פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צחוק הגורל

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 09:11 👁️ 5,456 צפיות 💬 279 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 19
תודה מאמי
חולה עליכם 😁
יפהה מאמייי

המשךךך!!!!
יפה :]
פרק 4

"...תתנהגי איתה יפה ואל תהיא מפונקת היא באה רק לשבוע בסך הכול תהיא אחראית " אמרה אמא וזה היה אחד הנאומים היותר מעצבנים שלה
"כן רק שבוע אחד השבועות הארורים בחיים שלי " אמרתי בלי קול ובמקום זאת אמרתי :
"כן אמא אי יודעת אך מתנהגים אות מדברת כאילו זאת הפעם הראשונה שהיא באה אלינו "
כעבור חצי שעה :
דפיקת דלת נשמעת
"זאת בטח היא " אני חושבת אני פותחת ואז היא נכנסת כמובן
"היי " היא אומרת בספונטאניות עם מכנס ג'ינס קצרצר גופייה חומה ונעלי עקב שמוסיפות לה עוד 5 שנים שיער הבלונדיני הגלי גולש עד התחת עינה החומות ביהרות מביטות סביב ואני חושבת אך שהיא תעבור ברחוב וכל בן שיסתכל עליה יתקע בעמוד והמחשבה הזאת כמה שהיא מעצבנת אותי !!!
היא נכנסה פנימה ואמא הביאה לה כוס קולה היא התיישבה על הספה
"אני אלך לפנות בארון מקום לבגדים שלי" אמרה
"כבר פניתי "אמרתי
"תודה " אמרה
נכנסתי לחדר וראיתי החיים זה לא הכול
"יאהה יש רבלדה "היא אומרת "פרק סיום אולי נראה ?" שואלת
"אממ "חשבתי קצת ואמא שככה "במקרה " עברה הביטה בי במבט שלא מצריך מילים
"ברור למה לא !" אני אומרת
היא מעבירה ואני עפה לסלון לקחתי את הטלפון וצלצלתי לגיל
"הלו" ענה גיל
"גיל בת דודה שלי פה " אמרתי
"נו יפה שעות פנאי שנבוא ונמרח לנו לק ?.." שאל גיל
"לא אני מפחדת שתתאהב בה וכבר לא תהיה ההומו האוהב עליי " אמרתי
"אן מצב חח כפרה אני דלוק על איזה מישהו יש לי תמונה שלו " אמר גיל והוסיף:
" אבל היא עד כדאי כך נוראית ?.." שאל גידי ולא הספקתי להגיד עד כמה
"מי זה שם ?.>חבר שלך ?."שאלה נועה
" את לא רואה פקר הסיום של רבלדה " שאלתי אמא שוב הביטה עליי הרגשתי שהשבוע הזה הוא יהיה השבוע הנורא ביותר בחיי .
" את לא צרכה להוסיף מילים הבנתי לבד " אמר גיל
טוב גיל אני באה עלייך נמאס לי
" תבואי ההמבורגר בדרך " אמר גיל
"ביי מאמי " אמרתי וניתקתי
" אמא אני הולכת " אמרתי לקחתי פלפון ומפתח
"מה לאן יש לך פה אורחת " אמרה אמא
"אני בטוחה שהיא תסדר כאן בלעדיי " אמרתי ויצאתי החוצה מעוצבנת אוףףףףףף
הגעתי לגיל נזרקתי על המיטה
" יש חדשות לא כל כך טובות " אמר גיל
" יותר ממה שעכשיו קורה לי אן יותר גרוע!!" אמרתי
"האואו את לא יודעת כמה כן " אמר גיל
"נו דבר " אמרתי
" טוב אז כל השיכבה מדברת על ההשפלה שעברת למורן "אמר לי גיל והייתי בשוק טוטאלי
" מה ..." שאלתי שוב
"מה ששמעת " אמר גיל
" זה השבוע הכי נורא בחיים שלי ובהיסטוריה שלהם " אמרתי כמעט בוכה
הוא פתח את המחשב והראה לי
"גיל את לא מאמין מה קרה למורני נטע צעקה עליה וזה .. ומה יותר גרוע שכל זה קרה בגלל שהיא הזמינה אותה למסיבה .."אמר דביר חבר של מורני
באותו רגע הרגשתי שאני רוצה לקפוץ מעזריאלי .
"טוב יותר גרוע מזה לא יכול לקרות" אמרתי .....לא ידעתי שיכול וגם יכול
אני וגיל נשכבנו על המיטה וראינו מעודדות צמודות 3 סרט קטלנייי .
"גיל כבר 10 אני צריכה ללכת" אמרתי גיל ליווה אותי לדלת יצאתי החוצה .
הגעתי והדבר הנורא באמת המתין לי שם ! 😊 😁 😊 😊


אהבתם ?.. באמת יופי ! תגיו ליייי חולה עליכםםםם
יפה תמשיכי
תמשיכי :]
יפה..! 😊
יפהה מאמי שלייי

תמשיכייי..=)
פרק 5

[B][COLOR=red]נכנסתי הביתה והגרוע מכל באמת היה שם
" מה אתה עושה פה ?..." שאלתי
"באתי עם אותי לשבוע ביקור מה קרה ?.." אמר ליאור
"אה וואלה יופי" אמרתי כן עוד משהו נורא צריך לקרות .?. ליאור זה אח של נועה והוא כבר עובר אותה ברמות הבלתי נסבלות .
"אהה נטנט ליאור ואחותו ישנו אצלך ואת תישני על המזרון אצל יואבי "
"מה ? אני למה דווקא אני שליאור יישן שם " אמרתי
"אבל אני אורח אורחים מקבלים יפה " אמר ליאור וחיוך מעצבן התנוסס על פניו .
הטלפון שלי צלצל
"הלו "עניתי
"זה גיל רק רציתי להגיד לך במחר מחילים ב.." אמר גידי
"אתה יודע מה ?.. נמאס לי כבר מאמא שלי מהכל המשפחה הזאת די מה עשיתי .?.. אני אמרוה לישון
על"
"מאמי אני צריך להגיד לך שמחר מתחילים ב" אמר גידי ונעצר
"אתה לא קולט אח של נועה שיותר מעצבן ממנה בא ואני אמורה לישון על מזרון אתה קולט את זה !! מה אני פחות חשובה לאמא שלי אני לא מבינה מה זה אמור להיות" אמרתי ונעצרתי
"ב9 " אמר גידי
"טוב מאמי אני חייבת ללכת " אמרתי וניתקתי
"מה קרה לך מתבכיינת לחברות שלך .?.." שאל ליאור
"מה אכפת לך ....?.
מ.ה.מ.ם המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
😊 😊 😉
תודה מאמי
למה אפחד לא מגיב
לא אהבתם??
מה לא אהבתם?..
נונ אל תהיו רעים תגיבו לי
המשך:]
יאאאאאאאאאאפהההה
המשך
פרק 6

מורן עמדה שם עם נועה הם צחקו וראו טלוויזיה ואני הייתי בשוק .
"נכנסתי וטרקתי את הדלת אהה בת דודה שלי שאצלה אני גרה" אמרה נועה
"אני יודעת שאת גרה אצלה " אמרה מורן
" מה אתן מכירות " שאלה נועה
" כן " אמרתי והלכתי לחדר אבל הוא היה תפוס אז נאלצתי ללכת לחדר של יואב ולשחק איתו בבובות של צבי הנינג'ה.
ירדתי מהבית והלכתי עד שלא יודעת למה הגעתי לבית הספר וישבתי בחוץ .
" אז מה שלומך" שאל לפתע קול הסתובבתי וראיתי את אריאל .
" הכל בסדר " אמרתי מנסה להצליח לשקר
" אני עד כדי כך שקופה" שאלתי שראיתי את המבט שלו נעוץ בי .
"לא יש לי חוש שישי – אני מזהה אנשים עצובים" אמר אריאל
"וואלה יפה עזוב אני לא רוצה לדבר על זה !" אמרתי
" טוב אך שאת רוצה " אמר אריאל
" בואי נסתובב קצת " אמר אריאל הלכנו אחד ליד השני
"אז מה איפה אתה לומד ?" שאלתי אותו
" אני מולך " אמר
"אהה " אמרתי
"בת כמה את ?.." שאל
" בת כמה אני נראית " שאלתי מתחכמת
" אמממ 15 וחצי " אמר אריאל
" אהה תוריד תחצי " אמרתי לו
" 15" שאל אריאל
" כהה " אמרתי
"ואתה " שאלתי
" אני בן כמה אני נראה?." שאל 17 ?..
" 17 וקצת " אמר אריאל וחייכתי
"לפחות את מחייכת " אמר אריאל
" אולי מתישהו ניפגש לאיזה כוס קפה עליי " אמר וחייך
"לא עלייך על אבא שלך" אמרתי וצחקתי איתו
עצרנו בגינה ממול הבית שלי .
" אני חושבת שאני יחזור " אמרתי
" מה כבר " שאל אריאל והרשת של עצבות עלתה על פניו
" כבר ?! אנחנו הולכים חצי שעה " אמרתי
"את גרה כאן ?.." שאל אריאל
" כן" אמרתי
" אוקיי אז תרשמי לי את הפון שלך שנקבע " אמר אריאל
רשמתי לו בפלפון והוא את שלי היה נחמד למרות שהתבאסתי ששוב אני צריכה לראות את שתי המעצבנים.
נכנסתי הביתה וראיתי את ליאור במחשב מורן כבר הלכה ונועה הייתה במקלחת
" נועה זריז אני גם צריכה להיכנס" אמרתי לה
"מחר אני באה לבית הספר ואני צריכה להיראות טוב" אמרה
"וגם להריח טוב" הוסיפה נועה
" מה לאיזה בית ספר את חוזרת הבייתה?.." שאלתי
" אהה חשבתי להיפטר מאיתנו כל כך בקלות ...?..." שאל ליאור
" לפחות קיוותי" אמרתי
" לא אנחנו באים לבית הספר שלך המורה שלנו דיברה עם המורה ואמרה שאן בעיה שאנחנו ממילא לומדים אותו חומר " אמר ליאור וחיוך התנוסס על פניו בגאווה
" מה לא יכול להיות " אמרתי
" אוי שיט אוי לא אני לא יכול לסבול את זה גם בבית הספר השני אחים האלה השתלטו לי על המחשב על הבית על החברים על החייםםם" חשבתי
" אתה לא רציני את צוחק?.." שאלתי מנסה להאמין שזאת פיספוסים ועוד מעט השמן עם הסיגר ייצא וכולם ישרו אהוו פיספסת ...
" אני לגמרי רציני עכשיו " אמר ליאור
" הוא רציני " אמרה נועה שיצאה עם מגבת על הראש ועל הגוף
נשכבתי על המיטה בחדר של יואב ובכיתי לא הפסקתי לבכות.
עכשיו המורים יאהבו אותם ונועה תשתלט לי גם על גיל וליאור כל הבנות ירדפו אחריו
החיים שלי הפכו לסיוט אחד גדול .

אהבתם? רוצים המשך?..
יאללה תגובות 😊 😁 😎

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך