שלא יגמר ל ע ו ל ם .
- 5 -
דמעות של אושר ירדו לי היום ..
הרבה זמן שזה לא קרה לי .
למה כולם חושבים שזה קל לחיות עם אנשים כאלה ?
הוא הכי יפה בעולללללם .
כפרה אני עליו .
😊
כבר מתגעגעת ....
זה משהווווו 😛
ייאלההה חייבת לרוף לריייצה .
וואי אלוקים אני מתחנננת שזה לא תהיה שאלת חובהה
לא הבנתי כלוםם....מקסימום אני אתחיל לבכות D:
אין לי כוחח לכלום ..כואב לי כל הגווף..:/
" כל , כל העולם אני אתן למענך "
(:
בן סורר ומורה תמותתתתתתתתתתתת 😠
יאללה שייגמר כבר היום הזה, והמבחן הזה :|
ווואי קרעתי את עצמי הייום !
חייב ככה כול יום , מובן ?! יופי טוב שהפנמת את זה .
אאה ואת חייבת לסגור גם את הפה שלךך אחרת את רק תגדלי מובן ? יופי טוב שההפפנת . .
ואי ואי מה יש לי ה' ישומור אני מדברת וכותבת לעצמי .
זה פשוט לא נתפס!!!!!!!!!!!!1
זה ל א נתפס שמצרפים אליה את אותה מילה "הייתה"
הי א עדיין חיה,הקול שלה עדיין נשמע...
היה כ"כ עצוב... וכ"כ מרגש...
היא הייתה אדם מיוחד
ואיך הם וכולם ממשיכים מכאן?
ה' ינקום דמה!
עדיין מוזר שדווקא לך לא הצלחתי להסתכל בעיניים..
שדווקא אתה היית צריך לסובב לי את המבט כל פעם..
שאותך החשבתי שידיד טוב [וכניראה שטעיתי]
ולו..לו הצלחתי להסתכל בעיניים ולא רציתי לנתק מבט.
-------------------------
יואוווווו רק לי זה יכול לקרותתת XD
איזה מזל שהנהגג אוטובוסס היה נחמדדד אחרת הייתי בלי פלאפון XD
עעלקקק "חמודה ניראה לי שנפל לך משהו,ולא אני לא מתחיל איתך " חחחחחחחחחחחחחח