פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צחוק הגורל

✍️ שרוני110 📅 30/11/2006 09:11 👁️ 5,465 צפיות 💬 279 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 14 מתוך 19
תודה בנות
עןוד מעט אני אמשיך ...
😁 😛
מחכה מאמי

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
חח סורי בנות לא מרגישה טוב ....
בקיצור מחר יהיה המשך
לאב יו
*שרון *
שרונו'ש..תמשיכי מתי שאת יכולה.
חוץ מזה שמבינה אותך גם אני חולה טוב את יודעת...
אז תמשיכי שתוכלי...חולה עלייך מאמי..

" ליאוריייי " צעקתי והתנפלתי עליו בחיבוק ונשיקה ענקיים
" מאמי את כל כך שמחה לפגוש אותי ?.." שאל ליאור
" אוהו אן לך מושג כמה " אמרתי
" אוי חבל שזה רק היום .." אמר ליאור
" באמת חבל אבל אן סיבה שנתאכזב ניצא נהנה מהרגע .." אמרתי
" כן אהה מאמי " אמר ליאור והשכיח ממני הכול כולל הכול
" ברוררר נסיך אחד התגעגעתי אלייך כל כך אן לך מושג כמהההה" אמרתי
" גם אני יפה שלי מאוד ..." אמר ליאור
" אוהו כמה מרגש.." אמרה נועה
" מה גם את פה?." שאלתי
" אוו אני לא כל כך קטנה " אמרה נועה
" סליחה כלומר מה שלומך התגברת על ..." אמרתי
" על מה על עידן הדפוק הזה חח ברור מה חשבת שישבתי ובכיתי ..?." שאלה נועה
" חשבתי ככה " אמרתי
" טוב זה כי את טיפשה " אמרה נועה ופסעה לאיטה בסלון בעוד אבן ענקית שישבה לי על הלב ירדה ממנו במהירות
" אז סלחת לי " אמרתי
" נשכח מזה .." אמרה נועה ולקחה כוס מים צלולה
" טוב אני וליאור ומורני נלך לקניון אולי גם את תבואי ?." שאלתי
" לא !!!" אמרה נועה
" אני לא עד כדי כך משועממת " אמרה נועה
" אז מה אך זה להיות לבד בחדר " שאל ליאור [
" כיףף ... ההרגשה הישנה " אמרתי
" ממש ישנה " אמרה נועה ולעגה לי
" נועה אולי תפסיקי זה רק ליום תנסי לך היות נחמדה גם עם קשה לך " אמר ליאור
" טוב תפסיקו להתווכח ובואו לאכול " אמרה אמא
" אוי כמה התגעגעתי לאוכל שלך "
אמרה נועה וחיבקה את אימי באהבה אמא שלי חיבקה אותה בחזקה וחייכו אחת לשנייה
" דעיי יש לי בחילה " אמר ליאור והתחלנו לצחוק
אחר י הארוחה אני וליאורי הלכנו לחדר שלי ודירנו
" יש לי חברה " אמר ליאור
" מה אתה רציני אך קוראים לה ??" שאלתי שמחה בשבילו
" קארין היא כל כך יפה אני מת עלייה אתם חייבות להיפגש מתישהו שני הנשים שאני הכי אוהב..." אמר ליאור כמה שהוא חמוד כמה התגעגעתי אליו כבר ....
" יאללה נילך לקניון ?.." שאלתי
" יאללה אולי תזמיני איזה ידיד שלך שיהיה יותר כיף " אמר ליאור
" סבבה מאמי אני אומרת לגיל למורני ולעוד איזה ידיד " אמרתי וחייכתי
" עוד איזה ידיד ששמו הוא : ...." אמר ליאור
" אריאל חח " אמרתי
" ואתם רק ידידים ?." שאל ליאור
" כן...בערך " אמרתי
" מה ספרי מה קרה ?." אמר ליאור וסיפרתי לו שהיינו ידידים הוא הביא לי שרשרת סתם ככה לא הבנתי למה ?.. הוא אמר לידידות שבינינו ואז היחסים התקררו הוא היה עם מישהי אחרת וזה ...ואני נשארתי פגועה חשבתי שאמור להיות בינינו משהו אבל התגברתי על זה והוא אמר לי לפני יומיים שהם נפרדו מזמן...
" אוקיי אז את לא רוצה שהקשר בניכם יהפוך לקשר חברים ?." שאל ליאור
" לא יודעת אני מבולבלת " אמרתי וייצאנו מורני הייתה מוכנה לבשה חצאית ורודה וחולצה חומה יפה ..
גיל כמובן היה חתיך מתמיד שיערו חלק לבוש מכנס לבן חולצה ורודה יפהפה מהן כמותה ...ואריאל לא היה בבית אז וויתרתי והלכנו לקניון ..
טיילנו בן החניות וקניתי ג'ינס של לי קופר וחולצה אדומה צמודה מ"נאקו" של פומה נעליי ספורט של נייק יפות גיל קנה ג'ינס גם מלי קופר וליאור לא קנה כלום מורני קנתה 3 שרשראות מדהימות ביופיין צמידים ועגילים כמובן ..
נעצנו בקפה ג'ו למנוחה קלה
" וואי אך אני אוהבת לקנות דברים .." אמרתי
" כן זה כיף" אמר גיל
" חח מי כמוני יודע " אמרה מורני וצחקנו
" באמת מי ?" אמרתי
הזמנתי מילשייק וטוסט ליאורי הזמין קפה הפוך וטוסט מורני הזמינה סלט ירקות וגיל הזמין מוקפץ
המשכנו לטייל שסיימנו לאכול ואז חזרנו היינו סחוטים וגם ....ליאור ונועה אמורים ללכת ...דה !!!!!
מבאס כל כך אבל לא נורא בטח נתראה כבר אני בטוחה כי הגורל הפגיש בינינו ככה סתם היום אז בטאח יהיו עוד הרבה פעמים ...
נכנסתי הבייתה אמא ואבא עמדו בפתח ונועה לידם
" היי ליאור צריך ללכת " אמרה נועה
" לא גילית לי כלום את זה אני כבר יודע .." אמר ליאור מבואס כמעט כמוני
" טוב יאללה מה אתה עצבני עליי " אמרה נועה
" נועה אן לי כוח אלייך " אמר ליאור
" ליאורי אל תהיה מבואס נתראה אני בטוחה שיהיו הזדמנויות נוספות יפה שלי .. תהנה עם החברה שלך בינתיים " אמרתי והתחבקנו היה עצוב קצת
" אווו מרגש נורא לבכות עכשיו ?.." שאלה נועה
" נועה אני יהרוג אותך יא חתיכת .." אמר ולא הספיק להשלים את המילה
" די אל תריבו .." אמרתי והעברתי חיבוק אחרון עם ליאור ואז הם הלכו הרגשה רעה הציפה אותי במסתוריות .. למה ?.. אוףף אני מבולבלת מה עם אריאל אני מאוהבת בו אני רוצה קשר יותר גדול ?.. מה קורה לי עם ההרגשות המוזרות האלה ?.

תגובות .. דרך אגב סורי על העיכוב פשוט לא מרגישה טוב

לאב יו
*שרון * 😊 😛 😁
וואי שרון יפה..
את לא יודעת כמה חיכיתי לפרק הזה..
תרגישי טוב מאמי שלי..ותמשיכי יותר מהר..
ודברי איתי כבר חולה עלייךךךך
מוכשרת שלי...

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבו'ש תודה יפה שלי
מה אף אחד חוצממנה לא אהב
מאוכזבת 😢 😊
יאללה להמשיך מיד
חח אני חולה פשוט חולה על הסיפור ההורס הזה שלך
תודה מאמי שלי
😊 😁
המשךךךךךך??

*-*אוהב*-*
.....מירב....
יפהה יפפה יפפהפהפההה:]

תמשייכיי
נו שרון חיים שלי תמשיכי מאמי

*-*אוהבת*-*
....מירב....
תמשיכי מאמי תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
הטלפון של הבית צלצל אחרי שעה ארוכה
" הלו " עניתי אדישה
" שלום זאת ....הבת של מר וגברת לוי ?." שאל קול גברי
" כן מי זה ??" שאלתי כתמימה לא הבנתי מה קורה רק הרגשה רעה מילאה אותי מכל פינה
" זה ממשטרת ישראל מצאנו את ההורים שלך נוהגים וקראה תאונה ...יש מישהו מבוגר ??" שאל הקול הדמעות מילאו את עיניי לא האמנתי למה ששמעתי כל מה שהרגשתי למעשה היה נכון כלום לא היה שקר מה אבל למה ואך זה קרה ומתי ?..
" אממ לא אבל אני יתקשר לסבתא שלי " אמרתי
" אוקי אנחנו עוד כמה דקות מגיעים אלייך " אמר השוטר וניתק
פרצתי בבכי קולני לא רציתי שיואבי יקום עכשיו לא יידעתי מה מצבם מה קרה להם מתי ??.אוי לא " אמרתי
חיפשתי את המספר של סבתא בזכרונות של הפלפון וצלצלתי
" הלו " ענתה
" סבתא זאת נטע " אמרתי
" נטו'ש קרה משהו ?" שאלה סבתא
" האמת שכן סבתא הרגע אמא ואבא הלכו להחזיר את ליאור ונועה מהביקור שלהם " אמרתי
" נוו את זה אני יודעת " אמרה סבתא
" אז .. הרגע תחנת המשטרה יתקשרו " אמרתי מהססת
" מה מה קרה להםם " שאלה סבתא
" הם עשו תאונה לא יודעים כרגע מה המצב שלהם " אמרתי
" מתוקה שלי אני כל כך מצטערת אני עוד כמה דקות יבוא .." אמרה סבתא
נשכבתי על הספה חיבקתי את ברכיי הדמעות זלגו במורד לחחי נזכרתי בתקופה היפה שלי עם אמא ובתקופה האחרונה שנהגתי לריב איתה לעצבן אותה להציק לה
דפיקת הדלת נשמעה פתחתי את הדלת שוטר קירח ושוטרת שחורה נכנסו בהבעה רצינית
" אנחנו מצטערים אחד מהם כנראה..." אמר השוטר והשוטרת הביטה בי במבט מרחם
" כנראה מה ??" שאלתי
" כנראה נפטר " השלימה השוטרת ופרצתי בבכי התמרחתי על הרצפה הרגשתי כאב חד מכה בי אך זה יכול להיות עד לפני כמה ימים הכול היה כמעט בסדר..העבודה הנופש הכול
לקחתי את הפלפון שלי וצלצלתי אל שי
" שיי..אני לא יוכל לנסוע " אמרתי
" מי זה לפני שהוא מת .." אמר שי
" אני מטערת על השעה " מלמלתי
" נטו'ש מאמי מה קרה לך את נשמעת רע..." אמר שי
" שי.. זה פשוט ההורים שלי " אמרתי ושי התפרץ לדבריי
" מה הם לא מסכימים לך ??" שאל שי מופתע
" כרגע הודיעה לי שהם עברו תאונה ואני לבד..."אמרתי
" מאמי אני כבר יבוא אלייך " אמר שי וניתק סבתא נכנסה ישנונית אולי היא חשבה שזה היה סיוט שלה שעוד רגע תתעורר ותגלה שהכול זה אשליה גם אני ניסתי לחשוב ככה למרות שידעתי שזה לאט נכון מציאות הכתה בי בכאבה
שי נכנס גם הוא די ישנוני הרי השעה הייתה כבר 4 וחצי או משהו כזה... הוא נעמד לידי וחיבק אותי הוא ראה כמה דמעות כמה סבל כאב איתי בכאבי
" אני רוצה ללכת לבית החוליםםם עכשיו אולי זאת טעות אולי זה לא הם " אמרתי
" די נטע " אמר שי וקירב אותי אליו
" די עזבו אותי אני רוצה את ההורים שלי זאת טעות זאת בטוח טעות זה הרי לא יכול לקרות לי לא עכשיו כשהכול מסתדר זה פשוט לא הגיוני אני לא יוכל להמשיך " אמרתי
" נטע תירגעי " אמרה סבתא וחיבקה אותי
" די אני לא יכולה להירגע שמעתם מה הם אמרו הם אמרו שחד מההרים שלי מההורים שאני אוהבת הוא הלך .. ואנחנו עומדים פה ומסתכלים על הקירות " אמרתי
" בואי נטע ניסע לשם " אמרה סבתא ונכנסנו לאוטו אני וסבתא בזמן ששי שמר על יואב
נכנסנו לבית החולים שעות של התמתנה כמעט שהשתגעתי הדמעות לא הפסיקו לרדת ....


^^^^^^^^^^^^^^^^**********************


המסכנה שלי שמספיק חוותה דברים נוראיים שלא כל נערה חווה בחייה עכשיו צריכה עוד מכה נוספת מכה מתחת לחגורה העמוד שידרה שלה קורס ההורים שלה שתמיד היו שם לצידה וחשבה שכך זה יישאר ביום אחד הכול התמלא חושך והיא כבר לא אותה ילדה מאושרת...
אני לא מאמין אני צריך להיות לצידה עכשיו לחבק אותה ברגעים הקשים והעצובים לעבור איתה ביחד את התקופה הקשה הזאת וזה מה שאעשה היא כל כך חשובה לי בן אדם בחיים לא היה לי חשוב כל כך ולחשוב שעכשיו יהיו לה קשיים קשים כל כך .. אהיה לצידה
תמיד ...

תגובות בנות מצטערת שלכך לי זמן ... 😊
לא בא לכם להגיב ?
😊 😠 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך