עללאאאק...כפויית טובה זאתי זה משוו...
וגם כן מה יהיה עכשיו.?? אין לי כוח לחכות אפילוו...:[
-----
אווחח כל כך בא לי עליו הוא פשוט מוששלללםםם....אווף...:/
איך הוא יכול להעביר את זה ככה ?!
אוופ הבן אדם יותר מידי מושלם D; @
טוב זה היה צפוי שהשבוע התחיל כ"כ מססריח ושהוא ישאר ככה
אבל בכל זאת הייתי אופטימית - חשבתי יהיה כיייף !
ציפיתי , תכננתי , עשיתי , הבאתי ....
בסווף רק דמעות .
באמת שדבר כזה לא קרה לי מאז גיל 14 :\ פאאאק .
השבווע הזה באמת שבר שיייייייייא !!!!!!!!1
נקווה שהשבת תהיה יותר נחמדה .
" לאאאאא , לא אל תדאגי מחכה איפה שתיהיה .
את לקחת את נשמתי את תמיד , תמיד תיהיה איתי . "
שני משוגעים D= @
היה כיייייייייפ לדבר איתו ככה .
אכככככ כמה אני אוהבת אותו 3>
מגנייייב המתנות האלו D:
כמה הזמנתי ..... חמודים הם .
מריחים כבר את הסוף, של הכל..
למה אתה עושה לי את זה ??????!!!!!!!!!!!!!!
אני בשוווק של חיי .
שלוש שנים אני אוהבת אותך בצורה מטורפת ועד שבזמן האחרון אני מצליחה להשכיח אותך ממני
אתה אומר לי שאתה מתגעגע אלי עוד לפני נסעתי ???
למממממממממממממממממה ץ.???.
זה מחרפן אותי .
כמה דברים על הראש פפפפ זה משגע .
גם כן אני , דוחה הכל לשניה הארונה ואז מתפלא :\
אני לא מבינה למה .
עכשיו ? אחרי שלוש שנים שעברו בידיע שזהו לא יהיה בנינו כלום , לעולם .
כבר הפנמתי את זה המשכתי בחיים שלי אתה מבייין ?
אתה לא יכול להחזיר אותי אחורה עכשיו . אתה פשוווט לא יכוול .
" שאת הגעת אל תוך חיי ..
כמו קרן אור - הערת עלי (:
יפפפפה ששללי ,
האושר בא הוא בזכותך !!
השיר מוקדש למענך . "
😍
ולעולם לא תכבה גם כשאהיה בלעדייייייייייייך .
אם לא הוא , אז אף אחד
יותר טוב כלום , מכמעט ..
אני מאווווווהבת בוווווווווווווווווו 😁
תתחבר כבר למען השם אנחנו חייבים לדבר ,
זה פשוט לא יוצא לי מהראש .
כול מה שאמרת לי , לרגע חשבתי שאני מדמיינת הכול .