טוב מאמי
אני היום אמשיך .... 😊 😊
פרק 11
נכנסתי עלי הביתה הלכתי לחדר שלה נכנסתי היא פיזרה את שערה דבר שלא היה אופייני לה .
וידיה הייתה מונחת על לחייה .
" מה יש לך שם מה קרה לך ?.." שאלתי
" כלום באמת שכלום " אמרה מורני
" למה את שמה את היד על הלחי תספרי לי .." אמרתי
" מורני הורידה את היד ואני הייתי בשוק היה שם סימם אדום ונפוח של יד .
" מה זה ממה יש לך את זה מי עשה לך את זה " שאלתי מבהולת עיניה היו נפוחות שיערה היה מקורזל ולחייה היו נפחות לפחות לחי אחת .
" זה דביר ," אמרה לא מפסיקה לבכות .
"מה יש לו ?..." שאלתי
" הוא נפרד ממני " אמרה מורני בקול חנוק מדמעות
" למה אתם הייתם הזוג הכי דבק שאני מכירה " אמרתי
" אולי בגלל זה כול זה קרה !" אמרה מורני פורצת בבכי
" מה קרה ספרי לי " אמרתי ישובה לידה
" אני ..הוא דביר רצה שנעשה את זה " אמרה מורני במהירות
" מה ?.. אתם בסך הכול חודשיים ביחד מה חושב שאת איזו פרוצה " אמרתי לה מבוהלת .
" נכון בגלל זה לא הסכמתי " אמרה מורני
" אה ובגלל זה הכלב הזה נפרד ממך , אומנם את בת 16 זה לא אומר שאת עדיין מוכנה לזה " אמרתי
" זה לא הכול " אמרה מורני
" מה זאת אומרת לא הכול מה עוד ?." שאלתי
" הוא רצה לעשות את זה מאוד איתי הוא אמר שאני מתאימה לו שאנחנו כמו כפפה ליד שאני ייהנה איתו "אמרה מורני והייתי מבוהלת ומבולבלת.
"ואת לא הסכמת נכון ?." שאלתי
"ברור שלא " אמרה מורני והדמעות לא הפסיקו לזרום מעיינה לא ידעתי עם בגלל זה שהם נפרדנו או בגלל זה שהוא הכריח אותה לעשות איתו את זה
" רגע למה את בוכה עכשיו בגלל זה שנפרדתם או בגלל שהוא הכריח אותך לעשות איתו את זה ?" שאלתי מבולבלת
" בגלל זה שהוא הרביץ לי חרי שסירבתי " אמרה מורני ונשענה על כתפי .
" מה ? מורני מה הוא עשה לך ?.." שאלתי .
" את רואה את הסימן הזה ?." שאלה שאלה רטורית
" נו.." שאלתי
" זה ממנו הוא הרביץ לי אחרי שאמרתי שהיד הזאת לא מוכנה שהכפפה תעלה עליה הוא התעצבן משך לי את השיער וגם נתן לי סטירות "אמרה מורני בוכה
" מורני אני לא מצליחה להאמין הוא היה מדבר איתך ברכות עם כל הבייבי והנוני והמאמי הזה הכול השוואה ?.. רק חיכה לרגע הזה המתאים בישבלי להגיד לך מה הוא באמת רוצה ממך !" אמרתי
"כנראה " אמרה מורני ופרצה בבכי שובר לבבות
"עדיף לך ככה לפחות את עכשיו יודעת מה הוא באמת רוצה ממך ולא חיה באשליה או באיזה בועה שהוא אוהב אותך " אמרתי
" אני לא מאמינה שהוא כזה אני חשבתי שהוא באמת אוהב אה אהב אותי .." אמרה מורני
"מורני או לא שווה את הדמעות שלך " אמרתי וחיבקתי אותה בתקווה שהניחומים שלי יעזרו
ישבתי לידה שעה ארוכה וניחמתי אותה
" די מאמי זה לא נורא זה יעבור לך והוא הוא יישאר ככה עם הידיעה שפעם היית שלו והוא לא אצליח להשכיב אותך ובטח לא להחזיק אותך אצלו " אמרתי
מורני נשכבה לישון ואני חזרתי הביתה .
" איפה את היית עד עכשיו ?" שאלה אמא מיד כשנכנסתי הביתה
" הייתי איפה שהייתי וזה לא ענייניך" אמרתי ואמא באמת התעצבנה
" גברת נטע אני חושת שבזמן האחרון את קצת הגזימה בצורת הדיבור שלך אני אמא שלך וכשאני שואלת שאלה עני וכשאני דורשת משהו תעשי אותו " אמרה אמא
" בטור אחת שמשלה כאן בן כמה אנשים בבית הזה הייתה מציעה לך להפסיק לחקור אותי" אמרתי מעוצבנת
" סליחה נטע אני חושבת ששכחת למי את מדברת " אמרה אמא
" ואני חושבת שלא " אמרתי ורציתי להיכנס לחדר לשכב ולנוח
" נטע איפה היית עד שעה כזאת אני לא מסכימה להתנהגות כזאת בבית .." אמרה
" עם את כל כך לא מסכימה לזה אך זה שהרשית לעשות כאן מסיבה לא מזמן ועוד לא לי אלא לשני אנשים אחרים " אמרתי
" אהה אז זה בגלל שליאורי ונועה הזמינו כמה חברים לפיצה להתאקלמות " אמרה אמא
" אמא עשי לי טובה תפסיקי עם ההצגה הזאת את לא שמה לב כנראה שבשבוע הזה שני האחים הבלתי נסבלים האלה השתלטו לי על החיים " אמרתי
"אך את מדברת עליהם ?.." אמרה אמא מופתעת
" נמאס לי מהם קרציות שכאלה נכון הם נראים טוב אבל הם זוג נדבקים מעצבנים " אמרתי
" נטע אני לא מכימה לך יותר לצאת מהבית עד להודעה חדשה מובן ?.." שאלה אמא
" אמא אני יעשה מה שבא לי " אמרתי ונכנסתי לחדר
חיבקתי את יואבי
" מאמי אתה יודע שאני אוהבת אותך הכי בעולםםם " נכון אמרתי
" כן " אמר יואב ונתן לי חיבוק שהציפה בי חמימות נעימה שכזו ..
אהבתם רוצים המשך אתם מוזמנים להגיב לי .... סתם סתם חולה עליכם תגיבו ליי
שרוני זה מעלף... תמשיכי ומהר! 😉
מדהיםם
אין מילים פשוט כישרררררררררון!#$
המשךך
תודה מאמי היום יהיה המשך
😁
פרק12
[B]נרדמתי על המזרון ובבוקר אמא העירה אותי הברזתי מהבית ספר לא היה לי כוח ללכת .
" אני לא מרגישה טוב " אמרתי לאמא
" טוב תישארי " אמרה אמא
בשעה 10 הלכתי לים ישבתי שם על החול וחשבתי למה החיים שלי כל כך מסתבכים.
" היי נטע מה שלומך ?.." שאל נער בלונדיני עם עיניים חומות שקד לא גובה לא נמוך .
" עידן " אמרתי
" הייי " אמר וחיבק אותי
עידן הוא ידיד טוב שלי שהיה איתי ביסודי הייתי מאוהבת בו הרבה שנים אבל הוא לא וכשהוא הבין הוא ניסה לעזור לי לשכוח אותו אני ממש מחבבת אותו .
" אז מה את עושה פה ?.." שאל עידן
" אני רציתי לשכוח מהכל כי הרבה סיבוכים אני עוברת עכשיו " אמרתי מוצפת געגועים מהיסודי .
" אני עובד פה בקיוסק " אמר עידן
" יאהה יפה מאמי " אמרתי
" תודה " אמר עידן והוסיף " כמה טוב לראות אותך השתנית יפית כל כך " אמר עידן
" איפה אני .."אמרתי
" כן בואי שבי " אמר עידן והוציא לי כיסא
"תביא לי דף ועט " אמרתי ועידן הוציא דף ועט חתכתי אותו לשניים
"קח חצי וקח גם עט " אמרתי
" בישבלי מה ?.." שאל עידן
" בישבלי לכתוב פלאפון ואייסי " אמרתי
" אוקיי " אמר ורשם והחלפנו דפים .
" אז מה הסיבוכים שלך בוא נשמע " אמר עידן
סיפרתי לו על נועה וליאור על אריאל על הריב עם מורני אך הכל נהיה לי בראש סלט
" אהה הבנתי " אמר עידן .
והינה החמור אמרתי והצבעתי על נועה ושאר הילדות מהכיתה נועה הבחינה בכך שאני יושבת עם גבר היא העיפה את השעיר אחורה קיפלה את החוצה והורידה מעט את המכנס כי הוא " גזרה גובה "
" היי נטנט " אמרה נועה
" נועה שלא תעזי בחיים שלך לקורא לי ככה הבנת ?.." אמרתי
" בסדר מה כבר אמרתי " אמרה נועה
" הרבה "אמרתי ומשכתי משם את עידן .
" אתה רואה איזה מעצבנת " אמרתי לו והבטתי בעיניו החומות
" אוהו איזה פוזה יש עליה חושבת שהיא שיא העולם חיים להראות לה מאיפה משתין הדג " אמר עידן
"כן , עוד שלושה ימים היא הולכת " אמרתי לו
" חוזרת אהה " אמר עידן
" נו עדיין יש שלושה ימים "אמר עידן וניגש עליה והייתי המומה מה הוא עושה חשבתי " היי אני עידן "אמר עידן
" אני נועה את יכול לקורא לי נונו " אמרה נועה ועצבנה אותי
" נונו בה לך לצאת לסרט ??.." אמר וקרץ אליה
" היום ?.. בסדר " אמרה נועה
" יופי אני אאסוף אותך ב9 וחצי " אמר עידן
" יו]פי מאמי " אמרה ונשקה לו על שפתיו
" יאוו אני לא מאמינה מה הוא עושה ?.." חשבתי
" מה עשית ?.." שאלתי שקרב לעברי
נועה הסתובבה עלי והוציאה לשון והייתה באלי לשבור לה את הצוואר.
" אל תדאגי מאמי " אמר עידן ונתן לי נשיקה על הלחי
" אני צריך לעבוד מאמי אבל הפוזה שלה בטוח תרד אחרי מה שנאי יעשה לה" אמר עידן
חזרתי הביתה שהמחשבות מציפות בי
" למה עשיתי את זה ?.. אולי היא תפגע אולי לא תדבר אותי ? מה יקרה ? " הרבה שאלות עלו בראשי
נרדמתי בסלון מוטרדת על מוות
" קומי קומי " אמר קול פקחתי עיניים ועיניו של ליאור היו קרובות אליי
" מה קרה ?.." שאלתי
" יש לך חום בואי למיטה " אמר ליאור ושם לי מטלית קרה על המצח ונתן לי כדור משכח כאבים
" מה?.. אני מסוחררת " אמרתי ונרדמתי
קמתי בבוקר וליאור היה לידי
" אך את מרגישה עכשיו ?." שאל
" בסדר אני צריכה לספר לך משהו " אמרתי
" מה ? " שאל ליאור סיפרתי לו שמישהו רוצה לנקום באחותו ולהוריד לה את הפוזה והכול באשמתי
" אולי זה טוב היא יותר מידי מתפרפרת כזה .. וחשה עדיף ככה " אמר
" תנוחי עכשיו" אמר ליאור ויצא מהחדר
נשכבתי והפלפון שלי צלצל
" מאמי מה שלומך ?..," שאל אריאל
" היי מה שלומך מאמי " אמרתי
" הכל בסדר התגעגעתי אלייך " אמר אריאל
" גם אני" אמרתי
" באמת ?.." שאל אריאל
" כן מאמי " אמרתי
" אז אולי תבואי אליי" אמר אריאל
" מאמי אני לא יכולה אני עם חום וכאבי גרון" אמרתי
" אהה טוב מאמי אני באייסי עם את צריכה משהו או משעמם לך " אמר אריאל
" טוב מאמי ביי " אמרתי לו
הערב ירדתי ולא זזתי מהמיטה
הפלפון שלי צלצל עניתי:
" היי זה עידן מאמי " אמר עידן
" היי עידן מה קרה ?.." שאלתי
" התוכנית עובדת מצוין " אמר עידן
" אוקיי עם הייתי יודעת מה התוכנית הייתי יכולה להשיב לך אבל אני סומכת עלייך מאמי " אמרתי
" יופי אני חייב לזוז " אמר עידן וניתק נועה נכנסה לחדר ולקחה שמלה קצרצרה שחורה ומגפיים עד הברך.
" נועה לאן את יוצאת ככה ?.." שאל ליאור
" אני יוצאת לא עניינך " אמרה וירדה למטה מהחלון ראיתי את עידן אוסף אותה פחדתי שמשהו רע יקרה שם
" ליאור תראה " אמרתי והוא ראה אותם נוסעים על האופנוע הוא ירד למטה והבטתי מהחלון.
" כנסי הבייתה " אמר ליאור והם כבר נסעו
" אני לא מאמינה" מלמלתי ליאור נכנס ואני הייתי בשוק
" מה נעשה " אמרתי
" שתאכל את הדייסה שהיא בישלה אני לא יכול לסבול אותה את יודעת מה השמועות שרצות בבית ספר הישן שלנו " אמר ליאור
" לא מה ?.." שאלתי
" שהיא זונה פרחה וכל זה " אמר ליאור וכאילו קרא את מחשבותיי אמר :
היא באמת מתנהגת ככה
נשכבתי במיטה ולצדי ליאור ראינו ביחד החיים זה לא הכול והפרק היה מהמם לא בגלל שנהיה שם משהו מיוחד בגלל ההרגשה שהכל הולך ומסתדר ובגלל שכל כך כיף לדעת שמשהו נראה רע הוא פתאום הופך לטוב וכל התמונה משתנה .
רוצים המשך אהבתם תגיבו לי יאללה !!! 😊 😊 😊 [/COLOR]
יווו אני כבר לא יודעת כבר מה להגיד פרק הורס מאמי תמשיכי
ודה מאמי יאללה תגיבו ייבשים
😊
יאפהה=]]
מוששששששלםםםם
המשךךךך מואאאאאה