טוב ככה זאת הפעם הראשונה שאני כותב לכם סיפור אז אם יהיה אפשר תגובות בשביל להמשיך אני ישמח מאוד=]
"הנסיכה מהתיכון"
השעה היא 8:01 בבוקר ה-1/9 חוזרים ללימודים אני(זוהר) דורון ועמית(שני החברים הכי טובים שלי) הולכים לבית הספר להתחיל את כיתה יב' השנה האחרונה של הלימודים סוף סוףףף
אנחנו כמעט מאחרים לכיתה אבל הולכים בסבבה שלנו לבצפר
דורון:"איזה מגניב זה לאחר על היום הראשון של הבצפר"
עמית: "חחח כן אהה אבל מה זה משנה במילא יש איזה טקס מטומטם הייתי צריך לבוא בעשר"
אני:" אשקרה בטח סתם טקס דפוק עם להקת שיר שכל החיים חוזרת על אותו השיר"(להקת שיר היא הלהקה של הבצפר שלנו)
דורון ועמית:" כן אהה נמאס מהם כבר לכל מקום הם נדחפים"
אנחנו ממשיכים ללכת ובדרך נתקלים בחברים שהרבה זמן לא ראינו כל אחד היה עסוק בעבודה חברה נסיעות לחול לחופשות וכאלה אתם יודעים כמו שעושים כל קיץ בחופש הגדול
ראינו את רועי בא עם האוטו שלו אחרי שהוא הוציא רשיון מנסה לעשות פוזה בקטנה צחקנו עליו קצת ואמרנו לו שלום.
המשכנו ללכת וראינו את מור אמרנו לו שלום והמשכנו ללכת לנו
הגענו למגרש הכדורגל של התיכון איפה שכל הטקסים שמש שעוד שנייה הורגת אותנו חם לנו והטקס משעמם כמו שאמרנו אני דורון ועמית להקת שיר הופיעה ושיעממה אותנו כרגיל
כמו כל טקס משעמם.
לאחר שהסתיים הטקס הלכתי עם דורון סתם לעשות סיבוב בבית ספר בדרך ראיתי את בת דודה שלי ואמרתי לה שלום כרגיל הצקתי לה ואמרתי לה שהיא נוטשת(חיחיחי)
אנחנו מסתכלים על היודניקים החדשים שהגיעו מחפשים סחורה חדשה בבית ספר.
התיישבנו אני ודורון בספסל בכיף שלנו עברה לידנו מישהיא שלא ידענו מי היא.
אני: "דורון מי זאת בחיים שלי לא ראיתי אותה פה"
דורון: "יכול להיות שהיא מי'?"
אני:" לא יכול להיות היא נכנסת לכיתה יב'5 עם כל החברות שלה"
דורון: "לא יודע לא אכפת לי "(וברקע הוא מתחיל לשיר שיריי עידוד של חיפה, אני ודורון מטורפים על מכבי חיפה כל משחק הולכים)
אני: "טוב נשמה"(זה ביטוי שלי ושלו של צחוק כזה)
אותה המישהיא הייתה נראית טוב גובהה היה 1.73 היה לה שיער חום מדורג עיניים חומות דבש ופנים מדהימות היה לה גוף מהמם והיא משכה לי את העין בצורה שאף אחת לא עשתה לי בחיים.
הגיע הצלצול להיכנס לכיתה אני ודורון נכנסים לכיתה דורון אומר לי
דורון: "זוהר דיי איך אין לי כח לבצפר עכשיו סעממקק"
אני: "כן אהה אשקרה לא נורא נשמה שנה אחחרונה ונתנתי לו כאפה על הגב כזה"
התחיל השיעור היה לנו שיעור אזרחות המורה התחילה להסביר על הכזרת העצמאות מהשיעמום הלכתי לישון ונרדמתי.
קמתי בצלצול הכנסתי את הדברים והלכתי לכיוון הקפיטריה
היה בא לי קוראסון בקישתי מהמוכר שיביא לי קוראסון (החראות העלו את המחיר ל-5 שקל)
אכלתי את הקוראסון והתיישבתי לבד בספסל שבקפיטריה וראיתי את אותה הילדה שלא היה לי מושג מי היא
הסתכלתי עליה שעה בלי להזיז את העיניים, היא מלאך שפשוט נפל מהשמיים מה זה היופי הזה אלוהים
אני כל כך אוהב את היופי שלה.
אחרי שהיא קנתה את הקוראסון שלה היא הסתובבה ומבטינו נפגשו היא הסתכלה עליי בצורה מוזרה ואני בא בלי להוריד את העיניים אחד מהשני לפחות דקה שלמה בהינו שניינו אחד בשני ואז היא הורידה את עינייה והמשיכה ללכת.
חשבתי לעצמי מוזר שהיא הסתכלה אני לא מבין.
אני חושב לעצמי אוףףףףףףףף הבנות האלה לפעמים יודעות לשגע עם המבטים האלה והמשכתי לכיוון הכיתה שלי.
למחרת בבוקר השעה 7:57 אני ודורון הלכנו לבצפר ביחד כמו כמעט כל יום בשנה
הגענו למעבר חציה שצריך לחצות כדי להגיע לשער של התיכון חיכינו שמכונית תעצור לנו או שהכביש יהיה ריק ואז נעבור אבל היה עמוס, פתאום מכונית עצרה לנו וברור שנסתכל מי במכונית(סקרנים כרגל)
ואותה הילדה הייתה במכונית הייתי בשוק כמה צירופי מקרים יכולים להיות לי דייי.
אני אומר לדורון
אני: "דורון אתה לא מבין מה היה אתמוללל!!!! הלכתי לקפיטריה וראיתי את אותה הילדה שלא ידענו מי היא
והסתכלנו אחד על השני שעה אני אומר לך."
דורון: "כן כן בטח"
אני: "נשבע לך בחיים שלי אני לא צוחק איתך אני רציני, למה זה תמיד קורה לי הקטעים האלה מה הסיכוי שמכל המכוניות בעולם דווקא שלה תעצור לי."
דורון: "חחחחחחח מה אתה רציני? יואווו אתה נמאס לי ממך ומהבנות שלך כל אחת יותר מוזרה מהשנייה"
אני: "כן אשקרה חחחח" והתחלנו לצחוק וללכת
היה צלצול להיכנס לכיתות ושבאתי להיכנס לכיתה נתקעו בי, אני הייתי בטוח שזה אחד מהפלצפנים החדשים היודניקים והייתי מוכן עם האגרוף הסתכלתי וראיתי שזאת הייתה היא הייתי בשוק
היא אמרה לי "סליחה אני מצטערת"
אני:"זה בסדר מאמי" והמשכתי לי נכנסתי לכיתה
היה לה כזה קול מושלםםם מה זהה בחיים שלי לא שמעתי קול כזה מושלם.
המשכתי בהדהודים עליה אני חושב לעצמי מי זאת היא כל כך מזכירה לי מישהיא שזה משגע.
סוף לבנתיייםםםםם
אני יודע שזה לא נשמע הכי מעניין אבל תאמינו לי שהממשך יהיה הרבה יותר טוב יש לי אותו כבר בראש
תגיבו לפחות חמש ותקבלו המשיך פשוט לא יאמן=]אוהב אותכם





