שבוע טוב נשמות בע"ה
היום יהיה המשך תודההההה
אני יודעת שאני קרציה אבל אני רוצה המשךךךךךךךךך
הנסיכה מהתיכון-המסיבה
הייתי בשוק! פשוט בשוק הילדה שאין לי מושג מי היא הילדה שכל הזמן הסתכלתי עליה דופקת אצלי בדלת של החדר מתוך 300 חדרים שיש במלון הייתי פשוט בשוק לא יצאה לי מילה מהפה פשוט שנייה וזהו הלכתי הבאתי לה ואמרתי לה קחי כמה שאת רוצה והיא חייכה ואמרה לא יודעת לא נעים לי אז אמרתי לה נו מה את מתקמצנת יאלה קחי והיא צחקה והלכה התיישבתי על המיטה עם חיוך מרוצה אבל בשוק לא מבין מה מו מי אמרתי לעצמי יאלה מה תעשה דביר למה לא דיברת איתה הייתה לך הזדמנות פשוט השתגעתי
התחלנו עליה אני ודורון
דורון: "או שזה סתם צירוף מקרים נדיר או שאתה אפס עם גורל מוזר"
אני: "חחחח הרגת אותי כן בטח אפס עם גורל מוזר מתאים לי לא?"
דורון : "חחחחח יאלה אתה הולך אליה במסיבה"
אני: "יודע מה סבבהה"
דורון: "אתה מקבל מה שאתה רוצה אם אתה הולך אליה אין לך אומץ"
אני : "יואוו איך אני שונא שאתה עושה את זה, אני יוכיח לך.
אני יוצא למרפסת לראות את הנוף.
בדוגרי אחלה נוף למטוסים והרי חלום חיי זה להיות טייס אז בחוץ שאני יושב במרפסת אני מסתכל קומה מעליי ואני רואה את אותה ילדה שלפני חמש דקות הייתה אצלי בדלת
אני לא מבין מה זה איך זה יכול לקרות לי אולי היא אהבת חיי?
אולי זה איזשהו גורל שאמור להפגיש בינינו לא יודע מה מו מי מבולבל לגמרי.
אני דורון ושוקי ראינו טלויזיה סתם איזה סרט עד 7 כי בשבע צריך ללכת לארוחת ערב ואז מסיבה בחוף ווילג' באילת.
עלינו לאוטובוסים בשבע והגענו התחלנו לתחון כל החברה פרגיות נקניקיות אורז קוסקוס מה לא היה שם היה אוכל בן זונה אחרי שאכלנו פינו את השולחנות לאט לאט והתחילה המסיבה.
התחילו השירים כולם מתחילים לרקוד והדורון מתחיל ללחוץ עליי יאלה לך אליה כבר.
אני: "חכה אחי חכה יש עוד זמן אני צריך תזמון מוצלח"
שוקי: "אתה לא תלך אליה אני בטוח אם אתה הולך אליה מה שאתה רוצה"
אני: "סבבה התערבנו"
דורון: "יאלה זוהר תן אותה בדאנס חחחחחח"
המשכנו לרקוד כל החברה ואני בנתיים מחפש את אותה ילדה השתגעתי איפה היא לא מצאתי אותה
ראיתי שם חבר שלי מהיסודי במסיבה אז אמרתי לו שלום וסיפרתי לו את הסיפור והוא סיפר לי איך קוראים לה
הוא אמר לי שקוראים לה אליאן שם יפה דוווקא.
ואז הוא אמר הנה היא שם
הסתכלתי לאן שהאצבע שלו הובילה התחלתי לרקוד לידה ושמתי לב שהיא שמה לב אליי חברים שלי באו לרקוד איתי וחזרו למקום אחר.
אמרתי לדורון נו בואו לפה אל תיהיו חראות עזוב נו בוא לפה
אז המשכתי לרקוד לבד בין כל האנשים ולידה ליד אליאן.
התחלתי לרקוד ואני שם לב שאין לי את האומץ לדבר איתה אין לי איך
אז פשוט התבאסתי וישבתי כזה בצד נשענתי על איזה מקום כמו קיר ואז חבר שלי מושיק בא הוא היה מסטול חחח הוא שתה וודקה
מושיק: "זוהר אחי מה המצב גבר"
אני: "אהה מושיק יסטלן מה העניינים"
מושיק : "חחח סטלהההההההההההההה והוא צעק"
ואז אליאן באה לידו ואמרתי אני חייב לדבר איתה אבל מושיק הסטלן הזה פה
אז אמרתי יאלה כוסעעמק באתי להוציא מילה מהפה ואז מושיק הלך
כל כך שמחתי אז...
אני: "נו הספיק לך השמפו"(המשפט הכי טוב שהיה להתחיל לדבר איתה =])
אליאן: "כן וואי תודה רבה מאמי"
אני: "אין על מה מאמוש, מאיזה כיתה את?"
אליאן: "יב"
אני: חחחחחח כן את זה אני יודע איזה מספר
אליאן: "אני יודעת שאתה יודע אז אני לא אומרת לך וחייכה"
אני : "חחח וווואלהה מגניב לי "
אליאן: "כן"
אני: "אני זוהר נעים להכיר"(שלחתי יד ללחוץ לה את היד)
אליאן: "אני אליאן נעין מאוד"
הרגשתי מלך כזה כיף סוף סוף דיברתי איתה היא כזאת חמודהההההההה יואווווווווווו
אני והיא התחלנו לדבר בינינו היא סיפרה לי כמה היא נפגעה מבנים ושכל הבנים חראות ואמרתי לה לא כולם אני לא משתייך לקבוצה הזאת ואני סיפרתי לה שהיא מזכירה לי מישהיא ואין לי מושג מי וזה משגע אותי
אז היא צחקה ואמרה כן אומרים לי את זה הרבה.
המשכנו לדבר בינינו ואז שאלתי אותה לטלפון ואייסי שלה
היא נתנה לי ורשמתי את אותם והייתי כל כך מאושר המשכנו לדבר קצת
ואמרתי לה בואי נרקוד אז היא אמרה שאין לה כח אז הלכתי לבד לחברה שמח
אני בא לדורון ולשוקי אתם חייבים לי כל מה שאני רוצה חעחעחעחע ישששששש מגיע לכם
קיבלתם זיןן ההראתי להם את המספר אייסי והטלפון ישש סוף סוף דיברנו
השגתי את המטרה שלי להערב .
השעה הייתה 11 וחצי בלילה והמשטרה סגרה את המסיבה אז נסענו למלון
אחרי עשר דקות ירדנו כולם למטה וראיתי אותה שם
אליאן: "זוהר מאמי בא לך לבוא איתי לסיבוב"
אני: "כו"(חייכתי את החייוך המאושר בחיי)
אליאן: "יאלה בוא איתי תביא לי יד"
המשכנו ללכת עלינו לקומה שבה נמצא החדר שלה נכנסו לחדר שלה לא היה אף אחד
היינו לבד היא אמרה לי שב
ישבתי והתחלנו לשוחח מרוב שהייתי בעננים היא הביאה אותי לחדר שלה לא שמתי לב בכלל איך הזמן עובר הגיע השעה 1 בלילה
הסתכלתי לה בעיניים והיא הייתה כל כך יפה ליטפתי לה את השיער ואת הלחי ברכות והיא אהבה את זה
היא השעינה את ראשה על ידי וציחקקה כזה
התקרבתי אליה לאט לאט
והיא המשיכה להתקרב אליי
ואז.......פתאוםם....
הסוףףףףףףףףףףףףףף
יאווווווווווווווווו
איזה סיפור יפההההההההההההההה
תמשיך כברררררררררר!!!!!!!!!!!!
-יסוו-
עאעאעעא
איזה ליגגגגגגגגגגההה:]]
המששךךך כפרההה
נדייר פפתאום?~] כאילו לא ברור
אבלללללללללל המשך
מגניבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב מהמםםםםםםםםםםם
דפקת המשך חבל"ז כפרה על הכישרון הזה....
מחכה להמשךך....
מעצבןןןן תמשייךך אני רוצה המשךך
איזה יפהה אהבבתתתייי(:
אח אתה כזה מוכשר ! מחכה להמשך 😊
חחחחחחחחחח איזה ערס
"טוב נשמה" "כן אחי"
חח סתם לא יורדת עליך..
זה סיפור אמיתי לא? כי סיפרת על מה שקרה לך בפורום אחר..
בקיצור.. המשך =]
דביררר המשךךך יפההההההה!!
מחכה לעוד אחד כזההה
מואהה
QUOTE (eliya_s @ 14/11/2006) חחחחחחחחחח איזה ערס
"טוב נשמה" "כן אחי"
חח סתם לא יורדת עליך..
זה סיפור אמיתי לא? כי סיפרת על מה שקרה לך בפורום אחר..
בקיצור.. המשך =]
אני האחרון שיהיה ערס
ואמ... חלקו
וזה סתם צחוק כזה
שאומרים נשמה
זה לא נשמה של כוונה אמיתית
אם תשמעי את זה תביני
ואחי כל אחד היום אומר
והמשך מחר ביום רביעי מבטיח=]