יואו איזה כיף היה אתממממול (:
כמו ילדים קטנים חחחח
והלילה שלא נדבר . ישנתי כמו בובה 😊
כל הלילה החיבוווק הזה שלו , הנשימות שאני כ"כ אוהבת ......
איזה כיף לדדדעת שגם מחר יהיה אותו דבבר 😊😊
יאאאלה בווקר טוווב , שבוע טוווב . 😁
סופסוף אפשר להגיד את זה אחרי שבוע לא נורמאלי .
נקווה שהכל ילך כמו שצריך (:
בעזרת ה' - 55 -
כ"כ מחכה לזה כבר . .
מלאת אהבה את פוסעת אליי
מביאה לי מרגוע
ושמחה לחיי (:
יש כ"כ הרבה דברים לחשוב לסדר לתכנן :\
איך השנה הזאת עברה לה מהר ..
אווופ =[
כ"כ עיייפהה אני לא מאמינה שקמתי בתששעעע !!
אין לי כוח לכלוםם...
ייייייש איזה מורה מלכה 😊 דחתה את זה למחר .
יום חופפפפפש יאאלה לישוווווווון D:
איזה חרררררא איתה @
הלוואי יצא לי להחזיר לה על כל הימים האלה .
הלווואאי שתרגיש כמה זה מעצבן :\
היא חושבת רק על עצמה כוסאמק עם אמא שלה .
נמאסה עלייייייייי
פפפאקקקק אני משתגעתת!!
אני באמת הופכת להיות משוגעת..
ואני לא רוצה את זה!!
כניראה שגם כשאמרת את זה בצחוק צדקת בסופו של דבר..
"בקצב הזה את תיגמרי בשער מנשה" צחקת עליי אבל כניראה שזה נכון :||
__________________
עוד מעט הבגרות...
איזה לחץ אלוהיםםםם!!!!!!!!!!!!
לא נורא...
לפחות זה יהיה מאחורי =\\
אחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה שבת מדהימה הייתה לי
-555- בליי עין הרע !
הם כאלה חמודים ומצחיקים ..
והוא כזה חתייייייייייייייייייייייייך 😁 ...
והוא חמוד רצח אבל לא חתיך ..
אחחח איזה פאדיחה ענקית עשיתי אלוהים .. חוסר טאקט מפחיד :|
והשמנות האלהה 3> חולה עליהם !!
ומה נסגר איתם ? אוווווווף אני לא יודעת מה הם רוצים
ואיך לגרום לה לא לבוא .. =/
וגם הם עכשיו מתעצבנים .
יאללה יאללה למי אמרתי ? שלא יבלבללללללו במוח ! :\
וגם כן המתכונת הזאת ..
אלוהים תעשה שיהיה טוב (:
תעשה שאני אקבל ציון טוב ..... 😊
ב ה צ ל ח ה -5555-
אוווף ה' בבקשה בבקשה בבקשה אני מתחננת תעזור לי בבקשה!!!!
לחץץץץץץץץץץץץ אני חייבת להרגע!
עוד נכשל במתמטיקה 😢
אני כזאת גרועה בזה!
מבחןןןןן מטומטם , אני שוווווונאת את המקצוע הזה .
אני הכי בהלם מלשון איך זה הגיוני שהוציתי 87 .?? טווב לפחות נשמח קצת 😊
---
אני לא מפסיקה לחשוב על מה שאמרת לי . . .
אני לא מפסיקה לחשוב עליייך . 😢