תובלי איזו חמודה 😊 😊
ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי? 😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה 😠
אדווה תודה רבה 😁
-שעה + - המשך -
QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) תובלי איזו חמודה 😊 😊
ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי? 😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה 😠
אדווה תודה רבה 😁
-שעה + - המשך -
מסכימה איתך מאמי..
זה לא הוגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מה עם הילדים בחטיבות הביניים?! להם לא מגיע לשבות.. 😠
יאללה לידורוש תזיזי את התחת המדהים שלך למחשב ותכתבי עוד פרקקקקקקקקק
מתה עלייך נשמה שליי.. 😛
QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) תובלי איזו חמודה 😊 😊
ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי? 😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה 😠
אדווה תודה רבה 😁
-שעה + - המשך -
מסכימה איתך מאמי..
זה לא הוגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מה עם הילדים בחטיבות הביניים?! להם לא מגיע לשבות.. 😠
יאללה לידורוש תזיזי את התחת המדהים שלך למחשב ותכתבי עוד פרקקקקקקקקק
מתה עלייך נשמה שליי.. 😛
חחחחחחחחחחח מדהים? 😁 😂
שנייה אני ישפריץ את הענביםםם 😂 המבין יבין חחח :]
עוד מעט המשךך (:
אני: "נעים מאוד."
שני: "הייתי החברה הכי טובה שלך, את לא זוכרת? את מפתיעה אותי."
~ * ~ 62 ~ * ~
המשך
מממממממממממממממממממממה?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!
- נגמר לי האוויר -
מה?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
יאוו אני אהרוג את השני הזאתתתתתתתת
כלבה!!!
שונאת אותה!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
פרק מדהים מאמי שליי..
מחכה להמשך!!! מהררררררררר
כן?!
טוב זזתי יאפה שלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 25/02/2007) תובלי איזו חמודה 😊 😊
ליוש תודה יפתי :]
מאיימת עליי? 😉
וזה רק בתיכונים יש לי עוד כמה חודשים עד לתיכון :/ מה זה רק לתיכונים? חוצפהה 😠
אדווה תודה רבה 😁
-שעה + - המשך -
מסכימה איתך מאמי..
זה לא הוגןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מה עם הילדים בחטיבות הביניים?! להם לא מגיע לשבות.. 😠
יאללה לידורוש תזיזי את התחת המדהים שלך למחשב ותכתבי עוד פרקקקקקקקקק
מתה עלייך נשמה שליי.. 😛
חחחחחחחחחחח מדהים? 😁 😂
שנייה אני ישפריץ את הענביםםם 😂 המבין יבין חחח :]
עוד מעט המשךך (:
יייייייייייייייייייייייייייאוווווווווווווווו..
חחח
את גרמת לי להשפריץ את זה עליי ועל הריצפהה..
יו!!
אנרג'י.. נו באמת?! מי לא יתפוצץ מצחוק למילה כזו..
חחחח
אנרג'י שלי מתה עלייך!!!
מואאאאאאאאאה 😘
יאאא אהובתייייייייי :]
איזה פרק מ=ה=מ=ם.. (:
אהבתי מאאאאאוד =]]
ואנ'לא יודעת מה שאני יעשה לשני הזאאאאת.. אוחחח :||
אוהבת אותך אחותיייי 😛
יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/
יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/
יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..
אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..
הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
זונה בת כלבה השני הזאת תמשיכי בובי
QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/
יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..
אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..
הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אבל תשאלי את אמא שלך בכל מקרה 😛
שלא יקרה מצב שבסוף לא יהיה ואז אני גרמתי לזה חעחעחעחעחע
וחוץ מזה שביתה לא שביתה לא הולכת מחר לביצפר חחחח
QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) QUOTE (loisana11 @ 25/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 25/02/2007) יאווווווווווווווווווו איזו זווונה שניייייי!!
יאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אנלא יכולה בא לי לפוצץ אותה מכותתת!!
יאוווו שונאת אותה בדםםםםםםםםםם..
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!
שתמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן..
ולידורי[?!] אני חולה עליך יפה שלי..
והשביתה מחר זה גם לכיתות ז'-ט'..אז אל תתעצבני חיחיחיחי...
ותאמיני לי זה לא כ"כ כיף להיות בכיתה י' שמפוצצים אותך במבחנים =/
יאלה המשך יפהה שליי
מחכה..מואה לאב יוו..
ואללה?! ואללה ואללה?!
יאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ואיי איזה כיף, יש מחר שביתה!!! 😊
ואיי אבל לא רוצה..
יש מחר אוטובוס אלטרנטיבב..
אוףףףףףףףףףף.. 😠
ראיתם מזה!? אני מבואסת בגלל שביתה..
הקיצר מתה עלייך ליוש שלי..
וגם עלייך אנרג'י שלי!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
אבל תשאלי את אמא שלך בכל מקרה 😛
שלא יקרה מצב שבסוף לא יהיה ואז אני גרמתי לזה חעחעחעחעחע
וחוץ מזה שביתה לא שביתה לא הולכת מחר לביצפר חחחח
חחחח..
איזו חמודה..
בכל זאת..
אני אתקשר למוקד בבוקר.. 😛
מואאאאאאאאה 😘
איזה כיף לך שאת לא הולכת לבצפר.. אם לא הייתה לנו פעילות שווה מחר אז מזה היה בא לי שביתה..
חחח
אולי תגרמי שהיא תמות אווווווווקי#@!?
הממשךךךך