
שלא יקרה מצב שבסוף לא יהיה ואז אני גרמתי לזה חעחעחעחעחע
וחוץ מזה שביתה לא שביתה לא הולכת מחר לביצפר חחחח
איזה מדהים [=
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..

ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי  זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/

יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..

אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..

הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אבל תשאלי את אמא שלך בכל מקרה 😛
שלא יקרה מצב שבסוף לא יהיה ואז אני גרמתי לזה חעחעחעחעחע
וחוץ מזה שביתה לא שביתה לא הולכת מחר לביצפר חחחח
חחחח..
איזו חמודה..

בכל זאת..
אני אתקשר למוקד בבוקר.. 😛

מואאאאאאאאה 😘
איזה כיף לך שאת לא הולכת לבצפר.. אם לא הייתה לנו פעילות שווה מחר אז מזה היה בא לי שביתה..
חחח
😢
דברי איתי..
אולי תגרמי שהיא תמות אווווווווקי#@!?
הממשךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך