מאממיי
הפרק[?1]=> מעללף.#!!!..
הסיפור[?!]=> מ=ו=ש=ל=ם.#!!!!1..
אץ[?!]=> כותבת כזה מדהים.#!!!!!!!?..
מחכה להמשך ומהררררררר
אוהבת עינברו'ש
inbargirl מי שכותב ת'סיפור זה בן לא בת קוראים לו דבירר (:
אני רוצה המשךך נו כברררר
דביר. . . סיפור מהמם, מדהים, מעלף, אין פשוטט סיפור חזקק. . .!!!!
אתה כותב ממש אבל ממש ממש יפה. . .!
אהבתי תסיפור. . .!
החזרת אותי למשחק( המאוד גרוע של בית"ר) מולל חייפה ובאלי לבכוות(אני אוהדת בית"ר)!
בקיצ'ר סייפור מדהים ואני מחכה להמשך. . .!!
ליאוריי. . =]]]
יאא...פרק מהמם!!! המשך דחוף!!! 😁
אתה כותתב פשוט מהממםם =]]
אהבתתתי לאללה =]
תודה תודה לכולםםםםםםםםםם!!!!
הנסיכה מהתיכן-ההפתעה שבחדר
עמדנו להתנשק ולפתע....
הטלפון שלה צלצל והרעיד אותנו עם הרטט שלו התחלנו לצחוק ולהיות במבוכה..
היא ענתה והיא אומרת לי זה האקס שלי..
אליאן: "כן עדי מה את רוצה"
עדי: "אותך את לא מבינה אני עדיין אוהב אותך"
אליאן: "אני כבר לא אוהבת אותך אני אוהבת מישהו אחר"
התחלתי לחשוב ולעשות מבטים של חשיבה מה היא עושה איתי אם היא אוהבת מישהוא אחר
אולי היא סתם ממציאה סתם איזה משהו זה היה כזה מוזר לא יודע
השיחה ממשיכה
עדי: "מי זה אני יפוצץ את הבן זונה הזה מכות"
אליאן: "לא אתה לא כי אני אוהבת אותו ואם תיגע בו אין לך מה לדבר איתי בכלל"
עדי: "אבל אני רוצה אותך לא מוותר עלייך אני מגיע לחדר שלך(הוא בשכבה שלנו)"
אליאן: "אין לך מה לחפש פה "
עדי: " אני רוצה אותך תקלטי אני אוהב אותך נו אני מצטער"
אליאן: בעיה שלך שבגדת בי אני לא אשמה נפגעתי אבל התגברתי עליך ואתה לא קיים בשבילי הבנת?
עדי: "את תראי שכן את אוהבת אותי"
אליאן: "חחחח (צחקקה) אני ממש לא"
היא ניתקה לו בפנים ואמרה לי איפה היינו...
התקרבתי אליה הסתכלי לה בעיניים וואי פשוט נדהמתי כמה יפה היא הייתה
ואז עצרתי אותה....
אמרת לו בטלפון שאת אוהבת מישהו אחר אפשר לדעת מי?
אליאן: "את האמת להגיד לך או סתם לשלוף איזה שקר מהשרוול"
אני: "חחחח נו ברור שאת האמת"
אליאן: "זוכר את היום ההוא שנתקלתי בך ושנינו אמרנו סליחה"
אני: "כן מאמי..."
אליאן: "אז באותו היום הייתה לי הרגשה מוזרה ומאז אותו יום אני כל יום מסתכלת עליך"
אני: "מההה.. רציני יואווו בגלל זה היו המבטים של שנינו כי גם אני הסתכלתי עלייך חח"
אליאן: "מהה רציני ,יואוווו ובעצם מאז.. אני חושב ש... אמ.... זוהר..אני אוהבת אותךך..
אני: "וואי אני לא יודע מה להגיד לך"
אליאן: "אני עלולה לנשק אותך"
אני: "אני עלול לא להיות טוב בזה"
אליאן: "איך אפשר שלא"
התקרבנו אחד לשני שפתינו נוגעות ברכות כל אחד בתא הנשיקה
אנחנו מתנשקים אני מרגיש את הלשון החמה והטעימה שלי בפה שלי
כל מה שחלמתי עליו מתגשם גם טיול מושלם וגם ילדה מושלמת
ואני עכשיו מתנשק איתה...
וואי זה היה רגע מושלם אבל אז...
מישהו דפקקקקק חזק בדלתתתתתת
אליאןןןןןןןן תפתחייייייייי עכשיו שמעתתתתתתתתתתתת
אליאן: "לא רוצה עדי לך מפה"
עדי: "אני יודע שאת שם עם הבן זונה"
אליאן: "נו תלך מפה כבר דיי תעזוב אותי"
אליאן התחילה לבכות ובגלל זה החלטתי אני לפתוח את הדלת ולדבר איתו בעצמיא
פתחתי את הדלת והוא ראה אותי
הוא הסתכל ואמר לה
את האפס הזה את אוהבת?
אליאן: "כן אני אוהבת אותו ואל תקרא לו אפס אתה פה האפס"
עדי: "אני יראה לך מה זה אפס בואי לפה"
אני: "אם אתה רק תיגע בה אני מזיין לך את הצורה שמעת"
עדי : "חח נו תראי את הלפלף הזה לך מפה "
אני : "אמרתי לך תנסה אותי"
הוא הלך אל אליאן ותפס אותה בכח ניסה לנשק אותה ...
תפסתי אותו מאחורה והפלתי אותו על הרצפה ..
אני: "יבןןןןן זונההההההההההה מה אתה חושב את עצמך כוסעעמקק אני יזיין אותך"
אני מתחיל לתת לו אגרופים ולפוצץ אותו..
עדי: "בוא בוא כוסעמקקק"
הוא התחיל לתת לי גם אגרופים אבל מהעצבים לא הרגשתי כלום
תפסתי לו את הפנים ונתנתי לו נגיחה לתוך הראש
הוצאתי אותו מהדלת ופיצצתי אותו..
פתאום דורון ראה את זה ואמר לי זוזהר זוהר תירגעע...
דורון: "מה קרה זוהר"
אני : "נכון אליאן הוא ניסה לנשק אותה בכח"
דורן : " אהה כןן... בן זונה" והתחיל לפוצץ אותו מכות...
אני: "דורון עשה טובה טפל בו אני הולך לדבר עם אליאן"
דורון: "סבבה אחי "
חזרתי לחדר אליאן ישבה שם בוכה
אז באתי אליה והתחלתי לחבק אותה חזק חזקקק
היא אומרת לי..
אליאן: "זוהר למה כל הבנים חראות "
אני: "מאמי לא כולם... רובם..."
אליאן: "נכון אתה בחיים לא תפגע בי"
אני: "בחיים לא מאמי שלי אני אוהב אותך"
אליאן: "מההה...?"
אני: "כן תתפלאי אבל זה קרה מהר כל הטיול הזה אני בשמיים מהאהבה הזאת"
התחלנו שוב להתנשק הרגשתי בעננים היה פשוטטטטטטט מושלםםםםםםםםםםם
הפסקנו להתנשק והתחלנו לצחוק ואמרתי לה
אני: "את יכולה להבטיח לי משהו"
אליאן: "כן מאמי ברור מה?"
אני: "בחיים אל תבכי יותר על בן שמעת"?
אליאן :" יואוווווווווווו אתה כזה מושלםםםםםםםם והתחילה לנשק אותי.."
לפתעעעעעע דפקו בדלתתת פתחתי את הדלת...
ראיתי בדלת את המחנכת שלי את המנהל את עדי ומשטרה...
בןן **** העדיי הזה!!
אבל אני שמחחה בשביל אליאן וזוהר =]
חמוודיייייים
הממששך
דחוףף
שבבתת קודש לך =]
יואווו איזההה מתחחחח
הפרקק היההה ממש יפההה
אבלל היו כמה קטעים שהצחיקו אותיי משום מהה
חח עזובב..
קיצרר אתה מוכשרר
לאבבב
ויק
מחכה לעוד המשך!!!
תודההה......
חחח ויקי זה מהחירפון שלך עזבי=]
חחחחחחחח ראססמייי!!!
😁:G
שבת שלום
פרקק מדהיםם
המשךך הכי מהרר שאפשרר
שבת שלוםם נשמותת(:
סוף סוף המשכתת...מחכה להמשך הבא 😉 [B]...
חחחחח נחמד זה שינוי מרען שבן כותב ולא בת תמשיך חמוד
תודהה.......
בקרוב המשך!!