יואוו..השלמתי מלא פרקים, כוווולם מושלמים!!!......תמשיכי דחוף!!! 😂
ביי, לאב יו! 3>
פרק13
התעוררתי בבוקר וראיתי את נועה שמחה כל כך שמחה שזה הבהיל אותי מאודדדד
" היי נטנט מה מצב ...?.." שאלה
" מה קורה לך הבוקר את שונה" שאלתי אותה
" סתם אתמול יצאתי עם עידן כל כך נהניתי שזה היה טירוף דרך אגב אנחנו חברים " אמרה נועה וכמעט שחנקתי אותה
" מה? מה עשיתם ביחד ?.." שאלתי
" היינו אצלו שראינו סרט ו.." אמרה ובדיוק אמא שלי קראה לה לבוא לאכול ארוחת בוקר
" אני חייבת לזוז " אמרה נועה והלכה למטבח ונשארת מסוקרנת " מה לעזאזל היא עשתה עם ידיד שלי ומה הוא מתכנן לעשות לה לנקום בא או להיות חבר שלה ?.." שאלתי את עצמי
הלכתי לבית הספר מהורהרת במחשבות
" מה קורה " שאל לפתע קול וראיתי שזה גיל
" גילו'ש מאמי מה קורה ?.." שאלתי אותו
" הכל בסדר מה איתך ועם הקרציות שגרים איתך " שאל גיל
" קודם את החדשות הטובות או קודם את החדשות הרעות ?.." שאלתי
" נתחיל מהרעות " אמר גיל
" אוקיי אז ככה הלכתי לים ומי אני רואה שם את עידן אוקיי סיפרתי לו על נועה ובדיוק היא הגיעה והוא ראה אותה והחליט שהוא חייב להוריד לה את הפוזה עכשיו הם ביחד ואני לא יודעת מה הוא זומם החדשות הטובות שאני וליאור התחברנו כי סיפרתי לו הכל על עידו " אמרתי
" ואואו אוקיי אני מקווה שאת תתגברי " אמר גיל
" גם אני מקווה" אמרתי
נכנסתי לכיתה והתיישבתי ליד אור
" שלום " אמר אור
" היי " אמרתי והתיישבתי לידו
" תגידי את חושבת שלי קופר עדיף על דיזל ?.." שאל אור
" אני חושבת שלי קופר עדיף מדיזל אבל מה זה משנה ?..." שאלתי?..
" לא יודע סתם באלי לדעת " אמר אור
" סליחה אפשר לדעת על מה אתם מדברים בשיעור היסטוריה " שאלה המורה
" הסברתי לו שפעם לא היה לי קופר ודיזל " אמרתי
" אני מבקשת שתקשיבו לי בשיעור במקום להתעסק בשטויות " אמרה המורה לוסי
" אבל המורה זה לא שטויות " אמרתי והמורה המשיכה ללמד .
בסוף היום נשמע הצלצול
" תגידי נטנט רוצה לבוא איתי למסיבה ?....?.." שאל גיל
" בתנאי אחד !" אמרתי
" כל דבר " אמר גיל וצחוקי הצטרף לצחוקו
" שמורני תבוא איתנו" אמרתי
" נו ברור גם ככה התכוונתי להגיד לך שתזמיני אותה " אמר גידי
"הזמנתי את כולם ליאת רוני טלי גיל וגם את שחר עומר אורן וטל " אמר גידי
" יאיי איזה יופי סתם בכיף " אמרתי ונכנסתי הבייתה
" היי " אמרה לי נועה ולא הבנתי את הקטע שלה
" ממצב נטנט " שאלה ליאור והייתי מעט מופתעת
" יש לי שאלה יש איזה מסיבה היום עם כולם רוצה לבוא אולי ?.." שאלתי
" האמת שקבעתי עם יולי אבל זה יותר חשוב אז אני יבטל ו.. כן אוקיי " אמר ליאור וקפצתי עליו
" תגידי את שמה לב למשהו מוזר אצל נועה היא שמחה כזאת אני לא יודע מה יש לה " אמר ליאור
" לא יודעת אחרי הפגישה שלה עם עידן היא מתנהגת מוזר " אמרתי
" כן אני חייב לדעת מה יש לה שהיא ככה " אמר ליאור
" דרך אגב היום אני מכינה ארוחת ערב אז על תתפלא עם העוף יהיה עם סוכר ופלפל והתפוחי אדמה יהיו עם כמון " אמרתי וצחקנו
" את יודעת שאחרי שהתחברנו הרבה יותר כיף לי פה אוני מתחיל להצטער שביום ראשון אני חוזר " אמר ליאור
" יהיה קצת ריק אבל אני כבר מחכה לרגע שהחדר שלי יחזור לרשותי והמחשב ..לא שאני רוצה שתלך רק נועה קצת שתלטנית " מאתרי
" את זה אני יודע " אמר ליאור
" על מה מדברים הצמד חמד ?" שאלה נועה שנכנסה
" על כל מיני דברים למה את רוצה לדעת ?...ממתי את מתעניינת באחרים " שאל ליאור
" אתם רומזים שאני אגואיסטית ?.." שאלה נועה בפני נעלבת
" טעות ... לא רומזים אומרים " אמרתי
לרגע היה לי קשה לתאר את המצב שאני יהיה בלעדיהם כבר התרגלתי לשותפות שלנו לצחוקים לריבים לקללות זה נראה לי טבעי ופתאום הם יעזבו ואני יישאר לבד ויהיה לי כל כך ריקני .
" קרה משהו ?.." שאל ליאור
" כלום " אמרתי והלכתי להכין את האוכל שלא בטוח שייצא כמו המתכון .
בשעה 7 התיישבנו לאכול ארוחת ערב .
מזגתי לכולם אני העדפתי לאכול לחם עם שוקולד
" מה זה למה לעוף יש טעם של סוכר והתפוחי אדמה עם נענע ?.." שאלה נועה והוסיפה " זה מה שאת מבשלת לנו ביום שישי " ?..
" את יודעת לבשל יותר טוב בבקשה המטבח כולו שלך " אמרתי והלכתי להתקלח
לבשתי ג'ינס וחולצת מכסוף ורודה הפלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי
" היי נטע זה אריאל " אמר אריאל ושמחתי לשמוע את קולו
" התקשרתי לשאול עם באלך לצאת למסיבה אחת באמת שהיא טובה " אמר אריאל והייתי בוכה
" אריאל אני מצטערת אבל ... אני יוצאת עם חברים כבר בטחתי להם " אמרתי
" אוקיי אך שבא לך " אמר אריאל
אני וליאור יצאנו בשעה 9 מהבית ונפגשנו במרכז
כולם היו מסודרים וראיתי מרחוק את מורני
" הי מורני " אמרתי
" היי דביר התקשר הוא ביקש סליחה שהוא לא התכוון לפגוע לי ניתקתי לו בפרצוף " אמרה מורני וחיבקתי אותה
" מאמי את עשית את הצעד הנכון הוא בל ואל תקני את החרא שהוא מאכיל אותך " אמרתי
" שום חרא שיעופף לי מהחיים כפוי טובה מגעיל" אמרה מורני וראיתי שכואב לה
נסענו ב 2 מוניות הבנות ( כולל גיל )והבנים
נכנסנו פנימה למועדון והיה רעש של מוזיקה חזקקק
הבטתי סביב ושכנעתי את עצמי שהעיניים שלי משקרות למרות שידעתי שהמציאות חזקה ממני וזה לא דמיון
אהבתם ?... תגיבו לי חולה עליכם 😊 😁
מהמם תמשיכייייייי.
יא כישרונית
תמשיכיייייייייייייייייייי
פרק14
כן זה היו נועה ועידן מתמזמזים ?!!! אני לא מאמינה אני משכנעת את עצמי שזה סיוט שכבר נגמר וחולף ואני קמה ממנו שותה מים וחוזרת לישון למרות שזה לא נכון זה האמת והיא עומדת לי מול העיניים ומכאיבה לי אני לא יודעת אפילו למה הרי אני לא אוהבת אותו נכון?
מקווה שלו בבקשה שלא אני לא מוכנה לזה לגבר ששובר לבבות מקצועי כל כך הוא כבר שבר לי את הלב והיה לי קשה להבריא מזה ושוב ... שוב אני צריכה לסבול מזה זה לא פייר
נכנסו למועדון נועה ועידן ניגשו לעברינו
" היי מה אתם עושים פה ?.."שאלה נועה
" מה אנחנו עושים פה מה אתם עושים פה אנחנו קבענו כאן ממזמן " אמרתי
" טוב לא נורא יהיה כיף ביחד " אמרה נועה וחיבקה את עידן
" נכון דינדין " אמרה נועה ונתנה נשיקה על השפתיים וליבי נצרב הסטתי את המבט לעבר ליאור
" נועה תפסיקי להתנהג ככה " אמרה ליאור בצעקה שכולם שמעו
" אך להתנהג?.." שאלה
" אך ?. את שואלת אך כמו זונה " אמר ליאור ודמעה זלגה מעיניה של נועה
" נועה אני צריך לספר לך משהו " אמר עידן
" נועה תפסיקי כבר עם זה עידן סתם משחק בך תביני נמאס לי ממך אז השמועות בבית הספר היו נכונות אני לא יכול לסבול את זה שאת אחותי כי את חתיכת זונה " אמר ליאור ולא האמנתי למה ששמעתי אני וליאור יצאנו החוצה
" די ליאור מסכנה היא .." אמרתי וחיבקתי אותו פשוט הרגשתי את חום גופו הוא הניח את ראשו על כתפי
" נטע אני לא מאמין איזה מזל שיש לי אותך " אמר ליאור
נועה יצאה החוצה עם עידן
" נועה בהתחלה הכל היה משחק .." הסביר עידן
" מה הכל בשבילך היה משחק לא אהבת אותי באמת ?." אמרה נועה ודמעה זלגה לה מקצה העין הרגשתי ארשמה באיזשהו אופן הרי גם אני תכננתי את זה
" כן חשבתי שאת כולך פוזה אבל הכרתי אותך בילינו יום ועוד יום והתאהבתי בך " אמר עידן וליבי נשבר לרסיסים קטנים שלא יתחברו לעולם הבטתי לעברו מיקדתי את מבטי בעיניו והרגשתי שאני טובעת בהם עמוק , דמעה זלגה מעיני ואיכשהו ליאור שם לב אליה
" מאמי שלי את בוכה?" שאל ליאור
" לא " אמרתי ופרצתי בבכי ארוך
התחבקנו בלי מילים וליאור שם לי נשיקה ענקיתת על הלחי הבטנו זה בזו בעיניים והרגשנו .. אהבה כנו של שני אחים
" מאמי בשבילי את כמו אחות מושלמת " אמר ליאור
התקרבתי לעבר עידן ונועה
" גם אני אשמה " אמרתי
" מה אך היא קשורה " אמרה נועה
" אני סירתי לו עלייך... והחלטנו לנקום בל נועה אני מצטערת " אמרתי
" אני כל כך שמחה לעזוב הכל " אמרה נועה ועצרה מונית נכנסתי איתה למונית
" נועה אני נשבעת לך שזה לא היה בכוונה תסלחי לי " אמרתי וראיתי פרץ דמעות יוצא מעיניה
" אני לא יחזור אל עידן בגלל ש.." אמרה ויצאנו
" את יודעת מה אני לא חייבת לך הסברים " אמרה ונכנסה הבייתה נשכבתי על המיטה שלי והיא לידי .
דמעות זלגו מעיני " שוב אותו נער שישבור לי את הלב עוד פעם נמאס לי אני לא רוצה אותו באמת שלא!
למה דווקא אני לא שוב בבקשה לא !! " המחשבות הציפו אותי בים של מסתוריות עלה במוחי עידן ואחריו אריאל וליאור הרגשתי בלבול נרדמתי העיניים שלי היו נפחות מבכי .
" בוקר טוב " אמר לי ליאור בשעה 12:00
" כבר לא בוקר " אמרתי וחייכתי נועה כבר ארזה והרגשתי מן ריקנות שכזאת
" אני לא רוצה שתעזבו " לחשתי בלי קול
כאילו קרא את מחשבותיי אמר
" אני לא רוצה לעזוב התרגלתי אלייך ולמדתי לאהוב אותך " אמר ליאורא והלך לארוז
שמעתי כל של הודעה מהפון שלי הלכתי לבדוק
אריאל :
היי מאמי אך היה אתמול אני זמין על הפון
באמת לא ממש היה לי כוח לדבר אז ניתקתי את הפון והלכתי למטבח שתיתי שוקו חם וריאתי טלוויזיה .
כל המחשבות על הריקניות .
הטלפון של הבית צלצל
" הלו " עניתי
" למה הפון שלך כבוי " אמרה מורני
" סורי לא היה לי חשק לפונים " אמרתי
" אוקיי את חייבת לי הסברים בקשר לאתמול מה מי מו " אמרה מורני והסברתי לה בדיוק מה קרה
" מורני אני חייבת לזוז אנחנו הולכים לתחנת הרכבת " אמרתי
" אוקיי דברי איתי אחרי זה " אמרה מורני והלכתי להתקלח .
לבשתי ג'ינס שבע שמיניות מגף חום וחולצה חומה יצאנו לשם לתחנת הרכבת .
לאחר נסיעה קצרה נעצרה המונית אני ונעה היינו בשוק טוטאלי
" זה חלום ..."
אהבתם רוצים המשך
תגובות 😊 😊
חחחח תמשיכי מאמי פרק מעלף
את חייבת להמשיךךךךךךךךך 😊
לאחר נסיעה קצרה נעצרה המונית אני ונעה היינו בשוק טוטאלי
"זה חלום ..."
פרק 15
עידן עמד שם שזר בלונים ענק בידיו כל כך כאב לי שדווקא בה הוא בחר שדווקא אותה הוא אוהב נמאס לי להיפגע ממנו פעם אחרי פעם !
בלונים גדולים לבנים אדומים וורודים .
יצאנו מאוטו ועידן התחנן שתענה לו שתגיד שגם היא מאוהבת בו ובלי מילים היא הלכה
" נועה בבקשה תעני לי תגידי שגם את אותי " אמר עידן ונועה לא פצתה הגה
" נועה בואי נשלים לא התכוונתי לפגוע בך " אמרתי מרגשתי את כאבה החזק היה משהו אמיתי וטהור משהו שבאמת כאב לה ולא היה עוד אחד ממשחקי הפוזה שלה .החלתי לבכות כל כך כאב לי הרגשתי באיזשהו מקום אשמה קצת הרי גם אני הייתי שותפה לכל זה וזה כאב לי .
" די מאמי " אמר ליאור הוא קירב אותי אליו וחיבק אותי חזק
" אני לא יכולה אני מרגישה אשמה אני לא רוצה " אמרתי
" די מאמי זה יעבור לך את לא אשמה זה הוא שפגע בי ואני בטוח שהיא תתגבר עליו כמו על כול האחרים שהיו והלכו " אמר ליאור ואני חשבתי אחרת
" היא באמת אוהבת אותו רואים לה בעיניים " אמרתי לא מפסיקה לבכות לא חודלת מהחיבוק שמציף אותי בחום והבנה
" את חייבת להבין שזה לא באשמת את רצית שזה ייפסק את לא ידעת בכלל מה הוא מכנן זה אשמתו" אמר ליאור והוא צדק
" אבל עם לא הייתי מספרת לו כמה היא מעצבנת אותי הוא לא היה חושב על זה " אמרתי
" לא נכון הוא זמם עליה " אמר ליאור
" אתה חושב שזאת לא אשמתי ?" שאלתי
" אני ל חושב אני בטוח " אמר ליאור והכניס לי קצת ביטחון
" תודה" אמרתי
" אן על מה מלאך שלי " אמר ליאור וחיבק אותי
" אני לא רוצה שתלכו בבקשה תישארו " אמרתי
" אי אפשר מאמי היינו רוצים הכיף " אמר ליאור
" בבקשה יהיה לי כל כך קשה וריק בלעדיכם אל תעזבו " אמרתי ומעיני פרצו הדמעות ללא שלטתי
" די מאמי נישאר בקשר כל יום נדבר באייסי בפון " אמר ליאור וניגב לי את הדמעות
" אתה כמו אח גדול שלי אני לא מאמינה כמה אני אוהבת אותך " אמרתי
" את החברה הכי טובה שלי לך אני מספר הכל ברור שאני יישאר איתך בקשר את מלאך " אמר ליאור
" חסר לך שלא " אמרתי
" אי אפשר שלא " אמר ליאור
ההורים באו עם הכרטיסים ונתנו להם אותם הם עלו ולפני זה אני וליאור התחבקנו נתתי לליאור נשיקה ענקית על הלחי שלו והם עלו
"נועה בבקשה בואי ניפרד בחיוך" אמרתי ונזכרתי באותו יום שהיא באה לבושה בכנס קצר עם שהיער פזור וחיוך ערמומי על שפתיה ענייה שובבות ועכשיו הלכתי עם עצב כה גדול ששרר בעיניה .
נועה עלתה בלי מילים ולא אמרה לי כלום רק עצב ראיתי הם עלו לרכבת וזו החלה לנסוע נופפתי לליאור לשלום ודמעה זלגה מעיני
" הוא הבטיח שהיה בקשר וכך יהיה" חשבתי
נסענו הבייתה וירדתי עלינו במעלית ומן ריקנות מציקה כזו הציפה אותי
" מאמי כל כך רצית שהם ילכו כבר הינה הם הלכו מה קרה ?.." שאלה אמא
" מה אמא אני נקשרתי עליהם התרגלתי ועכשיו כל כך ריק ..." אמרתי ואמא חייכה
" טוב לא נורא תתגברי " אמר אבא
נכנסתי לחדר וחייכתי היה שקט כל כך גדול שלא היה אופייני לבית הזה הבטתי על הרציפה והבחנתי במין מחברת כזו שעליה היו כתוביות :
לא לגעת היומן של נועה!
לא יכולתי להתגבר הייתי חייבת לפתוח בעמוד הראשון ולקרוא
ליומני היקר ,
שמי נועה יש לי שיער בלונדיני ועיניים חומות בהירות גופי חטוב ואני די גובה הרבה בנים רוצים אותי ....
דפדפתי לכמה עמודים לפני האחרון והייתי בשוק לא האמנתי שלנועהההה יש יומן
ליומני היקר
היום הגעתי לכאן למקום הזה שכל כך לא רציתי לבוא אליו חחח את לא מאמינה כמה היא שונאת אותי כאילו עשיתי לה משהו או משהו כזה ואין לי שמץ של מושג למה לא באתי לפגוע בה או משהו כזה את לא מאמינה כמה מוזר זה !
חיחי אחי גם בא היא אומרת שאני משתלטת לה על החיים למה בגלל שיש לי הרבה בגדים אז פיניתי קצת מקום מה היא רוצה ממני ?.
כל כך מוזר לי פה את לא מבינה עד כמה הכל השתנה לי אני נהיית שונה מחר אני הולכת לבית הספר זה כל כך מוזר אני לא יודעת עם אני יסתדר שם
טוב אני מקווה לטוב
באהבה נועה
אמא נכנסה לחדר ומיד החבאתי אותו בארון כדי שהיא לא תראה הטלפון צלצל
" הלו " עניתי
" היי נטנט מה שמעתי הקרציות הלכו " אמר גיל
" גיל אנחנו חייבים להיפגש " אמרתי לו
" אוקיי אז את באה ?.." שאל גיל
" בדרך " אמרתי יצאתי מהבית ולא אמרתי אפילו לאן הלכתי אליו .
גיל פתח לי את הדלת
קפצתי עליו בחיבוק ונשיקה ענקית על הלחי
" מאמי התגעגעתי אלייך כל כך " אמרתי
" גם אני " אמרתי
" מה חדש ?." שאל
" הרבה "אמרתי
" וואלה עם לא תספרי לעולם אני לא אדע " אמר גיל וחייך
" טוב אני וליאור נקשרנו " סיפרתי לגיל על כל הקטע עם עידן על הרכבת על ליאור ובמיוחד על היומן
" מאמי את לא בסדר אל תקראי לה ביומן " אמר גיל
" גיל ניסיתי אני לא יכולה זה משתלט עליי " אמרתי לגיל
נשכבתי על המיטה שלו ואז נכנס נער
" היי אני אדם " אמר הנער הוא היה כל כך חתיך שחרחר עם עיניים כחולות כהות מאוד
הבנתי שאני צריכה ללכת טיילתי ברחוב בלי כל רצון לחזור הבייתה עד שנתקלתי בנער והייתי בטוחה שהעיניים שלי משקרות לי ...
עם אהבתם ובא לכם המשל תגיבו לי חולה עליכםם
😊 😊 😁
יווו מאמי זה מהמם תמשיכיייייייייי
מה אפחד לא אהב ?..
תגיבו לי 😁