פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צחוק הגורל

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 09:11 👁️ 5,472 צפיות 💬 279 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 10 מתוך 19
נו מה לא אהבתם ?.. 😢
תגיבו 😎
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
פרק 20


" תוריד ממני את היד " אמרתי והוצאתי את ידי
" את יודעת שאת נורא יפה " אמר
" כן " אמרתי וקמתי
" אני רוצה ללכת " אמרתי
" אז תנסי ללכת " אמר וחסם את הדלת
" אתה לא נורמאלי " אמרתי
" זה מה שאת חושבת עליי נורא מעליב " אמר דוקטור עופר וברגע לא הבנתי מה קורה שם אך הוא השתנה כל כך מאתמול להיום כאילו זה ממש אדם אחר
" עופרר מה קרה לך " שאלתי בתקווה שישתנה שיחזור להיות העופר שאני מכירה
הוא כבל את שתי ידי והכיב אותי על הרצפה הוא נישק את חזי
" זוז ממני " התחלתי לצעוק
הוא הוריד לי את החולצה ואני צעקתי בכל הכוח לא יכולתי יותר הייתי קפואה הוא הפשיט לי את המכנס
" עופר די " ביקשתי
הוא ניסה לפוח לי את החזייה הוא לא היה מומחה הוא קם ולק מספיים בנתיים קמתי וניסתי לפתוח את הדלת אבל המפתח היה אצלו דפקתי על הדלת בכל כוחי ואז היא נפתחה ואלי ה נכנס אותו נער
" מה קורה פה ??" שאל שי
" זהה אבא שלך הוא ניסה לאנוס אותי " אמרתי
" מה ??" שאל שי מופתע עופר הסתובב הוא ראה את בנו מולו ונבהל
" שי לך מפה זה חלק מהטיפול " אמר עופר לקחתי את הבגדים שלי התלבשתי ויצאתי משם
" חכי רגע ..." אמר שי
" תשמע אני לא יודעת מי אתה ומי זה אבא שלך ואך נכנסתם לי לחיים אבל באותו יום כנראה המזל לא היה ממש לצידי אז בבקשה תעזבו אותי " אמרתי
" אבל .." אמר שי ואני הלכתי משם בלחי כל כוונה לשמוע את מה שיש לו להגיד בטח שהוא מצטער ובלה בלה בלה ..
" כל כך שנאתי את אמא היא צריכה טיפול פסיכולוגי היא לא נורמאלית בגללה הייתי צריכה לעבור את כל זה "
נכנסתי בכעס הייתה אפ אחד לא היה שם הדלקתי את המים על הכי חם רותח הפשטתי את עצמי הבטתי עליי במראה
" מגעילה " אמרתי לעצמי
הייתי הרבה זמן במקלחת שטפתי את כל מה שקרה לא יכולתי לתאר את זה , זה היה נורא ואיום חוויה כזאת שפילו לאויבים שלי אני לא מאחלת לעבור
יצאתי והקאתי בשירותים את כל מה שהלכתי היום
נכנסתי לחדר התלבשתי בפיג'מה היו לי הרבה טלפונים ולא היה לי חשק לענות לאף אחד מהם ...סגרתי את הפלפון את החלון ואת בדלת וניסתי לישון למרות שהמחשבות הציפו אותי ונגעלתי מעצמי


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

ישבתי בחדר וראיתי טלוויזיה שלפתע שמעתי צעקות ירדתי לשתות כוס קולה לראות מה קורה בסלון והבנתי שהרעש זה בעצם מהחדר עבודה היה זה קול נשי ולא בדיוק הבנתי מה קורה ירדתי במדרגות ושמעתי דפיקות על הדלת וצעקות פתחתי את הדלת מהמפתח שהיה בחוץ כי הדלת הייתה נעולה היא נפלה על הרצפה עירומה גופה מושלם כאילו כל תו שהיה לה נברא מושלם עם חזייה ותחתונים כאילו הצטלמה לקטלוג ..
היא הסבירה שאבא שלי ניסה לאנוס אותה או משהו כזה והייתי בשוק הוא חיפש כנראה משהו לגזור את החזייה שלה ואני לא האמנתי על אבא שלי שהוא יאנוס בת אישה זה כל כך מוזר אבל האמנתי לכל מילה שלה היא נראתה בעייני כמו מאלך לבוש חזייה ותחתונים נהייתי אדום מרוב מבוכה לראות אותה ככה זה לא שלא עשיתי סקס בחיים או משהו כזה אבל לא יודע למה הייתי נבוך .
היא לקחה את הבגדים שלה התלבשה הלכתי אחריה לדלת
ניסתי להסביר לה לדבר משהו .. אבל היא הקדימה אותי בנאום של הלייף על זה שמיום שהיא פגשה את שמפחה שלנו החיים שלה השתנו לרעה היא מבקשת מתחננת שנצא לה מהחיים והם יחזרו להיות מה שהיו
כל כך ריחמתי עליה אבא שלי הוא איש זקן מי יודע מה הוא עשה לי לפני שבאתי רציתי לחבק אותה ולהגן עלייה אבל לא עשיתי את זה כי היא ברחה הלכה


~*~*~*
אמא חזרה ואני לא רציתי לשמוע ממני שנאתי אותה לא רציתי לדבר איתה נעלתי את הדלת והדמעות פרצו העיניים שלי היו נפוחות ורטובות האיפור העדים נמרח על הפנים שלי השיער שלי התפזר והתנפח והרגשתי כל כך נורא רציתי לחזור אחורה ולשנות את כל מה שקרה אמא ניסתה לפתוח ואמרתי לה שתילך שאני לא רוצה לדבר איתה יותר בחיים שבגללה החיים שלי הם סיוט ...
חשבתי על שי ואבא לו למה הם היו חייבים להיכנס לי לחיים כמו סערה ולשנות אותם להרוס אותם אבל שי עזר לי מה קורה לי עם השי הזה למה הוא לא יוצא לי מהראש כל הזמן אן מצב שאני מחבבת אותו הוא ואבא שלו הרסו לי אתה החיים נשבעתי לו לחזור לבית הזה בחיים ...
הבית שבגללו החיים שלו נהיושחורים זה היה נורא עד שלא חווים את זה לא מבינים כמה באמת נורא זה ..
אמל'ההה
יוווו מאמי איזה פרק מהמםםם.
את רושמת מזה יפה.
אני מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תודה יפה שלי
שבת שלום
😂
וואיי זה פשוט מוששששששששששששלם!#
אין לי מיליםםם חח=]

המשך דחופפפ
לאב יו 3>
מהמםםםםםםםם .
סיפור אמיתי?
תודה בנות ושהיה לכם שבת שלום 😁
לא מאמי זה לא אמיתי
^^אניי

פרק 21
קמתי בבוקר נבהלתי מעצמי נראיתי כמו מכשפה והרגשתי נורא נכנסתי להתקלח אפילו שהמים היו קרים רציתי להוריד מעליי הכול ..
פתאום לא יכולתי להמשיך הלאה הרגשתי נורא הייתי תקוע הייתי צריכה עזרה
הטלפון שלי צלצל זה היה מספר חסום הייתי עם מגבת
" הלו " עניתי
" היי הגעתי לנטע ??" שאל
" כן מי זה ?.." שאלתי ולא הבנתי מי זה ומה הוא רוצה
" זה שי אני עזרתי לך לצאת את אמרת שאבא שלי אנס אותך אני חושב שאנחנו צריכים לדבר " אמר שי הייתי בשוק אך הוא מצא אותי בכלל ומה הוא רוצה ממני אני לא רוצה איתם שום קשר
" תשמע אני חושבת שאני הבהרתי את עצמי מספיק טוב לפני שעזבתי " אמרתי
" אני חושב שלא אמרת שאבא שלי אנס אותך לא הסברת זה לא מובן לי אני צריך תשובות לכול השאלות שיש לי " אמר שי
" באמת .. גם אני רוצה תשובות כמו למשל למה לעזאזל אבא שלך מנסה לאנוס והוא אומר שהוא פסיכולוג הוא פסיכופט" אמרתי
" נו אני רוצה לדבר להבהיר את הדברים אני עזרתי לך אני מאמין לך בבקשה קשה לי נורא תחשבי שמישהו מוצא מישהי מוטלת על ריצפה היא אומרת לו שאבא שלו אנס אותה זה קשה אבל אני רוצה לדעת הכל אני יעזור לך " אמר שי הוא הצטייר בעיני כאדם טוב למרות שניסיתי לשכנע את עצמי שהוא רע
" תשמע שי אני עוד מעט יחזור אלייך למספר הזה כן ..." אמרתי
" כן אני מחכה " אמר שי וניתק
התלבשתי מכנס טייץ חום וגופייה בצבע בננה נעלתי נעלי ספורט עשיתי צמה לא התאפרתי וחזרתי אליו למרות כל ההרגשה הנוראית היו לי גם הרבה בחילות סיוטים על עופר וכל מיני מחשבות מציקות ..
" הלו שי זאת אני נטע " אמרתי ודמעה זלגה על עיני כאב לי נורא הרגשתי מותשת לא עמדתי בזה העולם קרס לי מול העיניים המראה של עופר נטול החולצה ואני שרועה על הרצפה עם תחתונים וחזייה מתחננת שיעזוב אותו
" כן נטע חשבת על זה מאמי ??" שאל שי
" א. תוריד ומהר את המאמי
ב. כן אתה צודק אני צריכה לתת לך תשובות
מתי ניפגש ואיפה בטוח שלא אצלך אני לא רוצה ליראות את האבא החולני שלך " אמרתי
" אוקיי איפה שבא לך " אמר שי
" לא אכפת לי בוא אליי אן לי חשק לראות אנשים ועולם " אמרתי
" אני יבוא עוד שעה ככה " אמר שי
" עכשיו " אמרתי
" אוקיי אוקיי שלא תהרגי אותי " אמר שי וניתק
אחרי כמה דקות נשמעה דפיקת דלת סביר להניח שאמא פתחה הוא עלה במדרגות ונכנס לחדר שהיה שלט בורוד
נטנט חדר שולט הוא הסתכל ובחן סביר להניח שהוא אהב את החדר שלי כמו כולם ...
" שב לשתות משהו ?.." שאלתי ואני מודה שאני אוהבת לארח
" אממ משהו קר" אמר וירדתי להביא לנו קולה
הנחתי לידו את הכוס
" טוב אז ככה ..." אמרתי והתחלתי לספר את כל הסיפור מהקטע שההורים ההזויים שלי שלחו אותי לפסיכולוג התחושות בטן הרעות ... והמקרה הנורא שהיה שהניסיון לאונס
" אני לא מאמין על אבא שלי " אמר
" תמיד אמא שלי אמרה שהוא איש משוגע ולא יודע למה הוא אך היא התאבדה אולי הוא עשה לה משהו אני לא יודע .." אמר וראיתי אך עיניו מתמלאות בדמעות עצובות
" תמיד אותו סיפור היא סיפרה ואותו משפט שבו דגלה " אמר שי ודמעה זלגה מעיניו
לא ידעתי אך או למה התקרבתי אליו וחיבקתי אותו הרגשתי קירבה אליו כאילו כבר הכירנו כאילו אנחנו אחים
" שי אני ממש מצטערת " אמרתי
" היא תמיד אמרה שיי תחייך החיים זה גלגל מי שמזיק למישהו ישלם על זה " זה המשפט הקבוע שלה שהייתי עצוב "וכשהייתי בדיכאון היא הייתה אומרת : שיו'ש שלי תהיה שמח לפעמים אנחנו שוכחים שאנחנו חיים אנחנו עסוקים במה שאן ולא שמים לב כמה דברים יש היא אמרה והמילים שלה כאילו חרוטות לי בלב כל מילה כל תנועה או סימן היא הייתה איזה טובה " אמר שי
" די שי " אמרתי
" ועכשיו היא הלכה ואבא שלי הוא אנס מטורף מי יישאר לי אך אני יחייה אני לבד " אמר שי
" אתה לא לבד שכחת שיש לך אותי" אמרתי ולא ידעתי מאיפה הוצאתי את זה מאיפה היה לי אומץ
" לפני כמה דקות לא רצית לדבר איתי " אמר שי
" שי אתה לא מבין ... תמיד הרגשתי שיש בינו משהו אמיתי כזה פשוט ... שנינו צריכים אחד את השני נעזור אחד לשני " אמרתי ולא הבנתי מה אני עושה אולי זה טעות שאני יצטער עליה אבל בינתיים זה המעשה הכי נכון שנראה לי לעשות ..
" אני כל כך שמח שאת אומרת את זה " אמר שי וחייך התחבקנו והעברתי את עיניי אל עניו היפות טבעתי בהן הרגשתי משהן כן אמיתי ואוהב ..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

דיברנו והיא הייתה כל כך תקיפה למרות ששמחתי שסוף סוף ייצא לי לדבר איתה חח אני הולך אליה יאיי
לבשתי חולצה רגילה לא להתגנדר יותר מידי אבל גם לא להיראות כאילו אני מזניחן שמתי בושם לבשתי ג'ינס וחולצה שחורה חלקה וצמודה נראיתי די טוב ..
חח אני חייב להחמיא לעצמי חח מטורף
נכנסתי אליה הבייתה עליתי במדרגות היה שלט שרשום :
"נטנט חדר שולט" חח אהבתי את הרעיון נכנסתי פנימה ואו זה היה אחד החדרים היפים הוא היה גדול היו מנורות בסוגר ורוד שטיח ורוד פרוותיי מראה עם רקמה ורודה ספרייה שהכל מסודר בה אחד אחד ונקי מיטה זוגית כזאת מהאלה היפות האדומות וארון ענקקקק 3 דלתות עם מראה באמצע הקיר היה צבוע בורוד היה פלפון פרוותיי ורוד על השטיח היו מונחת נעליי בית ורודות חחח הורוד כבר סנוור אותי רואים שהיא מהמתאימות כל כך מסודרת ונקייה התיישבתי על המיטה הרכה שהייתה מלאה בדובים ענקיים כאלה חמודים
" איזה פרימדונה " חשבתי לעצמי
דיברנו ולא רציתי שזה יגלוש לנושא הרגיש שלי שאני כמעט ולא נוהג לדבר אליו על אמא שלי ז"ל הרגשתי אך אני נחנק מדמעות ואז היא חיבקה אותי הרגשתי חום ואהבה היא הביטה לי בעיניים ואמרה שהיא איתי שנעזור אחד לשני כל כך שמחתי ומצד שני כל כך כאב לי כל פעם לכאוב מחדש בזכרונות של הימים ההם במילים של אמא ז"ל
זה כואב כל פעם אני יידעתי שגם לה כואב מאוד אחרי מה שאבא שלי הכלב הזה עשה לה ...
אני מספיק גדול כדי לרכוש לי בית או חדר ..אפילו חדר במלון יספיק רק להתרחק ממנו
הלכתי הבייתה כל כך מאושר חח סופסוף מה שרציתי כל כך
" הלו אלון אתה שומע " אמרתי וסיפרתי לו על החדשות
" מה דיברתם אחי ידעתי שתשיג אותה בקלות " אמר אלון
" אלון היא לא סטוץ שלי " אמרתי וניתקתי הוא עיצבן אותי מאודדד .....

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

נרדמתי מבולבלת יומיים שאני ואמא לא מדברות מוזר לי נורא אני רגילה לרכל איתה לדבר לראות סרטים ולצחוק על כל מיני שטויות אבל רק כשמאבדים מישהו מבינים כמה באמת הוא היה חשוב עבורך ...


תגיבו לי 😊
איזה פרק יפה...
אהבתי...אהבתי בטרוףףף
את חייבת להמשיךךך
מוששלם :]]
וואיי איזה יאאאפההההההההההה

המשךך דחופפפפפ נסיכה 3>
תודה בנות היום יהיה המשך
😁
[B]
פרק22
התעוררתי מסיוט שעופר מצליח לאנוס אותי התחלתי לצעוק כולם קמו ואבא מהר בא לחדר מבוהל הוא הביט סביב לראות שהכול בסדר ואז שאל :
" מה קרה ?.
" כלום " אמרתי וייצאתי מהמיטה הלכתי לכיוון השירותים התיישבתי על ברכיי והקאתי את נשמתי מלאתי אמבטיה במים חמים התפשטתי ונכנסתי פנימה הרגשתי דחף לדבר עם שי אבל לא עשיתי זאת השעה הייתה מאוחרת והמחשבות הציפו את ראשי אך אני יכולה להתקרב לבן של מי שרצה לאנוס אותי ...לא הבנתי אך זה קרה אבל נקשרתי לשי
ייצאתי מהמקלחת אחרי שעה וחצי לבשתי פיג'מה נקייה מהארון ונשכבתי על המיטה היה לי חם נורא והזעתי לא משנה כמה מקלחות שעשיתי לא הצלחתי להרגיש נקייה מבפנים אחרי מה קרה אז ...
פגע בי נפשית ופיזית ...
נשכבתי על המיטה טרודה מאוד חוץ מלגיל ושי שכבר ראה את המקרה לא רציתי לספר לאף אחד מה קרה לא למורני ולא לאבא ואמא רק עליהם שמכתי ..
הבוקר עלה ולא נרדמתי השעה הייתה 10 ככה והפלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי מבואסת
" נטנט שלי יפה איפה את בבית ?" שאלה מורני
" כוו " אמרתי מבואסת ועצובה ביחד
" את יודעת שיש לי רעיון מדהיםםם " אמרה מורני
" נו " אמרתי
"שנעשה יום בנות נו מהימים האלה שהולכים לקניון לשוק קונות בגדים יושבות בארומה ובחונות כוסונים .." אמרה מורני כל כך רציתי ללכת איתה להמשיך הלאה לא לחשוב על עופר החלאה הזאת אבל לא יכולתי הרגשתי אך הכל נהיה שחור אך עד לפני שבוע החיים שלי היו יפים אבל לא יכולתי להמשיך ..
שמעתי את השיחה של אמא ואבא בסלון
" אני שוקלת לשלוח אותה לסבתא ריבקה היא לא במצב טוב היא נראית עייפה ומבואסת אני לא יודעת מה קרה לילדה שלי היא נהפכה להיות מבואסת אני לא יודעת מה עובר עליה אבל מה שלא יהיה אני יהיה שם בשבילה.." אמרה אמא ואבא הביט עליה במבט מודאג
" אולי תפסיקי לדאוג לי כאילו אני בת שלוש אני לא מתכוונת ללכת לסבתא ריבה גם עם תעשה כאן שמיניות באוויר " אמרתי
" ילדה שלי מה קרה לך היית פרח .." אמרה אמא
" ומה אני עכשיו גבעול ??" אמרתי אמא משכה את ידי וחיבקה אותי פרצתי בבכי נשברתי מולה לא החזקתי מעמד
" מאמי תגידי מה קרה לך שנעזור לך בבקשה מאמי אני לא בינה מה עובר אלייך " אמרה אמא
" אמא די אני רוצה רק שקט זה כל מה שאני צריכה עכשיו אני עוברת תקופה קשה תנסו להבין אותי אול תשפטו אותי " אמרתי ועליתי לחדרי
היה לי פלפון
" הלו " עניתי
" מאמי ממצב ??" שאל שי שמחתי לשמוע את הקול שלו רגע לפני שאני נשברת
" חרא אני לא מצליחה לשכוח מעופר הוא כל הזמן מופיע בחלומות שלי בסיוטים יותר נכון .. אני מפחדת אני לא יודעת מה לעשות " אמרתי
" רוצה שניפגש ?." שאל שי
" כן " אמרתי
" טוף מה את רוצה ללכת לקניון באומה " אמר שי
" אני לא מסוגלת לצאת מהבית לראות אנשים לראות אור שמש " אמרתי
" מאמי את צריכה לצאת קצת את כל הזמן בבית אני מבטיח לך אני יעזור לך נתגבר על זה ביחד ואת תעזרי לי " אמר שי
" טוף תבוא אליי עוד 20 דקות טוף??" שאלתי
" טוף ממי " אמר שי וניתק
לבשתי ג'ינס חולצה ארוכה צהובה ונעלי אולסטר צהובות לקחתי כסף עליי שמתי בושם למרות שמבחוץ נראית טוב מבפנים הרגשתי רעעעע!!
הוא דפק בדלת וייצאנו חיבקתי אותו חיבוק ארוך שעזר לי קצת
הלכנו ביחד
" תחייכי " אמר שי ונזכרתי באותם המילים של עופר וגמעה מלוחה זלגה מעיני על לחיי
" מאמי מה קרה ??" שאל שהבחין בדמעה
" כלום נזכרתי במשהו " אמרתי
" טופ מאמי " אמר שי וירדנו ביחד הוא עזר לי כי הלכנו דרך הדיונות 5 דקות לקניון הזהב הוא נתן לי יד שאני ירד נזכרתי התמונות של עופר מחזיק לי את היד וצעקתי
" אל תיגעע ביי !!!"
" מאמי מה קרה ??" שאל שי
" כלום שי אני .." אמרתי והדמעות זלגו מעיני שי ניגב אותם עם ידיו
" מאמי אל תדאגי הכל יסתדר " אמר שי
נכנסנו לקניון היה חימום התיישבנו באחד השולחנות ששם ואז הזמנו משהו לשתות סיפרתי לא על הסיוטים וההקאות והבחילות על התמונות של עופר השיחה של אמא ואבא ההתפרקות שלי
" מאמי אולי כדאי שתיקחי לך חופש מהכל תנקי את הראש ולא תהיא מוטרדת אני יעזור לך במה שתצטרכי " אמר שי
" שי תודה " אמרתי
" אתה לא יודע כמה אתה עוזר לי " אמרתי
שי הביט בי בחיוך
" את יפה את יודעת " אמר שי הוא היה יפה ומושך אבל לא הייתי בנויה לקשר רגשי אחרי מה שקרה לי
" תודה" אמרתי

~*~*~*~*~*~*~*~*

היא כל כך יפה וחמודה ועדינה היא מדברת בלקט אני לא יכול כבר זה מטמטם אותי !
חזרנו הבייתה ליוויתי אותה הבייתה וחזרתי מצאתי חדר לשכור ביקשתי מאבא מזומנים כדי להשכיר הוא הסכים כמובן מעולם הוא לא סירב לי ..
" אלון תשמע אני לא יכול היא מטמטמת אותי" אמרתי לאלון שהיה בחדר שלי
" מי הסתומה ההיא שנתקלה בך" שאל אלון
" עוד פעם אחת אתה מכלל ואתה מקבל כאלה מכות " אמרתי והתעצבנתי הרגשתי אליה רגשות
" אתה רק ת'זיין אותה כל החשק ייצא לך ותלך למשהי אחרת " אמר אלון
" עוף מפה " אמרתי לאלון לא יכולתי לדבר איתו כל מילה שלישית שלו קללה די .. במיוחד שמדברים עליה על המלאך הזאת היא כזאת חמודה ..
התקשרתי אל אלה שמשכירים את החדר ותאמנו פגישה זה היה ממש קרוב 5 דקות מהבית שלי ו10 דקות מהבית של נטו'ש ...
אוי שוב הקרצייה הזאת כמה פעמים אמרתי לה זה נגמר בינינו
" די יובל אני לא אוהב אותך כאילו יאוו מה נפלת עליי היית סטוץ שלי וסיכמנו את זה שהקשר זה לא משהו מחייב " אמרתי לה מעו8צבן
" אתה לא מבין שאני לא יוותר עלייך עדיין לא קלטת " אמרה יובל
יובל ילדה שטנית עיניים חומות מלאה גובה . הייתה בישבלי עוד סטוץ והיא לא מבינה שזה נגמר עד שאני לא יגיד לה שאני גיי ..
" ביי " אמרתי ופתחתי את הדלת יובל החזיקה לי את הידיים ונישקה אותי
" היא אונסת אותי " אמרתי ויובל יצאה
" אוח איזה כבדה " חשבתי נשכבתי על המיטה וחשבתי על המלאך שלי ...

תגיבו לי 😛
יפפפפפפפפפפפה
תמשיכי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך