אני לא מאמינה שאני יושבת וחורשת במקום להשלים שעות איתו :[
נמממאס לי ללמוווד , וראבק - נשאר לי יותר מחצי 😢
בא לי בחווווץ . בא לי אוויר . בא לי איתתתו .
בא לי לגמור עם הלימודים האלה כבבבבר !!!!!!!!!!!!!!!1
מחר מתכונת ואני לא יודעת כלוווווווום :/
אני כ"כ רוצה לדבר איייתך , לספר לך מה עובר עלייי .
חשבתי עליייך כול היום , על כול מה שאמרת לי . .
על המילים היפות , על מה אתה מרגיש
ואת האמת אני עדיין לא מעקלת את מה שאמרת .
עדייין לא . ומה שהכי מטריף אותי , זה שנזכרת כ"כ מאוחר .
אני חושבת שזה מאוחר מידי , אני לא אומרת שאני לא אוהבת אותך
אבל פשווט נשבעתי לעצמי שאני שוכחת אותך וממשיכה הלאה .
לא שכחתי אותך ולעולם לא אשכח אבל כבר המשכתי הלאה [ !!! ]
איזה דפוק :\
מה הוא נזכר פתאום אחרי 3 חודשים ?
ועוד הודעה כזאת דפוווקה . .
קיבינמאט @
--
יאאאאאאאאאאאאא
כמה אני מתגעגעת ליפה שלי :[
יאלה שיגיע כבר יום שני #
אמאאאאא מתכונת ראשונה :|
הלוואי שיילך טוווב, בעזרררררררת ה'!!!!
מה נעלמו אלה ?
אני צריכה לצאת %
אוווווווווו :\
אני חייבת להגיע להסכמה עם עצמי . אני חייבת .
אני הכי יודעת שבפנים עמוק בלב אני כ"כ רוצה אותווו , אבל מפחדת .
^ צריך לקחת צ'אנסים בחיים,
ובמיוחד להתגבר על הפחדים 😊
-------
לאאאא רוצה שהיא תעבור דירה 😢 😢 😢
דווקא היא? איך אני אסתדר בלעדייה?
אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף!
QUOTE (ADIDUSHIT @ 09/05/2009) ^ צריך לקחת צ'אנסים בחיים,
ובמיוחד להתגבר על הפחדים 😊
-------
הלוואי וזה היה כ"כ פשוט .
ולהגיד לך את האמת מגיע לי להיות מאושרת , איתו .
-------
ווואי עוד חודש ממחר אני עוברת , אני בהלם .
הזמן טססססססססססס . אני אתגעגע לפה .
איאיאיא איזה הורים יש לי (:
הי א לקחה לי את הבייבי😢
חחחחחחחחחחחחחחחחח העבודה הזו דפק ה לי ת'שכל...
שאנ י לא יחשוב על זה אפילו!!!
אוף מאוחר מדי.. התחלתי לחשוב😢
איך אין לי כוח לעבוד מחר :\
צ'איייייייייייילה
QUOTE (karnusha_167 @ 09/05/2009) הי א לקחה לי את הבייבי😢
חחחחחחחחחחחחחחחחח העבודה הזו דפק ה לי ת'שכל...
שאנ י לא יחשוב על זה אפילו!!!
אוף מאוחר מדי.. התחלתי לחשוב😢
אל תדאגי הוא שמור אצלי חחחחחחח 😂
איזה שבת ליייגגהה!!! עלאק "והיא שעמדה" חח אההבבתתי
---
הלוואי שיהיה טובב במתכונת למדתי יםם😊
אחח נמאס לי לבקש:/..