בבקשה מאמי. עכשיו שרון תמשיכי
מ-ה-מ-ם.
אהבתי נדלקתי נשרפתי תמישיכי
פרק 3
התעוררתי ביום שבת
"שיט " חשבתי שכחתי מהמסיבה של גיל
צחצחתי שיניים והדלקתי את המחשב בינתיים הכנסתי לעצמי שוקו חם .
התיישבתי מול המחשב ופתחתי את האייסי קיו היו לי כמה הודעות.
גיל כוסון אומר/ת :
מאמי אני לא מאמין שהברזת לי ניסיתי להתקשר אליך כבוי באתי אלייך הביתה אמרו לי שאת יושנתתתתת?..!!!!
נטנט השולטת אומר/ת:
סורי מאמי אני ממש לא הרגשתי טוב
גיל כוסון אומר/ת:
יאו בגללך אני הייתי צריך ללכת לבד אני רגיל שאת אומרת לי מי הכי שווה שם
נטנט השולטת אומר/ת :
מאמי רבתי עם מורן ואולי נילך לאנישהו אני חייבת לספר לך מה קרה ....
גיל כוסון אומר/ת :
טוב מאמי בקפה ג'ו כמו תמיד עוד רבע שעה
חולה[color=red] עלייך יפה שלי
נטנט השולטת אומרת :
תודה מאמי שלי מתה עליך
התלבשתי והלכתי לקפה ג'ו גיל כבר היה שם
"גלעון מה קורה " אמרתי לו
"אני מרשה רק לסבתא רבה שלי לקרוא ככה אז שלא תעזי לקרוא לי ככה " אמר גיל והתחלתי לצחוק
התיישבנו לנו אני הזמנתי שוקו חם וגידי מילקשייק
"נו מה רצית לספר לי על מורני ?" שאל גיל
"אהה אתה לא קולט איזה סרט היא עושה בגלל שרציתי לבוא איתך ולא איתה למסיבה היא חושבת שאני הפודל שלה שאן לי דעות משלי ! "אמרתי
"ואו אני רואה שהפעם זה רציני בניגוד לכל הפעמים האחרות כמו : מי ישים את הקלטת אירובי או מי ימזוג גלידה או מי יפזר כריות שתוכלו לישון עליהם ביום שישי בערב !"אומר לי גיל
"הפעם הגזמתי אני צעקתי עליה והשפלתי אותה אני לא יודעת עם היא תסלח לי בכלל " אמרתי לגיל
" מאמי גם היא לא הייתה ממש בסדר זכותך לצאת עם מי שבא לך " אמר גיל
"חבל שאת זה אתה לא אומר לה " אמרתי לגיל
"יאו תראי את החתיך הזה "אמר והצביע על נער בלונדיני עיניו ירוקות כהות מאוד טמיר ושזוף חיוך כובש על שפתיו בעיניו יש מבט שובב.
הבטתי בעיניו והוא החזיר לי מבט עם חיוך שהתנוסס על שפתיו הוא העיף את שיערו החלק הצידה בתנועה כובשת .
"מה זה החיוך הזה שיש לך על השפתיים?" שאל גיל שקרא אותי כמו ספר פתוח
"מה כלום ?!!!" אמרתי וחיוך זדוני עלה על פניו.
"חשבון" אמר גיל
הנער בן ה-17 החמוד ניגש אלינו והביא איתו את החשבון הוא הניח את החשבון אני וגיל קמנו ללכת ואז נתקעתי בנער ונפלתי על הרצפה
" אני מצטער " אמר הנער וקולו היה כל כך מתוק
"מה קורה לך" ? חשבתי
" זה בסדר" אמרתי ונאחזתי בידו
"ביי" אמר והמשכנו ללכת
כשהגעתי הביתה הייתה לי הודעה מבת דודה שלי
נו'שנו'ש = שלמות אומר/ת :
היי זאת נועה,
אני באה לביקור אצלך שבוע
זה בסדר גם אני לא מתה על הרעיון
"יופי זה מה שחסר לי " חשבתי
נשכבתי לראות טלוויזיה למרות שבמקום זאת כל הזמן חשבתי על מורני מה איתה עכשיו ?....
אהבתם רוצים המשך? תגיבו לייייי
יפההה... אהבתי!:lol: ..תמשיכי! 3> 😊