ואי ואי ואייייי איייזה מסכנה , מממש אבל !!
" אני לא יודעת למה , אתה לא יודע כמה
כמה שהלב אותך א ו ה ב "
😁
אני לא מאמינה שראיתי את זה .
עשה לי כ"כ רע בא לי לבכות =[
איזה כיף היה לשמוע את זה (:
" אני עדיין אוהב את לינור "
אמאלה אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה @
פתאום כל הגעגועים חזרו כל הזכרונות |:
וגם כן הוא דווקא עכשיו כשאני צריכה אותו ,
כדי שהרגשות האלו יעברו הוא לא פה !
כוווסאאאמממממק =(
עוד שעה ת"א עם אהוווובתי 😊
אני חייבת בגד ייייייים , חיייבת !
^^^ פששש לינור ממש מכורה לאתר אההההה ??! חחח 😊
אין מצב ואני פותחת את האשכול הזה והתגובה האחרונה היא לא ממך . 😊 😊
--
בוקררר אווווווווווווווווור 😊
^
זה מה שעושים כל יום בעבודה כשאין מה לעשות D:
כנ"ל לגבייך @
את ממש מתקדמת מהר . .
--
ואייי איך בא לי לבכות , כל מה שהוצאתי עדיין לא מספיק !
דווקא את זה לא הצלחתי לומר לך ,
אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךך .
\:
היה כ"כ טוב - מה קרה פתאום ?
איך הכל התהפך ככה ?! :|
איזה באסה הוא סוגר שבת \: