QUOTE (vikile @ 24/11/2006) אמאאאא'לההה תמשיךךך דחוףףףףף
!!!
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 26/11/2006) QUOTE (vikile @ 24/11/2006) אמאאאא'לההה תמשיךךך דחוףףףףף
!!!
!-!-!-!-!-!-!-!-!
"הנסיכה מהתיכון"-האם האהבה חזקה או שהיא תיפול.
ראיתי את המדהימה שלי עומדת ליפול מההר האצבעות שלה מחליקות לא מצליחה לתפוס הכל נראה לי כזה לאט אבל זה היה מהר לפתע התאוששתי מהפגיעה וקפצתי לכיוון שלה.
היא נפלה אבל תפסתי לה ברגע האחרון את היד ביקשתי מאלוהים שייתן לי את הכח להרים אותה ביקשתי ממנו כל כך ואז בשיא הכח שלי הרמתי אותה ובעצם בכך אהבת חיי ניצלה מליפול מצוק גבוהה למטה ובעצם מה שנקרא למות.
הרגשתי שהפעימות של הלב שלי לרגע הפסיקו לפעום פתאום בלעדיה לא יכולתי לנשום
כל כך מהר התאהבנו וכזה מהר זאת אהבת חיי אהבת אמת שאף פעם לא הייתה לי.
אחרי שהצלתי אותה התקרבתי אליה וחיבקתי אותה כל כך חזק בחיים לא חיבקתי מישהיא ככה חזק
היא חיבקה אותה עוד יותר חזק והיא התחילה לבכות
תוך כדי שהיא בוכה היא אומרת לי :
אליאן:"זוהר אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים"
אני: "גם את הדבר הכי טובה שקרה לי"
אליאן: "זוהרי?.."
אני: "כן יפיופה שלי"?
אליאן: "אני כל כך אוהבת אותך..תיגע לי בלב...
אני נוגע לה בלב
אליאן: "אתה שומע את הפעימות שלו?"
אני: "כן מאמי"
אליאן: "כל פעם שאני רואה אותך ואני איתך אתה היחיד שגורם לו לפעום מהר ולאט באותו הזמן"
אני: " יואווו את כזאתי מתוקה אני אוהב אותך כל כך את נסיכת החלומות שלי"
אליאן: "איזה חמוד אתה."
אני: "יאלה בואי קומי"
אחרי שהרמתי אותה וכולם עמדו עדיין בשוק איך היא ניצלה והמערכת יחסים בינינו התגלתה לכולם
ראיתי את עדי רץ לכיוון מטה.
כולם שאלו אותה למה אתה לא רודף אחריו אז אמרתי להם אנחנו באמצע שום מקום לאן יש לו כבר לברוח בנתיים אני מעדיף להיות ליד אהובתי אחרי זה הוא יקבל את שלו טוב מאוד.
המשכנו ללכת וירדנו מההר הפסיקו את ההליכה בגלל מה שקרה
המחנכת שלי כבר התחילה לבכות מהפחד שיקרה משהו והרגעתי אותה.
בנתיים אני ואליאן המשכנו לנו בדרכינו ביחד היא עדיין בכתה וכל כך כאב לי וכל שנייה הצחקתי אותה אבל כל שנייה היא חזרה גם לבכות.
שהגענו לאוטובוס ישבתי על הכיסאות והיא שכבה על הברכיים שלי..
היא המשיכה לבכות מהלחץ וכל זה שכולם שאלו אותה אם היא בסדר.
הרגעתי אותה אבל היא המשיכה לישון אז הדרך היחידה שהייתה לי בראש להרגיע אותה זה לשיר לה.
אמרתי לה
אני: "אליאני מאמי אני יכול לשיר לך שיר"
אליאן: (תוך כדי חיוך)"כן מאמי שלי"
התחלתי לשיר את השיר I'M ALL OUT OF LOVE באמצע שאני שר את המילים
I'm all out of love
i'm so lost without you
i know you were right
believing for so long
ופשוט בקטע הזה התחילו לרדת לה דמעות
אז אמרתי לה אליאני אל תבכי אני אוהב אותך מתוקונת שלי .
אליאן: "אתה לא מתאר לעצמך איזה פרפרים גרמת לי עכשיו בלב"
אני:" את לא מתארת לעצמך כל פעם שאני נוגע בשפתיים היפות שלך איך אני נמס מבפנים"
אליאן: "זוהרי תחבק אותי בבקשה חזק חזק כמו למעלה על ההר זה היה החיבוק הכי טוב שקיבלתי בחיים"
אני: "כי זה חיבוק של אהבה מאמי"
אליאן: "לא נכון זה חיבוק של אהבה אמיתית , אני חשבתי שכל הבנים חראות אבל גיליתי שלא כולם
אתה יודע מה אתה בשבילי?
אני: "מה מאמוש"?
אליאן: "אתה המלאך שלי (וחייכה )"
אני: "ואת נסיכת האגדות שלי "
התחלנו להתנשק ברכות ובעדינות במן קטע של רגיעה היה כזה טוב כל נגיעה בשפתיים גרמה לי להינמס
אחרי זה עדי עלה על האוטבוס והסתכל עליי.
ראיתי שאליאן נרדמה ובגלל זה לא עשיתי כלום פשוט מבט רצחני תקעתי בו
המורים לא עשו כלום חיכו להגיע הבייתה ולטפל בו..
התחילה הנסיעה הבייתה אליאן התעוררה
אליאן: "איזה כיף זה לפתוח את העיניים ולראות אותך יפה שלי"
אני: "איזה מתוקה את, את כזאת שלווה שאת ישנה איזה מדהימה את"
אליאן: "כי כשאני איתך אני פשוט רגועה בזרועותיך"
אני: (הסמקתי)"מאמי?"
אליאן:"אהה יפה שלי?"
אני: "אני אוהב אותך"
אליאן:"איזה מאמי גמאני אוהבת אותך"
ושוב התחלנו להתנשק ...
עברו שעתיים מן הנסיעה ועצרנו בדימונה בדרך חזרה מאילת
ירדנו מהאוטבוס והיה כזה קר שאליאן חיבקה אותי כל כך חזק חחיחיח
וזה היה כזה כיף חיחיחיי.
קנינו כמה דברים ועלינו בחזרה לאוטבוס.
המשכנו ליסוע ובערב לקראת סוף הנסיעה היה פקק בגלל תאונה שהייתה
ומלא אנשים היו צריכים פיפי כולל אליאן
אז מלא ירדו ורוב הבנות המשיכו הלאה שלא יראו אותם
כאשר כולם עלו רק אליאן שלי לא עלתה...
חיכיתי וחיכיתי עברו חמש דקות מאז שכולם עלו ועדיין לא נוסעים אהובתי חסרה
החלטתי לרדת מהאוטבוס וללכת לחפש אותה
היה חושך מוחלט ולא ראיתי כלום
למזלי יום לפני אמא שלי הביאה מבזק פנסים קטנים כאלה למחזיקי מפתחות וזה היה אצלי בכיס
התחלתי ללכת ולחפש אותה עם הפנס וצעקתי אליאןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!.
שמעתי גנחה של פחד וכאב לא הבנתי מה זה...
המשכתי וראיתי את אליאן שרויה שם בן העצים....
הפכתי אותה היא הסתכלה לי בעיניים והתעפלה
הסתכלתי על הבטן שלה והיא הייתה מלאה בדם כאילו נדקרה ממשהו
היא התעוררה שוב אמרה לי שהיא אוהבת אותי ושהיא תמיד תזכור אותי
ושוב התעלפה...
המשך יבוא
יאהה איזה פרקק מרגשש ויפהה
המשךך
יום טובב כפרה(:
אמא, די שלא יקרה לה כלום!!!!!!חח..
פרק מהמם! אחד הטובים, אחלה עלילה!..תמשיך דחוף!!
😂
יאאאאאאאאאאאאאא
איזה סיפור יפה ומרגשש...
תמשיך דחוףףףףףףףףףףףףףף
-יסווו-
וואאאי איזה מהמםם..
תמשיךך
יוווו חייב לשים המשךךךךךךךךך #!
זה אמיתתתי ..?!
ווואהההההההההההההההה
מחכה להמשךך זה פשוט מדהים
תודה חמודות תודה=]
ואמ.... לא מספר לכם אם זה אמיתי שלא יהרוס לכם=]
ותודה רבה =]
המשך יתפרסם מחר בע"ה
אוהב אותכן
איזה מבאאאס ... חחח זה מסקקרן :\
אוהבביים אותך גגם 😊
מחככה להמשך ..
יאאאאאאא מה קרה לה:'(
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך