איזה חמודות תודההההה=]
בקרוב המשך=]
יווווווו!....אמאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!! מאמי איזה פרק מדהים!!!!!
תמשיך דחוףףףףף!
בי, מוואה! 3> 😂
נסיכוןןן שלי..😁
כ ל - כך יפה..!
הבאת אותה בסיפור..
חחחחח..
ואני?! רוצה המשך ו מ ה ר. . .
חולה עלייך מאמי שלי..#!@ 3>
"הנסיכה מהתיכון"-האהבה שוב מנצחת
אני עומד ורואה מעגל סביבי של אנשים עם מקלות וסכינים קיבלתי את כוחי האחרון מאהובתי אליאן
והחלטתי להיאבק עד הסוף המר
ביקשתי מאלוהים שיעזור לי שיוציא אותי חי, לא עשיתי כלום אני פשוט התאהבתי..
כל המחשבות האלה קרו בשנייה אחת.
הבטחתי שאם אני יוצא מפה חי אני נשבעתי לעצמי שאני יגן על אליאן בחיי תמיד לעולם היא לא תישאר לבד ולא יקרה לה משהו.
אחד הילדים התקרב אליי ואמר בואו נרסק אותו אז אני בעצבים אמרתי לו בוא יבן זונה בוא
כוסאמאמאמא שלך בוא יזבל כוסעעמקקקקק כל מי שהיא מסביבי התחיל לעלות עליי במכות הגנתי על עצמי אבל פיצצתי אותם גם פתאום אני מרגיש מישהו נותן להם מכות ולא הבנתי
אני מסתכל אני רואה כל החבר'ה שלי באו לעזור לי לא הבנתי מאיפה הם באו אבל זה לא היה לי חשוב באותו רגע כל החברה התחילו לפוצץ אותם ואני הייתי על הרצפה לא הצלחתי לקום ואז הרגשתי שאני חייב אבל חייב לקום קמתי על הרגליים הייתי קצת צולע ועזרתי לחברים שלי.
לאחר כמה דקות של מכות הילדים שנתנו לי מכות ברחו כמובן עם החברים הסוסים שלי חיחייח
קיצר פתאום מבין כל החברים שלי אני רואה יוצאת מתוך אוטו אליאן עם דמעות בעיניים.
רצתי אליה בקושי צולע ואמרתי לה:
אני: "מאמי שלי אני אוהב אותך"
אליאן: "אני אוהבת אותך כל כך פחדתי לאבד אותך אל תעשה לי את זה שוב"
אני: "אל תדאגי לא קרה לי כלום"
אני ואליאן התנשקנו והתחלנו להתחבק.באמצע שאנחנו מחובקים הלכתי לקראת דורון ועמית וכל החברה ושאלתי אותם איך הם ידעו שאני כאן
אז הם אמרו לי שאליאן אמרה להם אז חייכתי הסתכלתי עליה ואמרתי לה
אליאן את יודעת שאת המלאך שלי?
את יודעת שאני אוהב אותך?
את יודעת שאת האישה שאני רוצה לחיות איתה כל חיי?
חמודה שליייי..
היא התחילה לבכות ואמרה שהיא אוהבת אותי אז ניגבתי לה את הדמעות ואמרתי לה די מאמוש זה עבר
אהבה שלי ושלך היא לנצח
היא אמרה לי אחרי משפט שפשוט נחרט בליבי:
גם בתוך האוקינוס הגדול-אתה בשבילי תמיד תהיה הכל.
היא עשתה לי פרפרים זה היה כזה כיף לשמוע את זה
נכנסו למכונית של דורון והלכנו הבייתה.
אליאן שאלה אם היא יכולה לבוא אליי ואחרי זה אני ילווה אותה הבייתה
אז אמרתי ברור...
הגענו הבייתה והצגתי את אליאן להורים שלי.
הם הכירו אותה וישר התאהבו בה אמרו איזה יפה היא
איזה חמודה איזה מתוקה.
עלינו אליי לחדר..
כשהגענו ישבנו על המיטה והתחלנו לדבר.
אליאן: "אחח איזה יומיים משוגעים"
אני: "כן אהה"
אליאן: "זוהר לא הייתי עוברת את הימים האלה בלעדיך שתדע"
אני: "איזה מתוקה את.. את יודעת שבשבילך אני יעשה הכל נכון?"
אליאן: "כבר עשית..."
אני: "מה ז"א מאמי?"
אליאן: "גרמת לי להתאהב בך והפכת אותי לאהבת חייך תודה לך מלאך שלי.."
אני: "איזה מאמי את.. כל מה שאני רציתי בחיים זאת אהבת אמת כמוך.. והנה זה מתגשם יפה שלי בזכותך"
התחלנו שוב להתנשק, הלכתי למחשב ושמתי שירים רומנטיים וביקשתי ממנה לבוא לרקוד איתי
ואז זה היה הסלואו הראשון שלנו.
זה היה מן כמו חלום כזה, כזה כיף לרקוד איתה עם אהבת חיי.
היא אמרה לי שהיא יודעת לשיר והיא רוצה לשיר לי איזה שיר.
היא התחילה לשיר את הטיטניק ובזמן שהיא שרה היו לי צמרמורות הקול שלה היה כזה יפה
היא שרה מדהים פשוט מצאתי ילדה מושלמת הסתכלתי עליה עם עיניים נוצצות
הסתכלתי לתוך עינייה והיא לתוך עיניי ושהיא סיימה לשיר את השיר
היא שאלה אותי:
אליאן: "זוהר?"
אני: "אהה חיים שלי"
אליאן: "אני אוהבת אותך"
אני: "גם אני אוהב אותך"
אליאן: "אבל....מאמי...."
אני: ניסיתי לנשק אותה והיא הלכה אחורה..."מה קרה"..
אליאן: "אני מצטערת אני לא יכולה להיות איתך"
באותו רגע נפל לי מסך שחור בעיניים כאילו נפלה עליי אבן עילפה אותי
לא ידעתי מה להגיד איך להגיב
אהבת חיי שוב דוחה אותי ואני לא יודע אפילו למה..
המשך יבוא...
חיים שלייי 😮 ?!?!?!
מה אתה ע ו ש ה ?
אל תפריד בניהם הם כ"כ חמודים יחד ולא לחוד..\=
המשך יפהה כמו תמיד
אבל אני מחכה לעוד המשך מולשם כמו תמיד ובמיוחד כמוך! 😁 חחח 😁
חולה עלייך שמן שלי ! 😍 😍
אם להיות איתך כנה ואל תיפגע
אני לא מאחלת לאף אחד זוגיות כזאת דביקה עד כדי להקיא
חוץ מזה שהוא התאהב במראה שלי ולא הכי אותה בכלל והיא לא אותו
וחמודים צאו מזה אהבה ממבט ראשון זה רק מראה
"לראות את היופי הפנימי דרך החיצוניות??" קאט דה בולשיט
ותגיד מתי מישהו ירגיע את הבכיינית הזאת שלא מפסיקה לבכות לשניה אני כבר הייתי דופקת לה איזה כפה
וחלאס קיציות ודביקיות ......זה בלטי אפשרי ולא מיוחד שאומרים כול שניה אני אוהב אותך
אני מאוד מקווה שזה לא כמו החיים האמיתיים כי אני לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל כזה קשר זה נוראי ואני כבר מתה שיפרדו הזוג חולים האלה ויתנפץ להם הסרט האמריקאי הזה!!!
סורי שאני כזאת אבל נמאס לי מזוגות דביקים כאלה זה מחליא אותי
QUOTE (smallgirl @ 16/12/2006) אם להיות איתך כנה ואל תיפגע
אני לא מאחלת לאף אחד זוגיות כזאת דביקה עד כדי להקיא
חוץ מזה שהוא התאהב במראה שלי ולא הכי אותה בכלל והיא לא אותו
וחמודים צאו מזה אהבה ממבט ראשון זה רק מראה
"לראות את היופי הפנימי דרך החיצוניות??" קאט דה בולשיט
ותגיד מתי מישהו ירגיע את הבכיינית הזאת שלא מפסיקה לבכות לשניה אני כבר הייתי דופקת לה איזה כפה
וחלאס קיציות ודביקיות ......זה בלטי אפשרי ולא מיוחד שאומרים כול שניה אני אוהב אותך
אני מאוד מקווה שזה לא כמו החיים האמיתיים כי אני לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל כזה קשר זה נוראי ואני כבר מתה שיפרדו הזוג חולים האלה ויתנפץ להם הסרט האמריקאי הזה!!!
סורי שאני כזאת אבל נמאס לי מזוגות דביקים כאלה זה מחליא אותי
חחחחחחחחחחחחחחחח
מאמי זה רק סיפור זאת לא מציאות ובסיפור הזה היא מה לעשות רגשנית
תדעי שהם לא מההתחלה התאהבו אני יסביר לך הייתה הידלקות ולאט לאט שהם הכירו וביררו יותר אחד על השני אז הם התאהבו לאט לאט
עכשיו עוד משהו תקשיבי בקשר לדביקיות תלמדי יש בנות כאלה וכל שנייה אומרות ככה ובוכות
תלמדי איך הבנים מרגישים חח סתם=]
ושנינוש תודה מתוקה שלי=] 😁
QUOTE (dvir12 @ 16/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 16/12/2006) אם להיות איתך כנה ואל תיפגע
אני לא מאחלת לאף אחד זוגיות כזאת דביקה עד כדי להקיא
חוץ מזה שהוא התאהב במראה שלי ולא הכי אותה בכלל והיא לא אותו
וחמודים צאו מזה אהבה ממבט ראשון זה רק מראה
"לראות את היופי הפנימי דרך החיצוניות??" קאט דה בולשיט
ותגיד מתי מישהו ירגיע את הבכיינית הזאת שלא מפסיקה לבכות לשניה אני כבר הייתי דופקת לה איזה כפה
וחלאס קיציות ודביקיות ......זה בלטי אפשרי ולא מיוחד שאומרים כול שניה אני אוהב אותך
אני מאוד מקווה שזה לא כמו החיים האמיתיים כי אני לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל כזה קשר זה נוראי ואני כבר מתה שיפרדו הזוג חולים האלה ויתנפץ להם הסרט האמריקאי הזה!!!
סורי שאני כזאת אבל נמאס לי מזוגות דביקים כאלה זה מחליא אותי
חחחחחחחחחחחחחחחח
מאמי זה רק סיפור זאת לא מציאות ובסיפור הזה היא מה לעשות רגשנית
תדעי שהם לא מההתחלה התאהבו אני יסביר לך הייתה הידלקות ולאט לאט שהם הכירו וביררו יותר אחד על השני אז הם התאהבו לאט לאט
עכשיו עוד משהו תקשיבי בקשר לדביקיות תלמדי יש בנות כאלה וכל שנייה אומרות ככה ובוכות
תלמדי איך הבנים מרגישים חח סתם=]
אף בן לא היה שורד אם אחת כזאת אלה אם כן הוא ממש חסר ביטחון ומרגיש חזק לידה
בדרך כלל מחפשים שיחת חיים צחוקים שטויות ריגושים
ואם אומרים יותר מידי אני אוהב אותך זה כבר לא מיוחד זה סתמי ומעצבן
אני הייתי מעדיפה להיות שנה עם מישהו בקשר שנה להכיר אז להיות ביחד ואחרי חודש חודשיים נישב יחד מחובקים ונדבר והוא יגיד שהוא אוהב אותי זה הרבה יותר מרגש ונחמד ממאשר "אני אוהב אותך את החיים שלי נשמה שלי" כול 10 דקות, אני רוצה לכות לטלפונים ממש לצפות כבר ושהטלפון לא יצלצל כול 5 דקות כי זה מייאש ומטיש אני רוצה לחייך כשם שלו מופיע על הצג
וכן אני בת ריגשי ובכיינית כשהיה לי חבר כול פעם שניפרדנו אחרי שהיינו יחד סופ"ש (הוא גר ממני שעתיים וחצי נסיעה) הייתי בוכה כמו תינוקת ואומרת לו אל תלך
ועדיין אני לא בוכה כול הזמן חלאס כמה אפשר כשמתרגשים זה נחמד כשעצובים זה בסדר כשמתגעגעים מיילה אבל כול החיים נחמד ליפעמים שהעניים לא אדומות... ומחייכים וצוחקים
לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל אם היה לך טיפה מושג בעניין הזה היית מבין שקשר כזה מעצבן מתישהו את כול מי שמסביב ואנשים מתחילים לא לסבול את הזוג ובאיזשהו שלב גם הם את הזוגיות הזאת
סורי שאני נופלת אלך אבל חלאס בנים לא כאלה קיצ'ים וכשהם רואים כוסית הם רוצים לזיין נקודה ...אז כשמתאהבים זה קצת משתנה אבל עדיין ברמות כאלה??
חלאס זה סרט לא הגיוני ממש וכן זה רק סיפור שחלאס אני עוד שניה מקיאה מהדביקות הזאת!!! 😊
ומתי הם הספיקו להכי בשיחה במלון לפני שעדי הזה בא?? תעשה טובה לא מכירים כל כך מהר בני אדם
QUOTE (smallgirl @ 16/12/2006) QUOTE (dvir12 @ 16/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 16/12/2006) אם להיות איתך כנה ואל תיפגע
אני לא מאחלת לאף אחד זוגיות כזאת דביקה עד כדי להקיא
חוץ מזה שהוא התאהב במראה שלי ולא הכי אותה בכלל והיא לא אותו
וחמודים צאו מזה אהבה ממבט ראשון זה רק מראה
"לראות את היופי הפנימי דרך החיצוניות??" קאט דה בולשיט
ותגיד מתי מישהו ירגיע את הבכיינית הזאת שלא מפסיקה לבכות לשניה אני כבר הייתי דופקת לה איזה כפה
וחלאס קיציות ודביקיות ......זה בלטי אפשרי ולא מיוחד שאומרים כול שניה אני אוהב אותך
אני מאוד מקווה שזה לא כמו החיים האמיתיים כי אני לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל כזה קשר זה נוראי ואני כבר מתה שיפרדו הזוג חולים האלה ויתנפץ להם הסרט האמריקאי הזה!!!
סורי שאני כזאת אבל נמאס לי מזוגות דביקים כאלה זה מחליא אותי
חחחחחחחחחחחחחחחח
מאמי זה רק סיפור זאת לא מציאות ובסיפור הזה היא מה לעשות רגשנית
תדעי שהם לא מההתחלה התאהבו אני יסביר לך הייתה הידלקות ולאט לאט שהם הכירו וביררו יותר אחד על השני אז הם התאהבו לאט לאט
עכשיו עוד משהו תקשיבי בקשר לדביקיות תלמדי יש בנות כאלה וכל שנייה אומרות ככה ובוכות
תלמדי איך הבנים מרגישים חח סתם=]
אף בן לא היה שורד אם אחת כזאת אלה אם כן הוא ממש חסר ביטחון ומרגיש חזק לידה
בדרך כלל מחפשים שיחת חיים צחוקים שטויות ריגושים
ואם אומרים יותר מידי אני אוהב אותך זה כבר לא מיוחד זה סתמי ומעצבן
אני הייתי מעדיפה להיות שנה עם מישהו בקשר שנה להכיר אז להיות ביחד ואחרי חודש חודשיים נישב יחד מחובקים ונדבר והוא יגיד שהוא אוהב אותי זה הרבה יותר מרגש ונחמד ממאשר "אני אוהב אותך את החיים שלי נשמה שלי" כול 10 דקות, אני רוצה לכות לטלפונים ממש לצפות כבר ושהטלפון לא יצלצל כול 5 דקות כי זה מייאש ומטיש אני רוצה לחייך כשם שלו מופיע על הצג
וכן אני בת ריגשי ובכיינית כשהיה לי חבר כול פעם שניפרדנו אחרי שהיינו יחד סופ"ש (הוא גר ממני שעתיים וחצי נסיעה) הייתי בוכה כמו תינוקת ואומרת לו אל תלך
ועדיין אני לא בוכה כול הזמן חלאס כמה אפשר כשמתרגשים זה נחמד כשעצובים זה בסדר כשמתגעגעים מיילה אבל כול החיים נחמד ליפעמים שהעניים לא אדומות... ומחייכים וצוחקים
לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל אם היה לך טיפה מושג בעניין הזה היית מבין שקשר כזה מעצבן מתישהו את כול מי שמסביב ואנשים מתחילים לא לסבול את הזוג ובאיזשהו שלב גם הם את הזוגיות הזאת
סורי שאני נופלת אלך אבל חלאס בנים לא כאלה קיצ'ים וכשהם רואים כוסית הם רוצים לזיין נקודה ...אז כשמתאהבים זה קצת משתנה אבל עדיין ברמות כאלה??
חלאס זה סרט לא הגיוני ממש וכן זה רק סיפור שחלאס אני עוד שניה מקיאה מהדביקות הזאת!!! 😊
ומתי הם הספיקו להכי בשיחה במלון לפני שעדי הזה בא?? תעשה טובה לא מכירים כל כך מהר בני אדם
תאמיני לי שהיה לי הרבה קשרים ואפילו אררוכים
תראי זה לא שאני חושב על מה שאני כותב את הסיפור הזה אני כותב מהראש ישר חושב על המשך בלי הרבה זמן אולי יוצא קצת יותר מדי ואת צודקת אני ישנה קצת פעם הבאה=]
סמכי עליי
QUOTE (dvir12 @ 17/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 16/12/2006) QUOTE (dvir12 @ 16/12/2006) QUOTE (smallgirl @ 16/12/2006) אם להיות איתך כנה ואל תיפגע
אני לא מאחלת לאף אחד זוגיות כזאת דביקה עד כדי להקיא
חוץ מזה שהוא התאהב במראה שלי ולא הכי אותה בכלל והיא לא אותו
וחמודים צאו מזה אהבה ממבט ראשון זה רק מראה
"לראות את היופי הפנימי דרך החיצוניות??" קאט דה בולשיט
ותגיד מתי מישהו ירגיע את הבכיינית הזאת שלא מפסיקה לבכות לשניה אני כבר הייתי דופקת לה איזה כפה
וחלאס קיציות ודביקיות ......זה בלטי אפשרי ולא מיוחד שאומרים כול שניה אני אוהב אותך
אני מאוד מקווה שזה לא כמו החיים האמיתיים כי אני לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל כזה קשר זה נוראי ואני כבר מתה שיפרדו הזוג חולים האלה ויתנפץ להם הסרט האמריקאי הזה!!!
סורי שאני כזאת אבל נמאס לי מזוגות דביקים כאלה זה מחליא אותי
חחחחחחחחחחחחחחחח
מאמי זה רק סיפור זאת לא מציאות ובסיפור הזה היא מה לעשות רגשנית
תדעי שהם לא מההתחלה התאהבו אני יסביר לך הייתה הידלקות ולאט לאט שהם הכירו וביררו יותר אחד על השני אז הם התאהבו לאט לאט
עכשיו עוד משהו תקשיבי בקשר לדביקיות תלמדי יש בנות כאלה וכל שנייה אומרות ככה ובוכות
תלמדי איך הבנים מרגישים חח סתם=]
אף בן לא היה שורד אם אחת כזאת אלה אם כן הוא ממש חסר ביטחון ומרגיש חזק לידה
בדרך כלל מחפשים שיחת חיים צחוקים שטויות ריגושים
ואם אומרים יותר מידי אני אוהב אותך זה כבר לא מיוחד זה סתמי ומעצבן
אני הייתי מעדיפה להיות שנה עם מישהו בקשר שנה להכיר אז להיות ביחד ואחרי חודש חודשיים נישב יחד מחובקים ונדבר והוא יגיד שהוא אוהב אותי זה הרבה יותר מרגש ונחמד ממאשר "אני אוהב אותך את החיים שלי נשמה שלי" כול 10 דקות, אני רוצה לכות לטלפונים ממש לצפות כבר ושהטלפון לא יצלצל כול 5 דקות כי זה מייאש ומטיש אני רוצה לחייך כשם שלו מופיע על הצג
וכן אני בת ריגשי ובכיינית כשהיה לי חבר כול פעם שניפרדנו אחרי שהיינו יחד סופ"ש (הוא גר ממני שעתיים וחצי נסיעה) הייתי בוכה כמו תינוקת ואומרת לו אל תלך
ועדיין אני לא בוכה כול הזמן חלאס כמה אפשר כשמתרגשים זה נחמד כשעצובים זה בסדר כשמתגעגעים מיילה אבל כול החיים נחמד ליפעמים שהעניים לא אדומות... ומחייכים וצוחקים
לא יודעת כמה קשרים היו לך אבל אם היה לך טיפה מושג בעניין הזה היית מבין שקשר כזה מעצבן מתישהו את כול מי שמסביב ואנשים מתחילים לא לסבול את הזוג ובאיזשהו שלב גם הם את הזוגיות הזאת
סורי שאני נופלת אלך אבל חלאס בנים לא כאלה קיצ'ים וכשהם רואים כוסית הם רוצים לזיין נקודה ...אז כשמתאהבים זה קצת משתנה אבל עדיין ברמות כאלה??
חלאס זה סרט לא הגיוני ממש וכן זה רק סיפור שחלאס אני עוד שניה מקיאה מהדביקות הזאת!!! 😊
ומתי הם הספיקו להכי בשיחה במלון לפני שעדי הזה בא?? תעשה טובה לא מכירים כל כך מהר בני אדם
תאמיני לי שהיה לי הרבה קשרים ואפילו אררוכים
תראי זה לא שאני חושב על מה שאני כותב את הסיפור הזה אני כותב מהראש ישר חושב על המשך בלי הרבה זמן אולי יוצא קצת יותר מדי ואת צודקת אני ישנה קצת פעם הבאה=]
סמכי עליי
אל תעלב או משהו כן פשוט זוגות כאלה גורמים לי לקבל חום
אגב בנות סלי על התוקפנות אבל אם חבר שלי היה תופס אותי באמצא מקום הומה אדם וצועק "אתם רואים את הילדה הזאת אני אוהב אותה הכי שיש"
אני אישית אחרי הביטה שהוא היה מקבל לביצים והסטיקה הצלצלת הייתי זורקת אותו ומחליפה מספר בבית ופלאפון
וזה בסדר אני סומכת עלך
אבל אתה מכיר את המשפט
כול המשפחות המאושרות אותו הדבר וכול משפחה אומללה אומללה בדרכה שלה אז ככה זה גם לגבי זוגות נחמד שיש זוגיות נימרחת ודביקה אבל לא מעניין לקרא על זה
ואגב גם אם תמציא לה עכשיו איזה סרטן זה יהיה צפוי
חחחחחחחחחח נוגה מאמי נפלת עליו מסכן!!
יש צורה לדבר..
זאת לא צורה באלך להעביר ביקורת לפחות תעבירי יפה..
לא נאה לך אל תקראי תסיפור..