יפה מאמי מחכה להמשך......
בנות אתן ממש מאכזבות
עם אהבתן תגיבו לי 😊
תודה מאמי 😂 😁
יאללה תגיבו לי
תודה מאמי
יאללה תגיבו מה אתם יבשים כאלה 😊 😊
יאאאאפהההההההה!@$^*"::]]]
המששךךךך
פרק 7
נועה נכנסה לבית הספר איתי ועם ליאור כל הבנות הסתכלו על ליאור והבנים על נועה הם לא הבינו אך אני קשורה .
" מי זה החתיך הכוסון הזה " אמר גיל
" בן דוד שלי" אמרתי לו
נועה הלכה לשירותים לרגע ודפקה איחור ונכנסה בכניסה מרשימה .
אוף אני כבר מתה שהשבוע יעבור יותר מהר מאשר טיגריס רץ כבר נמאס לי ועברו רק יומיים מאז ...
נועה התיישבה ליד מורני וליאור ליד אופיר חח כל כך אופייני להם .
" גיל אתה רואה כמה היא מעצבנת ואני לא סתם קיטרתי " אמרתי
" היא התערבה איתי על משהו חח אני כבר מתה שהיא תנסה לעשות אותו זה יהיה בדיחת השנה " אמרתי
" מה היא התערבה " שאל גיל
" עוד מעט תראה אני בטוחה שתאהב את זה אמרתי מצחקקת
" גברת נטע אולי תהיא בשקט ביקשה המורה .."
הצלצול כבר הגיע
" מורן חכי " אמרתי ולא ידעתי מאיפה הבאתי כוחות
" אני מבקשת ממך סליחה " אמרתי גאה בעצמי
"נטנט טוב שנזכרת" אמרה מורני
" מה זה אומר נטנט " שאלתי וזאת הייתה הפעם הראשונה מאז הריב שהיא ראה לי ככה
" זה אומר שסלחתי" אמרה מורני ולא יכולתי שלא להתנפל עליה בחיבוק
גיל חייך כאילו קיבל 1000 דולר
" גיל מה נסגר איתך קבלת 1000 דולר ואני לא יודעת מזה ?.." שאלתי
" לא הרבה יותר טוב ראיתי שתי חברות טובות משלימות " אמרה גידי וריגש אותי
" מאמי איזה חמוד "אמרתי וגם לו הענקתי חיבוק לא קטן
נועה הסתכלה מהצד וקנאה
" אני התחברתי אליה רק כדי להתקרב אלייך כדי שלא תשכחי ממני " אמרה מורני ונועה שמעה בלי כוונה
" מורן אני חשבתי שאנחנו חברות" אמרה נועה והלכה משם
" לא נורא היא תתגבר " אמרה מורני
" מורני מאמי זה לא יפה מסכנה " אמרתי
" אל תרחמי עליה כל כך היא לא דיברה עלייך רק טוב" אמרה מורני
חזרנו ביחד הביתה היא נכנסה אליי וראתה את ליאור שוכב שם הוא הביט בה וחייך
" היי אני ליאור " אמר ליאור
" היי מורן " אמרה מורני
" ליאור עוף מהחדר אני ומורן רוצות להיות בו עכשיו " אמרתי
" לא באלי דווקא כיף פה" אמר ליאור
" נו ליאור למה אתה מעצבן את החברה שלי תשאיר אותנו לבד" אמרה מורני וליאור יצא
נכנסנו לאייסי קיו אריאל היה מחובר
אריאל כוסון בשיגעון אומר/ת :
נטנט ממצב ?..
נטנט השולטת אומר/ת :
בסדר מה איתך?...
אריאל כוסון בשיגעון אומר/ת :
סתם חשבתי אולי את רוצה לבוא אליי היום ?...
" מי זה אריאל הכוסון" שאלה מורני
" מישהו שעובד בבית קפה שאני וגיל עובדים גיל אמר לי תראי איזה חתיך כשיצאנו הוא בטעות הפיל אותי ועזר לי לקום יום למחרת פגשתי אותו בדרך לבית הספר והוא אמר לי שקוראים לו אריאל שהוא בן 17 וחצי לומד מולנו " אמרתי וחייכתי
" יופי לך מכירה כוסונים על גיל " אמרה מורני והשבתי לו
נטנט השולטת אומר/ת :
אממ סבבה מתי?..
אריאל כוסון בשיגעון אומר/ת :
עוד חצי שעה מתאים לך ?
אריאל כוסון בשיגעון אומר/ת :
טוב מאמי מחכה לך ...
" מה את חושבת כדאי ל ללבוש ?.." שאלתי אותה
" גינ'ס כמובן ואת החולצת סטרפלס השחורה שלך .." אמרה מורני
והתלבשתי שתינו יצאנו והלכתי לכתובת שהוא נתן נפרדתי ממורני בחיבוק ונשיקה היא אמרה שאני איהנה.
נכנסתי פנימה ו.....
אהבתם רוצים המשך תגיבו 😊 😁 😊
יאאא איזה יפה תמשיכיכ תמשיכי ומהר מתחננת
מאמי תודה
ממש כיף לשמוע תגובות
חח אז יאללה תגיבו לי 😁
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
-יסווו-