חחחחחחחח שני תודה חמודה
אבל זה בסדר גמור התגובה שלה
ביקורות בונות
תודה=]
מ=ה=מ=ם!...עלילה מגניבה, כתיבה חבל על זמן! ...תמשיך דחוף!]
בקרוב המשך בע"ה..
נ.ב
ויקי תגיבי כבר חחח
חולה עלייך=]
QUOTE (dvir12 @ 18/12/2006) בקרוב המשך בע"ה..
נ.ב
ויקי תגיבי כבר חחח
חולה עלייך=]
חחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מאמיייייייייייייייייייייי
יואואואואוואואואוווווווווווווו אני חולה עלייךךך
היה כ"כ כייףףף ה'!!!!!!!!!!!!!!!
ועכשיו נחזור לכדור הארץ ולאשכול..
אממ הסיפורר מהממםםםם תמשיךך דחוףףף י'שמן בריבוע שליייי 😛
אוהבת אותךךך המוןןןןןןןןןןןןןןןן
חחחח
נשיקותתת 😁
תמשיייייך ומהר ואל תקשיב לכל הקנאים פה...אתה כותב מדהים ולפי דעתי זה לא קיטשי כי לפחות לי זה נותן תחושה של ביטחון שאני אמצע גם אהבה מושלמת כזאת כמו בסיפורים וכל אחד מתישהו מוצא אותה אין מה לעשות..
אז תמשיך הסיפור שלך מדהיםםםםםם !
QUOTE (או7טלי @ 19/12/2006) מתי המשך? 😢
....?
QUOTE (dvir12 @ 17/12/2006) חחחחחחחח שני תודה חמודה
אבל זה בסדר גמור התגובה שלה
ביקורות בונות
תודה=]
QUOTE תמשיייייך ומהר ואל תקשיב לכל הקנאים פה...אתה כותב מדהים ולפי דעתי זה לא קיטשי כי לפחות לי זה נותן תחושה של ביטחון שאני אמצע גם אהבה מושלמת כזאת כמו בסיפורים וכל אחד מתישהו מוצא אותה אין מה לעשות..
אז תמשיך הסיפור שלך מדהיםםםםםם ! באמת יובל שקנאית אני לא אבל חלאס כבר נמאס מכול הבנות בסיפורים כימאת לאף אחת אין ביצים
כאילו חלאס אני לא יכולה יותר עם בנות בכייניות שלא עומדות על שלהן ואני לא מעבירה ביקורת על הסיפור אני מעבירה ביקורת על החיים
כן כול אחד צריך תחושת ביטחון אבל היא גם יכולה לבוא מעצמך ולא מהחבר שלך כי לא כול החיים יהיה מישהו לצידך את תצתרכי להתמודד גם עם דברים לבד ובתור מישהי בת 17 שדי התחילה את החיים שאחרי בית ספר למרות שאני עוד נחשבת תלמידה אני אומרת לך
שאם בחורה כזאת כול היום בוכה מסכנה שברירית וכאלה אפילו יופי לא יעזור לה כי גם בעולם הדוגמנות היא לא תשרוד
בנים הרבה פעמים לא יכולים לסבול שלחברה שלהם יש ביצים ואופי ושהיא לא קטנה ושברירית זה נכון אבל אנחנו חזקות ואנחנו יכולות להיות גם לבד חזקות וזה הנורמות החברתיות שמחטיבות לנו להיות הנשים הקטנות של הבית השבריריות והמסכנות זה דוחה אותי
אז סליחה חמודה זה לא קינאה זה מציאות קיימת וגבר אמיתי זה מי שידע להיתמודד עם בחורה שיש לה כח ויש לה ביצים ומסוגלת לעמוד על שלה שיש לה עמוד שידרה רצונות וחיים והיא לא חייבת אותו או אף גבר אחר כדי להרגיש טוב אז חלאס ילדה קטנה צאי מהסרט וסליחה על השפה אבל אתן כולכן חיות בסרט ורוד כזה שאתן נסיכות שבריריות קטנות ומסכנות ועוד האביר יגיע
באגדה שלי אין אביר על סוס לבן שמציל אותי בסיפור שלי אני אדם בזכות עצמי שאני דבר ראשון אני עצמי והרצונות שלי ואחרכך אני יכניס לחיים שלי מישהו שיקבל את העובדה שאני כזאת...
סליחה על החפירה זה פשוט משגע אותי כול הדברים האלה!
חח נוגהה אני ממש לא שברירית ועדינה...
תאמיני לי..אני יודעת לעמוד על שלי...
ואני לא חיה בשום עולם ורוד עם אביר על סוס לבן..
יש לי את חבר שלי ברוך השם שאני אוהבת אותו והוא אותי וזה מספיק!
ובאמת@!?
זה לא היה קשור בקנאהה..
אל תשאלו..לנוגה אין מה לעשות רק לשבת בבית ולקנאות בסיפור של דביר!
חח דביר לא שחס ושלוםם!!! אני מזלזלת פשוט חח זה טיפשיי..
ובאמת בנות..חלאסס
תחזרו לאווירה שהייתה לפני זהה..
ח פ ר נ ו הייתי אומרת..
ודביר?!ביקשת תגובה..קיבלת..
עכשיו??? איפה ההמשך?@!@!?@!##@#$$#
חחח חולה עלייך😊
QUOTE (smallgirl @ 24/12/2006) QUOTE (dvir12 @ 17/12/2006) חחחחחחחח שני תודה חמודה
אבל זה בסדר גמור התגובה שלה
ביקורות בונות
תודה=]
QUOTE תמשיייייך ומהר ואל תקשיב לכל הקנאים פה...אתה כותב מדהים ולפי דעתי זה לא קיטשי כי לפחות לי זה נותן תחושה של ביטחון שאני אמצע גם אהבה מושלמת כזאת כמו בסיפורים וכל אחד מתישהו מוצא אותה אין מה לעשות..
אז תמשיך הסיפור שלך מדהיםםםםםם ! באמת יובל שקנאית אני לא אבל חלאס כבר נמאס מכול הבנות בסיפורים כימאת לאף אחת אין ביצים
כאילו חלאס אני לא יכולה יותר עם בנות בכייניות שלא עומדות על שלהן ואני לא מעבירה ביקורת על הסיפור אני מעבירה ביקורת על החיים
כן כול אחד צריך תחושת ביטחון אבל היא גם יכולה לבוא מעצמך ולא מהחבר שלך כי לא כול החיים יהיה מישהו לצידך את תצתרכי להתמודד גם עם דברים לבד ובתור מישהי בת 17 שדי התחילה את החיים שאחרי בית ספר למרות שאני עוד נחשבת תלמידה אני אומרת לך
שאם בחורה כזאת כול היום בוכה מסכנה שברירית וכאלה אפילו יופי לא יעזור לה כי גם בעולם הדוגמנות היא לא תשרוד
בנים הרבה פעמים לא יכולים לסבול שלחברה שלהם יש ביצים ואופי ושהיא לא קטנה ושברירית זה נכון אבל אנחנו חזקות ואנחנו יכולות להיות גם לבד חזקות וזה הנורמות החברתיות שמחטיבות לנו להיות הנשים הקטנות של הבית השבריריות והמסכנות זה דוחה אותי
אז סליחה חמודה זה לא קינאה זה מציאות קיימת וגבר אמיתי זה מי שידע להיתמודד עם בחורה שיש לה כח ויש לה ביצים ומסוגלת לעמוד על שלה שיש לה עמוד שידרה רצונות וחיים והיא לא חייבת אותו או אף גבר אחר כדי להרגיש טוב אז חלאס ילדה קטנה צאי מהסרט וסליחה על השפה אבל אתן כולכן חיות בסרט ורוד כזה שאתן נסיכות שבריריות קטנות ומסכנות ועוד האביר יגיע
באגדה שלי אין אביר על סוס לבן שמציל אותי בסיפור שלי אני אדם בזכות עצמי שאני דבר ראשון אני עצמי והרצונות שלי ואחרכך אני יכניס לחיים שלי מישהו שיקבל את העובדה שאני כזאת...
סליחה על החפירה זה פשוט משגע אותי כול הדברים האלה!
תקשיבי..זה ס י פ ו ר..הוא יכול לכתוב אותו איך שבא לו....אף אחד לא אמר שסיפור צריך להיות מציאותי..יש כאלה שאוהבים לחיות כאילו הכל בסיפורים ויש כאלה שלא ואני כן כזאת אז אני קוראת את הסיפור כי אני כן מאמינה שבחיים יש אהבות אפילו יותר גדולות מהסיפור..
מקווה שעם זה אנחנו מסכימות:]
נו יאללה מה נכנסתם לסרטים סיפור חופשיי יאללהה תנו לו לספר וזהוו צאו מהסרטט
יאללהה דבירושש עשה המשךך כפרהה (:
קודם כל לגבי כולם
תלמדו את המשפט
אם לא נלמד לשאוף לירח איך נגיע לשאר הכוכבים...
להיות לא מציאותייים לפעמים זה דבר טוב להנות מהחלומות שלכם ובגלל זה אני כותב סיפור לא מציאותי עם עלילה כבדה שכל פעם משהו אחר קורה.
לגבי הסיפור אני לא יודע אם אני יוכל להמשיך לכתוב בזמן האחרון אין לי זמן לכתוב בכלל אז לא יודע מה לעשות