שרונוש..אחותי תמשיכיייייייי
פליזזזזז בשבילי חברתך הטובה
טוב בנות דבר ראשון סורי שלקח לי זמן פשוט עומס של מבחנים .... ממש מעצבן לא היה לי זמן לנשום אז הינה המשך תיהנו...
" ישששששששששששש" צעקתי לשפופרת
" תירגעי נטנט " אמר שי
" אך אני יכולה להירגע אחרי זה אני לא מאמינה איזה כיף אתה כל כך עוזר לי לצאת מהדיכאון " אמרתי שמחה כל כך סופסוף עבודה ..
" אז יש לך משמרת עוד חצי שעה אך ארגנתי לך רק לאחרי הבית ספר " אמר שי מתגאה
" אתה פשוט מלאך המלאך שלי " אמרתי
" אל תגזימי " אמר שי בצניעות
" אל תצטנע זאת האמת מאמי " אמרתי
" די את גורמת לי להסמיק " אמר שי
" אתה חמוד " אמרתי
" טוב מאמי יש לי משמרת אני חייב לנתק מאמי " אמר שי
" טוב מלאך שלי " אמרתי וניתקתי
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
זאת תהיה ההזדמנות שלי להגיד לה מה אני מרגיש כלפיה לא יכול להסתיר את זה יותר אבל מצד שני עם היא לא תרצה להיות איתי מאחרי זה עם היא תפחד שאני יתנהג כמו אבא שלי ...
אני לא יודע מה לעשות אני רוצה אותה בתור חברה אבל אני מפחד שכול מה שנרקם יפרם ...אני לא רוצה את זה אני רוצה אותה יותר מהכל והיא חשובה לי ואני לא מוכן אני לא יודע מה לעשות אני רק יודע שאני מבולבל נורא ואן לי מה לעשות עכשיו
" שלום למלאך שלי " אמרתי
" מאמי מה את עושה פה ?.." שאלתי
"צ באתי חצי שעה לפני הזמן לראות להתרשם לדעת מה תפקידי " אמרה נטע היא הייתה נקייה מקולחת שיערה פזור מתנופף עינייה מביטות בי וקשה לי לעצור בעד ליבי
" טוב הינה האחראי שלך " אמרתי
" היי אני נטע " אמר בצניעות שכל כך קסמה לי
" אני תום " אמר תום
" בואי אני אראה לך מה את צריכה לעשות " אמר והראה לה היא צריכה להכניס את הפיצות למגשים ולארוז אותם ...
" לא קשה " אמרתי
" כן יש פה צוות נחמד " אמר תום
" כן ..שמתי לב " אמרה
ם המשיכו לדבר ואז באיזהו שלב הוא ביקש ממנה טלפון הוא בן 18 היא בת 15 ומשהו טוב אני מודה שאני מקנאה אני הרי מאוהב בה אך אני לא יקנא
" אחי עזוב אותה" אמרתי
תום נתן לה נשיקה על הלחי והלך משם והיא קפצה עליי בחיבוק ענק מלא בריח המתוק שלה והרגשתי חמימות שנעמה לי היא הייתה קרוב אליה כל כך לא רציתי שזה יעבור ... אבל זה עבר ומהר
התנתקו אחד מהשני והבטתי בעיניה היא חייכה אחד מהחיוכים המתוקים שלה
" שמח לראות אותך מאושרת " אמרתי
" אני שמחה לדעת שאתה שמח " אמרה נטע
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
תום הזה היה כל כך חתיך הוא בן 18 ומשהו עיניים כחולות שיער גולש חלק מבט שובב חיוך כובש גובה וטמיר שרירי בקיצור חלום מתוק ל כל בחורה שמחפשת גבר חתיך ...
אבל יש לי יותר מידי על הראש ומאחורי כל השמחה הזאת יש לי צלקת ענקית גדולה ומכוערת ובכל חלום שמתחיל כמו סיפור אגדה שבו יש נסיך שמתאהב בנסיכה אצלי זה נגמר רע אונס רצח אבל החיים ממשיכים ואן ביכולתי להשיב את הזמן לאחור אלא להמשיך קדימה ולהביט ישר ולדעת שאולי המחר יהיה טוב יותר את התקווה אני לא מאבדת אולי זה נשמע פשוט הוא ניסה רק וטוב שזה לא קרה אבל עם לרגע מישהו יעמוד במקומי יבין שזה לא פשוט ההרגשה הזאת שאתה מוקף בעופרים שמנסים לאנוס אותך הבחילות ההקאות העצבות הדיכאון המרד נגד ההורים זה קשה אני מרגישה את זה אני חווה את זה כל יום וזה לא עוזב לרגע וזה כל הזמן שם וכל מבט לאחור גורם לי לחשוב אל זה קרה אני משאימה תמיד אותם תמיד ....
זה לא נכון אני יודעת אבל זה המצב...
תגיבו לי 😁
וו שרוני מאמי..
זה ממש יפה
תמשיכיייייייייייייייייי
*-*אוהבת*-*
...מירב....
אם את לא ממשיכה אני יהרוג אותך
זה מהמםםם
תודה מאמי שלי
אני אמשיך שהיה לי זמן ..
לאב יו 😁
מווושלם כמו תמידד!!
המשך מאמיי!!
אוהבת 3>
QUOTE (_ליווש_ @ 28/12/2006) מווושלם כמו תמידד!!
המשך מאמיי!!
אוהבת 3>
^^מאמי אני אניוההבתתתת אותך
תודה אני ישתדל להמשיך מהר
מואהההה
😉 😁 😛
במות תגיבו למהממת שלי
ומהר למה כולם פה מכות
חח נשמה זה מדהים
😊
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך ועכשיו
*-*אהבת*-*
...מירב...
קמתי בבוקר מנסה להתעלות על עצמי לא להקיא לא לחשוב אל אותו נושא שכול בוקר חשבתי פשוט להמשיך הלאה ....
עוד שבועיים אני ישכח מהכלל לא יהיו לי צרות על הראש הכל יהיה פיקס של הפיקס ..
הטלפון שלי צלצל
" הלו " עניתי
" היי נטע ממצב אולי ניפגש התגעגעתי " אמר אריאל
" מה פתאום נזכרת בי ?." אמרתי
" אף פעם לא שכחתי " אמר אריאל
" טוב אריאל אני לא יודעת רק עכשיו קמתי נראלי שיש לי עבודה .." אמרתי
" סבבה אני יבוא לעבודה שלך " אמר אריאל
" טוב נודניק אני יודע לך מה נסגר" אמרתי והוא ניתק הוא ממש חמוד חבל שהוא תפוס עם הרוני הזאת ...כל כך מושלמת
התקלחתי אכלתי ארוחת בוקר וירדתי לבית הספר כרגיל מורני באה אליי
" מאמי מה המצב איתך ?.." שאלה
" איתי הכל בסידר " אמרתי
" כן מאמי יופי את לא נראית לי טוב בזמן האחרון " אמרה מורני
" אני בסדר ודרך אגב עוד שבועיים אני נוסעת לטבריה " אמרתי וחיבקתי אותה
" מה עם מי ?." שאלה
" עם מישהו אני יספר לך עליו שנחזור מהבית ספר " אמרתי והגענו היום עבר די מהר .... והצלצול נשמע לאוזנינו ייצאנו מהמתחם של בית הספר והתיישבנו בגינה הגדולה ככה כינינו אותה תמיד הוא הייתה ענקית מרחבים מרחבים של דשא ירוק על צורה של ספסלים חצי עגולים היה תמיד נחמד להיות שם רואים אורות של קניון ... ממש נחמד ובקיץ זה ממש כיף שהרוח הקרירה נושבת עלייך אבל בחורף קופאים שם ...
התיישבנו שם שינו וסיפרתי לה על שי ועל תום כמה ששניהם חמודים כמה ששי עוזר לי שהוא ממש מלאך
" מאמי אני מקווה שתיהנו שם " אמרה מורני
" ברור שניהנה " אמרתי
" חח איזה מאמי את אני כל כך יתגעגע אלייך " אמרתי והטלפון שלי שוב צלצל
" הלו " עניתי..
" שיו'ש מאמי ממצב ?." אמרתי
" הכל בסדר המשמרת שלך מ5 עד 7 וחצי סבבה נשמה " אמרה שי
" ברור מאמי " אמרתי
"טוב יאללה נשמה שלי נדבר אחרי זה " אמר וניתק
" נו מה איתך ועם דביר " שאלתי את מורני
" הכל בסדר .." אמרה
" התכוונת בעניין הסקס " אמרתי
" אני מעדיפה לא לדבר על זה סתם נריב עכשיו" אמרה מורני וצדקה
" נכון טוב ...נעביר נושא " אמרתי
לפתע ידיים כיסו את עיניי
" נחשי מי " אמר אריאל
" אריאל אני מזהה אותך מקילומטרים " אמרתי ונתתי לו חיבוק ונשיקה מורני הביטה ביופיו
" מורני אריאל אראילי מורני .." אמרתי והם חיוכו אחד לשני במין קסם שכזה
ישבנו שם צקנו עד שנהיה 4 וחצי אריאל בוא תלווה אותי הבייתה 5 דקות אני יתלבש ותבוא איתי למשמרת " אמרתי וקמנו ביחד הלכנו לעבר הבית שלי התלבשתי מהר שמתי בושם וייצאתי מהבית
" בוא " אמרתי והלכנו
" אז פה את עובדת ?." שאל והצביע על פיצריית האופים
" כן כמו שרואים " אמרתי וחייכתי
" שלום לעובדת החדשה והמתוקה שלי .." אמר תום ונתן לי נשיקה על הלחי
" אוהו במה זכיתי לכבוד " אמרתי
" כבוד...." אמר תום
התחלתי לעבוד ואריאל דסקס עם כמה בנות והביט בי ודיברנו וצחקנו ובשעה 5 הסתובבנו ליד הים
" אז מה יש לך חבר חדש ?." שאל אריאל
" לא " אמרתי
" ולך " שאלתי
"להה" אמר אריאל והביט בעיניי הוא התקרב אלי קרוב לנשיקה והסטתי את ראשי
" אריאל הבוס שלי מאחורה " אמרתי וחזרתי לעבודה
" הבוס שלך לא מעניין " אמר
" כן שיפטרו אותי זה יהיה באשמתך " אמרתי וגיחחתי
הוא התקרב שוב
" לעבוד " אמר מיד
" עובדת " אמרתי וחזרתי לעבוד בלית ברירה
סיימתי ואני ואריאל טיילנו על חוף הים הוא הביט לי בעיניים
" אז מה אתה עם רוני " שאלתי
" רוני...חח לא ממזמן מאמי מה קרה רוני הייתה סתם סטוץ שעבר "אמר אריאל
" אז כולם בשבילך הם סיגריה שנגמר הטעם זורקים וגם דורכים " אמרתי
" לא מה הקשר.. זה לא נגמר טוב ופשוט זה לא משנה עכשיו מה היה " אמר אריאל ולי זה כן שינה
" לי זה משנה " אמרתי
" בפעם אחרת " אמר
" למה לא עכשיו?.." התעקשתי
" ככה כי אן לי כוח" אמר אריאל
" טוב..." אמרתי
טיילנו ורוח נעימה נשבה על פנינו הוא החזיר אותי הבייתה והייתה נורא עייפה הצלחתי לגייס כסף והייתי שמחה בחלקי
נכנסתי הבייתה ועם זה חלום אני לא רוצה שייגמר ....
תגובות 😊 😁 😛 😁
שרונו'ש נשמה שלי מאמי שלי
הסיפור הזה מדהים וגם את מדהימה......
אני רוצה המשךךךךך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
😊
אפחד לא אהב
מאכזב ממש
😢
הרבה זמן לא קראתי מהמם מאמי תמשיכי
יאאא ממש יפה 😊
המשך מאמייי..