QUOTE (dvir12 @ 10/11/2006) QUOTE (vikile @ 10/11/2006) פששששייי דביררר עכשיווו בנוסף לזהה שאתה גםם משורר אתה גם רוצה לכתובב סיפוריםםםם
אההה הבנתיייייייייייי
אתה רוצה להוציא ספר גם של סיפורים וגם של שיריםםם
האהאהאהאהאההההה תפסתייי אותךךךך!!! 😉
חחח רועי בא עם האוטו הא?חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למרות שדורוןן ממש ממש ממשששששש דומה לרועי בזה שהוא מכור לנמלטים 😂 😂
עזוב עזוב הגעגוע משפיע עליי קשותתת
יאללה המשךך מהררר
יצאוו פרקיםםם לפניםםםםםםם
ה=מ=ש=ך
קיס,
ויק
חחחחמודההה
כן דורון מכור מאמי גם רועי אבל זה בכלל בכללי לא קשור לרועי=]
ויש קצת מהמציאותיות בסיפור הזה הוא קצת מציאותי
כןן..שמתי לבבב
אבל אמרתי לך שלא תתייחס כי אני מתגעגעת רצחחחחחחחחחחחח
קיצררר
מחכהה להמשךךךךך
נשמעע יפהה מאודד אהבתי (:
המשךךךך
"הנסיכה מהתיכון"-הטיול השנתי.
סוף סוף הגיע הטיול השנתי הגיע השעון צלצל השעה 6 בבוקר צריך להיות בבצפר ב-6 וחצי
אבל בטח עד שנצא יהיה כבר 8 כמו תמיד
נכנסתי להתקלח התארגנתי שמתי מים בתוך התיק הקטן שמתי את הממתקים סגרתי את התיק צחצחתי שיניים שטפתי פנים הדברים הרגילים שעושים בבוקר.
הגיעה השעה 6 וחצי דורון אמר לי לחכות מעבר לכביש שאבא שלו ייקח אותנו לבצפר
הגעתי למטה וירד גשם, אבל לא דאגתי אילת זה כמו ארץ אחרת יהיה שם חם,
הגענו לבצפר אני ודורון היה צחוקים בקטנה בכיתה המורה הקריאה שמות ויצאנו לאוטובוסים
נכנסנו לאוטובוס אני בנתיים שמעתי שירים באמ פי 3 וסתם חשבתי לעצמי מחשבות
ב-8 יצאנו מהבצפר לכיוון אילת הלכתי לישון הייתי עייף כל כך כולם ישנו קצת ואז כולם קמו והיו צחוקים
התחלנו לרדת אחד על השני.
עברו אוטבוסים לידנו ואחד החברים הראה את התחת דרך השמשה והבנים שראו את זה היה להם חיוך ענק כזה של הומואים זה היה כזה מצחיק התחלנו להיקרע.
ואז המדריך שלנו התחיל לזיין את השכל אתם יודעים לאן נוסעים וכל השטויות שלו
בזמן שאני שומע שירים באמ פי 3 אני מסתכל שמאלה ישבתי ליד החלון בצד שמאל, שמעתי שירים
ועובר אוטובוס שלנו אני מסתכל עליו שני האוטובוסים עוצרים באדום שלנו ושל כיתה יב' אחרת ואז צמוד אליי שמעה באמ פי 3 אותה הילדה הסתכלתי בשוק היא סגרה את העיניים וישנה משום מה היא הייתה נראית לי ממש עצובה לא יודע למה המשכנו ליסוע הלכתי לישו וקמתי אחרי שעתיים שהייתה עצירה.
היה כל כך למטה אז נשארתי באוטובוס .
בשעה 11 כולם עלו לאוטובוס והמשכנו ליסוע לכיוון הרי אילת לעשות מסלול.
כרגיל לא היה משהו מיוחד
שהגענו לשם התחלנו במסלול לא היה משהו מיוחד חוץ מזה שהנעליים השחורות שלי נהפכו להיות לבנות
עלינו על ההר והיה ממש גבוה שראינו כבר את אילת
ואז ראיתי אותה מסתכלת עליי מצטלמת והשיער שלה מתנופף ברוח והיא הייתה כל כך יפה
די היא המיסה אותי כבר כמה אפשר עם המבטים הכי מוזרים שאפשר.
אחרי המסלול הגענו לאוהלים איפה שנישן אני ודורון התקלחנו ויצאנו החוצה והתחילה המסיבה
אני: "וואי סוף סוף לרקוד יאלה בוא דורון בוא"
דורון: "יאלה נשמה בואא טירוףףףףףףף"
התחלנו לרקוד ואז חברים שלנו הצטרפו והתחלנו להתפרע ולרקוד
באותו היום היה משחק של מכבי חיפה נגד ביתר ירושלים.
לפתע טלפון לדורון אח שלו הודיע לו שמכבי חיפה מובילה 1-0
קיבלנו טירוףף התחלנו להתפרע לצעוקקקקק לרקוד בלי סוףףףףףף לשיר שירים של חייפה
ואז הלכתי לשתות הייתי מת מצמא שתיתי מים ועמדתי בצד פתאום אני רואה אותה עומדת מבואסת שותה מים ומסתכלת עליי זה היה כל כך מוזר ומעצבן שלא ידעתי כבר מה לעשות כי רציתי ללכת לדבר איתה
אבל כמו אידיוט כל הזמן סתמתי.
המשכנו במסיבה כל המסיבה אני מסתכל עליה היא תפסה לי את העיניים חזק
ולא יכולתי לא לשים לב שהיא גם הסתכלה עליי פשוט השתגעתי
ואז הגיע הבשורה הרעה מכבי חיפה ביתר 1-1
הדקה הייתה דקה 90 אמרתי לדורון
אני: "דורון אם חיפה מנצחת אני הולך אליה עכשיו נשבע לך"
דורון: "זכור תבטיח לי "
אני: "מבטיח לך"
דורון: "ישש חחחח יאלה אני עייף אני הולך לישון, לילה טוב נשמה"
אני: "לילה טוב אחי"
חזרתי למסיבה ללכת לרקוד המשכתי לרקוד ואז היה סרט ראיתי קצת את הסרט והיה נמאס לי אז הלכתי לישון גם.
קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר והלכנו למסלול
היה סתם מסלול מסריח והתחלנו להסתלבט על המדריך כל המסלול מתחילים לשיר לו שירים והוא לומד את השירים והיה מצחיק לקחו אותנו לים לצלול עם שנורקלים אבל היה קר כל כך שאף אחד לא נכנס
היו רוחות חזקות היה קפוא באילת אז חיכינו עד שנגיע למלון באילת בנתיים רק הססתכלתי על אהובתי אולי?
לא יודע הגיע השעה עלינו לאוטובוסים ונסענו לכיוון המלון באוטובוס חילקו לנו את המפתחות לחדרים ואני דורון ושוקי שאיתי בחדר באו והלכנו לחדר שלנו
דורון: "אנחנו חדר 159 "
אני: "הנה זה יאלהה סוף סוף מלון"
שוקי: "כן אהה אשקרה"
נכנסו היה חדר יפה כזה אז שמנו את הדברים.
דורון: אני ראשון במקלחת
אני: "טוב נשמה"
שוקי: "אני אחריו"
אני: "טוב"
אחרי שתי דקות יש דפיקה בדלת אני פותח את הדלת אותה הילדה שממיסה אותי הייתה בדלת ביקשה שמפו
הסתכלתי עליה בשוק ואמרתי לה שנייה
אמרתי לדורון סתכל בלחש כזה הוא הסתכל ופשוט היה בשוק מה הסיכוי.....
סוףףףףףףף
מהמםםםםםם מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךך
זה מדהים מאמי . מחכה להמשך 😊
יאיאאא איזה סיפור יפפפפפפפפפה((:
אתה כותב מ ד ה י ם נשמהה
מחכה להמשך
מואאאאה
פשייייי יפה יפההההההההה
מחכההה להמשךךךךךךך
מואהה
אני אומרת שים מהרר המשךךך יאללה כפררהה
שבוע טוב נשמותת😛