פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צחוק הגורל

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 09:11 👁️ 5,458 צפיות 💬 279 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 19
פרק 8
אריאל ישב שם הסתכל עליי הוא היה כל כך יפה בג'ינס וחולצה לבנה שעלמה את עיניו הירוקות .
" מה שלומך ?.." שאל כשנכנסתי וראה שאני בוהה בו
" נטנט?.." שאל
" אהה בכל בסדר ואיתך ?.." שאלתי
" בסדר " אמר וחייך הוא התיישב על המיטה לידי
" יש משהו חדש לספר לי ?.." שאל
" האמת שכן אני רוצה השלמתי עם חברה שלי מורני " אמרתי
" באמת רבתם?.." שאל אריאל והוסיף
" אך אפשר לריב עם מישהי חמודה כמוך ?.." שאל והסמקתי קלות סיפרתי לו מה קרה שם
" ואוי היא לא הייתה בסדר.." אמר אריאל
" כן .. שנינו לא היינו בסדר שם" אמרתי
בלי ששמנו לב הזמן רץ ונהיה כבר השעה 6 וחצי
" אריאל נראה לי שאני צריכה ללכת " אמרתי לו שנהיה כבר חושך בחוץ
" רגע לפני זה .." אמר אריאל והוציא קופסא קטנה אדומה נוצצת בצורה של לב ועליה רשום :
" לנטנט" לא שמתי לב לפתק שהיה בתחתית
פתחתי אותה
"ואו " אמרתי היה שם שרשרת כסופה עם תליון של מלאכית ועליה אבנים ורודות
" זה סמל לזה שאני מחבב אותך ." אמר אריאל
הוא ענד לי את השרשרת על הצוואר והיא הייתה יפה כל כך ...
הוא ליווה אותי לדלת
" ניפגש " אמר וחייך אליי
" כן " אמרתי ויצאתי לרחוב הלכתי והשרשרת עם האבנים הורודות בלטה על החולצה השחורה
נכנסתי הביתה וליאור ונועה היו בסלון יחד עם עוד כמה חברים גיא אור אביב יובל לין נטלי ...
" היי " אמרתי בקרירות ונכנסתי לחדר שלי
" אני לא מאמינה רק הם באו וכבר חצי כיתה באה אליהם לסרט בבית שלי " חשבתי
נכנסתי לאייסי קיו ואריאל היה מחובר

אריאל החתיך אומר/ת :
מאמי הגעת הכול בסדר ?..

נטנט השולטת אומר/ת :
כן מאמי אן לך מה לדאוג


נועה נכנסה לחדר והביטה בשרשרת שהייתה עליי
" מימי השרשרת מותר לשאול ?.." שאלה
" לא" אמרתי בקרירות ותקיפות שלא הייתה אופיינית לי
" אוקי סליחה סליחה מה כבר שאלתי" אמרה נועה ויצאה

פצצת אנוש אומר/ת :
מאמי נו שפכי אך היה

נטנט השולטת אומר/ת :
היה מקסים את לא קולטת בכלל הוא נתן לי שרשרת לזה שאני מוצאת חן בעיניו

פצצת אנוש אומר/ת :
יפה מאמי אני שמחה מאוד בשבילך אבל חייבת לעוף

נטנט השולטת אומר/ת :
טוב מאמי ביו'ש

גיל הכוסון אומר/ת :
מאמי מה המצב

נטנט השולטת אומר/ת :
מאמי וכר את ההוא מהבית קפה שהפיל אותי ?...

גיל הכוסון אומר/ת :
כן נו ?..

נטנט השולטת אומר/ת :
הקיצור נפגשנו כמה פעמים החלפנו טלפון ואייסי והיית אצלו הוא נתן לי שרשרת איזה מאמי הוא חחי

גיל הכוסון אומר/ת :
כיף לך כפרה , ידיד שלי אצלי נדבר

נטנט השולטת אומרת :
תהינו כפרעעע

אחר כך נשכבתי לראות טלוויזיה בעודי שומעת את קולות הצחוק מהסלון ואז אחרי חצי שעה התפניתי לחדר של יואבי כי ליאור ונועה עלו לישון ..
מאז שהם באו החיים שלי נהיו סיוט שכל כך רציתי שייגמר כבררר


אהבתם תגיבו לי !!!KI: 😁
יאאא איזה עיפה תמשיכי מאמי
נדיררררררררררררר

:]]
המששששך
תודה מאמי
😊 😂
פרררררק מהמם :]
למה את לא עושה פרקים יותר ארוכים?
אני יעשה פרקים יותא ארוכים
תודה 😂 😁
בבוקר כשהתעוררתי ראיתי את יערה וגיא מכינים ארוחת בוקר ורציתי להיות קצת לבד .
הלכתי קצת לעבר הסוסים והבטתי עליהם חשבתי על איתי מה הוא עושה עכשיו ?..
הוא עוד אוהב אותי או לא ?.
לא ידעתי תשובות להרבה שאלות שהטרידו את מנוחתי .
" שלום " נשמע קול מאחורי הסתובבתי והיה זה נערב בן 17 בערך לגילו שחום עם עיניים ירוקות ושיער פחם .
" אני טל " אמר הנער ושם לב לדמעה שזלגה לי מהעין
" קרה משהו?.." שאל הנער
" לא הכול בסדר " אמרתי וניגבתי את הדמעה מהעין שלי
" רוצה לצאת לסיבוב " שאל טל
"אמממ נו טוב " אמרתי
" אהה קוראים לי בר " אמרתי ועליתי על הסוס החום שנהיה איתי אתמול , טל עלה על סוס לבן חמוד
הוא היה כוסון אי אפשר להכחיש את העובדה הזאת ..
רכבנו מעט בשביל של אתמול .
" אולי תבואי אליי לאכול ארוחת בוקר היום אני נוסע " אמר טל
" ברצינות אתה לא מפה " שאלתי
" לא אני מחולון .." אמר
"יאהה אתה רציני גם אני" אמרתי
" יפה אני לא מאמין בצירוף מקרים " אמר טל
" רגע אז אתה אומר שהכל מתוכן שנהיה פה ?.." שאלתי
" משהו בכיוון תגידי עומד לרדת גשם בואי לאכול אצלי" אמרתי
" לא בוא לאכול אצלי אתה " אמרתי
" בסדר .." אמר גיא ובא אחריי
כשבאנו הארוחה הייתה מוכנה
" מי הבחור ?.." שאלה יערה וחיוך התמתח על שפתיה
" זה טל " אמרתי
"אני יערה " אמרה יערה וחייכה אליו בחמימות
" זה גיא " אמרתי
התיישבנו שתינו שוקו ואכלנו ...
" אני צריך לזוז " אמר טל ונשק לי על הלחי
הוא נתן לי את המספר שלו ואני את שלי ,זה לא שאני נותנת אותו לכל אחד פשוט הוא היה חמוד ורציתי להיפגש איתו.
חזרנו הביתה התיישבתי בחדר ושוב היה לי טלפון
" הלו" עניתי
" מאמי סוף סוף אתה עונה לי " אמר איתי
" איתי אל תקרא לי מאמי אחרי שאתה בוגד בי מה אתה רוצה זריז" אמרתי
" אני רוצה להיפגש איתך לדבר בבקשה " אמר איתי בתחנונים לא ידעתי מאיפה כל הקשיחות הזאת יצאה לי אני תמיד הייתי כל כך עדינה איתו.
" נו שעה מקום אן לי זמן " אמרתי
"טוב היום בשעה 6 טוב מאמי " שאל
" טוב ואל תקרא לי מאמי " אמרתי וניתקתי
לא ידעתי איפה לכן צלצלתי אליו חזרה
" הלו " ענה לי קולה של גילת ניתקתי ונשכבתי על המיטה
" איזה מטומטמת את מה את נותנת לו עוד צ'אנס ?..." בכיתי ובכיתי
" מאמי קרה משהו .." שאלה יערה
" לא די כבר לדחוף את האף שלך לכול העיניים " אמתי ויצאתי החוצה
הלכתי ברחובות והבטתי על הנערים חשבתי שאחד מהם פעם יאהב אותי אינסוף רציתי לדעת מי זה עכשיו ! לא להיפגע יותר ידעתי שמה שאני רוצה בלתי אפשרי .
אבל רציתי את זה בכל כוחי לא היו בי עוד מקום בלב לפגיעות נוספות .
התיישבתי בספסל ובכיתי האנשים שחלפו הביטו בי כאילו הייתי פסל מוזר .
ואז הוא חלף שם אותו טל שפגשתי באותו יום
" היי אני רואה שיוצא לנו להיפגש לרוב .." אמר טל
" עכשיו כן קרה לך משהו ועם את לא מספרת לי אני הורג אותך " אמר טל והתיישב לידי .
סיפרתי לו מה קרה הוא החזיר אותו הביתה נתן לי נשקיה ואמר שהכל יהיה בסדר .
המלים לא עזרו לכאבי .
כשחזרתי גיא היה בבית
" מה קרה למה את בוכה ?.." שאל
" זה איתי " אמרתי וסיפרתי לו מה קרה
" אני מאמין שהכלב הזסה מתקשר עלייך בעוד שהוא עם המכוערת ההיא " אמר גיא ונתן לי חיבוק .
התעודדתי הוט טל ויערה אוהבים אותי והם יהיו איתי .
הלכתי לישון בהרגשה יותר טובה .
לא הלכתי ל"פגישה " שלי עם איתי למרות שהתגעגעתי כל כך אליו



עם אהבתם תגיבו לי 😊
סורי זה במקום הלא נכון אל תקראו את זה חיחי
פרק 10
התעוררתי בבוקר וראיתי שכל הסלון היה הפוך .
הלכתי לבית הספר וכרגיל כולם דיברו על המסיבה שהייתה אתמול כמה היה כיף ורק אני הייתי בצד.
" מה זה זה היה בבית שלך ולא היית שם ?..."שאל גיל זאלה רטורית ואני השפלתי את מבטי אמא בחיים לא הייתה מסכימה לי לעשות מסיבה לחבר'ה באמצע השבוע אבל הם היו האורחים מגיע להם הכבוד לעשות מה שבא להם .
חזרתי הביתה ואריאל שלח לי סמס
"מאמי מתגעגע אלייך אולי ניפגש ?.."
השבתי לו :
"סבבה מאמי מתי ואיפה ?.."
" אהה עוד שעה בגינה הגדולה" אמר
"מתאים לי " השבתי והתארגנתי
" מה לאן את הולכת אן לך שיעורים ?." שאלה אמא
" אמא בטור אחת שהרשתה שיעשו כאן מסיבה אני חושבת שאני לא חייבת לך דין וחשבון " אמרתי ויצאתי החוצה .
"היי " אמרתי ונתתי לו נשיקה על הלחי
" מה שלומך ?" שאל
"הכול בסדר יש חדש ?." שאלתי
"האמת שכן האקסית שלי אביב רוצה לחזור עליי " אמר אריאל והרגשתי מן צביטה כואבת באזור החזה
" נו והסכמת ?." שאלתי
" מה נראה לך ?" שאל
" שכן?" שאלתי מהוססת
" לא דווקא לא " אמר וחייך
"אני מנסה למצוא משהו בשביל שאני ירצה לחזור עליה ולא מוצא " אן בה שומדבר שמקסים אותי אמר
החושך ירד ואני הייתי צריכה לחזור להכין שיעורים
" מאמי אני צריכה לחזור " אמרתי ואריאל ליווה אותי הביתה ונפרד ממני בנשיקה .
" מי זה היה הבחור הזה ?" שאל ליאור ישר שנכנסתי
" לא עניינך " אמרתי
" נו מי זה היה אני רוצה לדעת " אמר ליאור
" עם תחזרו לי את החדר שלי " אמר בקרירות
" בסדר אני מוותר אני ישן ליד יואבי " אמר ליאור
" ידיד שלי " אמרתי
" מאיפה הוא ?" שאל ליאור
"חשבתי ששאלת רק מי זה ולא מאיפה הוא עניתי לך עכשיו ביי " אמרתי ונכנסתי לחדר שלי
" התגעגעתי אליו כבר " חשבתי לעצמי והבטתי בקירות שצבועים בתכלת של שמיים .
" מה את עושה פה" שאלה נועה
" או אני רואה שהספקת לשכוח שזה החדר שלי אהה?." אמרתי
" אל תתחכמי את יודעת מצוין למה התכוונתי " אמרה נועה
" ליאור מסכים לי להיות פה" אמרתי לה והיא הביטה עליי בעייני עגל
" מה ?.. " שאלה
" מה ששמעת " אמרתי ונשכבתי על המיטה הרכה והנעימה שלי
פתחתי את האייסי קיו

אריאל החתיך אומר/ת :
מאמי מה את עושה ?..

נטנט השולטת אומר/ת :
אני חושבת ...


אריאל החתיך אומר/ת :
על מה או על מי

נטנט השולטת אומר/ת :
סתם על הרגע שהחדר שלי יחזור אל רשותי

אריאל החתיך אומר/ת :
רגע מי בו עכשיו

נטנט השולטת אומר/ת :
שני בני הדודים שלי הקרציות

אריאל החתיך אומר/ת:
אהה טוב אני חייב לזוז מאמי יש לי בעיה עם לקי ( הכלב שלי )

נטנט השולטת אומר/ת :
אהה אוקיי אז נדבר כבר


אריאל החתיך אומר/ת :
כן אני מאוד מקווה


שכבתי לראות טלוויזיה ונועה מרחה לק .
" יש לזה ריח נוראי " אמרתי
הפלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי
" היי מורני מה שלומך ?.." שאלתי
" הכול לא טוב " אמרה מורני
" למה מה קרה ?.." שאלתי
" זה דביר הוא נפרד ממני " אמרה מורני וקולב נשמע חנוק מהדמעות שפרצו מיד
" חכי לי אני בדרך אלייך " אמרתי ונעלתי נעליים
נכנסתי עליה ולא האמנתי למראית עיניי ....

עם אהבתם ורוצים המשך תגיבו לי נשמותתת 😊 😊
מהמם מאמי תמשיכי... מתחננת
תמשיכיייייייייייייייייייייי ומהר
אאאאייייאיאיאוואיי זה מדהים :]]
המשך
תודה מאמי
😊 עוד מעט אני אמשיך .. 😊
מחכה
המשךךךךךךךךךךךךךך


-יסוו-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך