מהמם מאי תמשיכיייייייייייי
פליז בשבילי
איזה רעות
למה אף אחד לא מגיב 😢
מדהיםםםםםםםםםםםםם!
המשךך..:]
תודה מאמי
ממש מאכזבות בנות 😢
מאמי מהמם תמשיכי לכתוב זה מרגש מאוד פצצות :
מאמי מהמם תמשיכי לכתוב זה מרגש מאוד פצצות :
תודה מאמי
שמחה שאהבת .. 😁
" מאמי קומי כבר 5 הגיע הזמן ללכת לעופר " אמרה אמא
" תשכחי מזה אמא אני לא הולכת לשם יותר בחיים אל תשאלי למה מתי איפה ואך זהו נקודה " אמרתי
" נו מאמי אל תהיא כזאת קשה הוא עוזר לך לפחות עם תתני לו צ'אנס " אמרה אמא
" אמא הצ'אנס האחרון שנתתי לו הספיק עכשיו עזבי אותי וצאי לי מהחדר " אמרה אמא
אמא כמובן שלא שמעה לי התיישבה על המיטה והחליטה לנדנד לי דווקא ביום שהכי אן לי כוח לזה
" מה עם החבר הזה שלך .. זה שהיה פה היפה הזה " אמרה אמא
" לע עינייך וצאי לי כבר מהחדר ומהווריד " אמרתי
" מאמי שלי תפסיקי לדבר ככה" אמרה אמא
" אני ידבר אך שבא לי !!" אמרתי
" שלא תעזי " אמרה אמא
" רוצה לנסות אותי ולראות ??." שאלתי
בלי מילים אמא יצאה מהחדר שלי ואני הלכתי לשירותים והקאתי רק המחשבה שאני הייתי אמורה להיות איתו באותו חדר לשבת לידו ולשפוך את ליבי מבחילה אותי ...
הטלפון של הבית צלצל
" הלו " עניתי בתקווה שזה שי
" היי נטע זה עופר את לא מגיעה היום ?" שאל
" עופר אני מציעה לך לא לחייג יותר בחיים למספר הזה אני יתלונן עלייך במשטרה " אמרתי
" על מה אני לא עשיתי כלום " אמר עופר
" אז אתה מתכחש לזה שניסית לאנוס אותי" אמרתי
" אני לא מתכחש לשום דבר כי כלום לא היה אן לך עדים ואן לך עדות " אמר עופר וצחקק
" מה אתה עומר והבן שלך הוא בגדר קיר או שלדעתך הוא בגדר דלת " אמרתי
" לדעתי את מדברת שטויות שום אונס או ניסיון לאונס לא נעשה ואת מחפשת דרכים לברוח מ המציאות " אמר עופר
" עופר את הבולשיט שלך תמכור לתמימים שמאמינים לך לא לי " אמרתי וניתקתי את הטלפון
דמעות מלכות ירדו על פניי הרגשתי נורא יותר מתמיד לשמוע את הקול הארור הזה להיזכר מהתמונות שכל כך רציתי לשכוח
ואז הטלפון שלי צלצל
" נשמאמי אני בא לאסוף אותך אלי לדירה החדשה אבא שלי הביא לי סלון וזה אירגן לי משהו לפנים " אמר שי
" טוב מאמי .." אמרתי
" ביי שמנה שלי " אמר שי וצחקקתי הוא הצליח לעלות יל חיוך על הפנים ..
מהר התקלחת לבשתי ג'ינס גופייה שחורה עם כתוביות בכסף האפרתי קלות עשיתי קוקו גובה שמתי בושם לקחתי 20 שקל וירדתי למטה הוא הסתכל עליי בחיוך התחבקנו והתנשקנו
" שלום בובית " אמר
" שלום לך " אמרתי
"אז מה שלומך היום ??" שאל שי
" סוחבים.." אמרתי וחייכתי
" נו ספרי " אמר שכבר הכיר אותי וספרתי לו שאבא שלו יתקשר אליי וכל מה שהוא אומר ..
" מה אל היה לו או8מץ הוא דפוק על כל הראש " אמר שי
" אני יודעת " אמרתי
הגענו 5 דקות הליכה מהבית שלי .. עלינו קומה 4 הוא פתח עם מפתח את דלת הבית הסתובבתי מעט בבית היה נחמד צבוע שמנת כורסאות וספות טלוויזיה ממש נחמד
"יאהה יפה מאמי " אמרתי
" תודה .. עם יש משהו שאבא שלי טוב בו זה עיצוב " אמר שי וחייך
" את יודעת שחלמתי על אמא שלי " אמר שי
" באמת מה חלמת אליה ?" שאלתי שי סיפר לי שהוא חלם שהיא חוזרת ראיתי אך הדמעה זולגת לו מהעין למורד הלחי
" די מאמי אל תבכה אני איתך " אמרתי וחיבקתי אותו
" אני כל כך שמח שהתחברנו אחרי הכל .." אמר שי
" גם אני מאוד שמחה בשל כך " אמרתי
" ראינו סרט והיה ממש כיף .. הוא ליווה אותי הבייתה ונכנסתי הרגשתי מלוכלכת אז נכנסתי להתקלח שוב .1
ייצאתי מהמקלחת והלכתי למחשב שמתי שירים עם בינוני
מורני אחותי בדם אומר/ת :
אוי מאמי התגעגעתי דובי
נטנט השולטת אומר/ת :
חח גם אני מאמי מבטיחה לך שניפגש אני עוברת תקופה קשה ...
מורני אחותי בדם אומר/ת :
אוקיי מאמי יש לי נושא חשוב לדבר איתך עליו
נטנט השולטת אומר/ת :
דברי ..
מורני אחותי בדם אומר/ת :
זה לא לאייסי מחר אחרי בית ספר
יאא מאמי ממש קשה...
שונאת את העופר הזה 😊
תמשיכי..אני מעוד אוהבת את הכתיבה שלך...
תגיבו לי ממש א כיף 😢
איזה מבאסים
ממש מבאס להיכנס ולראות תגובה אחת ....
😮 😕 😊 😢
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך.
סיפור מהמםםםם,מסכנה נטע מקווה שעופר לא יעשה לה כלום.
שונאתתתתתתתתתתתתתתתתת אתתתתתתתת עופרררר
תגיבו לה אל תיהיו חארות אני רוצה המשךךך
תודה מאמי
דרך אגב אני מחכה שתמשיכי
😛