" אם כשרק מזכירים את השם שלך יש לי פרפרים בבטן ,
או שרק אם אני חושב עלייך יש לי חיוך על הפנים ,
אם כשאני רואה אותך אי אפשר להוריד את המבט ממך רק בכוח
נקראה אהבה אז . . .
אני אוהב אותך ! .
ה' למה זה קורה לייייייי ?!
נראלי שזה מאוחר מידי עכשיו , למרות שאני אוהבת אותך .
איזה מרפיי מסריחחחחח
יום לפני מתכונת ואני חולה מתהה ..
אני חייבת להבריא למחר אין מצב שאני לא אקבל ציון טוב במתכונת הזאת...
אחח אני שונאת שזה קוררררררררררררהה אבל אפחד.....................!!!!!!!!!
😊
למה הוא מסתכל ולא שולח הודעה ?!!!!!!!!!!!!!
זה משגעעעעע אוותייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ,
תתחבר כבר . אתה יודע שאנחנו צריכים לדבר .
חחחח מטומטמים עלק לשמור שעה אחת בזוגות . 😁
חיחיחיי שניהם צפו לליי...כנראה התמונה הזאת מושכת😛
נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו אתה לא רוצה לשמוע מה אני חושבת ?
אני לא מבינה אותך !!
פאק , מיום ליום אני לא יכולה לסבול את הפרצופ שלך ..
אווווף לא סיימתי לעבור על כל החומממממממר :|
אמן אמן אמן שיילך לי טוב, אני כ"כ מקווה!!!
= =
איזה מרגיזה היאאאאא, כזזאת כבדה , בא לי להרביץ לה עוד רגע!
שתבוא ולא תהייה כזאת טקילה :\ כולה מעגלים .
יש לי הרגשה טובה. מוזר.
עוד שעתיים היומולדת שלה . לא הספקתי כלווום ממה שרציתי :\
פאק פאק פאק .
ומחר מתכונת אוויש ... ללמוד אני בטוח לא אשב עכשיו .
הלך עללללי !!
שונננננאת לחחחחץ !
אני אחכה למזל טוב ממך בעוד 4 ימים 😊 😢