QUOTE (smallgirl @ 03/12/2006) QUOTE (dvir12 @ 03/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 03/12/2006) אגב איזה כתה אתה באמת?? אתה לא י"ב' נכון??
יב'=]
לקראת גיוס
ב22/7
חחחח ה7\22עוד רחוק אני ה10\22 על הנייר ועם המצב ישאר ככה אז התאריך הוא נבר חיחיחי
חחחח אותו יום של תאריך אהה 22
בסדר אבל זה עדיין קרוב=]
מה זה 7 חודשים לעומת
12 שנה של לימודים
איזה פרק סוףףף
דבירוששש ילד מתוק שלי אני חולה עלייךךךךך
אני במתחחחח תמשיךך דחוףף מאמי שליי
מואהה,
ויקויק
QUOTE (vikile @ 03/12/2006) איזה פרק סוףףף
דבירוששש ילד מתוק שלי אני חולה עלייךךךךך
אני במתחחחח תמשיךך דחוףף מאמי שליי
מואהה,
ויקויק
חחחח איזה חמודה את ויקי
אהבת את השרשרת והעגילים חחחחח?
מואאהה חולה עלייךך
QUOTE (dvir12 @ 03/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 03/12/2006) QUOTE (dvir12 @ 03/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 03/12/2006) אגב איזה כתה אתה באמת?? אתה לא י"ב' נכון??
יב'=]
לקראת גיוס
ב22/7
חחחח ה7\22עוד רחוק אני ה10\22 על הנייר ועם המצב ישאר ככה אז התאריך הוא נבר חיחיחי
חחחח אותו יום של תאריך אהה 22
בסדר אבל זה עדיין קרוב=]
מה זה 7 חודשים לעומת
12 שנה של לימודים
כן חחחחח אני עומדת על כך שאני נישארת באזרחות או מדגית או כלום!!!
אבול קודם שאני יצליח לחיות אחרי ה3\22 ואז נדבר
חברה מצטער שלוקח הרבה זמן
פשוט אין לי זמן אז מחר יפורסם ההמשך(יום שישי)
"הנסיכה מהתיכון"-האהבה והנקמה.
הייתי בשוק לא האמנתי היא התעוררה.
הרופא הגיע והתחיל לבדוק אותה ואמר שגם הוא לא מאמין אבל לרגע הוא נעצר ואמר
אני מצטער נפל המתח במכשיר בגלל זה היה נראה כאילו היא הפסיקה לחיות
אני:" אבל לא בדקת לה דופק"
הרופא: "כן אבל לרגע לא היה מוזר לי כל הקטע הזה"
אני: "העיקר היא התעוררה"
התישבתי ליד אליאן והתחלתי לחיייך היא חייכה אליי חיוך ענק ואמרה לי בזכות האהבה שלך שרדתי
אני אוהבת אותך כל כך מה הייתי עושה בלעדיך.
אני: "אז זהו שאת לא בלעדיי את איתי ואני מבטיח לך שיותר לא יקרה לך שום דבר רע"
אליאן: "אני יודעת ואני סומכת עליך אהובי"
אני: "אחחח מדהימה שלי אם היית יודעת כמה דאגתי לך"
אליאן: "אני יודעת אבל אני בסדר עכשיו מלאך שלי"
אני: "איך זה קרה לך אבל"
אליאן: "לא אני לא אומרת לך... אם אני יגיד לך לא יהיה טוב"(היא התחילה לבכות)
אני: "לא מאמי אל תבכי די יפה שלי אני אוהב אותך אין שום דבר בעולם הזה שיפריד בינינו
אליאן: "עדי....הוא זה שבא אליי ודקר אותי"
אני: "מההההההההההההההההההההההה??????? 😠 "
הייתי בשוק ממה שהיא סיפרה לי הילד הזה הגיע לרמה כזאתי נמוכה עד כדי כך
נמאס לי ממנו אני הולך לטפל בו לבד.
בנתיים החליטו לשחרר את אליאן מבית החולים ואמרו לה שהיא צריכה לנוח קצת
כמה ימים בבית והיא תהיה בסדר
כאשר פתחתי את הטלפון היו לי לפחות 30 שיחות שלא נענו מהמחנכת המנהל ההורים שלי חברים
לא היה לי שיחות אז לא יכולתי להודיע מה קורה.
נסענו לבית של אליאן פעם ראשונה שאני יהיה אצלה בבית בחדר שלה איזה כיף=]
אליאן שמה את הראש עליי ונרדמה..
כמו תמיד היא הייתה שלווה ומתוקה לפתע החמודה פתחה את העיניים וחייכה
היא אומרת לי בקול מתוק
אליאן: "הביא לי 'שיקהה"
אני: "חח איזה חמודה את יאוו"
אליאן: "אני רוצה גם חיבוקיייייייייייייייייייייייייייי"(היא דיברה כמו ילדה קטנה חמודה)
רציתי לנשוך אותה באותו רגע
נתנתי לה נשיקה והנשיקה הזאת נמשכה כמו נצח כאילו אנחנו בגן עדן זאת הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בחיים,בחיים לא ידעתי שאני ככה יהיה מאוהב.
המשכנו להתנשק ברכות ובעדינות ואז היא עצרה אמרה
אליאן: "לא הבאת לי עדיין חיבוקי"
הקמתי אותה ונתנתי לה חיבוקי, חיבקתי אותה בעדינות כדי שלא יכאב לה אבל התחבקנו כל כך הרבה זמן היה כזה כיף הייתה לה מן גניחה של אני אוהבת אותך מה אני יעשה בלעדיך אתה החייים שלי...
בנתיים הגענו אליה הבייתה ירדנו מהאוטו ועזרתי לה ללכת הבייתה.
שהיא הגיעה אמרתי לה שהיא צריכה לשתות וככה היא עשתה. חח איזה חמודה היא מקשיבה לי
אחח אני אוהב אותה..
טוב נמשיך..
אז עלינו לחדר ושנכנסתי לחדר הוא היה כזה יפה כולו ורוד סדין ורוד שמיכה ורוד כריות בצורת לב
מלא דברים יפהפייים חדר ממש של אהבה.
אמרתי לה איזה חדר מדהים יש לך היא אמרה לי תודה ואמרה לי לשבת על המיטה
התיישבתי על המיטה היא שמה שירים רומנטיים והתחילה לנשק אותי...
עצרתי אותה כי היה שיר ממש יפה
והתחלתי לשיר לה
Wherever you go
what ever you do
i will be right here waiting for you
whatever it takes
or how much heart brakes
i will be right herer waiting for you.
ירדה לה דמעה וניגבתי לה את הדמעה והיא אמרה לי זוהרי אני כל כך אוהבת אותך אני לא רוצה לאבד אותך
אני: "בחיים לא תאבדי אותי אהבת חיי הבנת?"
אליאן: "כן אבל.."
אני: "בלי אבל מאמי תביני אני אוהב אותך כל כךךךך"
אליאן: "אני אוהבת אותך"
ההמשכנו להתנשק ואמרתי לה שאני צריךך ללכת הבייתה בטח ההורים שלי דואגים וגם לא ישנתי בלילה אני ינוח קצת ויותר מאוחר יבוא אליה
אז היא אמרה טוב חיים שלי.
הלכתי הבייתה וכשהגעתי הבייתה התיקים שלי היו מסודרים ההורים שלי התנפלו עליי שאלו מה קורה
סיפרתי להם את מה שקרה. והם היו בשוק שמחו שהיא בסדר..
חברים שלי הספיקו לספר להם על כל סיפור האהבה שלנו חחח.
התקלחתי נחתי קצת ויצאתי לכיוון הבית של עדי.
צלצלתי בפעמון הבית של עדי
וכאשר הוא פתח את הדלת הוא היה בשוק הוא אמר חכה רגע
הלך עשה משהו וחזר...
הוא יצא וליד הבית שלו יש סמטה חשוכה
אמרתי לעדי
אני: "אתה יודע שאתה בצרות עכשיו?"(ואני מצמיד שיניים חזק מעצבים)
עדי: מצחקק " למה אליאן מתה?"
אני: "חלש!!"
והתחלתי לפוצץ אותו מכותתתתת דפקתי לו את הראש בפתח את הראש בקיר שברתי אותו
פשוט שברתי אותו פתאום הוא הוציא עליי סכין..
אמרתי לו תגיד מה אתה עושה צחוק אין לך כח אז אתה בא עם סכין אין בעיה בעטתי לו ביד והעפתי לו את הסכין מהיד
כמובן שנחתכתי קצת אבל עדיין העפתי לו לפתע הרגשתי מאחווריי מכה הכי חזקה שיש נפלתי וקמתי ישר
כאשר קמתי ראיתי 10 אנשים סביבי עם מקלות וסכינים
הם היה החברים של עדי...
בדיוק אליאן התקשרה אלי לשאול אותי מתי אני בא..
עניתי והם אמרו לי לנתק
אז רמזתי לה איפה אני נמצא....
ואחד שם את הסכין שלו על הצוואר שלי כאילו הוא הולך לשחוט אותי עם הסכין..
אמרתי לאליאן שאני אוהב אותה וניתקתי...
הם לקחו את לי את הפלאפון ואז....
המשך יבואאאאא
יאיאיאאא המשךךך מהרר
שבת שלוםם כפרהה
😨 😨 😨 😨
תמשיךךך דחוףףף ה' ישמורררררררררררר
אני במתחחחח אמאאא😢
שבת שלום מאמוש שלי
ואאואויי זה נדירררררררררררר
פששששששששש
אהבתי
המשך!:]