פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צחוק הגורל

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 09:11 👁️ 5,466 צפיות 💬 279 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 8 מתוך 19
יפההההההההה
תמשיכייי :]

_ליוש_
מחכים כבר להמשך
בבקשה 😁
פרק 16
b][color=red"זה היה אריאל הוא התחבק עם מישהי הם היו כל כך צמודים הוא נישק אותה ואני חשבתי שיכול להיות בינינו משהו שהרשרת זה לא סתם אבל הבנתי שבישבילו אני כלום סתם עוד אחת מאותן ידידות אני לא מאמינה כמה מטומטת הייתי יכולה להיות ולחשוב שהוא ירצה אותי הרי הוא כל כך חתיך ומה אני ..?.. " חשבתי לעצמי בוהה בהם עד שהוא הבחין בי והורדתי את מבטי אל הרצפה .
היא הייתה כל כך יפה כאילו יצאה מהסרטים האמראיקיים האלה שהבנות עם ה שיער הבלונדיני הארוך העיניים המלוכסנות הכחולות והגוף עם הרגליים הגבוהות הבטן השטוחה והחזה שכל בן לא יכול לכמוד בפניו הייתי כל כך בטוחה שאן לי שום סיכוי לידה היא הייתה כל כך מושלמת עם חיוך עדין ומבט כובש לבושה בחציאת קצרצרה ורוצה וחולצת סטפלס שהחמיאו לגוםה עוד יותר ממה שהוא היה יפה .
" היי " אמר כשהיה לידי
" תכירי זאת רוני " אמר והבטתי עליה בחנתי אותה מרגל עד ראש וגם היא אותי
" היי אני נטע " אמרתי \
היא חייכה אליי במיתקות שיכולתי לשהבע שהכל כיסוי והיא לא כל כך נחמדה כמו שהיא נראית
" אז מה אתם ידידם ?.." שאלה רוני
" כן " אמרתי כמעט בלי קול הדמעות מאיימות לרדת ואני עוצרת אותן שלא יפרצו החוצה
" אני חייבת לזוז " אמרתי ורצתי משם עם חשבתי שהחיים שלי הסתבכו אז עכשיו הבנתי עד כמה זה יכול להיות גרוע יותר לא רציתי לחזור הבייתה וגיל היה עסוק מידי אז הלכתי לכייוון הבית של מורני הדפקתי על דלת ביתה
" היי " אמרה לי ולא כהרגלה היא השאירה אותי מחוץ לדלת
" נטנט אני עם דביר באלך לחזור עוד שעתיים בערך ?.." שאלה מורני וכשהייתי צריכה אותה באמת היא לא הייתה שם לצדי היא לא ראתה כמה קשה לי
" ברור תהנו " אמרתי מכסה את העצב בארשת של שמחה למרות שמבפנים הכל כל כך מדכעיל ומר חזרתי הבייתה נשכבתי על המיטה .
אחרי חצי שעה שהרהרתי במחשבותיי החלטתי להתקלח ולהוריד מעליי הכל
" אמא יש מים חמים ?.." שאלתי
" שששש… אל תצעקי יואבי יושן " אמרה אמא ועצבנה אותי יותר
" יש מים חמים ?…." שאלתי בטון גובה יותר אמא באה לחדר ואמרה
" ביקשתי שלא תצעקי יואבי יושן" אמרה אמא
" אמא מה שביקשת ממזמן לא מעניין אותי " אמרתי ולא הבנתי מאיפה הוצאתי את הכחות לצעוק ככה על אמא דבר שבחיים לא היה קורה
" מה אמרת עכשיו ניטע בזמן האחרון את מחצפת עליי יותר מידי וזה לא מוצא חן בעיני " אמרה אמא
" מי אמר שכל מה שאני אומרת או עושה צריך למצוא חן בעיניך ?.." שאלתי
" מי אמר שלא ?.." שאלה אמא
" אני " אמרתי לה ביא חוצפתי
" תבדקי בעצמך " אמרה אמא ועצבנה אותי יותר מן הרגיל ואני הייתי חייבת להחזיר לה הבדלקתי את הישרים על הכי גובה נכנסתי למקלחת והחתלתי לשיר בקול חזק בכוונה
יצאתי מהמקלחת לבשתי ג'ינס וגופייה עליה ג'קט ונעלי נייק לבנות שירקתי את שערי ואספתי אותו לקוקו גובה .
" ביי " אמרתי ויצאתי החוצה הטלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי
" היי מאמי מה המצב ?.." שאל ליאור וכל כך שמחתי לשמוע את קולו
" ליאורייי איזה כיף לשמוע אותך " אמרתי וחיוך התנוסס על פניי
" הם הכל בסדר " אמרתי
" נו אל תעבדי עלי קרה משהו ?.." שאל ליאור
" רגע מאיפה אתה יודע " שאלתי אותו
" אני שומע על הקול שלך " אמר ליאור וחשב שאני אאמין
" נו ליאור מה אתה מפחד להגיד לי ?…." שאלתי
" זאת אמא שלך היא אמרה שבזמן האחרון היא מרגישה שמשהו בך השתנה שאת כל הזמן מתחצפת " אמר ליאור
" אהה אז התקשרת בגלל אמא שלי וןאני כמו מטומטת חשבתי שהתקשרתי כדי לדבר איתי טוב ליאור לא משנה ביי " אמרתי וניתקתי את הטלפון הסתובבתי ברחוב וניתקלתי בנער הוא היה כל כך יפה
" אהה ילדה את לא שמה לב לאן את הולכת ?…" אמר הנער
" היי נער אתה לא שם לב שאתה זה שנתקלת בי ?..!" אמרתי
" וואלה גם את נתקעת בי וגם את מאשימה אותי ממש יופי " אמר הנער
" שי בוא בוא עזוב אותה אתה לא רואה נערה " אמר הנער השני הם היו בערך בני 17 ככה הנער שנתקל בי שכפי הנראה קוראים לו שי הוא היה כל כך יפה שרירי שיערו בלונדיני וןעיניו כחולות שיערו חלק גולש עיניו כל כך יפות אפו קטן כמו כפתור .אבל הוא כל כך פגע בי הוא היה מגעיל אליו ולא עשיתי לו כלום




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


" ראית אותה התייחסתי אליה כמו אל זבל הייתי בוןטה אני כזה מפגר" אמרתי
" שי תירגע אפשר לחשוב שזאת היחידה שהתנגשת בה והיא עשתה מזה סיפור" אמר אלון
" לא אבל הרגשתי שהיא נפגעה ואפילו לא עזרתי לה לקום לא הצגתי את עצמי " אמרתי לאלון
" ואו שי פעם ראשונה שאכפת לך מרגשות של נקבה " אמר אלון
" אלון שתוק לפני שתראה את החמש אצבעות שלי קצת מקרוב " אמרתי לו שהעלה לי את העצבים
" הלוואי שניפגש מתישהו ואני יוכל להתנצל בפניה זה לא היה יפה " חשבתי נכגנסתי הבייתה נשכבתי על הספה וחשבתי מה היה קורה עם הייתה מתנהג אחרת



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


נכנסתי הבייתה ונשכבתי על המיטה ראשי נח בן הכריות ראיתי כמה הודעות ולא יכולתי שלא להירדם הייתי כל כך עייפה ומוטרדת מה יקרה עם ליאור ?.. למה שי היה כל כך מגעיל אליי ?..אני מרגישה שאני כל כך משתנה זאת רק תקופת ההתבגרות או שזאת אני שמתגעת מכל ההסתבכויות של החיים שלי ?.. אני כל כך רוצה לדעת את התשובות של כל השאלות שהתרוצצו במוחי ולא נתנו לי מנוחה



עם אהבתם ובא לכם לשמוע המשל … תגובות חולה עליכם 😊 😁 😛 [/color][/b]
מ-ה-מ-ם די את חייבת להמשיך
תודה מאמי
🙄
אפחד לא אהב
ממש מאכזב בנות 😢 😊
יפה תמשיכי
תודה מאמי
😊
פרק 17
בבוקר התעוררתי והייתי עדיין עייפה כל הלילה חשבתי על השאלות שהתרוצצו בחומי
" מאמי בוקר טוב " אמר אמא
לא עניתי היא כל כך עצבנה אותי ונמאס לי ממנה כבר
התלבשתי עשיתי קוקו גובה שמתי בושם וירדתי בלי להגיד לאמא שלום כהרגלי
" ממצב ?.." שאלה מורני
" סבבה מה איתך ?.." שאלתי את מורני
" בסדר תקשיבי אני ודביר חזרנווו " אמרה מורני
" מזל טוב מאמי " אמרתי למרות שפניי היו עדיין עצובות כועסות למרות שהיה לי חיוך מזויף על הפנים העיניים הביעו עצב וכעס
" מאמי קרה לך משהו ?.." שאלה מורני
" כלום " אמרתי
" כל כך קיוותי שנהיה ביחד בחלומות תכננתי אך הוא יבוא אליי ויגיד שהוא אוהב אותי והוא רוצה אותי אבל הוא עם הברבי שלו ואני כאן לבד בוכה בגללו זה תמיד ככה
" מה קרה תספרי לי את מאוהבת ?.." שאלה מורני
" לא די מורני " אמרתי
" אני לא אעזוב אותך עד שתגידי מי פגע בך " אמרה מורני ונשברתי
" זה אריאל ראיתי אותו עם מישהי זה .. שבר אותי " אמרתי
" וואלה אהה הינה דביר" אמרה וחייבה אליו
" אתר ואה אף אחד לא יכול לעזור לי גם לא את אני תובעת בתוך ים סוער כולם מסביב משוטים לי יד מנסים לעזור אבל הם לא באת ישיחו להציל אותי " אמרתי ודמעה זלגה מעיני
" על מה את מדברת ?."שאלה מורני
" על זה שדביר לא רוצה ולא בנוי למערכת יחסים קבועה הוא רוצה רק יזיזות הוא כבר הראה את הפרצוף האמיתי שלו ואני אני מספרת לך מה עובר עליי ואת :
" וואלה הינה דביר לא באמת מזיז את רוצה ומנסה להראות לי שמזיז לך " אמרתי והלכתי
" תהיא עם דביר מי אני שאעצור אותך" אמרתי והלכתי משם נכנסתי לבית הספר
" מה קורה ?.." שאל גיל
" היי שמן שלי " אמרתי וחיבקתי אותו
" ואו משהו קרה לך אני יודע בוודאות לא כול יום אני מקבל חיבוק מהידידה היפה שלי " אמר גיל
" תתרגל " אמרתי
" אוקיי אנחנו צריכים לדבר " אמר גיל
" גיל כל כך קשה לי אוףף " אמרתי
" ידעתי שקרה לך משהו " אמר גיל
" אני עד כדי כך שקופה " אמרתי
" זה לא זה אני פשוט כבר קורא אותך כמו ספר פתוח " אמר גיל
נכנסנו לשיעור והיום עבר כל כך לאט כל שעה נמשכה נצח
" או סוף סוף הצלצול " אמרתי יצאנו ואני וגיל הלכנו הבייתה קבעתי להיות אצלו ב 5
נ
כנסתי לאייסי :

אריאל בססטוס: " רוני יפה שלי את הכל בישבלי
לאב יו

אריאל החתיך אומר/ת :
מאמי ממצב ?..



לא עניתי פשוט לא יכולתי לענות הרגשתי רע כל כך רק רציתי לישון ולא לחשוב עליו ועליה לא יכולתי כל פעם עלתה במוחי תמונתם מחובקים מתנשקים
אמא נכנסה אלי לחדר
" מאמי בבקשה תגידי לי מה קורה לך אולי אני יכולה לעזור " אמרה אמא
" אמא עופי מפה " אמרתי
" מאמי את מדאיגה אוי בזמן האחרון " אמרה אמא
" עכשיו !!" אמרתי ואמא יצאה בשעה 5 הלכתי לגיל הדמעות זלגו בעיני כשעברתי באותו רחוב שבם היו שם זוג מאוהבים !!!
"האנשים הביטו עליי כאילו הייתי חייזר
" את בסדר ?.." שאל קול הסתובבתי וראיתי את עידן
" עידן ?.." שאלתי
" כן מאמי את בסדר " שאל
" עידן מה אתה רוצה ממני " שאלתי ולא הבנתי לא הרגשתי כלפיו שום רגש הגעיל אותי שהוא היה עם נועה
" שכבנו כל כך אהבתי אותה " אמר
" מה ?.." שאלתי
" נועה התאהבתי בה ושכבנו והיא הייתה כל כך שמחה למרות שלא הייתי הראשון שלה " אמר עידן והרגשתי שעוד רגע אני הקיא עליו היא שכבה על הסדינים שלי אחרי כל מה שעשתה איתו חשבתי לעצמי
זה הגעיל אותי כל כך
" עידן למה אתה מספר לי את זה ?.." שאלתי
" לא יודע אנחנו ידידים לא ?!" אמר עידן
" גם לידידים לא מספרים דברים כאלה ואני לא רוצה לשמוע ואני ממהרת " אמרתי והלכתי ריחמתי עליו בכל זאת הוא נמצא במצב דומה לשלי .
המשכתי ללכת לכיוון הביתה של גיל
" מאמי את צריכה לספר לי כל מה שעובר עלייך " אמר גיל והחלתי לספר לו על מורני על אריאל
הכללל .
והרגשתי הרבה יותר טוב ירדה לי אבן מהלב הוא ידיד אמיתי שלי מבין אותי בכל רגע נתון .
חזרתי הבייתה אחרי ערב עמוס שבכיתי לגיל כמה אומללה אני
אבא קידם את פניי
" מאמי אנחנו צריכים לדבר " אמר אבא ולא הבנתי מה כבר קרה
זה קשור לאמא ?.. לשי ?... למי מה הוא רוצה אוף שיט מה קרה ?..
אני כל מבולבלת מצה הוא רוצה ?..

רוצים המשך ואהבתם קדימה תגיבו
יאללה נשמות תגיבו לייי 😊 😛
מוווושלם :]
המשךך.. 😁
פרק יפהה...........
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה......
תודה נשמה שלי
מתה עליךך
מירבי 😁
😛
איייזה יפהההה=]
המששךך מאמממוווששש3>
מ=ה=מ=ם>>>>תתמשיכי דחוף!
מהמם!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך